Dan denk ik dat ze hem niet hebben herhaald vanwege de nog al aso Sinterklaas. Helaas..quote:Op woensdag 6 december 2006 18:33 schreef DeSiever het volgende:
Maar dit was met Borat??
quote:Op woensdag 6 december 2006 19:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Stanley gezien. Heel tof dat hij me even gedag kwam zeggen
Moet je ook niet helemaal vooraan gaan staan, maar een beetje sociaal rondlopen..quote:Op woensdag 6 december 2006 20:41 schreef Numbie het volgende:
Was aanwezig ja, maar niemand gezien of herkend oid... Wel later een meisje op hyves dat blijkbaar achter me stond. Lol.
Ik had er al een paar openbaar gemaakt maar dit wordt de eerste die ik ergens post. Ach wat zou het als het slecht is kan het nog altijd weghalen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Doe maar een link dan als je het openbaar maakt..
Nogal altijd beter dan dat ik had gedacht.quote:Op zaterdag 9 december 2006 16:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Booze, bedankt..
Het pakt me niet echt, je zingt een beetje verveeld vind ik.. maar nog altijd beter dan wat ik onder de douche doe..
quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Die eerste keer was waarschijnlijk prachtig.. we zullen het nooit weten, maar ik durf er wel vanuit te gaan.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je gebruikt het medium ook niet helemaal optimaal als we een deur zien tijdens je optreden natuurlijk.
Eentje van Natalie Imbruglia.. maar van James Morrison ga ik nog Wonderful World proberen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je nog meer liedjes?
Jaquote:Op zondag 10 december 2006 09:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, dat is m'n favoriet!
Bedoel je 'Torn'?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |