quote:Op zondag 17 september 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
AZ gaat lekker inderdaad Heatwave.
Sja, net als tegen Kopenhagen, eigen schuld. We hadden bovenaan kunnen staan, maar niet als je zo lamlendig speelt natuurlijk....quote:
Wat zou een stunt zijnd dan? Dat een andere ploeg dan Ajax weer kampioen wordt?quote:Op zondag 17 september 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
AZ dus op 2-2. die hebben wel veelkracht en werklust...
het is nog vroeg, ik weet het, maar ik vrees voor een stunt dit jaar als Ajax het niet snel op de rails krijgt..
Troost je met de gedachte dat Ajax zelfs in zijn gloriejaren bij nooit bij Roda won......nee, tis niet veel nee, maar beter dan nietsquote:Op zondag 17 september 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
AZ dus op 2-2. die hebben wel veelkracht en werklust...
het is nog vroeg, ik weet het, maar ik vrees voor een stunt dit jaar als Ajax het niet snel op de rails krijgt..
Nee, dat AZ kampioen wordt. Dat zou wel degelijk een stunt zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zou een stunt zijnd dan? Dat een andere ploeg dan Ajax weer kampioen wordt?
Die gaan er tegen Ajax met de volle 1000% in, als die wedstrijd vandaag was geweest was het een slachting geworden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef -Wolf- het volgende:
Utrecht komt toch na IK Start geloof ik? Die moet ook te pakken zijn op dit moment.
Daarom zeg ik, altijd kut tegen Roda. Je kan er je klok op gelijk zetten.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat Ajax zelfs in zijn gloriejaren bij nooit bij Roda won......nee, tis niet veel nee, maar beter dan niets
Dat ligt redelijk in de lijn der verwachting hoor. Zou ik niet zo verrassend vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee, dat AZ kampioen wordt. Dat zou wel degelijk een stunt zijn.
Dat is wat jij wilt lezen, nee dus. Dat AZ kampioen wordt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zou een stunt zijnd dan? Dat een andere ploeg dan Ajax weer kampioen wordt?
is ook wel zo, maar dit was zo krachteloos... alsof ze ECHT last hadden van een potje tegen die noren... nou, dan is er echt iets niet in orde hoor..quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, altijd kut tegen Roda. Je kan er je klok op gelijk zetten..
SCHtje probeert me altijd te laten happenquote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is wat jij wilt lezen, nee dus. Dat AZ kampioen wordt.
Nou nou....quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ligt redelijk in de lijn der verwachting hoor. Zou ik niet zo verrassend vinden.
Over Roda kan je ook nog zeggen dat ze gewoon moeilijk te kloppen zijn op dit moment, maar aan de andere kant laakt het AJAX de laatste 2 wedstrijden aan inzet en waar dat vandaan komt begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaan er tegen Ajax met de volle 1000% in, als die wedstrijd vandaag was geweest was het een slachting geworden.
Ik hoop echt dat het er nog van gaat komen, want het moet echt kunnen met dit team...
Dat had je tegen Vitesse ook verwacht eigenlijk. je speelt geniaal voor eigen publiek, dan hoop je ook op een monsterscore. natuurlijk hadden ze ook wel een beetje pech soms voor de goal, maar als je zoveel beter bent dan de tegenstander wil je stiekem toch 10 10 10 roepenquote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Over Roda kan je ook nog zeggen dat ze gewoon moeilijk te kloppen zijn op dit moment, maar aan de andere kant laakt het AJAX de laatste 2 wedstrijden aan inzet en waar dat vandaan komt begrijp ik niet helemaal.
Woensdag heb je met Jong RKC de ideale wedstrijd om je frustraties af te reageren. Ik verwacht dan ook een slachting van Jong RKC en een fanatieke inzet van AJAX-kant, dus niet bij een 5-0 voorsprong gas terug nemen, maar gewoon doorgaan.
En PSV zal wel weer kampioen worden en door die kut play offs doet de rest er nauwelijks toe.quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
I know SCH.
En ik ben het wel me je eens mbt HtC eigenlijk..
dat soort dingen aangrijpen als het slecht gaat is zooooooooo stom. dat zijn gewoon slappe excuses. ik hoor al 10 jaar lang dat AJAX tijd nodig heeft. we spelen al 10 jaar lang niet des AJAX.quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Ohja, Barca speelde het eerste half jaar ook bagger onder Frenk & Henk......het komt allemaal goed hoor
Dat roep ik altijd. Ook als we achter staanquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had je tegen Vitesse ook verwacht eigenlijk. je speelt geniaal voor eigen publiek, dan hoop je ook op een monsterscore. natuurlijk hadden ze ook wel een beetje pech soms voor de goal, maar als je zoveel beter bent dan de tegenstander wil je stiekem toch 10 10 10 roepen.
Zoals het er nu voorstaat zijn AZ en PSV de grote kanshebbers, ik hoop dus ook dat het er gewoon NOG niet inzit bij Ajax en dat het gaat lopen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
En PSV zal wel weer kampioen worden en door die kut play offs doet de rest er nauwelijks toe.
Mind the smileyquote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat soort dingen aangrijpen als het slecht gaat is zooooooooo stom. dat zijn gewoon slappe excuses. ik hoor al 10 jaar lang dat AJAX tijd nodig heeft. we spelen al 10 jaar lang niet des AJAX.
Naah kom op, niet overdrijven, PSV is nou ook niet echt geweldig bezig hoor, alleen AZ doet het aardig maar ik moet nog maar zien of ze het volhouden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat zijn AZ en PSV de grote kanshebbers, ik hoop dus ook dat het er gewoon NOG niet inzit bij Ajax en dat het gaat lopen.
maar al deze teleurstellingen achter elkaar zal voor het moraal ook niet echt goed zijn.. Zelfvertrouwen tegen Jong RKC lijkt me niet echt logisch.. Als je daar niet van kan winnen moet je maar eens met het 2de spelen ofzo.
volgens mij bestaat die al.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Devrim_ het volgende:
Bah..weg met Ten Cate
wie opent "Ten Cate moet ontslagen worden #1"?
Ik zou niet weten waarom zij grotere kanshebbers zouden zijn dan wij.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat zijn AZ en PSV de grote kanshebbers, ik hoop dus ook dat het er gewoon NOG niet inzit bij Ajax en dat het gaat lopen.
ja, ik heb het niet persoonlijk tegen jou. ik bedoel dat mensen dat in het algemeen als slap excuus gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mind the smiley![]()
Tis een wanhopige poging om maar iets positiefs te zoeken voor vandaag![]()
AZ is goed, Heerenveen is goed, Roda is goed, Groningen is goed, allemaal op of boven het niveau van Ajax.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Naah kom op, niet overdrijven, PSV is nou ook niet echt geweldig bezig hoor, alleen AZ doet het aardig maar ik moet nog maar zien of ze het volhouden.
Ach, het is nog heel vroeg in het seizoen natuurlijk, dus het IS ook allemaal nog niet verloren. Maar het is nog steeds drama bij Ajax op dit moment.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Naah kom op, niet overdrijven, PSV is nou ook niet echt geweldig bezig hoor, alleen AZ doet het aardig maar ik moet nog maar zien of ze het volhouden.
2e, bijna, AZ moest weer roet in het eten gooien.quote:
Roda?quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef -Wolf- het volgende:
Er is genoeg mogelijk nog dit seizoen. Met ploegen als PSV, AZ, Groningen en eventueel Roda is het een harde strijd in de top. Iedereen zal wel punten inleveren, dus er is nog niets verloren.
Je punt? Of wil je zeggen dat Heerenveen, Roda en Groningen titelkandidaten zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
AZ is goed, Heerenveen is goed, Roda is goed, Groningen is goed, allemaal op of boven het niveau van Ajax.
Ik verwacht dat Groningen en Roda snel af gaan haken bij de titelstrijd maar dat Heerenveen het wel eens het verassend lang val zou kunnen gaan houden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef -Wolf- het volgende:
Er is genoeg mogelijk nog dit seizoen. Met ploegen als PSV, AZ, Groningen en eventueel Roda is het een harde strijd in de top. Iedereen zal wel punten inleveren, dus er is nog niets verloren.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom zij grotere kanshebbers zouden zijn dan wij.
Als Ajax dat zou zijn, dan zijn deze clubs dat zeker ook.quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je punt? Of wil je zeggen dat Heerenveen, Roda en Groningen titelkandidaten zijn?
Totaal mee oneens. Als Ajax verliest van één van deze ploegen dan kunnen we dat alleen onzelf verwijten. De enige 2 ploegen die "even goed of beter zijn" zijn PSV en AZ.quote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Heerenveen is goed, Roda is goed, Groningen is goed, allemaal op of boven het niveau van Ajax.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef manny het volgende:
[..]
Totaal mee oneens. Als Ajax verliest van één van deze ploegen dan kunnen we dat alleen onzelf verwijten. De enige 2 ploegen die "even goed of beter zijn" zijn PSV en AZ.
We praten aan het eind van het seizoen nog eensquote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Ajax dat zou zijn, dan zijn deze clubs dat zeker ook.
Eerst Utrecht uit zien te winnenquote:Op zondag 17 september 2006 16:45 schreef -Wolf- het volgende:
Volgende week Roda JC - AZ. Dus we klappen zeker over 1 van die 2 ploegen.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eerst NEC thuis zien te winnen![]()
Die zijn nou niet echt aan een positieve reeks bezig...quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eerst Utrecht uit zien te winnen![]()
Dat zeker. Maar wees nou even realistisch zeg. Geen enkele ploeg steekt er momenteel met kop en schouders boven uit. En vooral is geen enkele ploeg nog heel erg benauwd voor een ander. Voor ons is het al niet meer zo bijzonder om van Ajax te winnen en veel andere clubs gaan ook echt niet meer met angst en beven naar de Kuip of de Arena. Het Nederlandse voetbal is de afgelopen jaren erg genivelleerd.quote:Op zondag 17 september 2006 16:44 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
We praten aan het eind van het seizoen nog eens
Daar baal ik nog het meeste van, gewoon de ANGST voor tegenstanders elke keer. je kan in een seizoen echt niet alles winnen, hoeft ook niet. Maar als Ajax zijnde moet je met vertouwen elke wedstrijd in kunnen gaan.quote:Op zondag 17 september 2006 16:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eerst Utrecht uit zien te winnen![]()
Maar thuis wel lastig te verslaan. Dat wordt voor ons ook een klus.quote:Op zondag 17 september 2006 16:48 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die zijn nou niet echt aan een positieve reeks bezigs...
Exact. Dat is nou juist zo mooi. Die tijd is gewoon voorbij Heatwave.quote:Op zondag 17 september 2006 16:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar baal ik nog het meeste van, gewoon de ANGST voor tegenstanders elke keer. je kan in een seizoen echt niet alles winnen, hoeft ook niet. Maar als Ajax zijnde moet je met vertouwen elke wedstrijd in kunnen gaan.
Nu is er tegen Ajax elke keer weer iets te halen..
de eerste 3 moeten we zeker (dik) winnen. Utrecht eigenlijk ook.quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef Nashje het volgende:
Programma:
Woensdag 20 sept - Jong RKC - Ajax
Zondag 24 sept - Ajax - NEC
Donderdag 28 sept - Ajax - IK Start
Zondag 1 okt - FC Utrecht - Ajax
Geen onzin. Ajax heeft het nog lang niet op de rails maar zou met de spelersgroep van dit jaar van ploegen als heerenveen, groningen en roda moeten winnen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]Wat een onzin manny. En wat een arrogantie ook. Dat meen je gelukkig ook niet. Of je bent goed in de war.
Snap je punt wel hoor, maar dat KAN niet zo zijn. Ajax heeft gewoon de grootste begroting en zou dus iig altijd betere spelers moeten hebben dan de kleinere clubs.quote:Op zondag 17 september 2006 16:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Exact. Dat is nou juist zo mooi. Die tijd is gewoon voorbij Heatwave.
Ja, wat zou moeten is des keizers baard. Het is wel onzin. Je moet gewoon realistisch zijn. Het ligt allemaal steeds dichter bij elkaar.quote:Op zondag 17 september 2006 16:51 schreef manny het volgende:
[..]
Geen onzin. Ajax heeft het nog lang niet op de rails maar zou met de spelersgroep van dit jaar van ploegen als heerenveen, groningen en roda moeten winnen.
quote:Ten Cate: 'Gabri en Roger liepen er maar een beetje tussen'
Henk ten Cate had met lede ogen toegezien hoe zijn Ajax met 2-0 ten onder was gegaan bij Roda. ''Roda was veel agressiever dan wij'', aldus een chagrijnige Ten Cate. '' Er werden amper duels gewonnen. Zij waren veel scherper begonnen en hebben daardoor ook verdiend gewonnen.''
''Het begint ermee dat we een goal weggeven. Twee goals tegen uit spelhervattingen is heel slecht, maar met name eerste goal heeft ons opgebroken. Je helpt Roda ermee in het zadel. Je maakt afspraken dat mensen gedekt moeten worden, maar als dat dan niet gebeurt, wordt je daar niet vrolijk van.''
Ten Cate wisselde dan ook zijn twee Spanjaarden: ''Roda was ook veel agressiever op het middenveld. Gabri en Roger liepen er maar een beetje tussen, ze kwamen steeds een stapje te laat.''
''Het was wisselvallig. Het systeem is nog niet helemaal vast wat we willen spelen. Zeker als een tegenstander niet speelt zoals je verwacht. Zo ver zijn we nog niet. Maar we zijn op de goede weg.''
Dat zal ook wel weer komen. Ajax is helemaal niet kansloos om kampioen te worden dit jaar. Maar de tijd dat clubs met angst en beven naar de Arena gaan, is voorgoed voorbij. Tenminste voor de linkerrijtje clubs. De grootste begroting, maar de verschillen tussen de begrotingen zijn wel steeds kleiner. Heerenveen, Roda en AZ zijn blijvende (sub)toppers aan het worden en wellicht haken Groningen en Utrecht daar bij aan. Tegen die clubs en tegen PSV en Feyenoord in iets betere doen zal je het altijd moeilijk houden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap je punt wel hoor, maar dat KAN niet zo zijn. Ajax heeft gewoon de grootste begroting en zou dus iig altijd betere spelers moeten hebben dan de kleinere clubs.
Het is dus alleen de kunst om van dit soort spelers een team te maken....
We zullen het zien he? Voordeel van de grotere ploegen is dat ze ook meer min of meer gelijkwaardige spelers hebben en dus naarmate het seizoen vordert beter opgewassen zijn tegen blessures en schorsingen..quote:Op zondag 17 september 2006 16:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, wat zou moeten is des keizers baard. Het is wel onzin. Je moet gewoon realistisch zijn. Het ligt allemaal steeds dichter bij elkaar.
ik verwacht dat we de komende 4 wedstrijden weer de draad oppakken dus ik raak nog niet in paniek.quote:
Dat is het belangrijkste. Het verschil is minder geworden. Dus er zullen meer seizoenen zijn dat andere clubs ineens mee gaan doen voor het kampioenschap e.d. Die kut play off vertroebelt het alleen nogal.quote:Op zondag 17 september 2006 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Ik spreek je niet totaal tegen hoor, maar het verschil zal er wel blijven.. als is het idd misschien wel wat minder geworden.
Dat is gezien de statistieken dan onterecht.quote:Op zondag 17 september 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
Maar de tijd dat clubs met angst en beven naar de Arena gaan, is voorgoed voorbij. Tenminste voor de linkerrijtje clubs.
Uiteraard, maar dan moet de knop om... lukt het voetballend niet? Bikkelen!quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef X-fi het volgende:
Hopen dat ajax volgende week weer goed ervoor staat.
Maar dat is volgens mij juist de kern van het probleem en daar is de club en het publiek mede debet aan. Die jongens zijn veel te snel in de leunstoel gezet. Zo'n Babel was al een held toen hij nog in de luiers liep, bij wijze van spreken. En dat is met veel van die spelertjes zo. Die worden veel te veel verwend en in de watten gelegd. Die cultuur was ooit het sterke punt van Ajax maar is zich langzaamaan tegen de club gaan keren.quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk is Ajax nog wel titelkandidaat. Maar er moet iets in de koppies om. ze moeten doorhebben dat (ondanks dat ze wel goed zijn opzich) ze nu voetballend niet snel beter gaan spelen dat ze erg hard zullen moeten werken.
Inderdaad... Enne, het komt wel weer goed, wie is er volgende week te gast in de ArenA?quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan moet de knop om... lukt het voetballend niet? Bikkelen!
Daar heb je wel een punt denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij juist de kern van het probleem en daar is de club en het publiek mede debet aan. Die jongens zijn veel te snel in de leunstoel gezet. Zo'n Babel was al een held toen hij nog in de luiers liep, bij wijze van spreken. En dat is met veel van die spelertjes zo. Die worden veel te veel verwend en in de watten gelegd. Die cultuur was ooit het sterke punt van Ajax maar is zich langzaamaan tegen de club gaan keren.
Een titelkandidaat verliest inderdaad wel eens een wedstrijd. Roda uit is namelijk altijd klote. Ik zie PSV en feyenoord nog wel eens een keer.quote:Op zondag 17 september 2006 17:06 schreef OssieMan het volgende:
Ajax is een titelkandidaat.
Roda uit is altijd lastig.
Heerenveen, Roda en Groningen zijn gewoon goede sub-top
NEC.quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad... Enne, het komt wel weer goed, wie is er volgende week te gast in de ArenA?
Zo liepen ze vandaag ook over het veld, met het idee van 'het komt wel weer goed'.quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad... Enne, het komt wel weer goed, wie is er volgende week te gast in de ArenA?
Dat is dus ook niet echt de bedoeling he? berusting na een nederlaag zal alleen maar weer tot de volgende onderschatting leiden.quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo liepen ze vandaag ook over het veld, met het idee van 'het komt wel weer goed'.
Het zal wel met het vorige seizoen te maken hebben, waarin het met veel wedstrijden wonder boven wonder daadwerkelijk goed kwam. Sommigen willen kennelijk op dezelfde voet verder.quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet echt de bedoeling he? berusting na een nederlaag zal alleen maar weer tot de volgende onderschatting leiden.
Net als HtC moeten de spelers het bij zichzelf zoeken, ze hebben zelf gefaald....
Ok ok. Dat is natuurlijk niet een goede instelling! Hopen dat HtC ze even lekker op hun kop geeft.quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo liepen ze vandaag ook over het veld, met het idee van 'het komt wel weer goed'.
Tja, dat bedoel ik dusquote:
Goed punt heb je daar wel.quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij juist de kern van het probleem en daar is de club en het publiek mede debet aan. Die jongens zijn veel te snel in de leunstoel gezet. Zo'n Babel was al een held toen hij nog in de luiers liep, bij wijze van spreken. En dat is met veel van die spelertjes zo. Die worden veel te veel verwend en in de watten gelegd. Die cultuur was ooit het sterke punt van Ajax maar is zich langzaamaan tegen de club gaan keren.
wat dacht je van het aantal kaarten dat hij scoort, je zal zien dat hij er tegen Utreg al niet bij is vanwege een schorsingquote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Stam kan wel redelijk mee opkomen soms ja, maar als de rest van de verdediging al kut speelt moet hij wel achterin blijven...
En hij is ook geen 18 meer, die gaat echt niet alle wedstrijden spelen.
Wanneer jij het woord EENS eens leert tikkenquote:Op zondag 17 september 2006 17:40 schreef borisz het volgende:
wanneer komt er er weer is een TT?
het feit dat hij zoveel lkaarten pakt zegt ook wel weer genoeg over de organistatie in de verdediging op dit moment ben ik bang....quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer jij het woord EENS eens leert tikken.
Idd, Stam pakt ook vaak kaarten, dus dat is ook nog eens link als we nu alweer zo afhankelijk van hem zijn..
Klopt, zoiets bedoelde ik net met het feit dat hij vandaag niet lekker kon opstomen...quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het feit dat hij zoveel lkaarten pakt zegt ook wel weer genoeg over de organistatie in de verdediging op dit moment ben ik bang....
heb je de boel heel gelaten?quote:Op zondag 17 september 2006 18:02 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis...lekkere busreis was dat
Anders ik wel. Wil wel zien wat Feyenoord en PSV er tegen doet.quote:Op zondag 17 september 2006 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zie nog wel meer ploegen punten verspelen bij Roda-uit, maar kut is het wel natuurlijk...
LOLquote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef Sethje het volgende:
Pff net thuis...
wat een teringdag
kklange reis, van die mongolische halve duitsers overal die niet normaal nederlands kunnen praten.....
Ajax was echt drama, 0 inzet ,0 passie, 0 strijd...
en de scheids was ook een drama "er ligt een kind in je kelder kkbelg "
ik was alweer vergeten dat 'ie bij AJAX rondloopt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Krohn Dehli erin kwam(wel de achterliggende reden natuurlijk, maar hij is zo slecht...)
omdat Henk hem wel een breekijzer vindquote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Krohn Dehli erin kwam(wel de achterliggende reden natuurlijk, maar hij is zo slecht...)
Nee dat heb je niet verkeerd verstaan..quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Had ik het nou verkeerd verstaan of zeiden ze Bitte?
Stik erinquote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef SuzukiSwift het volgende:
Heb vandaag een leuke wedstrijd gezien met een zeer terechte overwinning voor Roda!!!
Forza Roda!!!
Sportiefquote:Op zondag 17 september 2006 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Stik erin.
Op naar de topper tegen jong rkc.
Dus mag je niet kankeren? En moet je ze maar sportief feliciteren en de hemel in prijzen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sportief.
Het was niet zozeer de sterkte van Roda maar de zwakte van Ajax hoor.... 1 heel schot op de paal, meer hebben ze niet gepresteerd.
Ik kan het Roda niet kwalijk nemen dat ze dit Ajax dan ook gewoon de 3 punten afnemen....
Dat zeg je tegen mij?quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus mag je niet kankeren? En moet je ze maar sportief feliciteren en de hemel in prijzen?
Dat snapte ik ook niet hoor, dat is toch geen breekijzer?quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef VoreG het volgende:
Je hebt Perez, Manucharyan en Rosenberg op de bank en wie laat je invallen Krohn-Dehli.
Gelukkig maar zeg. Als we blessures zouden hebben werd die gekneusde teen een gebroken been.quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
Alle clubs krijgen blessures behalve wij
Ze spelen te triest gewoon, moeten is wat agressiever spelenquote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg. Als we blessures zouden hebben werd die gekneusde teen een gebroken been.
Daarom, Henk zijn wissels vond ik thuis tegen kopenhagen al matig en nu weer.quote:Op zondag 17 september 2006 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet hoor, dat is toch geen breekijzer?
je bent aanvallend EN verdedigend zwak, dan zet je toch geen jong gassie in??
Eens, op dat gebied zie ik de hand van HtC nog niet echt als iets positiefs tov Blind.quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom, Henk zijn wissels vond ik thuis tegen kopenhagen al matig en nu weer.
quote:
Niets nieuwsquote:
is toch een belg?quote:Op zondag 17 september 2006 20:23 schreef X-fi het volgende:
Ach, de scheidsrechters, afkomstig uit Nederland, kunnen gewoon niet fluiten.
nee, maar het is dus geen Nederlanderquote:
Ok.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar het is dus geen Nederlander.
nee, viel me ook tegen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ok.Maar die kunnen ook geen ene ruk van.
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een fout van the hunter bij de 0-1.
En bij de 0-2, zie je maar dat Stam oud en traag aan het worden is
Geef eens argumenten ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef Silenus het volgende:
Lul toch niet zo slap man.
Dat je naar aanleiding van één snelgenomen vrije trap waarbij niemand op stond te letten concludeert dat Stam oud en traag wordt kan enkele dingen betekenen.quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja, pff ik ben jaloers op jullie man. Dat is pas een team.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Jongen, rot nou gewoon eens lekker op naar je eigen topic met die achterlijke posts van je, nerd!quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
jeetje, die 0-1 is toch een fout van huntelaar, die moet met zn man meelopenquote:Op zondag 17 september 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jongen, rot nou gewoon eens lekker op naar je eigen topic met die achterlijke posts van je, nerd!
Jaquote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Had ik het nou verkeerd verstaan of zeiden ze Bitte?
waarom word je geen coach van Feyenooit? Komen jullie misschien uit het rechter rijtjequote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jeetje, die 0-1 is toch een fout van huntelaar, die moet met zn man meelopen![]()
en dat volksliedquote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja
Ik irriteer me daar aan hoor
Kom zelf ook uit Kerkrade maar ben voor Ajax maar ook weer een klein beetje voor roda
En als ik dan naar Roda ga en ik hoor dat duitse gedoe dan wil ik zo weer weg uit dat stadion![]()
Maarja hopenlijk was het vandaag een off day voor ons aller Ajax
En de komende wedstrijden weer genoeg scoren en winnen
Zo kan het ookquote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef PLAE@ het volgende:
huntelaar wat een lui varken. hij ziet die gozer ongedekt staan...zijn man maar hij anticipeert er niet naar...ook al had ie maar weinig tijd.
En Stekelenburg blijf ik waardeloos vinden.
Gelukkig beleven jullie een topseizoen, op P12 ontloop je de nacompetitiequote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
dat laatste was misschien te snel gezegd, maar die 0-1 kwam natuurlijk wel door huntelaarquote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Gelukkig beleven jullie een topseizoen, op P12 ontloop je de nacompetitie![]()
En verder denk ik nu niet dat het verlies van vandaag puur en alleen aan Stam te wijten is...
Had niet veel uitgemaakt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou Blind het gedaan hebben met deze spelersgroep vraag ik me af
Welke blessuregevoeligheid wijsneus? Hij heeft alle wedstrijden van Ajax in de basis gestaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Steve_I. het volgende:
the cunter is zowieso al zo lekker bezig de laatste tijd
en stam... tja aardige speler hoor, daar niet van, maar 3 keer geel in wedstrijden opgeteld bij z'n blessuregevoeligheid wijst wel uit dat je niet op hem kan bouwen.
Wíe is de laatste tijd sowieso al zo lekker bezig?quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Steve_I. het volgende:
the cunter is zowieso al zo lekker bezig de laatste tijd
en stam... tja aardige speler hoor, daar niet van, maar 3 keer geel in wedstrijden opgeteld bij z'n blessuregevoeligheid wijst wel uit dat je niet op hem kan bouwen.
Of een onterechte tegen rkcquote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef thewishmaster het volgende:
Die gele kaarten kwamen vooral doordat Stam fouten moest oplossen van andere spelers.
wees blij dat AZ ook dure punten heeft laten liggen !!!quote:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
wees blij dat AZ ook dure punten heeft laten liggen !!!
Eensch, ze moeten mekaar nog aanvoelen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef thewishmaster het volgende:
Die gele kaarten kwamen vooral doordat Stam fouten moest oplossen van andere spelers.
Als het maar niet die ene isquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef piertje2 het volgende:
Wie is hier goed in het maken van Bandieri's?
Wil er even 1tje maken voor tegen IK Start!
Daar heb ik me vandaag niet eens mee bezig gehouden moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef Nega het volgende:
En dat Feyenoord ook verliest doet me ook deugd.
Ik wel, dan weet ik namelijk of ik een telefoontje kan verwachten of niet. Vandaag was het stil dus...quote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb ik me vandaag niet eens mee bezig gehouden moet ik zeggen.
412 maar ga 410 proberen in te komenquote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Pier, waar zit je tegen Start dan
Vraag maar aan Devv, mij of Wolf ofzo, lukt makkelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef piertje2 het volgende:
[..]
412 maar ga 410 proberen in te komen
ben met nog 2 andere gasten maar valt wel te regelen denk ik?quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vraag maar aan Devv, mij of Wolf ofzo, lukt makkelijk.
Ik ben in totaal met 7 gasten, dus kaartjes genoeg en daar gaat het om. Dat je gewoon ff 3 kaartjes gebruikt om het vak op te komen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ben met nog 2 andere gasten maar valt wel te regelen denk ik?![]()
okok dan ga ik denk ik die tekst maar op spandoek rammen. Is ook wat makkelijker denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Sethje het volgende:
De tekst is in verhouding vele te klein, lange teksten zijn zowiezo vaak onhaalbaar op een bandieri.
Dit lettertype is voor je eerste bandieri denk ik ook te lastig om uit te werken.
haben sie messenger?quote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben in totaal met 7 gasten, dus kaartjes genoeg en daar gaat het om. Dat je gewoon ff 3 kaartjes gebruikt om het vak op te komen.
Afzetterijquote:Op zondag 17 september 2006 23:20 schreef PLAE@ het volgende:
voor een tientje pp smokkel ik je naar binnen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:39 schreef Silenus het volgende:
Zo had je ook nog:
Ean doames und heeruh, de standj is...roda?? publiek: TWEE...ajax?? NULLLL...danke!? BITTE!!
En zelfs een Duitse vlag op het vak, het is eigenlijk gewoon niet te geloven.
Edgaaaaaaaaar Manucharyaaaaaaaaan.quote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Roger eruit voor Lindenbergh, Heitinga eruit voor Ogararu. Rosales eruit voor ....?
Ik zou het eens proberen zonder fullbacks en vleugelspitsen. Maar met een 10.quote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Roger eruit voor Lindenbergh, Heitinga eruit voor Ogararu. Rosales eruit voor ....?
Nee we moeten eeuwig en altijd elke week wijzigingen aanbrengenquote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Anyhoe, wat denken jullie dat er voor veranderingen gaan komen voor de komende wedstrijden? Het lijkt me niet dat Henk de ploeg in deze samenstelling zo gaat laten doorploeteren...
tom de mul, je kan het altijd proberen dacht ik zoquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Naar welke wedstrijd hebben ze daar gekeken dan? Dit komt van de Ajax-site af .quote:Boldizsár Bodor deelde al na een halfuur de genadeklap uit. Ook de Hongaar werd niet afgestopt. Gevolg was dat Bodor de bal relatief simpel voorbij Stekelenburg kon werken: 2-0.
quote:
Gaan jullie werkelijk iedere jaar over een sponsor vallen die ons op Kaalheide ook al sponsorde?quote:
Dat vat ik op als een compliment.quote:Op maandag 18 september 2006 01:41 schreef twi het volgende:
Ach, we moeten toch ergens over zeiken? Op die overwinning valt bar weinig af te dingen.
Huub heeft lang in Duitsland gewerkt en traint nu veel op contitiequote:Op maandag 18 september 2006 01:59 schreef twi het volgende:
Het was letterlijk kansloos, op wat afstandsschoten eind 1e helft na. En dat is inderdaad een compliment. Ajax wist afgelopen donderdag nog wat af te dwingen, al was het toen 60 minuten net zo lamlendig. Maar Roda heeft heel goed gekeken en heeft geen centimeter ruimte gelaten om Ajax te laten voetballen. Dus dat is ook een compliment waard. Volgens mij is jullie selectie conditioneel ook ijzersterk, als je dat 90 minuten geconcentreerd vol kan houden
Bij de tackle van KJH droop de frustratie er anders ook vanaf. Die gast zat werkelijk in de achterzak van Saeijs en Kah vandaag. Onzichtbare wedstrijd van hem.quote:Overigens zijn die Kah en Vandamme van jullie echt vreselijk irritante figuren op het veld zeg. Bah. Maargoed, zulke moet je er ook tussen hebben om te winnen.
Waarom word die eigenlijk alleen maar op gereageerd als jullie verloren hebben in Kerkrade? Anders hoor ik jullie niet erover...quote:Op maandag 18 september 2006 02:20 schreef PLAE@ het volgende:
2 meter over de grens ok, maar dan die duitse tekst![]()
give me a break.
Ik vind er niks raars aan maargoed. Je kunt moeilijk gaan eisen dat iemand zijn reclame niet zo brengt als dat hij het wilt (indien niet kwetsend of iets anders). Denk dat je op die manier weinig sponsors krijgt. Dat bord komt ook nog amper in beeld en levert toch genoeg geld op (vanwege opkomst en na afloop).quote:Op maandag 18 september 2006 02:27 schreef PLAE@ het volgende:
de duitse tekst vind ik raar. Niet dat het een duits bedrijf is.
Bij de Media markt uit Herzoghenrath komen heel veel Nederlandersquote:Op maandag 18 september 2006 02:37 schreef PLAE@ het volgende:
Er zitten toch meer potentiele Nederlandse klanten dan Duitse of zit het vol met Duitsers bij jullie ofzo?
Zo niet dan is het een rare boel dat er een duitstalig reclamebord staat.
Jong rkc boeit me geen flikker, als we daar maar gewoon winnen. NEC thuis en Utrecht uit zijn belangrijker de komende weken.quote:Op maandag 18 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mjah, zonde. Ajax had gewoon een offdag, kan gebeuren, even uithuilen / trainen en dan tegen jong rkc er vol tegen aan en oprollen met 6/7 -0 ...
Idd ja, en dan vinden ze het raar als er moffen liedjes over ze gezongen wordenquote:Op maandag 18 september 2006 08:28 schreef super-mario het volgende:
heb me echt dood lopen ergeren aan die schijt duitsers....dankeee...bitteee houw je smoel gwn!....
Dan was ik mooi op tijd, 10.10 uur lag ik weer in bed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Sethje het volgende:
Zo net even kaartje Utrecht-uit gehaald...binnen 10 minuten uitverkocht! lekker man!
Het boeit mij ook minder dan Nec of Utrecht, maar het is wel een makkelijke wedstrijd om te hebben na zo'n wedstrijd als afgelopen zondag...quote:Op maandag 18 september 2006 08:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jong rkc boeit me geen flikker, als we daar maar gewoon winnen. NEC thuis en Utrecht uit zijn belangrijker de komende weken.
Dit is inmiddels echt wel veel meer dan dat. Komt er nu geen serie aan goede wedstrijden dan begin ik me echt zorgen te maken. Want dit soort wanvertoningen kan gewoon niet meer, na afgelopen seizoen.quote:Op maandag 18 september 2006 08:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mjah, zonde. Ajax had gewoon een offdag, kan gebeuren, even uithuilen / trainen en dan tegen jong rkc er vol tegen aan en oprollen met 6/7 -0 ...
Eens, ik dacht dat de mentaliteit eindelijk weer wat beter was maar gister heeft laten zien dat er nog veel werk te doen is voor Henkie.quote:Op maandag 18 september 2006 08:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is inmiddels echt wel veel meer dan dat. Komt er nu geen serie aan goede wedstrijden dan begin ik me echt zorgen te maken. Want dit soort wanvertoningen kan gewoon niet meer, na afgelopen seizoen.
Ach ja verliest een keer van een matige tegenstander, is niet gelijk het einde van de wereld hoor. Ten Cate heeft een 2 jaar slecht spel, er echt niet in 2 maanden uit hoor...quote:Op maandag 18 september 2006 08:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is inmiddels echt wel veel meer dan dat. Komt er nu geen serie aan goede wedstrijden dan begin ik me echt zorgen te maken. Want dit soort wanvertoningen kan gewoon niet meer, na afgelopen seizoen.
Nee maar de mentaliteit mag wel is wat beter worden.quote:Op maandag 18 september 2006 09:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ach ja verliest een keer van een matige tegenstander, is niet gelijk het einde van de wereld hoor. Ten Cate heeft een 2 jaar slecht spel, er echt niet in 2 maanden uit hoor...
Slechte dingen vergeet je nu eenmaal minder snel dan de goede, zoiets heeft tijd nodig, en dat duurt echt wel langer dan 2 maanden. Als je kijkt naar Rosales, die kan tegenwoordig de sterren van de hemel (ok, dit is overdreven) spelen, maar kan ook zo weer een mindere dag hebben. Zelfde bij Gabri (bij Barca heeft ie bij lange na niet veel gespeelt). Die jongens hebben vertrouwen nodig, en dat is wat HtC geeft, maar dan moet je vooral niet te snel verwachten dat alles uit het verleden vergeten is. Ajax heeft bij lange na de veerkracht niet die bijv. AZ dit seizoen wel heeft, om na een achterstand harder terug te gaan knokken. Bij Ajax gaat eerder het koppie hangen en moet men uitkijken dat er niet nog een doelpunt bij komt. Daarom ben ik ook blij dat we een Stam hebben die achterin de boel even op scherp kan stellen als het moet. Dat heeft ons ook redelijk op de been gehouden in de afgelopen wedstrijden. Dat het nu (en tegen Kopenhagen eerder) even een keer mis gaat, is niet leuk, maar moet men ook niet te zwaar aan tillen. Tijd heelt alle wonden...quote:Op maandag 18 september 2006 09:02 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee maar de mentaliteit mag wel is wat beter worden.
Aan de ene kant heb ik wel bewondering voor de eeuwige optimisten hoorquote:Op maandag 18 september 2006 09:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Stelletje pessimisten zijn jullie ook, is WOW nog open voor jullie, Heat?
Tsja, happens, daarom ben ik ook wel blij met de match tegen jong rkcquote:Op maandag 18 september 2006 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb ik wel bewondering voor de eeuwige optimisten hoor.
Maar kansloos verliezen van Roda........
Exact wat ik zeg toch?quote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, natuurlijk is (kansloos) verliezen bij RJC kut en natuurlijk kan er nog heel veel beter, maar om nu al de noodklokken te luiden? Ajax moet nu gewoon een goede reeks neerzetten tegen Jong RKC, NEC, IK Start, FCU, FCG, Feyenoord, ADO, SCH, Heracles en PSV, dan is iedereen deze zeperd weer vergeten en is Henk ten Cate de held van Amsterdam.
quote:Op maandag 18 september 2006 08:57 schreef twi het volgende:
[..]
Da's volgende maand pas.quote:Op maandag 18 september 2006 09:57 schreef PLAE@ het volgende:
ach alles is weer vergeten als we woensdag van Ado winnen![]()
euhquote:Op maandag 18 september 2006 09:57 schreef PLAE@ het volgende:
Heb jij Turkse roots dan?quote:Op maandag 18 september 2006 09:57 schreef PLAE@ het volgende:
Die Kah is echt een enorme eindbaas zeg. Kerel zie je nooit, behalve tegen Ajax en dan moet hij moeilijk doen. Ik zou die mislukte aap niet graag in een donker steegje tegenkomen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:24 schreef jorienvdherik het volgende:
KERKRADE - De Noorse, in Gambia geboren centrale verdediger Pa Modou Kah van Roda JC kreeg het gisteren......in de rust van het duel met Ajax aan de stok met Wesley Sneijder.
In de spelerstunnel liepen de gemoederen hoog op. Totdat Kah in vlekkeloos Nederlands de international van Ajax toeriep: ,,Ga naar je kleedkamer, smurf.’’
tegen feyenoord is die ook irri, maar wel goedquote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef Baklap het volgende:
[..]
Die Kah is echt een enorme eindbaas zeg. Kerel zie je nooit, behalve tegen Ajax en dan moet hij moeilijk doen. Ik zou die mislukte aap niet graag in een donker steegje tegenkomen.
Wel apart dat de HK van PSV acties aankondigde, wanneer Patrick Kluivert daadwerkelijk naar Eindhoven zou komen. Gisteren werd hij ontvangen met een staande ovatie, lekkere actie!quote:Op maandag 18 september 2006 10:20 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Kut is het wel iig, maar het grootste dieptepunt was toch wel om Kluivert in een psv shirt te zien.
Geen noodklokken, nee. Maar de pot in Utrecht wordt wel vrij cruciaal voor het verloop van dit seizoen. NEC thuis winnen wel, dat is geen probleem. Verliezen wij nu weer in Utrecht, dan vrees ik wederom een seizoen waarin de fysieke ploegen ons aftroeven, en de schaal erg lastig wordt.....quote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, natuurlijk is (kansloos) verliezen bij RJC kut en natuurlijk kan er nog heel veel beter, maar om nu al de noodklokken te luiden? Ajax moet nu gewoon een goede reeks neerzetten tegen Jong RKC, NEC, IK Start, FCU, FCG, Feyenoord, ADO, SCH, Heracles en PSV, dan is iedereen deze zeperd weer vergeten en is Henk ten Cate de held van Amsterdam.
psv fansquote:Op maandag 18 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel apart dat de HK van PSV acties aankondigde, wanneer Patrick Kluivert daadwerkelijk naar Eindhoven zou komen. Gisteren werd hij ontvangen met een staande ovatie, lekkere actie!
Naar het schijnt heeft het eenmansfront Pyth gisteren bij de wissel met de rug naar het veld toe gestaan hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel apart dat de HK van PSV acties aankondigde, wanneer Patrick Kluivert daadwerkelijk naar Eindhoven zou komen. Gisteren werd hij ontvangen met een staande ovatie, lekkere actie!
Oplossing? De mentaliteit moet veranderd worden, men moet er meteen vanaf de eerste minuut opvliegen, volgas de duels aangaan. Niet zoals nu slap beginnen en de deksel op je neus krijgen, want dat is al jaren het probleem. Had eigenlijk gehoopt dat met de komst van Jaap Stam en Gabri dit verleden tijd was, maar vooralsnog nog niet.quote:Op maandag 18 september 2006 10:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die kritiek hier in dit topic mag dan misschien wel terecht zijn, maar zien jullie ook een oplossing? Ik zou het echt niet weten
Ja, lijkt me logisch dat de mentaliteit veranderd moet worden, maar hoe moet dat gaan gebeuren? Weer een nieuwe trainer? Weer de helft van de selectie laten gaan? Of zullen we dit team toch maar ff de tijd geven om iets op te bouwen, en na een half jaar eens beginnen met oordelen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oplossing? De mentaliteit moet veranderd worden, men moet er meteen vanaf de eerste minuut opvliegen, volgas de duels aangaan. Niet zoals nu slap beginnen en de deksel op je neus krijgen, want dat is al jaren het probleem. Had eigenlijk gehoopt dat met de komst van Jaap Stam en Gabri dit verleden tijd was, maar vooralsnog nog niet.
Denk niet dat een trainer de mentaliteit van de spelersgroep kan veranderen, misschien dat er enkele aparte mentaliteits-coaches voor moeten worden aangetrokken? Een paar oud-Feyenoorders? Of jongens als Roy Keane, Marco Materazzi ofzo?quote:Op maandag 18 september 2006 10:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch dat de mentaliteit veranderd moet worden, maar hoe moet dat gaan gebeuren? Weer een nieuwe trainer? Weer de helft van de selectie laten gaan? Of zullen we dit team toch maar ff de tijd geven om iets op te bouwen, en na een half jaar eens beginnen met oordelen.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat een trainer de mentaliteit van de spelersgroep kan veranderen, misschien dat er enkele aparte mentaliteits-coaches voor moeten worden aangetrokken? Een paar oud-Feyenoorders? Of jongens als Roy Keane, Marco Materazzi ofzo?
Henk Fräser ofzo, echte schoppers.quote:Op maandag 18 september 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Die is te druk met zijn filmcarrière, maar zou een goede zijn geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 10:46 schreef Sethje het volgende:
Vinnie Jones !
Ik zou m gewoon ff polsen, wie weet wil ie welquote:Op maandag 18 september 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Henk Fräser ofzo, echte schoppers.
Ten eerste... heeft psv een harde kern?quote:Op maandag 18 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoiets MOET ook gewoon, getergd tot op het bot moeten ze zijn...quote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
1-12 Woensdag. Misschien een beetje gortig, maar ik ga er gewoon voor..
quote:Op maandag 18 september 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets MOET ook gewoon, getergd tot op het bot moeten ze zijn...
Ik las 1-2...quote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
1-12 Woensdag. Misschien een beetje gortig, maar ik ga er gewoon voor..
http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=67969/quote:Op maandag 18 september 2006 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ten eerste... heeft psv een harde kern?![]()
Ten tweede... psv fans zijn nou eenmaal hypocriet.
Ik vrees het ookquote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wordt gewoon een 0-3 op halve kracht met het B-elftal.
Daarom zou de transfer van Edgar Davids zo goed zijn geweest voor Ajax.quote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Dat wordt ze in de opleiding niet geleerd, het moet ALTIJD voetballend... Dat is het manco.
Maar ja, de externen zouden het wel moeten kunnen...
daar ben ik bang voor, maar het is wel een mooi moment om mensen wat rust te gunnen.quote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wordt gewoon een 0-3 op halve kracht met het B-elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |