Dat is gezien de statistieken dan onterecht.quote:Op zondag 17 september 2006 16:56 schreef SCH het volgende:
Maar de tijd dat clubs met angst en beven naar de Arena gaan, is voorgoed voorbij. Tenminste voor de linkerrijtje clubs.

Uiteraard, maar dan moet de knop om... lukt het voetballend niet? Bikkelen!quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef X-fi het volgende:
Hopen dat ajax volgende week weer goed ervoor staat.

Maar dat is volgens mij juist de kern van het probleem en daar is de club en het publiek mede debet aan. Die jongens zijn veel te snel in de leunstoel gezet. Zo'n Babel was al een held toen hij nog in de luiers liep, bij wijze van spreken. En dat is met veel van die spelertjes zo. Die worden veel te veel verwend en in de watten gelegd. Die cultuur was ooit het sterke punt van Ajax maar is zich langzaamaan tegen de club gaan keren.quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk is Ajax nog wel titelkandidaat. Maar er moet iets in de koppies om. ze moeten doorhebben dat (ondanks dat ze wel goed zijn opzich) ze nu voetballend niet snel beter gaan spelen dat ze erg hard zullen moeten werken.

Inderdaad... Enne, het komt wel weer goed, wie is er volgende week te gast in de ArenA?quote:Op zondag 17 september 2006 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dan moet de knop om... lukt het voetballend niet? Bikkelen!

Daar heb je wel een punt denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij juist de kern van het probleem en daar is de club en het publiek mede debet aan. Die jongens zijn veel te snel in de leunstoel gezet. Zo'n Babel was al een held toen hij nog in de luiers liep, bij wijze van spreken. En dat is met veel van die spelertjes zo. Die worden veel te veel verwend en in de watten gelegd. Die cultuur was ooit het sterke punt van Ajax maar is zich langzaamaan tegen de club gaan keren.

Een titelkandidaat verliest inderdaad wel eens een wedstrijd. Roda uit is namelijk altijd klote. Ik zie PSV en feyenoord nog wel eens een keer.quote:Op zondag 17 september 2006 17:06 schreef OssieMan het volgende:
Ajax is een titelkandidaat.
Roda uit is altijd lastig.
Heerenveen, Roda en Groningen zijn gewoon goede sub-top

NEC.quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad... Enne, het komt wel weer goed, wie is er volgende week te gast in de ArenA?

Zo liepen ze vandaag ook over het veld, met het idee van 'het komt wel weer goed'.quote:Op zondag 17 september 2006 17:13 schreef X-fi het volgende:
[..]
Inderdaad... Enne, het komt wel weer goed, wie is er volgende week te gast in de ArenA?

Dat is dus ook niet echt de bedoeling he? berusting na een nederlaag zal alleen maar weer tot de volgende onderschatting leiden.quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo liepen ze vandaag ook over het veld, met het idee van 'het komt wel weer goed'.

Het zal wel met het vorige seizoen te maken hebben, waarin het met veel wedstrijden wonder boven wonder daadwerkelijk goed kwam. Sommigen willen kennelijk op dezelfde voet verder.quote:Op zondag 17 september 2006 17:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dus ook niet echt de bedoeling he? berusting na een nederlaag zal alleen maar weer tot de volgende onderschatting leiden.
Net als HtC moeten de spelers het bij zichzelf zoeken, ze hebben zelf gefaald....

Ok ok. Dat is natuurlijk niet een goede instelling! Hopen dat HtC ze even lekker op hun kop geeft.quote:Op zondag 17 september 2006 17:16 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Zo liepen ze vandaag ook over het veld, met het idee van 'het komt wel weer goed'.

Tja, dat bedoel ik dusquote:

Goed punt heb je daar wel.quote:Op zondag 17 september 2006 17:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat is volgens mij juist de kern van het probleem en daar is de club en het publiek mede debet aan. Die jongens zijn veel te snel in de leunstoel gezet. Zo'n Babel was al een held toen hij nog in de luiers liep, bij wijze van spreken. En dat is met veel van die spelertjes zo. Die worden veel te veel verwend en in de watten gelegd. Die cultuur was ooit het sterke punt van Ajax maar is zich langzaamaan tegen de club gaan keren.

wat dacht je van het aantal kaarten dat hij scoort, je zal zien dat hij er tegen Utreg al niet bij is vanwege een schorsingquote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Stam kan wel redelijk mee opkomen soms ja, maar als de rest van de verdediging al kut speelt moet hij wel achterin blijven...
En hij is ook geen 18 meer, die gaat echt niet alle wedstrijden spelen.

Wanneer jij het woord EENS eens leert tikkenquote:Op zondag 17 september 2006 17:40 schreef borisz het volgende:
wanneer komt er er weer is een TT?

het feit dat hij zoveel lkaarten pakt zegt ook wel weer genoeg over de organistatie in de verdediging op dit moment ben ik bang....quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer jij het woord EENS eens leert tikken.
Idd, Stam pakt ook vaak kaarten, dus dat is ook nog eens link als we nu alweer zo afhankelijk van hem zijn..

Klopt, zoiets bedoelde ik net met het feit dat hij vandaag niet lekker kon opstomen...quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het feit dat hij zoveel lkaarten pakt zegt ook wel weer genoeg over de organistatie in de verdediging op dit moment ben ik bang....

heb je de boel heel gelaten?quote:Op zondag 17 september 2006 18:02 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis...lekkere busreis was dat

Anders ik wel. Wil wel zien wat Feyenoord en PSV er tegen doet.quote:Op zondag 17 september 2006 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zie nog wel meer ploegen punten verspelen bij Roda-uit, maar kut is het wel natuurlijk...

LOLquote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef Sethje het volgende:
Pff net thuis...
wat een teringdag
kklange reis, van die mongolische halve duitsers overal die niet normaal nederlands kunnen praten.....
Ajax was echt drama, 0 inzet ,0 passie, 0 strijd...
en de scheids was ook een drama "er ligt een kind in je kelder kkbelg "

ik was alweer vergeten dat 'ie bij AJAX rondloopt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Krohn Dehli erin kwam(wel de achterliggende reden natuurlijk, maar hij is zo slecht...)

omdat Henk hem wel een breekijzer vindquote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Krohn Dehli erin kwam(wel de achterliggende reden natuurlijk, maar hij is zo slecht...)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |