wat dacht je van het aantal kaarten dat hij scoort, je zal zien dat hij er tegen Utreg al niet bij is vanwege een schorsingquote:Op zondag 17 september 2006 17:39 schreef HeatWave het volgende:
Stam kan wel redelijk mee opkomen soms ja, maar als de rest van de verdediging al kut speelt moet hij wel achterin blijven...
En hij is ook geen 18 meer, die gaat echt niet alle wedstrijden spelen.

Wanneer jij het woord EENS eens leert tikkenquote:Op zondag 17 september 2006 17:40 schreef borisz het volgende:
wanneer komt er er weer is een TT?

het feit dat hij zoveel lkaarten pakt zegt ook wel weer genoeg over de organistatie in de verdediging op dit moment ben ik bang....quote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer jij het woord EENS eens leert tikken.
Idd, Stam pakt ook vaak kaarten, dus dat is ook nog eens link als we nu alweer zo afhankelijk van hem zijn..

Klopt, zoiets bedoelde ik net met het feit dat hij vandaag niet lekker kon opstomen...quote:Op zondag 17 september 2006 17:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
het feit dat hij zoveel lkaarten pakt zegt ook wel weer genoeg over de organistatie in de verdediging op dit moment ben ik bang....

heb je de boel heel gelaten?quote:Op zondag 17 september 2006 18:02 schreef Bananenman het volgende:
Net thuis...lekkere busreis was dat

Anders ik wel. Wil wel zien wat Feyenoord en PSV er tegen doet.quote:Op zondag 17 september 2006 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zie nog wel meer ploegen punten verspelen bij Roda-uit, maar kut is het wel natuurlijk...

LOLquote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef Sethje het volgende:
Pff net thuis...
wat een teringdag
kklange reis, van die mongolische halve duitsers overal die niet normaal nederlands kunnen praten.....
Ajax was echt drama, 0 inzet ,0 passie, 0 strijd...
en de scheids was ook een drama "er ligt een kind in je kelder kkbelg "

ik was alweer vergeten dat 'ie bij AJAX rondloopt.quote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Krohn Dehli erin kwam(wel de achterliggende reden natuurlijk, maar hij is zo slecht...)

omdat Henk hem wel een breekijzer vindquote:Op zondag 17 september 2006 18:43 schreef Black-Death het volgende:
Ik snap trouwens echt niet waarom Krohn Dehli erin kwam(wel de achterliggende reden natuurlijk, maar hij is zo slecht...)

Nee dat heb je niet verkeerd verstaan..quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Had ik het nou verkeerd verstaan of zeiden ze Bitte?

Stik erinquote:Op zondag 17 september 2006 17:44 schreef SuzukiSwift het volgende:
Heb vandaag een leuke wedstrijd gezien met een zeer terechte overwinning voor Roda!!!
Forza Roda!!!

Sportiefquote:Op zondag 17 september 2006 19:07 schreef JaWi het volgende:
[..]
Stik erin.
Op naar de topper tegen jong rkc.

Dus mag je niet kankeren? En moet je ze maar sportief feliciteren en de hemel in prijzen?quote:Op zondag 17 september 2006 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sportief.
Het was niet zozeer de sterkte van Roda maar de zwakte van Ajax hoor.... 1 heel schot op de paal, meer hebben ze niet gepresteerd.
Ik kan het Roda niet kwalijk nemen dat ze dit Ajax dan ook gewoon de 3 punten afnemen....

Dat zeg je tegen mij?quote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus mag je niet kankeren? En moet je ze maar sportief feliciteren en de hemel in prijzen?

Dat snapte ik ook niet hoor, dat is toch geen breekijzer?quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef VoreG het volgende:
Je hebt Perez, Manucharyan en Rosenberg op de bank en wie laat je invallen Krohn-Dehli.

Gelukkig maar zeg. Als we blessures zouden hebben werd die gekneusde teen een gebroken been.quote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef Jasza het volgende:
Alle clubs krijgen blessures behalve wij

Ze spelen te triest gewoon, moeten is wat agressiever spelenquote:Op zondag 17 september 2006 19:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Gelukkig maar zeg. Als we blessures zouden hebben werd die gekneusde teen een gebroken been.

Daarom, Henk zijn wissels vond ik thuis tegen kopenhagen al matig en nu weer.quote:Op zondag 17 september 2006 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook niet hoor, dat is toch geen breekijzer?
je bent aanvallend EN verdedigend zwak, dan zet je toch geen jong gassie in??

Eens, op dat gebied zie ik de hand van HtC nog niet echt als iets positiefs tov Blind.quote:Op zondag 17 september 2006 19:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom, Henk zijn wissels vond ik thuis tegen kopenhagen al matig en nu weer.

quote:

Niets nieuwsquote:

is toch een belg?quote:Op zondag 17 september 2006 20:23 schreef X-fi het volgende:
Ach, de scheidsrechters, afkomstig uit Nederland, kunnen gewoon niet fluiten.

nee, maar het is dus geen Nederlanderquote:

Ok.quote:Op zondag 17 september 2006 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, maar het is dus geen Nederlander.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |