tegen feyenoord is die ook irri, maar wel goedquote:Op maandag 18 september 2006 10:26 schreef Baklap het volgende:
[..]
Die Kah is echt een enorme eindbaas zeg. Kerel zie je nooit, behalve tegen Ajax en dan moet hij moeilijk doen. Ik zou die mislukte aap niet graag in een donker steegje tegenkomen.

Wel apart dat de HK van PSV acties aankondigde, wanneer Patrick Kluivert daadwerkelijk naar Eindhoven zou komen. Gisteren werd hij ontvangen met een staande ovatie, lekkere actie!quote:Op maandag 18 september 2006 10:20 schreef Patrick_Kluivert. het volgende:
Kut is het wel iig, maar het grootste dieptepunt was toch wel om Kluivert in een psv shirt te zien.

Geen noodklokken, nee. Maar de pot in Utrecht wordt wel vrij cruciaal voor het verloop van dit seizoen. NEC thuis winnen wel, dat is geen probleem. Verliezen wij nu weer in Utrecht, dan vrees ik wederom een seizoen waarin de fysieke ploegen ons aftroeven, en de schaal erg lastig wordt.....quote:Op maandag 18 september 2006 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Jezus, natuurlijk is (kansloos) verliezen bij RJC kut en natuurlijk kan er nog heel veel beter, maar om nu al de noodklokken te luiden? Ajax moet nu gewoon een goede reeks neerzetten tegen Jong RKC, NEC, IK Start, FCU, FCG, Feyenoord, ADO, SCH, Heracles en PSV, dan is iedereen deze zeperd weer vergeten en is Henk ten Cate de held van Amsterdam.

psv fansquote:Op maandag 18 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel apart dat de HK van PSV acties aankondigde, wanneer Patrick Kluivert daadwerkelijk naar Eindhoven zou komen. Gisteren werd hij ontvangen met een staande ovatie, lekkere actie!

Naar het schijnt heeft het eenmansfront Pyth gisteren bij de wissel met de rug naar het veld toe gestaan hoor.quote:Op maandag 18 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wel apart dat de HK van PSV acties aankondigde, wanneer Patrick Kluivert daadwerkelijk naar Eindhoven zou komen. Gisteren werd hij ontvangen met een staande ovatie, lekkere actie!

Oplossing? De mentaliteit moet veranderd worden, men moet er meteen vanaf de eerste minuut opvliegen, volgas de duels aangaan. Niet zoals nu slap beginnen en de deksel op je neus krijgen, want dat is al jaren het probleem. Had eigenlijk gehoopt dat met de komst van Jaap Stam en Gabri dit verleden tijd was, maar vooralsnog nog niet.quote:Op maandag 18 september 2006 10:32 schreef Mr.Mills het volgende:
Al die kritiek hier in dit topic mag dan misschien wel terecht zijn, maar zien jullie ook een oplossing? Ik zou het echt niet weten

Ja, lijkt me logisch dat de mentaliteit veranderd moet worden, maar hoe moet dat gaan gebeuren? Weer een nieuwe trainer? Weer de helft van de selectie laten gaan? Of zullen we dit team toch maar ff de tijd geven om iets op te bouwen, en na een half jaar eens beginnen met oordelen.quote:Op maandag 18 september 2006 10:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Oplossing? De mentaliteit moet veranderd worden, men moet er meteen vanaf de eerste minuut opvliegen, volgas de duels aangaan. Niet zoals nu slap beginnen en de deksel op je neus krijgen, want dat is al jaren het probleem. Had eigenlijk gehoopt dat met de komst van Jaap Stam en Gabri dit verleden tijd was, maar vooralsnog nog niet.

Denk niet dat een trainer de mentaliteit van de spelersgroep kan veranderen, misschien dat er enkele aparte mentaliteits-coaches voor moeten worden aangetrokken? Een paar oud-Feyenoorders? Of jongens als Roy Keane, Marco Materazzi ofzo?quote:Op maandag 18 september 2006 10:39 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch dat de mentaliteit veranderd moet worden, maar hoe moet dat gaan gebeuren? Weer een nieuwe trainer? Weer de helft van de selectie laten gaan? Of zullen we dit team toch maar ff de tijd geven om iets op te bouwen, en na een half jaar eens beginnen met oordelen.

Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op maandag 18 september 2006 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk niet dat een trainer de mentaliteit van de spelersgroep kan veranderen, misschien dat er enkele aparte mentaliteits-coaches voor moeten worden aangetrokken? Een paar oud-Feyenoorders? Of jongens als Roy Keane, Marco Materazzi ofzo?

Henk Fräser ofzo, echte schoppers.quote:Op maandag 18 september 2006 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet.
Die is te druk met zijn filmcarrière, maar zou een goede zijn geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 10:46 schreef Sethje het volgende:
Vinnie Jones !

Ik zou m gewoon ff polsen, wie weet wil ie welquote:Op maandag 18 september 2006 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Henk Fräser ofzo, echte schoppers.

Ten eerste... heeft psv een harde kern?quote:Op maandag 18 september 2006 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]

Zoiets MOET ook gewoon, getergd tot op het bot moeten ze zijn...quote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
1-12 Woensdag. Misschien een beetje gortig, maar ik ga er gewoon voor..

quote:Op maandag 18 september 2006 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoiets MOET ook gewoon, getergd tot op het bot moeten ze zijn...

Ik las 1-2...quote:Op maandag 18 september 2006 11:43 schreef -Wolf- het volgende:
1-12 Woensdag. Misschien een beetje gortig, maar ik ga er gewoon voor..

http://www.omroepbrabant.nl/?type=rss&id=67969/quote:Op maandag 18 september 2006 11:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ten eerste... heeft psv een harde kern?![]()
Ten tweede... psv fans zijn nou eenmaal hypocriet.

Ik vrees het ookquote:Op maandag 18 september 2006 11:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Wordt gewoon een 0-3 op halve kracht met het B-elftal.

Daarom zou de transfer van Edgar Davids zo goed zijn geweest voor Ajax.quote:Op maandag 18 september 2006 10:58 schreef HeatWave het volgende:
Dat wordt ze in de opleiding niet geleerd, het moet ALTIJD voetballend... Dat is het manco.
Maar ja, de externen zouden het wel moeten kunnen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |