Had niet veel uitgemaakt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou Blind het gedaan hebben met deze spelersgroep vraag ik me af
Welke blessuregevoeligheid wijsneus? Hij heeft alle wedstrijden van Ajax in de basis gestaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Steve_I. het volgende:
the cunter is zowieso al zo lekker bezig de laatste tijd
en stam... tja aardige speler hoor, daar niet van, maar 3 keer geel in wedstrijden opgeteld bij z'n blessuregevoeligheid wijst wel uit dat je niet op hem kan bouwen.
Wíe is de laatste tijd sowieso al zo lekker bezig?quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Steve_I. het volgende:
the cunter is zowieso al zo lekker bezig de laatste tijd
en stam... tja aardige speler hoor, daar niet van, maar 3 keer geel in wedstrijden opgeteld bij z'n blessuregevoeligheid wijst wel uit dat je niet op hem kan bouwen.
Of een onterechte tegen rkcquote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef thewishmaster het volgende:
Die gele kaarten kwamen vooral doordat Stam fouten moest oplossen van andere spelers.
wees blij dat AZ ook dure punten heeft laten liggen !!!quote:
Gelukkig wel.quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
wees blij dat AZ ook dure punten heeft laten liggen !!!
Eensch, ze moeten mekaar nog aanvoelen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef thewishmaster het volgende:
Die gele kaarten kwamen vooral doordat Stam fouten moest oplossen van andere spelers.
Als het maar niet die ene isquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef piertje2 het volgende:
Wie is hier goed in het maken van Bandieri's?
Wil er even 1tje maken voor tegen IK Start!
Daar heb ik me vandaag niet eens mee bezig gehouden moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef Nega het volgende:
En dat Feyenoord ook verliest doet me ook deugd.
Ik wel, dan weet ik namelijk of ik een telefoontje kan verwachten of niet. Vandaag was het stil dus...quote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb ik me vandaag niet eens mee bezig gehouden moet ik zeggen.
412 maar ga 410 proberen in te komenquote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Pier, waar zit je tegen Start dan
Vraag maar aan Devv, mij of Wolf ofzo, lukt makkelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef piertje2 het volgende:
[..]
412 maar ga 410 proberen in te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |