ben met nog 2 andere gasten maar valt wel te regelen denk ik?quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vraag maar aan Devv, mij of Wolf ofzo, lukt makkelijk.
Ik ben in totaal met 7 gasten, dus kaartjes genoeg en daar gaat het om. Dat je gewoon ff 3 kaartjes gebruikt om het vak op te komen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ben met nog 2 andere gasten maar valt wel te regelen denk ik?![]()
okok dan ga ik denk ik die tekst maar op spandoek rammen. Is ook wat makkelijker denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Sethje het volgende:
De tekst is in verhouding vele te klein, lange teksten zijn zowiezo vaak onhaalbaar op een bandieri.
Dit lettertype is voor je eerste bandieri denk ik ook te lastig om uit te werken.
haben sie messenger?quote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben in totaal met 7 gasten, dus kaartjes genoeg en daar gaat het om. Dat je gewoon ff 3 kaartjes gebruikt om het vak op te komen.
Afzetterijquote:Op zondag 17 september 2006 23:20 schreef PLAE@ het volgende:
voor een tientje pp smokkel ik je naar binnen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:39 schreef Silenus het volgende:
Zo had je ook nog:
Ean doames und heeruh, de standj is...roda?? publiek: TWEE...ajax?? NULLLL...danke!? BITTE!!
En zelfs een Duitse vlag op het vak, het is eigenlijk gewoon niet te geloven.
Edgaaaaaaaaar Manucharyaaaaaaaaan.quote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Roger eruit voor Lindenbergh, Heitinga eruit voor Ogararu. Rosales eruit voor ....?
Ik zou het eens proberen zonder fullbacks en vleugelspitsen. Maar met een 10.quote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Roger eruit voor Lindenbergh, Heitinga eruit voor Ogararu. Rosales eruit voor ....?
Nee we moeten eeuwig en altijd elke week wijzigingen aanbrengenquote:Op zondag 17 september 2006 23:42 schreef Radegast het volgende:
Anyhoe, wat denken jullie dat er voor veranderingen gaan komen voor de komende wedstrijden? Het lijkt me niet dat Henk de ploeg in deze samenstelling zo gaat laten doorploeteren...
tom de mul, je kan het altijd proberen dacht ik zoquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Naar welke wedstrijd hebben ze daar gekeken dan? Dit komt van de Ajax-site af .quote:Boldizsár Bodor deelde al na een halfuur de genadeklap uit. Ook de Hongaar werd niet afgestopt. Gevolg was dat Bodor de bal relatief simpel voorbij Stekelenburg kon werken: 2-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |