nee, viel me ook tegen.quote:Op zondag 17 september 2006 20:27 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ok.Maar die kunnen ook geen ene ruk van.

quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een fout van the hunter bij de 0-1.
En bij de 0-2, zie je maar dat Stam oud en traag aan het worden is

Geef eens argumenten ?quote:Op zondag 17 september 2006 20:29 schreef Silenus het volgende:
Lul toch niet zo slap man.

Dat je naar aanleiding van één snelgenomen vrije trap waarbij niemand op stond te letten concludeert dat Stam oud en traag wordt kan enkele dingen betekenen.quote:

quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:

Ja, pff ik ben jaloers op jullie man. Dat is pas een team.quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:

Jongen, rot nou gewoon eens lekker op naar je eigen topic met die achterlijke posts van je, nerd!quote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:

jeetje, die 0-1 is toch een fout van huntelaar, die moet met zn man meelopenquote:Op zondag 17 september 2006 20:35 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jongen, rot nou gewoon eens lekker op naar je eigen topic met die achterlijke posts van je, nerd!

Jaquote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Had ik het nou verkeerd verstaan of zeiden ze Bitte?

waarom word je geen coach van Feyenooit? Komen jullie misschien uit het rechter rijtjequote:Op zondag 17 september 2006 20:46 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jeetje, die 0-1 is toch een fout van huntelaar, die moet met zn man meelopen![]()

en dat volksliedquote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja
Ik irriteer me daar aan hoor
Kom zelf ook uit Kerkrade maar ben voor Ajax maar ook weer een klein beetje voor roda
En als ik dan naar Roda ga en ik hoor dat duitse gedoe dan wil ik zo weer weg uit dat stadion![]()
Maarja hopenlijk was het vandaag een off day voor ons aller Ajax
En de komende wedstrijden weer genoeg scoren en winnen

Zo kan het ookquote:Op zondag 17 september 2006 21:09 schreef PLAE@ het volgende:
huntelaar wat een lui varken. hij ziet die gozer ongedekt staan...zijn man maar hij anticipeert er niet naar...ook al had ie maar weinig tijd.
En Stekelenburg blijf ik waardeloos vinden.

Gelukkig beleven jullie een topseizoen, op P12 ontloop je de nacompetitiequote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:

dat laatste was misschien te snel gezegd, maar die 0-1 kwam natuurlijk wel door huntelaarquote:Op zondag 17 september 2006 21:20 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Gelukkig beleven jullie een topseizoen, op P12 ontloop je de nacompetitie![]()
En verder denk ik nu niet dat het verlies van vandaag puur en alleen aan Stam te wijten is...

Had niet veel uitgemaakt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou Blind het gedaan hebben met deze spelersgroep vraag ik me af

Welke blessuregevoeligheid wijsneus? Hij heeft alle wedstrijden van Ajax in de basis gestaan.quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Steve_I. het volgende:
the cunter is zowieso al zo lekker bezig de laatste tijd
en stam... tja aardige speler hoor, daar niet van, maar 3 keer geel in wedstrijden opgeteld bij z'n blessuregevoeligheid wijst wel uit dat je niet op hem kan bouwen.

Wíe is de laatste tijd sowieso al zo lekker bezig?quote:Op zondag 17 september 2006 21:44 schreef Steve_I. het volgende:
the cunter is zowieso al zo lekker bezig de laatste tijd
en stam... tja aardige speler hoor, daar niet van, maar 3 keer geel in wedstrijden opgeteld bij z'n blessuregevoeligheid wijst wel uit dat je niet op hem kan bouwen.

Of een onterechte tegen rkcquote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef thewishmaster het volgende:
Die gele kaarten kwamen vooral doordat Stam fouten moest oplossen van andere spelers.

wees blij dat AZ ook dure punten heeft laten liggen !!!quote:

Gelukkig wel.quote:Op zondag 17 september 2006 21:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
wees blij dat AZ ook dure punten heeft laten liggen !!!

Eensch, ze moeten mekaar nog aanvoelen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef thewishmaster het volgende:
Die gele kaarten kwamen vooral doordat Stam fouten moest oplossen van andere spelers.

Als het maar niet die ene isquote:Op zondag 17 september 2006 22:24 schreef piertje2 het volgende:
Wie is hier goed in het maken van Bandieri's?
Wil er even 1tje maken voor tegen IK Start!

Daar heb ik me vandaag niet eens mee bezig gehouden moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:25 schreef Nega het volgende:
En dat Feyenoord ook verliest doet me ook deugd.

Ik wel, dan weet ik namelijk of ik een telefoontje kan verwachten of niet. Vandaag was het stil dus...quote:Op zondag 17 september 2006 22:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar heb ik me vandaag niet eens mee bezig gehouden moet ik zeggen.

412 maar ga 410 proberen in te komenquote:Op zondag 17 september 2006 22:37 schreef Jasza het volgende:
Pier, waar zit je tegen Start dan

Vraag maar aan Devv, mij of Wolf ofzo, lukt makkelijk.quote:Op zondag 17 september 2006 22:38 schreef piertje2 het volgende:
[..]
412 maar ga 410 proberen in te komen

ben met nog 2 andere gasten maar valt wel te regelen denk ik?quote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vraag maar aan Devv, mij of Wolf ofzo, lukt makkelijk.

Ik ben in totaal met 7 gasten, dus kaartjes genoeg en daar gaat het om. Dat je gewoon ff 3 kaartjes gebruikt om het vak op te komen.quote:Op zondag 17 september 2006 22:41 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ben met nog 2 andere gasten maar valt wel te regelen denk ik?![]()

okok dan ga ik denk ik die tekst maar op spandoek rammen. Is ook wat makkelijker denk ikquote:Op zondag 17 september 2006 22:39 schreef Sethje het volgende:
De tekst is in verhouding vele te klein, lange teksten zijn zowiezo vaak onhaalbaar op een bandieri.
Dit lettertype is voor je eerste bandieri denk ik ook te lastig om uit te werken.

haben sie messenger?quote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik ben in totaal met 7 gasten, dus kaartjes genoeg en daar gaat het om. Dat je gewoon ff 3 kaartjes gebruikt om het vak op te komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |