quote:Op zondag 17 september 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
AZ gaat lekker inderdaad Heatwave.
Sja, net als tegen Kopenhagen, eigen schuld. We hadden bovenaan kunnen staan, maar niet als je zo lamlendig speelt natuurlijk....quote:
Wat zou een stunt zijnd dan? Dat een andere ploeg dan Ajax weer kampioen wordt?quote:Op zondag 17 september 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
AZ dus op 2-2. die hebben wel veelkracht en werklust...
het is nog vroeg, ik weet het, maar ik vrees voor een stunt dit jaar als Ajax het niet snel op de rails krijgt..
Troost je met de gedachte dat Ajax zelfs in zijn gloriejaren bij nooit bij Roda won......nee, tis niet veel nee, maar beter dan nietsquote:Op zondag 17 september 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
AZ dus op 2-2. die hebben wel veelkracht en werklust...
het is nog vroeg, ik weet het, maar ik vrees voor een stunt dit jaar als Ajax het niet snel op de rails krijgt..
Nee, dat AZ kampioen wordt. Dat zou wel degelijk een stunt zijn.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zou een stunt zijnd dan? Dat een andere ploeg dan Ajax weer kampioen wordt?
Die gaan er tegen Ajax met de volle 1000% in, als die wedstrijd vandaag was geweest was het een slachting geworden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:22 schreef -Wolf- het volgende:
Utrecht komt toch na IK Start geloof ik? Die moet ook te pakken zijn op dit moment.
Daarom zeg ik, altijd kut tegen Roda. Je kan er je klok op gelijk zetten.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat Ajax zelfs in zijn gloriejaren bij nooit bij Roda won......nee, tis niet veel nee, maar beter dan niets
Dat ligt redelijk in de lijn der verwachting hoor. Zou ik niet zo verrassend vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Nee, dat AZ kampioen wordt. Dat zou wel degelijk een stunt zijn.
Dat is wat jij wilt lezen, nee dus. Dat AZ kampioen wordt.quote:Op zondag 17 september 2006 16:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat zou een stunt zijnd dan? Dat een andere ploeg dan Ajax weer kampioen wordt?
is ook wel zo, maar dit was zo krachteloos... alsof ze ECHT last hadden van een potje tegen die noren... nou, dan is er echt iets niet in orde hoor..quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, altijd kut tegen Roda. Je kan er je klok op gelijk zetten..
SCHtje probeert me altijd te laten happenquote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is wat jij wilt lezen, nee dus. Dat AZ kampioen wordt.
Nou nou....quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ligt redelijk in de lijn der verwachting hoor. Zou ik niet zo verrassend vinden.
Over Roda kan je ook nog zeggen dat ze gewoon moeilijk te kloppen zijn op dit moment, maar aan de andere kant laakt het AJAX de laatste 2 wedstrijden aan inzet en waar dat vandaan komt begrijp ik niet helemaal.quote:Op zondag 17 september 2006 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gaan er tegen Ajax met de volle 1000% in, als die wedstrijd vandaag was geweest was het een slachting geworden.
Ik hoop echt dat het er nog van gaat komen, want het moet echt kunnen met dit team...
Dat had je tegen Vitesse ook verwacht eigenlijk. je speelt geniaal voor eigen publiek, dan hoop je ook op een monsterscore. natuurlijk hadden ze ook wel een beetje pech soms voor de goal, maar als je zoveel beter bent dan de tegenstander wil je stiekem toch 10 10 10 roepenquote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Over Roda kan je ook nog zeggen dat ze gewoon moeilijk te kloppen zijn op dit moment, maar aan de andere kant laakt het AJAX de laatste 2 wedstrijden aan inzet en waar dat vandaan komt begrijp ik niet helemaal.
Woensdag heb je met Jong RKC de ideale wedstrijd om je frustraties af te reageren. Ik verwacht dan ook een slachting van Jong RKC en een fanatieke inzet van AJAX-kant, dus niet bij een 5-0 voorsprong gas terug nemen, maar gewoon doorgaan.
En PSV zal wel weer kampioen worden en door die kut play offs doet de rest er nauwelijks toe.quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef HeatWave het volgende:
I know SCH.
En ik ben het wel me je eens mbt HtC eigenlijk..
dat soort dingen aangrijpen als het slecht gaat is zooooooooo stom. dat zijn gewoon slappe excuses. ik hoor al 10 jaar lang dat AJAX tijd nodig heeft. we spelen al 10 jaar lang niet des AJAX.quote:Op zondag 17 september 2006 16:27 schreef Mr.Mills het volgende:
Ohja, Barca speelde het eerste half jaar ook bagger onder Frenk & Henk......het komt allemaal goed hoor
Dat roep ik altijd. Ook als we achter staanquote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat had je tegen Vitesse ook verwacht eigenlijk. je speelt geniaal voor eigen publiek, dan hoop je ook op een monsterscore. natuurlijk hadden ze ook wel een beetje pech soms voor de goal, maar als je zoveel beter bent dan de tegenstander wil je stiekem toch 10 10 10 roepen.
Zoals het er nu voorstaat zijn AZ en PSV de grote kanshebbers, ik hoop dus ook dat het er gewoon NOG niet inzit bij Ajax en dat het gaat lopen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef SCH het volgende:
[..]
En PSV zal wel weer kampioen worden en door die kut play offs doet de rest er nauwelijks toe.
Mind the smileyquote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
dat soort dingen aangrijpen als het slecht gaat is zooooooooo stom. dat zijn gewoon slappe excuses. ik hoor al 10 jaar lang dat AJAX tijd nodig heeft. we spelen al 10 jaar lang niet des AJAX.
Naah kom op, niet overdrijven, PSV is nou ook niet echt geweldig bezig hoor, alleen AZ doet het aardig maar ik moet nog maar zien of ze het volhouden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat zijn AZ en PSV de grote kanshebbers, ik hoop dus ook dat het er gewoon NOG niet inzit bij Ajax en dat het gaat lopen.
maar al deze teleurstellingen achter elkaar zal voor het moraal ook niet echt goed zijn.. Zelfvertrouwen tegen Jong RKC lijkt me niet echt logisch.. Als je daar niet van kan winnen moet je maar eens met het 2de spelen ofzo.
volgens mij bestaat die al.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Devrim_ het volgende:
Bah..weg met Ten Cate
wie opent "Ten Cate moet ontslagen worden #1"?
Ik zou niet weten waarom zij grotere kanshebbers zouden zijn dan wij.quote:Op zondag 17 september 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals het er nu voorstaat zijn AZ en PSV de grote kanshebbers, ik hoop dus ook dat het er gewoon NOG niet inzit bij Ajax en dat het gaat lopen.
ja, ik heb het niet persoonlijk tegen jou. ik bedoel dat mensen dat in het algemeen als slap excuus gebruiken.quote:Op zondag 17 september 2006 16:32 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mind the smiley![]()
Tis een wanhopige poging om maar iets positiefs te zoeken voor vandaag![]()
AZ is goed, Heerenveen is goed, Roda is goed, Groningen is goed, allemaal op of boven het niveau van Ajax.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Naah kom op, niet overdrijven, PSV is nou ook niet echt geweldig bezig hoor, alleen AZ doet het aardig maar ik moet nog maar zien of ze het volhouden.
Ach, het is nog heel vroeg in het seizoen natuurlijk, dus het IS ook allemaal nog niet verloren. Maar het is nog steeds drama bij Ajax op dit moment.quote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Naah kom op, niet overdrijven, PSV is nou ook niet echt geweldig bezig hoor, alleen AZ doet het aardig maar ik moet nog maar zien of ze het volhouden.
2e, bijna, AZ moest weer roet in het eten gooien.quote:
Roda?quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef -Wolf- het volgende:
Er is genoeg mogelijk nog dit seizoen. Met ploegen als PSV, AZ, Groningen en eventueel Roda is het een harde strijd in de top. Iedereen zal wel punten inleveren, dus er is nog niets verloren.
Je punt? Of wil je zeggen dat Heerenveen, Roda en Groningen titelkandidaten zijn?quote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef SCH het volgende:
[..]
AZ is goed, Heerenveen is goed, Roda is goed, Groningen is goed, allemaal op of boven het niveau van Ajax.
Ik verwacht dat Groningen en Roda snel af gaan haken bij de titelstrijd maar dat Heerenveen het wel eens het verassend lang val zou kunnen gaan houden.quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef -Wolf- het volgende:
Er is genoeg mogelijk nog dit seizoen. Met ploegen als PSV, AZ, Groningen en eventueel Roda is het een harde strijd in de top. Iedereen zal wel punten inleveren, dus er is nog niets verloren.
Ik ook niet eigenlijkquote:Op zondag 17 september 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom zij grotere kanshebbers zouden zijn dan wij.
Als Ajax dat zou zijn, dan zijn deze clubs dat zeker ook.quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Je punt? Of wil je zeggen dat Heerenveen, Roda en Groningen titelkandidaten zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |