alles beter dan een dode mus dood paard in je bedquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
Een leeg hoesje...
Of als lieveheersbeestje op de fotoquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
alles beter dan een dode mus dood paard in je bed
ja, muzikaal gezien absoluut een topafleveringquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef Aoristus het volgende:
tjemig, eerst Frans Bouwer en nu Boris..
Heb je het over MooiWeerDeLeeuwquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef jors het volgende:
soms tog un beetje TE en het bengint snel te vervelen omdat het zo divers is
Internet party ging ook door zei Paul..Maar je kan dat ook morgen bekijken zei die naar Studio Voetbalquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:41 schreef petre86 het volgende:
zelf n`a de afterparty ging hij nog door
de internetparty is een half uur, maar zelfs na d`ie aftiteling ging hij nog 2 nummers zingen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Internet party ging ook door zei Paul..Maar je kan dat ook morgen bekijken zei die naar Studio Voetbal![]()
Toch krijg je vanavond ongeveer 50 minuten te zien op tvquote:Op zondag 17 september 2006 01:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
de internetparty is een half uur, maar zelfs na d`ie aftiteling ging hij nog 2 nummers zingen.
ik ben geweldig met tijdenquote:Op zondag 17 september 2006 09:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toch krijg je vanavond ongeveer 50 minuten te zien op tv![]()
Dat is voor de moeder van MissyMirjam. De tante van Mirjam krijgt dat geboortekaartje, de dove zus is dus Mirjams moederquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:04 schreef pberends het volgende:
Kut kut kut
da's wel sneu .. gelukkig gaat het nu weer over kinderenquote:
Leuk voor Henny Huisman ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat meisje deed het juist goed.
Enig idee "hoe laat" ie kwam?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:43 schreef Marloes het volgende:
ow echt? ik vond het zo mooi
heeft iemand het liedje toevallig?? * lief kijkt *
Poeh... nee... ik heb 't zondag avond gezien, dat is de day after ofzo??quote:
quote:Op deze warme herfstdag gaat Paul de Leeuw breien met vrouwen, zingen met Helmut Lotti, praten met clowntje Oepsiefloeps en wellicht douchen met rugbyers en Irene van de Laar..
Ik heb een bel op m'n fiets.quote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb zijn nieuwe cd (Maar dat terzijde)
Dat moslimgedoe verziekte de goede sfeer meteenquote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
De cavia vond ik niet leuk
Verder vond ik Paul weer op zijn best !
Ja die moslim hoefde van mij ook nietAlhoewel Paul netjes deed voor de camera. Om voor de moslims en iedereen toe te spreken.
Ik heb zijn nieuwe cd (Maar dat terzijde)
Laten wij hopen dat het niet echt was die cavia in de blender !quote:Maar was die cavia die Paul in de blender deed echt?
Ik haat Cavia's ik hoop dat het een echte was.lEr zijn er al veel te veel op deze wereld. Vol is vol.quote:Op zondag 24 september 2006 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Laten wij hopen dat het niet echt was die cavia in de blender !
quote:Op zondag 24 september 2006 16:25 schreef pberends het volgende:
Wat was het ook alweer, het gepiep van de vliezen van Irene van der Laar![]()
.
Was neukbaarquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Irene vd Laar
Oeps, sorrie Poepoog wil je niet beledigen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Redelijk grap , "mijn volk doet dit"
Matige poging tot...quote:Op zondag 24 september 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oeps, sorrie Poepoog wil je niet beledigen.!
Dat heb je toch wel eens gezien als ze naar buiten gingen?quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
@ liefkleinmeisjuh, word dat overdag's opgenomen ?
Ik bedoel s'middags
Ja het is normaal van 15 tot 17 opname, 14 uur aanwezig zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
@ liefkleinmeisjuh, word dat overdag's opgenomen ?
Ik bedoel s'middags
Oké bedanktquote:Op dinsdag 26 september 2006 10:49 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Ja het is normaal van 15 tot 17 opname, 14 uur aanwezig zijn.
Zaterdag was het een half uurtje vervroegd.
Ik voel een item met ijsblokjes aankomenquote:Op zaterdag 30 september 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
Vanavond Lange Frans en Jan Smit. Hopelijk schiet Paul ze dood.
Selcht, slecht, slechtquote:
Pff, die andere mafkees kan best zingen, maar opeens dat domme gehijg van Pramme Krans erdoorheenquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
Fransie moet ook altijd ff z'n naam noemen
jammer dat Baas B. er niet wasquote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef hermandeperman het volgende:
Fransie moet ook altijd ff z'n naam noemen
Ugly inderdaad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:19 schreef Aoristus het volgende:
Dat meisje is vreselijk mishandeld, dat haar was eerst leuk, alsof ze zo uit het hooi gevist was
negerinnen vinden het vaak prettig om hun haar helemaal te verstijven en dan plat langs hun hoofd te plakkenquote:
Gaan wij naar toe met het werk lache.quote:Op maandag 25 september 2006 19:37 schreef Piles het volgende:
DINEREN MET ‘ADJE’
[afbeelding]
Adje, vooral bekend uit zijn optredens in Mooi! Weer de Leeuw, krijgt een eigen dinershow! In het Prinses Theater in historisch Delfshaven verzorgt hij vanaf 19 oktober elke donderdag Adje’s Zingasong Show. Dat heeft een woordvoerster van het theater maandag bekendgemaakt.
Theo
‘Adje’s Zingasong Show’ is een wervelende show, met een combinatie van slapstick, meligheid, interactie en onvervalste meezingers. Adje, Theo en de showband vermaken het publiek op hun eigen, ludieke en komische wijze!’ staat er op de site van het Prinses Theater te lezen.
Reserveren
Heb jij al trek in een avondje zingen en smikkelen met Adje? Klik hier om te kunnen reserveren of kijk in de agenda van het theater wanneer je allemaal kun genieten van het avondvullende spektakel.
Bron: ANP/ http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/nieuws_kunstencultuur.php?id=51
Nummer van Robert leroy was mooi alleen verneukt door lange Frans.quote:
ja was lache morgen even after party kijken met Adje hij gaat namelijk joddelen.quote:
Afterparty heb ik vanavond op internet niet gekeken !!quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef edje34 het volgende:
[..]
ja was lache morgen even after party kijken met Adje hij gaat namelijk joddelen.
Wat greep Jan naar zijn kruis bij het zwembad.quote:Op zaterdag 30 september 2006 21:16 schreef Aoristus het volgende:
Nee, dat bad met Jantje Smit is fijn om te zien
Wat is joddelen ?quote:Op zaterdag 30 september 2006 22:02 schreef edje34 het volgende:
[..]
ja was lache morgen even after party kijken met Adje hij gaat namelijk joddelen.
Dat gevoel had ik ookquote:Op zaterdag 30 september 2006 23:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Afterparty heb ik vanavond op internet niet gekeken !!
Dus word het morgenavond.Ik had zo'n idee dat het sneller was afgelopen als anders
![]()
Was een aardige uitzending.![]()
wat dacht je van op www.mooiweerdeleeuw.nlquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:55 schreef 7eVeNL het volgende:
Al ergens terug te kijken?
Je kan dadelijk al naar de after party kijken op tvquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:52 schreef _superboer_ het volgende:
[..]
wat dacht je van op www.mooiweerdeleeuw.nl
Nu is het iemand die de hele dag in de regen heeft gelopen, doe mij die geplukte kip maar. Jammer dat ze zichzelf niet wil zijnquote:
Was idd geweldig.quote:Op maandag 2 oktober 2006 00:06 schreef golfer het volgende:
Prachtig dat liedje samen met Adele Bloemendaal.![]()
Ontroerend.![]()
Die heupenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:48 schreef Piles het volgende:
Helga heeft nu spijt dat niet wilde komen
Oh god, dit gaat nergens over.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:51 schreef Lanvin het volgende:
het feel good moment, mogen ze er van mij uit halen..
Nieuwe Toppertjequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:55 schreef HenkBenzinetank het volgende:
godverdomme beter komt er hier een mp3 van!
sterke tekst ook
Wil zienquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:56 schreef Lanvin het volgende:
zou het kunnen dat ie papa wil zien? zou het?![]()
leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi ook dat Beavis & Butthead gelach van die kerel.
Hehe, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, dat lied zit nu al in m'n hoofd.
Jezus, hij laat weer eens zien hoe vervelend hij is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:04 schreef Lanvin het volgende:
Beau dat is toch die man die ze in programma's neerzetten die ze willen laten floppen?
Die gast is altijd al een popi jopi geweest. Waarschijnlijk vroeger zelf een pester. Hoe denk je dat hij zo arrogant is gekomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:05 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Beau heeft er verstand van, dat hoor ik wel
Wat een figuur!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tering, kleine krusing tussen bassie, andre hazes en die dooie gestoorde kunstenaar met 4 vrouwen
papaaaa ik wil je ziennnnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, dat lied zit nu al in m'n hoofd.
Papaaaaaaaaaaaa ik wil je ziennnnnnnn
Ben het wel met je eens dat het iets teveel op het wensen vervullen gericht is, maar vind het programma nog steeds zeer okee hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:16 schreef Plots het volgende:
Ik vind het programma echt niets meer aan.
70 % is aan het besteden van wensen.
Vorig jaar was er eme rinter actie van Paul zelf
Eerst die hilarische Shorty en toen Adje nog. Ik lag dubbel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Ad met z'n negerlul.
wensen vielen inderdaad tegen de enigste normale wens was van die jongen die over z`n vader zong.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:21 schreef blaaatkipje het volgende:
Het is wel aardig nu met die wensen maar om te zeggen dat het zo goed was als eerst, neh.
Erg kinderachtig ja, vond ik ook !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
wensen vielen inderdaad tegen de enigste normale wens was van die jongen die over z`n vader zong.
De rest te kinderachtig voor worden.
Blijft leuk joh ondanks dat hij een acteur is blijft het lache alleen zijn opkomst alleen al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Adje hoeft van mij echt niet meer hoor
Adje is een heldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Adje hoeft van mij echt niet meer hoor
Nee joh, ik doe niet boos over Adje.. Maar het is triest als je je mening niet hier mag zeggenquote:
Klopt, vorige seizoen vond ik ook leuker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:16 schreef Plots het volgende:
Ik vind het programma echt niets meer aan.
70 % is aan het besteden van wensen.
Vorig jaar was er eme rinter actie van Paul zelf
Het blijft wel leuk Paul alleen helaas niet elke week.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, vorige seizoen vond ik ook leuker.
Ben ik met je eens !quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:32 schreef edje34 het volgende:
[..]
Het blijft wel leuk Paul alleen helaas niet elke week.
Je bent me net voorquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef boneyard het volgende:
de day after op tv nu.
Weet je hoe heerlijk het kan zijn om gewoon ouderwets iets 'te missen'quote:
Dat zei die tochquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Weet je hoe heerlijk het kan zijn om gewoon ouderwets iets 'te missen'
dinsdag komt de zaterdagavondshow toch op tv, dacht ik?quote:
De afterparty is gisteren ook opgenomen hoor !quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dinsdag komt de zaterdagavondshow toch op tv, dacht ik?
Wat vind jij trouwens beter, de zaterdagshow of de afterparty?
Ik vind het 2e uurtje eigenlijk leuker, want dan is de Leeuw en het publiek warm gedraaid
quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
Shorty
En Adje viel voor het eerst uit z'n rol
Beetje jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:06 schreef Aoristus het volgende:
dat kereltje lijkt wel wat op Bud Spencer
Denk niet dat Paul dat aankanquote:
ik hoop het niet, 1 keer zo was wel grappig en door de omstandigheden zelfs erg leuk. maar ik hoef 'm niet vaker te zien.quote:
Ik zag ook al een vechtpartij ontstaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:54 schreef Lod het volgende:
[..]
Denk niet dat Paul dat aankan. Hij had geloof ik op het eind een beetje moeite met de omgang met Shorty. En Shorty moeite met alles
. Vond dat Adje de situatie behoorlijk goed wist te redden.
Eens, een keer is genoeg ja,quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:33 schreef boneyard het volgende:
[..]
ik hoop het niet, 1 keer zo was wel grappig en door de omstandigheden zelfs erg leuk. maar ik hoef 'm niet vaker te zien.
Ja, daarvoor waren 2 broers aanwezig, die doen deden aan kooi vechten. Ze hadden een rol in Nachtrit die film et Frank Lammers(lijkt me goeie film)maar toen Shorty op het eind weigerde weg te gaan, kwamen deze twee kooi vechter he persoonlijk meenemen. Ze tilde hem ieder aan een arm op en sleepte hem bijna de studio uit. Aan zijn gezicht te zien en zijn lichaams houding vond Shorty dat niet leuk. Maar was wel lachen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag ook al een vechtpartij ontstaan
Ze is 13quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Wie was dat meisje dat vertelde over dat wetboek voor jongeren? Die was schattig en zag er best wel hot uit.Ik wil haar MSN.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef Piles het volgende:
Deze moet nog even vol hoor, dan kan "Mooi! Weer de Leeuw #13: Zwaai naar onze grote vriend Shorty" open
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |