quote:Op maandag 9 oktober 2006 00:02 schreef tong80 het volgende:
Shorty
En Adje viel voor het eerst uit z'n rol
Beetje jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 00:06 schreef Aoristus het volgende:
dat kereltje lijkt wel wat op Bud Spencer
Denk niet dat Paul dat aankanquote:
ik hoop het niet, 1 keer zo was wel grappig en door de omstandigheden zelfs erg leuk. maar ik hoef 'm niet vaker te zien.quote:
Ik zag ook al een vechtpartij ontstaanquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:54 schreef Lod het volgende:
[..]
Denk niet dat Paul dat aankan. Hij had geloof ik op het eind een beetje moeite met de omgang met Shorty. En Shorty moeite met alles
. Vond dat Adje de situatie behoorlijk goed wist te redden.
Eens, een keer is genoeg ja,quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:33 schreef boneyard het volgende:
[..]
ik hoop het niet, 1 keer zo was wel grappig en door de omstandigheden zelfs erg leuk. maar ik hoef 'm niet vaker te zien.
Ja, daarvoor waren 2 broers aanwezig, die doen deden aan kooi vechten. Ze hadden een rol in Nachtrit die film et Frank Lammers(lijkt me goeie film)maar toen Shorty op het eind weigerde weg te gaan, kwamen deze twee kooi vechter he persoonlijk meenemen. Ze tilde hem ieder aan een arm op en sleepte hem bijna de studio uit. Aan zijn gezicht te zien en zijn lichaams houding vond Shorty dat niet leuk. Maar was wel lachen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag ook al een vechtpartij ontstaan
Ze is 13quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:24 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Wie was dat meisje dat vertelde over dat wetboek voor jongeren? Die was schattig en zag er best wel hot uit.Ik wil haar MSN.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2006 23:40 schreef Piles het volgende:
Deze moet nog even vol hoor, dan kan "Mooi! Weer de Leeuw #13: Zwaai naar onze grote vriend Shorty" open
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |