Leuk voor Henny Huisman ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 00:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat meisje deed het juist goed.
Enig idee "hoe laat" ie kwam?quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:43 schreef Marloes het volgende:
ow echt? ik vond het zo mooi
heeft iemand het liedje toevallig?? * lief kijkt *
Poeh... nee... ik heb 't zondag avond gezien, dat is de day after ofzo??quote:
quote:Op deze warme herfstdag gaat Paul de Leeuw breien met vrouwen, zingen met Helmut Lotti, praten met clowntje Oepsiefloeps en wellicht douchen met rugbyers en Irene van de Laar..
Ik heb een bel op m'n fiets.quote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb zijn nieuwe cd (Maar dat terzijde)
Dat moslimgedoe verziekte de goede sfeer meteenquote:Op zondag 24 september 2006 14:10 schreef Haaibaaike het volgende:
De cavia vond ik niet leuk
Verder vond ik Paul weer op zijn best !
Ja die moslim hoefde van mij ook nietAlhoewel Paul netjes deed voor de camera. Om voor de moslims en iedereen toe te spreken.
Ik heb zijn nieuwe cd (Maar dat terzijde)
Laten wij hopen dat het niet echt was die cavia in de blender !quote:Maar was die cavia die Paul in de blender deed echt?
Ik haat Cavia's ik hoop dat het een echte was.lEr zijn er al veel te veel op deze wereld. Vol is vol.quote:Op zondag 24 september 2006 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Laten wij hopen dat het niet echt was die cavia in de blender !
quote:Op zondag 24 september 2006 16:25 schreef pberends het volgende:
Wat was het ook alweer, het gepiep van de vliezen van Irene van der Laar![]()
.
Was neukbaarquote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Irene vd Laar
Oeps, sorrie Poepoog wil je niet beledigen.quote:Op zondag 24 september 2006 23:56 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Redelijk grap , "mijn volk doet dit"
Matige poging tot...quote:Op zondag 24 september 2006 23:58 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oeps, sorrie Poepoog wil je niet beledigen.!
Dat heb je toch wel eens gezien als ze naar buiten gingen?quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
@ liefkleinmeisjuh, word dat overdag's opgenomen ?
Ik bedoel s'middags
Ja het is normaal van 15 tot 17 opname, 14 uur aanwezig zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 16:20 schreef Haaibaaike het volgende:
@ liefkleinmeisjuh, word dat overdag's opgenomen ?
Ik bedoel s'middags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |