Die gast is altijd al een popi jopi geweest. Waarschijnlijk vroeger zelf een pester. Hoe denk je dat hij zo arrogant is gekomen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:05 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Beau heeft er verstand van, dat hoor ik wel
Wat een figuur!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Tering, kleine krusing tussen bassie, andre hazes en die dooie gestoorde kunstenaar met 4 vrouwen
papaaaa ik wil je ziennnnquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:00 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, dat lied zit nu al in m'n hoofd.
Papaaaaaaaaaaaa ik wil je ziennnnnnnn
Ben het wel met je eens dat het iets teveel op het wensen vervullen gericht is, maar vind het programma nog steeds zeer okee hoor.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:16 schreef Plots het volgende:
Ik vind het programma echt niets meer aan.
70 % is aan het besteden van wensen.
Vorig jaar was er eme rinter actie van Paul zelf
Eerst die hilarische Shorty en toen Adje nog. Ik lag dubbel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
Ad met z'n negerlul.
wensen vielen inderdaad tegen de enigste normale wens was van die jongen die over z`n vader zong.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:21 schreef blaaatkipje het volgende:
Het is wel aardig nu met die wensen maar om te zeggen dat het zo goed was als eerst, neh.
Erg kinderachtig ja, vond ik ook !quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:41 schreef edje34 het volgende:
[..]
wensen vielen inderdaad tegen de enigste normale wens was van die jongen die over z`n vader zong.
De rest te kinderachtig voor worden.
Blijft leuk joh ondanks dat hij een acteur is blijft het lache alleen zijn opkomst alleen al.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Adje hoeft van mij echt niet meer hoor
Adje is een heldquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Adje hoeft van mij echt niet meer hoor
Nee joh, ik doe niet boos over Adje.. Maar het is triest als je je mening niet hier mag zeggenquote:
Klopt, vorige seizoen vond ik ook leuker.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:16 schreef Plots het volgende:
Ik vind het programma echt niets meer aan.
70 % is aan het besteden van wensen.
Vorig jaar was er eme rinter actie van Paul zelf
Het blijft wel leuk Paul alleen helaas niet elke week.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, vorige seizoen vond ik ook leuker.
Ben ik met je eens !quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:32 schreef edje34 het volgende:
[..]
Het blijft wel leuk Paul alleen helaas niet elke week.
Je bent me net voorquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:19 schreef boneyard het volgende:
de day after op tv nu.
Weet je hoe heerlijk het kan zijn om gewoon ouderwets iets 'te missen'quote:
Dat zei die tochquote:Op zondag 8 oktober 2006 23:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Weet je hoe heerlijk het kan zijn om gewoon ouderwets iets 'te missen'
dinsdag komt de zaterdagavondshow toch op tv, dacht ik?quote:
De afterparty is gisteren ook opgenomen hoor !quote:Op zondag 8 oktober 2006 23:24 schreef Aoristus het volgende:
[..]
dinsdag komt de zaterdagavondshow toch op tv, dacht ik?
Wat vind jij trouwens beter, de zaterdagshow of de afterparty?
Ik vind het 2e uurtje eigenlijk leuker, want dan is de Leeuw en het publiek warm gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |