quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Pimber is echt een n00biestroll, volgens mij probeert ie indruk te maken op -XX-quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.![]()
En nu als de sodemieters naar de feesttent anders kom ik nog te laat![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
Vrienden van de Underground Scene... ik ben Johnny weer tegengekomenHij is mijn held niet meer
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik wist het niet, wel een grappig topicquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
Fok Motorclub [deel 392+1] BMW R1200 GS dus :-P
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.![]()
Scottoscooiler is voor toerfietsen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Zet er meteen een OSCO Oiler oid op, poserpotje vloeistof je wets+ geen lelijke ketting door spuiten en smeren met vet
![]()
Wat een zootje op dat bureau.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:39 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
De leegte van de ouwe 19" CRT begint al aardig dicht te groeien zo te zien ..
Ik dacht dat we het merk bougie moesten raden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
Je kijkt in een cylinder![]()
Nu heb ik het antwoord weggegeven![]()
Ik was aan het rijden en toen zat ik achter dit ding aan. De man keek de hele tijd bang achterom toen ik een foto probeerde te nemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wou het je nog vertellen, maar ik kon het juiste moment niet vinden en wou de pret niet bederven
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het merk bougie moesten raden.![]()
.. en in een cylinder kijken toch iets anders was.
Ennnn waarom heb jij vriendjes met een Beemer?<insert Pieter van Vollenhoven>
![]()
Houden we nog tegoed danquote:Geen tijd om een verhaal te schrijven over vandaag, ben tevreden met de onderdelen.Douchen en weekend vieren.
Later.![]()
![]()
Jammer dat ik niet meer kan dreigen je smoel te verbouwen op Zandvoort omdat je toch geen tijd meer hebt om actief mee te postenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Scottoscooiler is voor toerfietsen.
Oh, ik kijk nu pas goed en zie dat het onderdeel is van een knieverwarmingselementquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, ik kijk nu pas goed en zie dat het onderdeel is van een knieverwarmingselement
/dumpt -XX- weer.
Tis zo stilquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesproken vandaag en gisteren heeft hij er ook niks van gezegd.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, t is vast niet zo erg als Sandra haar kippensoep vanmmiddag.,.. perfect voor elkaar.. ze was alleen de soep vergeten![]()
![]()
Dus toen stond er een pan heet water met kippenvlees voor me klaar, en het zakje met soepgroenten en vermniceli lag nog in de kast
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BazzieK is feesten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Alexxxx post weer over deinem biach, aanschouwt heden:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:![]()
![]()
Ooit aan een gemengde softbalwedstrijd meegedaan. Zij gooide onderhands de bal aan, ik geef 'm een hengst precies in haar kruis![]()
Mijn broertje schiet keihard in de lach, loopt ernaartoe en giet zowat alle frisdrank in haar schoot om te koelen. De rest van het veld stond te proesten van het lachen![]()
Lekker gaar dat image sjekquote:
Ey RBquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:38 schreef RB het volgende:
Ook weer eens aanwezig
Wordt er morgen misschien ook nog gereden??????????
Alleen dan 12 keer gekkerquote:
Heb nog wel eentje in de aanbiedingquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey RB![]()
Stel eens wat voor? Veel willen rijden maar er is niets concreets![]()
Uhmmm...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:50 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje in de aanbieding![]()
Holterberg routeDie is bij sommigen wel bekend
![]()
Nice iddquote:
Heb je ook nog routes in Nederlandquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:50 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje in de aanbieding![]()
Holterberg route![]()
[afbeelding]
Die is bij sommigen wel bekend![]()
quote:
Wie ga je daar eigenlijk meeten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik moet morgen m'n kop laten zien op de streetfighterday in Utrecht. Daarna wil ik wel een stukkie rijden. Ik denk dat het te laat is om dan nog 186 Km te rijden![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Veeleisend he die Fok!kers, die hebben allemaal een pen centraal maar verder... ho maar![]()
Een vriend van me uit Tilburgquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie ga je daar eigenlijk meeten?
Vast wel...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er wordt wel iets afgesproken op/over de MM?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:14 schreef Makster het volgende:
Buurjongen is pas trouwens ook staande gehouden met zijn KTM 360 GS
Agent : Rijbewijs en kenteken graag, maar die zal je vast niet hebben
Buurjoch:![]()
Buurjoch: There you go
Agent: Hmm, verlichting doet het..... Kenteken klopt...... Hmmmm
Buurjoch: Ja er is niks mee agent
Agent: Jawel je ketting hangt slap![]()
BuurjochMeneer weet u wel hoe deze motoren werken
Agent: Nee eigenlijk heb ik dit nog nooit gezien
![]()
![]()
![]()
Zijn broer kwam er minder goed vanaf, staande gehouden met 180 waar je 100 mocht.rijbewijs
![]()
En dan heeft zijn broer er ook nog een stuk of 6 waaronder een Ferrariquote:De Delta is één van onze rallywagens, de kadett GSI 16V is de andere rallywagen (www.autorallysport.nl ); deze kadett is op één na de laatste lichtgewicht body ex Opel Dealer Team rallywagen die nog in Nederland op kenteken staat..!! Hij is dus een geboren rallywagen en niet een later geprepareerd exemplaar.
De Delta én de Kadett zijn van ons samen; de rest is van mij. De impreza heb ik verkocht en daar is de Porsche 911 Carrera 2 cabrio voor in de plaats gekomen; ik vond de impreza een beetje saai met zijn 4x4 aandrijving....
Ik heb nu:
de Alfa 156 1.9 JTD
de Seat Ibiza SDI (van mijn vrouw.....)
De BMW cabrio
de Porsche cabrio
de VW Golf GTI G-60 (vandaag de Glader terug gehaald, compleet gereviseerd)
de VW Golf GTI 1.8 ( moet nog helemaal restaureren)
de VW Scirocco 1.5 L.S uit 1978 die maandag voor de keuring gaat.
Ik ben juist een beetje aan het minderen wat wagens betreft
Heb gelijk een open sollicitatie verstuurdquote:De Kawa Supermotard....jawel...en een Honda Transalp en een Honda XR 250 R. Mijn vrouw rijdt de Goldwing Aspencade 1200 die op de foto`s te zien is.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vast wel...
Altijd spannend alleen wanneer![]()
Nee wel zijn moederquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En toen heb je je buurjongen geteabagged?![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
lekker hoor rijdenna 3,5mnd niet te hebben gereden..
qua lookz/kleurtjes is het nog niet wat het moet zijn maar rijden doet iequote:
op de mega meet te vinden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
qua lookz/kleurtjes is het nog niet wat het moet zijn maar rijden doet ie![]()
[afbeelding]
en hij maakt nog wel een enorme herriedas missch toch wat té
![]()
Basis is klaar nu de afwerking.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
als ik deze week iets voor mijn ketting kan vindenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:41 schreef bvvt het volgende:
op de mega meet te vinden?
preciesquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
precieshet eeuwige proces van afwerken/verder pimpen
kan nu beginnen
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:12 schreef bvvt het volgende:
bvvt ligt al te slapen
moet alleen z'n bed nog vinden
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
lekker hoor rijdenna 3,5mnd niet te hebben gereden..
Begint al ergens op te lijkenquote:
kleur --> zwartigquote:Op zondag 17 september 2006 09:29 schreef Rib-i het volgende:
Begint al ergens op te lijkenIn welke kleur wordt het gespoten en ga je nog andere velgen plaatsen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Die motor ? - of OPM?quote:Op zondag 17 september 2006 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het begint dus ergens op te lijken
![]()
hoe houd je het vol 3.5 maanden niet rijden![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe houd je het vol 3.5 maanden niet rijden![]()
staat allang in jouw mailboxquote:Op zondag 17 september 2006 10:57 schreef Makster het volgende:
lelijke mercy, jij gaat me nu mailen
Mogguh
beetje jammer weer hier
12:40 herhaling MotoGP op Eurosportquote:Op zondag 17 september 2006 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
de MotoGP is best spannend
Chris Vermeulen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is zo te zien wel aan het afremmen waarna ie op volle snelheid geschept wordtquote:Op zondag 17 september 2006 12:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo te zien staat die motorrijder wel eerst boven op de rem voor de auto erop klapt.![]()
Volgens mij komt hij van de andere rijbaan en gaat dan vol op de rem omdat hij denkt dat er een flitsauto staat of zo. (tenminste dat is mijn gedachte als ik een auto langs de kant van de weg zie staanquote:Op zondag 17 september 2006 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij is zo te zien wel aan het afremmen waarna ie op volle snelheid geschept wordt![]()
Trouwens hij moet ook nog eens in de ankers voor dat bruine wagentjequote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij van de andere rijbaan en gaat dan vol op de rem omdat hij denkt dat er een flitsauto staat of zo. (tenminste dat is mijn gedachte als ik een auto langs de kant van de weg zie staan)
waaraan zie jij dat het een Honda is ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Trouwens hij moet ook nog eens in de ankers voor dat bruine wagentje![]()
Oh wacht ff, tis een Honda![]()
![]()
Aan de 3 zwarte strepen op de kuip.quote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waaraan zie jij dat het een Honda is ?![]()
Idd, lijkt wel alsof hij van de rechterbaan komt schieten. Alsof die koekblikker daar zoveel aan kan doenquote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij van de andere rijbaan en gaat dan vol op de rem omdat hij denkt dat er een flitsauto staat of zo. (tenminste dat is mijn gedachte als ik een auto langs de kant van de weg zie staan)
quote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Aan de 3 zwarte strepen op de kuip.![]()
Kan nooit een Suzuki zijn![]()
Blubbercrossenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmm...
[afbeelding]
Ik hou wel van crossen maaruhhh...
![]()
Wtf is een lollie-helm ?quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 12:57 schreef -XX- het volgende:
Welke computernerd [...]
Helm met veel kleurtjes volgens mijquote:
quote:
Die 2de!quote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef hicham het volgende:
[..]
Zoiets?
[afbeelding]
of...
[afbeelding]
[afbeelding]
... ditteH
Bedankt voor de wel uitgebreide uitleg, ik had het nodig!quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
In het mapje van start > programma's > opstarten (start > programs > start-up) kunnen er wat dingen staan. Al die shit wordt meteen opgestart en kun je eventueel verwijderen als je dat niet wilt, maar niet alles wat wordt opgestart staat ook daadwerkelijk daar [afbeelding]
Voor de overige dingen kun je Windowstoets + R indrukken (start > uitvoeren / start > run) en dan msconfig intypen. Onder het tabblad "startup" staan alle dingen die worden uitgevoerd bij het opstarten. Dingen waarvan je niet wilt dat ze opstarten vink je uit, maar ik ben bang dat als je eenmaal in het msconfig scherm bent je de boel gaat slopen
Vraag je broertje of Basjeuh
quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Bedankt voor de wel uitgebreide uitleg, ik had het nodig!
!!![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 13:30 schreef -XX- het volgende:
Wtf!Waarom is dat mapje leeg
?
Daar klopt geen geit van!er starten wel degelijk een stuk of 10 dingen tegelijk op met opstarten
!
Ik zei toch, liever iemand erbij halen die er wel verstand van heeftquote:Op zondag 17 september 2006 13:34 schreef -XX- het volgende:
Aaahh gevondenHet zijn zowel 16 bestanden
die aangevinkt staan!
![]()
Tja, welke zijn van belang, en welke niet!![]()
Dadelijk start dat ding niet meer op!
Gaan ze toch op de motorquote:Op zondag 17 september 2006 13:52 schreef worldpimber het volgende:
Mijn ouders vertrokken net naar België, wij de hele tent afbreken zijn ze weer terug
Autoloze zondag in Belgsk
Ik mis de "180cc rap"quote:Op zondag 17 september 2006 15:43 schreef hicham het volgende:
Filmpje van pimbers tijdverdrijf in z'n zojuist afgelopen vakantie
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:53 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhmmm...
[afbeelding]
Ik hou wel van crossen maaruhhh...
![]()
Nastyquote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef Snelwagen het volgende:
Heb ik al een klote weekend, ga ik ook nog onderuit![]()
Mooi groen is niet lelijkquote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
Terug van Streetfighterday in Utrecht.
Bij de Veemarkt aangekomen kaartje gekocht en we stappen een drukke hal binnen.
ik zie alleen maar prullaria en oud spul. Blijkt dat ik de verkeerde hal ben binnengestapt en een verkeerd kaartje had gekocht (3,50).
Gelukkig werd de kantine gedeeld en kon je aan de andere kant van de kantine de Streetfighterhal binnenstappen. Daar stonden 2 man bewaking. Ik groet ze vriendelijk en kon zo de hal binnenstappen (entree was 8 euro)
Aanbod viel tegen, heel veel mensen die geen een andere smaak hebben dan ik. De volgende fiets wilde ik jullie niet onthouden.
[afbeelding]
Een Fireblade met Z1000 kont in Kawakleur![]()
Andere smaak zoals gezegd![]()
Wel leuke goodies voor mensen die aan het bouwen zijn of nog iets zoeken. Maat van me had een spiegeltje op de beurs gekocht en gelijk gemonteerd.
[afbeelding]
Lekkere broodjes worst en hamburgersmaar verder was het niet veel aan
![]()
Op de parkeerplaats stond ook een ER-6N. Helemaal metaalkleur met spiegels van de Bart Smitquote:Op zondag 17 september 2006 17:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Mooi groen is niet lelijkLelijk groen daarintegen...
Oja spiegels, die moet ik ook eens vervangen....
Neuj met een SM maakt een schuivertje niet zo veel uit blijkt maar weer, alleen mn knipper achter, en mn schakelpookje...quote:
Niks mooiers dan dat, heerlijk helemaal onder de bagger zitten als je moe en voldaan klaar bent.quote:
Je gaat ook naar de MM of ben je dinsdag bij het circuit te vindenquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
dijkjesvandaag toch weer ff gereden
![]()
rijd ik op een gegeven moment de brug op, blijft er een motor vlak achter me hangen..ik dacht toen: wat moet hij nou
enniewee, lekkere houding zoding lijkt wendbaarder dan een ss
heerlijk sturen zo een stuur
Jou fiets is echt nicequote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
![]()
rijd ik op een gegeven moment de brug op, blijft er een motor vlak achter me hangen..ik dacht toen: wat moet hij nou
Tot nu toe ook alleen vrachtwagenspiegels gevonden die er op passenquote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Op de parkeerplaats stond ook een ER-6N. Helemaal metaalkleur met spiegels van de Bart Smit![]()
Het zag eruit alsof hij mini-spiegelbollen had gekocht bij een speelgoedzaak, doorgezaagd en een rond spiegeltje er in had geplakt![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
Bij de Veemarkt aangekomen kaartje gekocht en we stappen een drukke hal binnen.
ik zie alleen maar prullaria en oud spul. Blijkt dat ik de verkeerde hal ben binnengestapt en een verkeerd kaartje had gekocht (3,50).
Gelukkig werd de kantine gedeeld en kon je aan de andere kant van de kantine de Streetfighterhal binnenstappen. Daar stonden 2 man bewaking. Ik groet ze vriendelijk en kon zo de hal binnenstappen (entree was 8 euro)
Lekker logische linkquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 17:25 schreef Snelwagen het volgende:
Heb ik al een klote weekend, ga ik ook nog onderuit![]()
MM ben ik sowieso bijquote:Op zondag 17 september 2006 18:30 schreef Rib-i het volgende:
Je gaat ook naar de MM of ben je dinsdag bij het circuit te vinden![]()
Ben erg benieuwd![]()
thxquote:
quote:
zie bovenquote:Op de MM verwachten we hem te bewonderen
quote:Goed werk bevriende monteur van OPM![]()
p0rnquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
![]()
Hoe zit de beschermstrip normaal op die brug ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
MM ben ik sowieso bijwat jullie plannen op die dag zijn weet ik niet maar of ik ook evt ga meerijden hangt af of ik een oplossing vind voor mijn ketting (die nu kaal op de brug ligt)
dinsdag ga ik helaas niet reddenmoet ook naar school die dag..
[..]
thx
Ik moest ook al werken, gister late dienst en vandaag weer vroegquote:Op zondag 17 september 2006 19:11 schreef ikookhier het volgende:
Heb weer eens het genot gehad om het hele weekend te werkenNOT!!!
stap zo nog even op mijn motor om een stukkie te sturen.
Mazzel![]()
Wat voor weg rijd jij dan, ben je boswachter ofzo ?quote:Op zondag 17 september 2006 19:29 schreef Snelwagen het volgende:
Fijn al de weg naar je werk er ineens zo uitziet....
http://server6.theimagehosting.com/image.php?img=DSC00224.633.JPG
Moet je helemaal via de snelweg![]()
Nee ik werk 1 dag in de week bij de shell int weekend, maarja snelweg is boring met de KTM dus dan maar via het bosquote:Op zondag 17 september 2006 19:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat voor weg rijd jij dan, ben je boswachter ofzo ?
Verklaart een hoop ...quote:Op zondag 17 september 2006 19:34 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nee ik werk 1 dag in de week bij de shell int weekend, maarja snelweg is boring met de KTM dus dan maar via het bos![]()
Shell Pornheim aan de A28 tussen 't harde en wezepquote:Op zondag 17 september 2006 19:38 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Verklaart een hoop ...
Welke Shell is 't, misschien ben ik er wel 's geweest ..
Ken 'm wel, nooit geweest ..quote:Op zondag 17 september 2006 19:41 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Shell Pornheim aan de A28 tussen 't harde en wezep
ik zou het niet wetenquote:Op zondag 17 september 2006 19:13 schreef Gawaine het volgende:
Hoe zit de beschermstrip normaal op die brug ?
Was dat nou voor vraagquote:Op zondag 17 september 2006 19:42 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ken 'm wel, nooit geweest ..
Vanwaar 1 dag in de week eigenlijk, als ik vragen mag ?
Een logische .. Als ik een bijbaantje zou zoeken zou ik wel meer dan 1 dag in de week willen werken ..quote:
Veel duitse kontjes ja, ook gelijk een verklaring gevondenquote:Op zondag 17 september 2006 18:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Vorig jaar wilden we ook daarheen lopen, maar er bleek inderdaad niet veel motorspul te liggen![]()
Zeker ook weer veel lelijke duitse kontjes e.d. gezien zeker?
Was dat nou voor vraagquote:
Ik had 'm net uitgezetquote:Op zondag 17 september 2006 19:56 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Heb jij geen msn meer tegenwoordig ?
Wat voor werk heb je vroeger gedaan danquote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
Een logische .. Als ik een bijbaantje zou zoeken zou ik wel meer dan 1 dag in de week willen werken ..
Vroeger minstens 2 dagen in de week gewerkt ..
Heb jij zijn nummer?quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:39 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heb jij zijn nummer? [afbeelding]
Bel hem eens en als er niets met hem aan de hand is vertel hem dan dat ie dichtbij een flink pak rammel staat omdat ie zich niet netjes heeft afgemeld [afbeelding]
Des een schone woaguh, van een oud vrouwke gewist zekersquote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef Makster het volgende:
Enige nuttige vandaag was het wassen van mijn wagen![]()
En nu naar de kroeg, het is immers zondag![]()
[afbeelding]
![]()
En en en ??quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
Verschrikkelijk hequote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En en en ??
[..]Erg nutig, ik heb het ook maar gelaten bij het wassen van de motor. Nu SuperSize Me aan het kijken
![]()
Vanalles, begon met magazijnwerk en toen ik full-time ging werken werkte ik sinds 2,5 jaartjes in een computerwinkelt ..quote:Op zondag 17 september 2006 20:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor werk heb je vroeger gedaan dan?
wanneer post je de 'after' picquote:Op zondag 17 september 2006 20:45 schreef Makster het volgende:
En nu naar de kroeg, het is immers zondag![]()
[afbeelding]
![]()
Ik zou ze retour afzender doen.quote:Op zondag 17 september 2006 21:38 schreef kratjuh het volgende:
Anders heb ik van een vriend van me 4 seizoenen Star Trek Enterprise gekregen ..
Misschien moet ik maar de week vrij nemen, kan ik ze tenminste kijken ..
Zet je wel aan het denkenquote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je ziet hem groeien![]()
Even shoarma bestellen![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 21:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer post je de 'after' pic![]()
quote:
In het weekend werk ik 1 dagje bij de shell (1 weekend in de maand vrij)quote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Een logische .. Als ik een bijbaantje zou zoeken zou ik wel meer dan 1 dag in de week willen werken ..
Vroeger minstens 2 dagen in de week gewerkt ..
Het is me duidelijkquote:Op zondag 17 september 2006 21:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
In het weekend werk ik 1 dagje bij de shell (1 weekend in de maand vrij)
Door de week werk ik 2 avondjes bij de golf (2 uur per avond)
quote:
Ja ...quote:Op zondag 17 september 2006 23:33 schreef TataK het volgende:
Jongens (en laat ik de meisjes niet vergeten), als vader van Bazziek kan ik jullie wel vertellen waarom hij niet heeft gepost vandaag ...............................................................................................Al nieuwsgierig??![]()
![]()
Close (maar niet echt), zegt WOW je iets?quote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja ...?
Zijn voorhuid verbrand door de wrijvingswarmte?
De eerste was goed.quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
World of Warcraft?
Weest Optimisch Weken?
WOW, de W's staan voor zijn dijbenen en de O voor ...?
Aldus de ambtenaarquote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef TataK het volgende:
Trouwens, bij Bazziek had het ook Werkt Ontzettend Weinig kunnen betekenen. Of niet dan?
Inderdaad, dat wordt dus een afranseling op de megameetquote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef TataK het volgende:
Trouwens, bij Bazziek had het ook Werkt Ontzettend Weinig kunnen betekenen. Of niet dan?
quote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aldus de ambtenaar![]()
Avond
Ben inderdaad weer teruggevallen in mijn WoW verslaving
Als ik zo die reactie van bwt lees geloof ik je op je woord dat jij het boeiender had.quote:Op maandag 18 september 2006 00:39 schreef Worldbeater het volgende:
Je zal genoten hebben.![]()
Ik had andere bezigheden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef TataK het volgende:
Of is dit een soortgelijk spelquote:Chinese gamer gedood na virtuele diefstal
Door René Wichers - zondag 3 april 2005 12:34 - Bron: BBC - Submitter: Drobanir - Views: 41.685 - Permalink
In China is een gamer om het leven gebracht nadat hij een geleend virtueel zwaard had verkocht. De 41-jarige Qiu Chengwei had onlangs een 'dragon sabre' bemachtigd in het MMORPG "Legends of Mir". Hij leende dit zeldzame virtuele zwaard uit aan Zhu Caoyuan, die het buiten zijn medeweten verkocht voor 7200 yuan, ongeveer 675 euro. Toen hij aangifte wilde doen, stuurde de politie hem onverrichter zake weg: het eigendom van spelitems is in China niet wettelijk beschermd. Een aanbod van Zhu om het verdiende geld af te dragen mocht niet baten; Qiu bracht zijn medespeler met een mes om het leven. Hij heeft zich inmiddels bij de politie in Sjanghai aangegeven.
In de handel in online items gaan miljoenen dollars om. Volgens The China Daily worden steeds vaker geschillen over deze handel aan justitie voorgelegd. Zuid-Korea heeft zelfs al een hierin gespecialiseerde politie-eenheid.
Eensch .. Terug naar motoren .. Wonder on Wheels ..quote:Op maandag 18 september 2006 08:50 schreef Rib-i het volgende:
Genoeg info gelezen over WoW, ieder z'n ding![]()
![]()
Ik vind het niet leuk als er geen einde aan zitquote:Op maandag 18 september 2006 08:50 schreef kratjuh het volgende:
Ik weet wel zeker dat het verslavend is, er is al 's een collega hier ontslagen omdat hij de hele dag WoW had openstaan ipv dat hij werkte .. En nu die 2e nog weg ..
Ik speel zelf ook wel 's spelletjes, maar alleen thuis en hooguit een paar uur per week .. Al is zelfs dat niet meer zo door een of andere vage studie ..
Als je elke dag minimaal 2 uur WoW speelt, ben je verslaafd imho. Als je dan ook echt niet zonder kunt (fysieke ontwenningsverschijnselen krijgt) heb je nog zwaar hulp nodig ook ..
quote:Op maandag 18 september 2006 08:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eensch .. Terug naar motoren .. Wonder on Wheels ..
Ey man, heb je het spiegeltje gezienquote:
Tell me something newquote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Rib-i het volgende:
Aanbod viel tegen, heel veel mensen die geen een andere smaak hebben dan ik. De volgende fiets wilde ik jullie niet onthouden.
quote:Op zondag 17 september 2006 17:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Neuj met een SM maakt een schuivertje niet zo veel uit blijkt maar weer, alleen mn knipper achter, en mn schakelpookje...
Paar kneuzingen...
quote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
![]()
quote:
quote:Op zondag 17 september 2006 23:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ja ...?
Zijn voorhuid verbrand door de wrijvingswarmte?
quote:Op zondag 17 september 2006 23:37 schreef TataK het volgende:
[..]
Close (maar niet echt), zegt WOW je iets?![]()
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 23:38 schreef worldpimber het volgende:
World of Warcraft?
Weest Optimisch Weken?
WOW, de W's staan voor zijn dijbenen en de O voor ...?
quote:Op zondag 17 september 2006 23:41 schreef TataK het volgende:
Paub'rquote:Op zondag 17 september 2006 23:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Aldus de ambtenaar![]()
Avond
Ben inderdaad weer teruggevallen in mijn WoW verslaving
Combinatie van allesquote:Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef hicham het volgende:Wat ging er mis dan
Voorband gleed weg? Achterband gleed weg? Was je zelf te enthousiast :
CS FTWquote:Op maandag 18 september 2006 10:23 schreef Snelwagen het volgende:
Gameverslaving![]()
Kheb vroegah minstens 6 uur per dag CS gespeeld. Gelukkig nu niet meer want dat is niet gezond hoor
]quote:Op maandag 18 september 2006 10:54 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh,
dan moet je dus gewoon 20 min wachten op de trein omdat de metro niet rijd
Battlefield heb ik een tijdje geleden nog wel gespeeld, maar kvind het wat te groot....quote:Op maandag 18 september 2006 10:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
CS FTW
Ik heb alle BattleFields origneel liggen, maar ik speel er geen eentje meer .. Geen tijd, maar BF Vietnam was de master van alles ..![]()
Iddquote:Op maandag 18 september 2006 10:12 schreef hicham het volgende:
Niet gek dat je zoveel reacties krijgt... met die GP uitlatenWanneer, en hoe, ga je dat gapende gat in de kont (
) eens wegwerken
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 10:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
CS FTW
Ik heb alle BattleFields origneel liggen, maar ik speel er geen eentje meer .. Geen tijd, maar BF Vietnam was de master van alles ..![]()
Ik ga binnenkort ook weer eens op gesprek - in weert notabene - zeg maar 100 Km verderop.quote:Op maandag 18 september 2006 08:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik moet me voorbereiden op een WaW (Werken Aan Werk; sollcitatie)![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 07:17 schreef RB het volgende:
S`morgens
![]()
@ Pepijn
Ben morgen weer bij jou in de buurt voor een paar dagen
Desert Combat mod ..quote:
Dat kan in bf 1942 ookquote:Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Desert Combat mod ..
Al vind ik van Vietnam nog altijd ubervet dat je muziek in alle voertuigen kunt aanzetten, vooral dat je die in multiplayer ook hoort inclusief Doppler-effect![]()
BF 1942 had toch geen muziek in voertuigen ?quote:Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat kan in bf 1942 ookIk ben een ster in dat vliegen
![]()
Is battlefield 2 trouwens leuk? , bij mij doet die het niet
Dempersquote:Op maandag 18 september 2006 11:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Idddeze dempers zijn weer een overtreffende trap in vergelijking met die rombo op me 400
Oneee, dat was het stofzuiger geluid vanuit die djeepjesquote:Op maandag 18 september 2006 11:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
BF 1942 had toch geen muziek in voertuigen ?
BF2 is ownage ja. Al vind ik het beloningssysteem erg kudt, je moet onderhand net zoveel spelen op ranked servers als dat er verslaafden WoW spelen, en dan krijg je op den duur zo'n zwaar wapen dat je nooit van zo'n wapen kunt winnen als je ooit opnieuw zou beginnen ...
Kheb ook de Special Forces expansion, die is ook wel dikke p00p hoor, relaxte snufjes bij ..
Mwa het blijft een gaaf spel, al is het vanaf BF2 de charme van de multiplayer een beetje kwijt. Het blijft natuurlijk megavet om met vrienden te lannen, dan heb je tenminste een beetje normaal nivo ..quote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oneee, dat was het stofzuiger geluid vanuit die djeepjes![]()
Wowwat een brak spel
![]()
En jij bent?quote:Op maandag 18 september 2006 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
Wat doe jij in PTA buiten de Fok! MC.![]()
ja, dat blijkt wel weer...quote:Op maandag 18 september 2006 10:57 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
]
Had je maar met de motor moeten gaan![]()
Wie ben jij dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit.
Fok it, al mijn usericons verdwenen.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
Was jij nog niet meerderjarig. [afbeelding]
Was ie op tv?quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef worldpimber het volgende:
Erg nutig, ik heb het ook maar gelaten bij het wassen van de motor. Nu SuperSize Me aan het kijken
![]()
* bvvt heeft een zelfde verplichtingquote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef kratjuh het volgende:
Enig .. Blijkt dat ik zondag ook nog naar een verjaardag toe moet .. Dus ik zal op tijd uit Veenendaal wegmoeten ..
As usualquote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef kratjuh het volgende:
Enig .. Blijkt dat ik zondag ook nog naar een verjaardag toe moet .. Dus ik zal op tijd uit Veenendaal wegmoeten ..
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef kratjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wel eerst netjes inremmen hè!quote:Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Lunchtijd.![]()
Ik ben blij dat ik vanmiddag de tijd heb om te sleutelen. Dat had ik op een avondje nooit gered.![]()
Motortje bij aanvang werkzaamheden.![]()
[afbeelding]
De onderdelen die er in/op moeten. Remblokken, koppelingsveren, en de DB killers.
[afbeelding]
De DB killer van Arie blijkt een wat kleiner uiteinde te hebben.. kilt dus wat minder goed. Lees: meer herrie.![]()
(als'ie dan maar wel door de keuring heen komt morgen)
De koppelingsveertjes, 6 stuks, die er uit moeten. Bovenste en onderste zijn als eerste los, voor de foto.![]()
[afbeelding]
Een oud en nieuw veertje naast elkaar. Dat je door dit simpele onderdeeltje bijna al je vermogen verliest .![]()
[afbeelding]
TLR-boy was driftig in de weer geweest met vloeibare pakking, dus het meeste werk was de passtukken weer helemaal schoon maken.De vloeibare pakking zit nu onder mijn nagels.
Maar het deksel is schoon.
![]()
[afbeelding]
Net alvast het eerste gaatje geboord voor de DB killer, maar het boortje bleek te klein.
Dus ik moet eerst boortjes halen bij de bouwmarkt.![]()
En tussendoor het werk vertraagd door rechts een ander knipperlicht op te zetten. Nu de bedrading nog aansluiten.![]()
[afbeelding]
Maar na de lunch eerst maar eens de remblokken monteren. Probeer eerst de klusjes te doen waar ik het meeste tegenop kijk.![]()
Moet eerst even een howto lezen op MF.
![]()
De kuip er terug op zetten zal ook nog wel een verhaal worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:En toch mis ik nu de lensflaresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
Lunchtijd.![]()
Ik ben blij dat ik vanmiddag de tijd heb om te sleutelen. Dat had ik op een avondje nooit gered.![]()
Motortje bij aanvang werkzaamheden.![]()
[afbeelding]
De onderdelen die er in/op moeten. Remblokken, koppelingsveren, en de DB killers.
[afbeelding]
De DB killer van Arie blijkt een wat kleiner uiteinde te hebben.. kilt dus wat minder goed. Lees: meer herrie.![]()
(als'ie dan maar wel door de keuring heen komt morgen)
De koppelingsveertjes, 6 stuks, die er uit moeten. Bovenste en onderste zijn als eerste los, voor de foto.![]()
[afbeelding]
Een oud en nieuw veertje naast elkaar. Dat je door dit simpele onderdeeltje bijna al je vermogen verliest .![]()
[afbeelding]
TLR-boy was driftig in de weer geweest met vloeibare pakking, dus het meeste werk was de passtukken weer helemaal schoon maken.De vloeibare pakking zit nu onder mijn nagels.
Maar het deksel is schoon.
![]()
[afbeelding]
Net alvast het eerste gaatje geboord voor de DB killer, maar het boortje bleek te klein.
Dus ik moet eerst boortjes halen bij de bouwmarkt.![]()
En tussendoor het werk vertraagd door rechts een ander knipperlicht op te zetten. Nu de bedrading nog aansluiten.![]()
[afbeelding]
Maar na de lunch eerst maar eens de remblokken monteren. Probeer eerst de klusjes te doen waar ik het meeste tegenop kijk.![]()
Moet eerst even een howto lezen op MF.
![]()
De kuip er terug op zetten zal ook nog wel een verhaal worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie ik het goed dat die veertjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A: hoger zijn
b: dikker lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
In Weert, voor een detacheerder, een eind weg vanuit Nijmegen. Je hebt toch werk?quote:Op maandag 18 september 2006 11:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort ook weer eens op gesprek - in weert notabene - zeg maar 100 Km verderop.
Die hadden mij nog in de map zitten van een jaar geleden.
quote:Op maandag 18 september 2006 11:28 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding] Ik hoor dat we een Fok! MC lid met een verslaving hebben.
Hope we are not going to lose'em.![]()
[afbeelding]![]()
[..]
![]()
Eventueel krijg ik het woensdagavond weer wat rustiger.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 15:17 schreef Worldbeater het volgende:
- Motor circuitklaar maken verhaal -
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoger klopt, maar de oude veren zaten nog ruim in de tolerantie.quote:Op maandag 18 september 2006 15:37 schreef bvvt het volgende:
Zie ik het goed dat die veertjes
A: hoger zijn
b: dikker lijken?
quote:Dat was een edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 september 2006 17:17 schreef Rib-i het volgende:Rechte stuk en Bos Uit pak ik Pimber.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
picquote:Op maandag 18 september 2006 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
RBwhen they ask for the devil.
![]()
Mijn remcylinder zit vast, heel vast. Krijg de nieuwe remblokken er niet tussen.
De ene kant is wel helemaal in, maar de andere kant staat ver naar buiten.
Wat nu....... pas lijmtangen er op zetten.![]()
Moet ik dan weer kopen...
Je hebt de remvloeistof natuurlijk al afgetapt en nog niet bijgevuld.quote:Op maandag 18 september 2006 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
RBwhen they ask for the devil.
![]()
Mijn remcylinder zit vast, heel vast. Krijg de nieuwe remblokken er niet tussen.
De ene kant is wel helemaal in, maar de andere kant staat ver naar buiten.
Wat nu....... pas lijmtangen er op zetten.![]()
Moet ik dan weer kopen...
Kijk eens aanquote:Op maandag 18 september 2006 17:21 schreef RB het volgende:
[..]
pic
WD 40 om de cub spuiten en ff laten inwerken wil wel eens helpen![]()
Als dat niet helpt gewoon een andere motor kopenquote:Op maandag 18 september 2006 17:26 schreef Worldbeater het volgende:
Uit ellende heb ik de remvloeistof maar afgetapt.En alles staat open.
Nu maar ff WD40 spuiten dan.![]()
Verkopen als TL 1000 R S(-peedway motor)quote:Op maandag 18 september 2006 17:31 schreef RB het volgende:
[..]
Als dat niet helpt gewoon een andere motor kopen![]()
![]()
Zelfs daar niet, ik weet het nu alquote:Op maandag 18 september 2006 17:18 schreef Worldbeater het volgende:
Rechte stuk en Bos Uit pak ik Pimber.![]()
![]()
Ikke geen detacheerder.quote:Op maandag 18 september 2006 17:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
In Weert, voor een detacheerder, een eind weg vanuit Nijmegen. Je hebt toch werk?
MF ligt plat... altans, zo lijkt het...quote:Op maandag 18 september 2006 18:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op MF lijkt er niet echt veel animo te zijn voor de Megameeting
Wie van de Fok delegatie is wel aanwezig? Als het mooi weer is ben ik waarschijnlijk wel van de partij, tenzij het weer slecht is en/of er weinig bekenden aanwezig zijn
Klinkt misschien raar maar ben jij niet enorm onder je nivo aan het werk?quote:Op maandag 18 september 2006 17:59 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ikke geen detacheerder.
Zit nu bijna 1 jaar bij deze baas. Tijd om te vragen of ze er wat centen bij kunnen gooien.
En die job in weert - voor ik werkeloos was had ik daar al eens gesolliciteerd. op een helpdesk functie.
alleen zagen ze daar in dat ik wel iets meer wilde en kon. dus hadden ze mijn info in de map gegooit en vorige week er weer uit
ja, ben ik ookquote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klinkt misschien raar maar ben jij niet enorm onder je nivo aan het werk?
wat heb ik de schurft aan een cross trainer zegquote:Op maandag 18 september 2006 18:29 schreef kratjuh het volgende:
Hoi
Vandaag 'kort' fitness programma .. 45 minuten op de crosstrainer vond ik wel ff genoeg gezweet ..
Hardlopen belast ik m'n knieen teveel, kheb vroeger al 's m'n rechterknie overbelast .. Never again ..quote:Op maandag 18 september 2006 18:35 schreef bvvt het volgende:
[..]
wat heb ik de schurft aan een cross trainer zeg
je voeten staan dan zo gruwelijk handig 20 cm uit elkaar. is toch niet normaal.
daarom doe ik gewoon lekker roeien of hardlopen
zien er goed uit en klinken ookquote:
WoW spelen?quote:
Hier niet (meer)quote:Op maandag 18 september 2006 18:12 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
MF ligt plat... altans, zo lijkt het...
....en waar is TataK?quote:Op maandag 18 september 2006 18:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
Ze liggen mekaar virtueel te batsen in WoW...
![]()
Oordopjes kopen om zo min mogelijk van het gebeuren mee te makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel tijd danquote:Op maandag 18 september 2006 19:17 schreef Makster het volgende:
Teringzooi, dit is ideaal voor de winter![]()
Mito master
alleen geen geld dus![]()
Nu meer als vroegerquote:
Nooooooohhhhh the horrorquote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, heb het Makster gevoel, ben nog steeds met de achterrem bezig, die wil niet ontluchten.![]()
Remblokken er al 2 keer afgehad, remklauw al 3 keer, remleiding los gehad, veel remvloeistof verpompt.....
Alles klopt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, heb het Makster gevoel, ben nog steeds met de achterrem bezig, die wil niet ontluchten.![]()
Remblokken er al 2 keer afgehad, remklauw al 3 keer, remleiding los gehad, veel remvloeistof verpompt.....
Alles klopt.![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:
moet ik zo nog huiswerk gaan maken ook
Ik ben om 14:00 in Veenendaalquote:Op maandag 18 september 2006 18:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op MF lijkt er niet echt veel animo te zijn voor de Megameeting
Wie van de Fok delegatie is wel aanwezig? Als het mooi weer is ben ik waarschijnlijk wel van de partij, tenzij het weer slecht is en/of er weinig bekenden aanwezig zijn
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterremquote:Op maandag 18 september 2006 20:00 schreef Worldbeater het volgende:
Alles klopt.![]()
Ikke ..quote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef RB het volgende:
[..]
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterrem![]()
Mensen die wheelies poppequote:Op maandag 18 september 2006 20:49 schreef RB het volgende:
[..]
Wie heeft / gebruikt er nou nog een achterrem![]()
Afstand 89,6 km.quote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef kratjuh het volgende:
Kan het niet een uurtje vroeger?
Begint al om 11 uur ... En ik moet nog door naar zuid Limburg ..![]()
Nou en, dan ga je toch wat later naar het feestje, je hebt juist een mooi smoesje nuquote:Op maandag 18 september 2006 20:45 schreef kratjuh het volgende:
Kan het niet een uurtje vroeger?
Begint al om 11 uur ... En ik moet nog door naar zuid Limburg ..![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Oordopjes kopen om zo min mogelijk van het gebeuren mee te makenAmbtenaren zijn oostindisch doof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ambtenaren zijn na 17:00 niet meer aan het werk.![]()
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
Mwoah, dan rij ik door naar Amersfoortquote:Op maandag 18 september 2006 20:52 schreef hicham het volgende:
[..]
Nou en, dan ga je toch wat later naar het feestje, je hebt juist een mooi smoesje nu
Al is 14:00 wel wat laat ja, volgens mij gaat de hele meute dan al naar Amersfoort ofzo
Wat is het leven toch zwaar als hubbiequote:Op maandag 18 september 2006 20:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mwoah, dan rij ik door naar Amersfoort![]()
Mischien is Gawaine ook wel te laat wakker![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |