Waar woon je eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
1:30 uur in theorie, maar ik heb geen ruimte voor een spons op de motor en de route is saai
Mooi hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Stalen remleiding achter ..
[afbeelding]
/Posermode ..![]()
[afbeelding]
Achteraanzicht ..![]()
[afbeelding]
Die ongeschoolde apen die ze monteurs noemen hadden zwart kettingvet gebruikt op mijn hagelnieuwe ketting ..![]()
![]()
De verkoper/opperhoofd heeft nog snel geprobeerd de ketting schoon te maken ..
Scheelde al een hoop, maar kheb 'm zelf ook nog maar even schoongemaakt en ingevet met witte kettingspray ..
[afbeelding]
Ploâteke is wat onduidelijk, maar het idee niet.
Ja helaas bestaat er zwart kettingvet. Zelfde spul als op je fietsketting ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:44 schreef hicham het volgende:
[..]
Mooi hoor
Alleen dat van zwarte kettingvet maakt geen reet uit, wit kettingvet wordt namelijk ook zwart. Kettingspray ookBestaat er uberhaupt zwart kettingvet
Misschien hebben ze wel stiekem gereden met je motor nadat ze de ketting hadden ingesmeerd met wit kettingvet
![]()
Zwart wordt het toch wel...quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja helaas bestaat er zwart kettingvet. Zelfde spul als op je fietsketting ..
En voor mij maakt het degelijk verschil .. Witte kettingspray is met een beetje onderhoud mooi te houden, en een extra reden voor die ketting was dat ik dan hopelijk van die zwarte rotzooi af was die bij elke rit tegen m'n undertail aan slingert .. Die hadden ze nml bij aflevering bij aanschaf ook gebruikt ..![]()
Leve de kettingreiniger ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zwart wordt het toch wel...![]()
En dan rij je naar Tilburg om op het terras te zitten? Iedereen weet toch dat de mooiste meisjes uit Arnhem komenquote:
Meestal zit er bij een nieuwe kettingset wit kettingspul, wordt wel zwart na een tijdje. Ook als je wit kettingspul bijft gebruikenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
En voor mij maakt het degelijk verschil .. Witte kettingspray is met een beetje onderhoud mooi te houden, en een extra reden voor die ketting was dat ik dan hopelijk van die zwarte rotzooi af was die bij elke rit tegen m'n undertail aan slingert .. Die hadden ze nml bij aflevering bij aanschaf ook gebruikt ..![]()
Of gebruik...quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Leve de kettingreiniger ..
Dat ie bij jullie zwart wordt is puur gebrek aan onderhoud ..
Bestaan er mensen die hun fietsketting smeren?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:47 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar zonder vergelijkingsmateriaal kun je zo'n bewering natuurlijk nooit hard makenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En dan rij je naar Tilburg om op het terras te zitten? Iedereen weet toch dat de mooiste meisjes uit Arnhem komenals sterke tweede Maastricht
![]()
Yup .. Die noemt het plebs doorgaans "fietshersteller" ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Bestaan er mensen die hun fietsketting smeren?
Vroeger smeerde ik 'm altijd op de fietsquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Idd, heb je je wel vermaakt gisteren?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan kloppen, maar zonder vergelijkingsmateriaal kun je zo'n bewering natuurlijk nooit hard maken![]()
Yupquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef Rib-i het volgende:
Idd, heb je je wel vermaakt gisteren?
![]()
kutstudentenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Yupalleen werd het uitzicht vaak wel verpest door studenten die in een ontgroeningsfase zitten
... en groove tube moeten missen, leek me ook wel leuk
. Verplichtingen ook altijd
![]()
Volgende Fok!MC meet in bananenbar ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
kutstudenten![]()
![]()
Wel goed bier en een tietenbar met mooie vrouwen die ook aan je zitten![]()
Van horen zeggen dan he![]()
* Rib-i vertoont zich niet in dat soort gelegenheden![]()
Toch...![]()
Sinds ik een motor heb waarbij de ketting regelmatig gesmeerd moet worden, valt het me op hoe slecht fietskettingen vaak zijn. Vandaar de vraagquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Yup .. Die noemt het plebs doorgaans "fietshersteller" ..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vroeger smeerde ik 'm altijd op de fiets![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Volgende Fok!MC meet in bananenbar ?
Fok!MC goes bananas ..
Doe me dan maar een meloenenbar .. Een blond vrouwke met wie ik mag voelen of ze al rijp zijn ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Bananenbar is wel leuk, vooral die grote negerin met d'r bananenmandje![]()
Jij 'hoort' deze rakkers voorbij komen zeker ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:21 schreef hicham het volgende:
[..]
Sinds ik een motor heb waarbij de ketting regelmatig gesmeerd moet worden, valt het me op hoe slecht fietskettingen vaak zijn. Vandaar de vraag
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:28 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jij 'hoort' deze rakkers voorbij komen zeker ...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zat er 10 jaar geleden net zo een op mijn fiets hoor ..
Het is idd zo dat er onbekende mensen meestal komen kletsen als je met de motor bezig bentquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:38 schreef kratjuh het volgende:
Overigens kwam de overbuurman ff kijken toen ik m'n Kwaak aan het schoonmaken was ..
En hij gaat verder met z'n eigen auto Toyota Yariswassen ..
Thanks ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:47 schreef Makster het volgende:
Middag
Blijft een vette bike KrathHoes je examen trouwens gegaan?
Nee 772 is krap aan geslaag 999 punten is ruim slagenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks ..
Examen ging goed. Moest 700 van 1000 pt hebben, had er 772, ruim geslaagd dus.
Nog 2 examens te gaan, dan ben ik klaar voor m'n werkgever, al ziet het er naar uit dat ik over een jaar toch full-time bij Ernst & Young aan de slag ga ..
Ik heb nog een officiele Kawasaki introductie video van de Supersport motor van het jaar 1998 (weekblad: Motor)quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks ..
Examen ging goed. Moest 700 van 1000 pt hebben, had er 772, ruim geslaagd dus.
Nog 2 examens te gaan, dan ben ik klaar voor m'n werkgever, al ziet het er naar uit dat ik over een jaar toch full-time bij Ernst & Young aan de slag ga ..
En je vraagt niet eerst even aan mij of jij dat aan hem mag geven zodat ik aan Hicham kan vragen of jij dat aan kratjuh mag geven?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog een officiele Kawasaki introductie video van de Supersport motor van het jaar 1998 (weekblad: Motor)
De Kawasaki ZX-9R![]()
Als je interesse hebt neem ik 'm wel een keer mee
Gaat dat door voor goudquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:38 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
Stalen remleiding achter ..
[afbeelding]
/Posermode ..![]()
[afbeelding]
Achteraanzicht ..![]()
[afbeelding]
Die ongeschoolde apen die ze monteurs noemen hadden zwart kettingvet gebruikt op mijn hagelnieuwe ketting ..![]()
![]()
De verkoper/opperhoofd heeft nog snel geprobeerd de ketting schoon te maken ..
Scheelde al een hoop, maar kheb 'm zelf ook nog maar even schoongemaakt en ingevet met witte kettingspray ..
[afbeelding]
Ploâteke is wat onduidelijk, maar het idee niet.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En je vraagt niet eerst even aan mij of jij dat aan hem mag geven zodat ik aan Hicham kan vragen of jij dat aan kratjuh mag geven?
Jij kent die examens niet .. En mijn leerstijl, dus trust me when I say dat 772 ruim is ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:58 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee 772 is krap aan geslaag 999 punten is ruim slagen![]()
Nog 2 te gaan dan ben ik klaar voor mijn werkgeverIkke niet snap, watskebeurt...
Altijd leuk ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb nog een officiele Kawasaki introductie video van de Supersport motor van het jaar 1998 (weekblad: Motor)
De Kawasaki ZX-9R![]()
Als je interesse hebt neem ik 'm wel een keer mee
Goudkleurig ..quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gaat dat door voor goud?
Zet er meteen een OSCO Oiler oid op, poserpotje vloeistof je wets+ geen lelijke ketting door spuiten en smeren met vet
![]()
Ahhhh nu valt het kwartje, je was ook nog bezig voor je huidige werkgever. Dacht al met 3 examens klaar zijn met HBO Accountancy, had veel gescheelt voor mij 4 jaar geleden, uhhm 5, of is het alweer 6quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Jij kent die examens niet .. En mijn leerstijl, dus trust me when I say dat 772 ruim is ..
Ik moet nog 2 examens voor ik MCSE ben, waar mijn huidige werkgever blij mee is. Daarnaast studeer ik in mijn eigen tijd HBO Accountancy. Aangezien ik laatst een vriend van me sprak, die mij vertelde dat zijn vriendin bij E&Y werkt, weet ik dat de kans groot is dat ik over een jaar daar terecht kan komen ..
Wat een luxe daar!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:39 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
De leegte van de ouwe 19" CRT begint al aardig dicht te groeien zo te zien ..
Ik weet niet eens zeker waar ik tegenaan kijk ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag trouwens m'n olie dinges gedaan. Omdat ik toch bezig was vroeg een vriend van me of ik eventjes een bougie kon verwisselen.
Wie raad het het merk![]()
[afbeelding]
![]()
Was trouwens een kloteklus![]()
Je kijkt in een cylinderquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens zeker waar ik tegenaan kijk ...
BMWquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Rib-i het volgende:
Vandaag trouwens m'n olie dinges gedaan. Omdat ik toch bezig was vroeg een vriend van me of ik eventjes een bougie kon verwisselen.
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef hicham het volgende:
[..]
Je hebt toch gezien dat dat wel mooi staatquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:24 schreef kratjuh het volgende:
En oilers enzo hoef ik niet .. Lijkt me niet zo mooi staan op mijn kwaak ..
Zundap ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |