vertel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
ach met brood en curry is het wel weg te werken![]()
scherpquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Je omelet ging een bojootje doen
Ach, t is vast niet zo erg als Sandra haar kippensoep vanmmiddag.,.. perfect voor elkaar.. ze was alleen de soep vergetenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
scherp![]()
zal zo mijn recept plaatsen
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, t is vast niet zo erg als Sandra haar kippensoep vanmmiddag.,.. perfect voor elkaar.. ze was alleen de soep vergeten![]()
![]()
Dus toen stond er een pan heet water met kippenvlees voor me klaar, en het zakje met soepgroenten en vermniceli lag nog in de kast
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, t is vast niet zo erg als Sandra haar kippensoep vanmmiddag.,.. perfect voor elkaar.. ze was alleen de soep vergeten![]()
![]()
Dus toen stond er een pan heet water met kippenvlees voor me klaar, en het zakje met soepgroenten en vermniceli lag nog in de kast
quote:
quote:
quote:Hallo, ik weet niet of we dat merk hebben in de collectie, ik zal het even
navragen. Zou jij voor mij een prive bericht kunnen sturen aan de anderen
die ook interesse hadden en hun dit adres doorgeven aangezien ik niet kan
pmén en ook geen topics meer kan openen helaas, dit zijn de leden die ook
interesse hadden. als dat kan alvast bedankt
snellejelle
Ericr
Henny_Huisman
XiChico
SterkStaaltje
045casual
SnowBite
David Letterman
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit zie ik echt helemaal voor me![]()
![]()
Nu? Neh... Nu? Neh, ff wachten nog... Nu? Neh... Nu? JA! HOP! KUT TE VROEG GODW@E#(*@#IOU@#*(&@#$&*()#@)(&*#@$)(&*#@$quote:
tip 1: gebruik olie ipv boterquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:54 schreef BoJo het volgende:
1 -zodra zich er een bodempje vormt, begin dan met de spatel langs de randen te "snijden" zodat de boel niet vast koekt aan de zijkanten van je pan
2 -begin veel te vroeg met het keren van de omelet
-na herhaaldelijke pogingen heb je nu als het goed is 4 a 5 stukken los van elkaar om kunnen draaien
3 -beetje water nog bijvoegen want alles begint zich nu mooi aan te bakken op de bodem
jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nu? Neh... Nu? Neh, ff wachten nog... Nu? Neh... Nu? JA! HOP! KUT TE VROEG GODW@E#(*@#IOU@#*(&@#$&*()#@)(&*#@$)(&*#@$
Zoiets?
En niet teveel olie want als je hem dan omkeert met dat bord zitten je fikken onder de kokende olijfoliequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tip 1: gebruik olie ipv boterzul je merken dat het niet zal aanbakken! liefst olijfolie
tip 2: gebruik een bord om je omelet om te draaien, bord op de pan, pan omdraaien en dan kun je zo de omelet weer van het bord af de pan in laten glijden!
tip 3: WATER![]()
![]()
![]()
![]()
Daarom zei ik ook dat je in het begin al lekker moest gaan husselenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja![]()
zodra je begint en je krijgt je spatel eronder heb je net 0.1 sec hoop dat het je gaat lukken... maar helaas![]()
komt ie nu meequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tip 1: gebruik olie ipv boterzul je merken dat het niet zal aanbakken! liefst olijfolie
tip 2: gebruik een bord om je omelet om te draaien, bord op de pan, pan omdraaien en dan kun je zo de omelet weer van het bord af de pan in laten glijden!
tip 3: WATER![]()
![]()
![]()
![]()
veel olie is zowiezo niet lekker want dan frituur je hem zowatquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En niet teveel olie want als je hem dan omkeert met dat bord zitten je fikken onder de kokende olijfolie
En inderdaad, melk is veel lekkerder
ik las juist dat je melk niet moest gebruiken omdat dat de eieren een vage smaak zou gevenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En niet teveel olie want als je hem dan omkeert met dat bord zitten je fikken onder de kokende olijfolie
En inderdaad, melk is veel lekkerder
Mja, het voordeel van een ei is dat je er gewoon alles bij kan tyfen wat je maar wil, ik doe er vaak ook champignons bij enzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik las juist dat je melk niet moest gebruiken omdat dat de eieren een vage smaak zou geven![]()
op vakantie deed ik het overigens alleen maar met eieren![]()
Ik vind dat je een eigen topic moet hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef BoJo het volgende:
deze culinaire hoogstandjes zullen we straks wel vaker krijgen hoor jongens![]()
![]()
nu nog niet, in december pas heurquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind dat je een eigen topic moet hebben
Nou en? Voorpretquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu nog niet, in december pas heur![]()
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
jammer eigenlijk dat ik er geen foto's van gemaakt heb![]()
maak volgende keer dan een soort scrambled eggs....quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef BoJo het volgende:
en dan te bedenken over hoeveel olijfolie we hier in huis hebben![]()
hmm voor de volgende keer dan maar![]()
Ik zat toevallig beneden, dus ik heb het meegekregen, was weer erg leuk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
Alexxxx, Koefnoen, nu!
Ik ben af en toe zo liefquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zat toevallig beneden, dus ik heb het meegekregen, was weer erg leuk.
Lief dat je aan me denkt
je hebt M5 ingereden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb eindelijk in de M5 gereden.
ik zag het woordje "de" over het hoofdquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb eindelijk in de M5 gereden.
ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik zag het woordje "de" over het hoofd
EN: Heb je kruimels op zn bed achter gelaten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:21 schreef vlad het volgende:
[..]
je hebt M5 ingereden?dus hij is maagd af nu?
![]()
STRESSquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
EN: Heb je kruimels op zn bed achter gelaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |