quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:45 schreef -XX- het volgende:
Nee dat heeft te maken met de luchtstroom en het vochtgehalte![]()
Ofzeu..
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef worldpimber het volgende:
Pimber is echt een n00biestroll, volgens mij probeert ie indruk te maken op -XX-quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.![]()
En nu als de sodemieters naar de feesttent anders kom ik nog te laat![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:33 schreef Rib-i het volgende:
Vrienden van de Underground Scene... ik ben Johnny weer tegengekomenHij is mijn held niet meer
![]()
[afbeelding]
![]()
Ik wist het niet, wel een grappig topicquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef hicham het volgende:
Fok Motorclub [deel 392+1] BMW R1200 GS dus :-P
Inderdaadquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zal het je even heel snel vertellen uit dat vorige topic.Het is de rechter cilinder van een boxer BMW als je van het voorwiel naar het achterwiel kijkt,als je erop zit dus de linker.![]()
Scottoscooiler is voor toerfietsen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef worldpimber het volgende:
Zet er meteen een OSCO Oiler oid op, poserpotje vloeistof je wets+ geen lelijke ketting door spuiten en smeren met vet
![]()
Wat een zootje op dat bureau.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:39 schreef kratjuh het volgende:
[afbeelding]
De leegte van de ouwe 19" CRT begint al aardig dicht te groeien zo te zien ..
Ik dacht dat we het merk bougie moesten raden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
Je kijkt in een cylinder![]()
Nu heb ik het antwoord weggegeven![]()
Ik was aan het rijden en toen zat ik achter dit ding aan. De man keek de hele tijd bang achterom toen ik een foto probeerde te nemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik wou het je nog vertellen, maar ik kon het juiste moment niet vinden en wou de pret niet bederven
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het merk bougie moesten raden.![]()
.. en in een cylinder kijken toch iets anders was.
Ennnn waarom heb jij vriendjes met een Beemer?<insert Pieter van Vollenhoven>
![]()
Houden we nog tegoed danquote:Geen tijd om een verhaal te schrijven over vandaag, ben tevreden met de onderdelen.Douchen en weekend vieren.
Later.![]()
![]()
Jammer dat ik niet meer kan dreigen je smoel te verbouwen op Zandvoort omdat je toch geen tijd meer hebt om actief mee te postenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Worldbeater het volgende:
Scottoscooiler is voor toerfietsen.
Oh, ik kijk nu pas goed en zie dat het onderdeel is van een knieverwarmingselementquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Oh, ik kijk nu pas goed en zie dat het onderdeel is van een knieverwarmingselement
/dumpt -XX- weer.
Tis zo stilquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gesproken vandaag en gisteren heeft hij er ook niks van gezegd.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, t is vast niet zo erg als Sandra haar kippensoep vanmmiddag.,.. perfect voor elkaar.. ze was alleen de soep vergeten![]()
![]()
Dus toen stond er een pan heet water met kippenvlees voor me klaar, en het zakje met soepgroenten en vermniceli lag nog in de kast
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BazzieK is feesten
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:07 schreef worldpimber het volgende:
Alexxxx post weer over deinem biach, aanschouwt heden:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:10 schreef Rib-i het volgende:![]()
![]()
Ooit aan een gemengde softbalwedstrijd meegedaan. Zij gooide onderhands de bal aan, ik geef 'm een hengst precies in haar kruis![]()
Mijn broertje schiet keihard in de lach, loopt ernaartoe en giet zowat alle frisdrank in haar schoot om te koelen. De rest van het veld stond te proesten van het lachen![]()
Lekker gaar dat image sjekquote:
Ey RBquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:38 schreef RB het volgende:
Ook weer eens aanwezig
Wordt er morgen misschien ook nog gereden??????????
Alleen dan 12 keer gekkerquote:
Heb nog wel eentje in de aanbiedingquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey RB![]()
Stel eens wat voor? Veel willen rijden maar er is niets concreets![]()
Uhmmm...quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:50 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje in de aanbieding![]()
Holterberg routeDie is bij sommigen wel bekend
![]()
Nice iddquote:
Heb je ook nog routes in Nederlandquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:50 schreef RB het volgende:
[..]
Heb nog wel eentje in de aanbieding![]()
Holterberg route![]()
[afbeelding]
Die is bij sommigen wel bekend![]()
quote:
Wie ga je daar eigenlijk meeten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:59 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Ik moet morgen m'n kop laten zien op de streetfighterday in Utrecht. Daarna wil ik wel een stukkie rijden. Ik denk dat het te laat is om dan nog 186 Km te rijden![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Veeleisend he die Fok!kers, die hebben allemaal een pen centraal maar verder... ho maar![]()
Een vriend van me uit Tilburgquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wie ga je daar eigenlijk meeten?
Vast wel...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:17 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Er wordt wel iets afgesproken op/over de MM?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:14 schreef Makster het volgende:
Buurjongen is pas trouwens ook staande gehouden met zijn KTM 360 GS
Agent : Rijbewijs en kenteken graag, maar die zal je vast niet hebben
Buurjoch:![]()
Buurjoch: There you go
Agent: Hmm, verlichting doet het..... Kenteken klopt...... Hmmmm
Buurjoch: Ja er is niks mee agent
Agent: Jawel je ketting hangt slap![]()
BuurjochMeneer weet u wel hoe deze motoren werken
Agent: Nee eigenlijk heb ik dit nog nooit gezien
![]()
![]()
![]()
Zijn broer kwam er minder goed vanaf, staande gehouden met 180 waar je 100 mocht.rijbewijs
![]()
En dan heeft zijn broer er ook nog een stuk of 6 waaronder een Ferrariquote:De Delta is één van onze rallywagens, de kadett GSI 16V is de andere rallywagen (www.autorallysport.nl ); deze kadett is op één na de laatste lichtgewicht body ex Opel Dealer Team rallywagen die nog in Nederland op kenteken staat..!! Hij is dus een geboren rallywagen en niet een later geprepareerd exemplaar.
De Delta én de Kadett zijn van ons samen; de rest is van mij. De impreza heb ik verkocht en daar is de Porsche 911 Carrera 2 cabrio voor in de plaats gekomen; ik vond de impreza een beetje saai met zijn 4x4 aandrijving....
Ik heb nu:
de Alfa 156 1.9 JTD
de Seat Ibiza SDI (van mijn vrouw.....)
De BMW cabrio
de Porsche cabrio
de VW Golf GTI G-60 (vandaag de Glader terug gehaald, compleet gereviseerd)
de VW Golf GTI 1.8 ( moet nog helemaal restaureren)
de VW Scirocco 1.5 L.S uit 1978 die maandag voor de keuring gaat.
Ik ben juist een beetje aan het minderen wat wagens betreft
Heb gelijk een open sollicitatie verstuurdquote:De Kawa Supermotard....jawel...en een Honda Transalp en een Honda XR 250 R. Mijn vrouw rijdt de Goldwing Aspencade 1200 die op de foto`s te zien is.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vast wel...
Altijd spannend alleen wanneer![]()
Nee wel zijn moederquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
En toen heb je je buurjongen geteabagged?![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
lekker hoor rijdenna 3,5mnd niet te hebben gereden..
qua lookz/kleurtjes is het nog niet wat het moet zijn maar rijden doet iequote:
op de mega meet te vinden?quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
qua lookz/kleurtjes is het nog niet wat het moet zijn maar rijden doet ie![]()
[afbeelding]
en hij maakt nog wel een enorme herriedas missch toch wat té
![]()
Basis is klaar nu de afwerking.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
als ik deze week iets voor mijn ketting kan vindenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:41 schreef bvvt het volgende:
op de mega meet te vinden?
preciesquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
precieshet eeuwige proces van afwerken/verder pimpen
kan nu beginnen
![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 00:12 schreef bvvt het volgende:
bvvt ligt al te slapen
moet alleen z'n bed nog vinden
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Eejj
lekker hoor rijdenna 3,5mnd niet te hebben gereden..
Begint al ergens op te lijkenquote:
kleur --> zwartigquote:Op zondag 17 september 2006 09:29 schreef Rib-i het volgende:
Begint al ergens op te lijkenIn welke kleur wordt het gespoten en ga je nog andere velgen plaatsen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Die motor ? - of OPM?quote:Op zondag 17 september 2006 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
het begint dus ergens op te lijken
![]()
hoe houd je het vol 3.5 maanden niet rijden![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 10:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
hoe houd je het vol 3.5 maanden niet rijden![]()
staat allang in jouw mailboxquote:Op zondag 17 september 2006 10:57 schreef Makster het volgende:
lelijke mercy, jij gaat me nu mailen
Mogguh
beetje jammer weer hier
12:40 herhaling MotoGP op Eurosportquote:Op zondag 17 september 2006 11:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
de MotoGP is best spannend
Chris Vermeulen![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is zo te zien wel aan het afremmen waarna ie op volle snelheid geschept wordtquote:Op zondag 17 september 2006 12:17 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Zo te zien staat die motorrijder wel eerst boven op de rem voor de auto erop klapt.![]()
Volgens mij komt hij van de andere rijbaan en gaat dan vol op de rem omdat hij denkt dat er een flitsauto staat of zo. (tenminste dat is mijn gedachte als ik een auto langs de kant van de weg zie staanquote:Op zondag 17 september 2006 12:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Hij is zo te zien wel aan het afremmen waarna ie op volle snelheid geschept wordt![]()
Trouwens hij moet ook nog eens in de ankers voor dat bruine wagentjequote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij van de andere rijbaan en gaat dan vol op de rem omdat hij denkt dat er een flitsauto staat of zo. (tenminste dat is mijn gedachte als ik een auto langs de kant van de weg zie staan)
waaraan zie jij dat het een Honda is ?quote:Op zondag 17 september 2006 12:26 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Trouwens hij moet ook nog eens in de ankers voor dat bruine wagentje![]()
Oh wacht ff, tis een Honda![]()
![]()
Aan de 3 zwarte strepen op de kuip.quote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
waaraan zie jij dat het een Honda is ?![]()
Idd, lijkt wel alsof hij van de rechterbaan komt schieten. Alsof die koekblikker daar zoveel aan kan doenquote:Op zondag 17 september 2006 12:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij van de andere rijbaan en gaat dan vol op de rem omdat hij denkt dat er een flitsauto staat of zo. (tenminste dat is mijn gedachte als ik een auto langs de kant van de weg zie staan)
quote:Op zondag 17 september 2006 12:32 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Aan de 3 zwarte strepen op de kuip.![]()
Kan nooit een Suzuki zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |