Nee niet speciaal problemen met zwartbruine meubels, maar eerder op een aantal nieuwe artikelen. Zwartbruin is in veel series als nieuwe kleur geintroduceerd en is, redelijk onverwacht, best wel een topper.quote:Op donderdag 28 september 2006 09:29 schreef Hitpoint het volgende:
Zijn er soms wat problemen met het produceren van zwartbruin meubels? Ik was laatst bij de Ikea in Hengelo en ik zocht de Besta kastjes in zwartbruin. Niets meer op voorraad en volgens een verkoper waren er heel wat productiefouten gemaakt met deze kleur. Ook omdat geen enkele vestiging het ene Besta kastje heeft die ik wil hebben, zelfs niet bij Ikea Duitsland.
Ben ook al 2 keer heen en weer geweest voor Besta lades zonder front, 1 keer was er niks, 2e keer was er 1 en ik wil er 4 hebben.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee niet speciaal problemen met zwartbruine meubels, maar eerder op een aantal nieuwe artikelen. Zwartbruin is in veel series als nieuwe kleur geintroduceerd en is, redelijk onverwacht, best wel een topper.
IKEA heeft op dit moment te kampen met capaciteitsproblemen bij een paar belangrijke producenten. Om op bestaande artikelen de 'hinder' zoveel mogelijk te beperken is er voor gekozen om met een aantal nieuwe artikelen te wachten met de start van de verkoop.
Nou ik sprak weer voor m'n beurt, want wat zat er tussen de post toen ik thuis kwam!?quote:Op donderdag 28 september 2006 16:46 schreef G-string het volgende:
[..]
Hier ook. Ik heb me ook een maand geleden ofzo aangemeld, maar heb niet eens het familyblad, niks.![]()
Hier vanmiddag tussen 13.37 en 16.37quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:23 schreef Lois het volgende:
De bezorgtijden van Ikea zijn best grappig nauwkeurig. Maandag komt ons nieuwe bedtussen 13.23 uur en 16.23 uur
![]()
Als je het hebt over de EXPEDIT boekenkasten serie dan kun je die kasten uitbreiden met kunststof transparante LEKMAN bakken (wit en rood) of rieten manden BRANASquote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn er bakken bij de ikea die precies in de vakken passen van de room divider ?
Ja rode en doorzichtige, voor 10 euro per stuk. Ze heten LEKMAN.quote:Op zondag 1 oktober 2006 18:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn er bakken bij de ikea die precies in de vakken passen van de room divider ?
zijn wel schijtdingen om in elkaar te zetten, maar als je er 10 in elkaar gezet hebt krijg je de slag wel te pakkenquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja rode en doorzichtige, voor 10 euro per stuk. Ze heten LEKMAN.
[afbeelding]
best wel aan de prijs voor plastic bakje , maar zelf maken zie ik ook niet direct zitten , heb geen freesquote:Op zondag 1 oktober 2006 19:04 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja rode en doorzichtige, voor 10 euro per stuk. Ze heten LEKMAN.
[afbeelding]
Op dit moment staan de leveringen voor IKEA Hengelo gepland voor week 43... maar of dat door gaat, geen idee...quote:Op zondag 1 oktober 2006 19:44 schreef E.T. het volgende:
De Vika Annefors, die is nieuw volgens mij (opbergmeubeltje als poten voor een buro) maar nergens leverbaar
Iemand die kan bekijken of en wanneer die komen?
je moet ze er wel flink inrossen, zodat ze er niet meer uit kunnen vallen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:12 schreef Flurrie het volgende:
gisteren in Amersfoort de SKRUVSTA bureau stoel gehaald, maar de wieltjes vallen uit het frame of gaan krom staan.
Is er een oplossing voor of moet ik hem gewoon inruilen voor een ander.
hebben we al geprobeerd,quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
je moet ze er wel flink inrossen, zodat ze er niet meer uit kunnen vallen.
De SKRUVSTA bureaustoel in zwart of wit 'leer' of in een stoffen bekleding?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Flurrie het volgende:
[..]
hebben we al geprobeerd,
je trekt ze er daarna met gemak er zo weer uit.
wit 'leer'quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De SKRUVSTA bureaustoel in zwart of wit 'leer' of in een stoffen bekleding?
Zou mooi zijn als ze die week ook bij Barendrecht binnenkomen... die week moet ik ook NANDOR stoelen halenquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Op dit moment staan de leveringen voor IKEA Hengelo gepland voor week 43... maar of dat door gaat, geen idee...
Misschien wat meer geduld hebben?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 13:20 schreef Stiemie het volgende:
Weet iemand of dat aanvragen van de Ikea-gids via de website eigenlijk wel werkt? Ik heb er nu al in 3 weken tijd 3 aangevraagd maar mijn brievenbus blijft zo leeg!
Om even simpel economisch uit te leggen.......quote:Op donderdag 28 september 2006 17:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Ben ook al 2 keer heen en weer geweest voor Besta lades zonder front, 1 keer was er niks, 2e keer was er 1 en ik wil er 4 hebben.
Is men bij Ikea eigenlijk op de hoogte van het feit dat er zoveel mensen geen catalogus ontvangen hebben? 't Lijkt me dat ze dat volgend jaar niet nog eens zullen willen doen op deze manier.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:40 schreef Koningin het volgende:
Ahum, ik heb nog steeds geen catalogus!!!
mooooi bureau en die stoel! die wil ik ook hebbenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef Gertjuhh het volgende:
Weet iemand of het type bureau op deze afbeelding ook echt verkrijgbaar is in deze kleur? Ik zag deze afbeelding op de Ikea site maar ik kan het bureau nergens terugvinden in de catalogus...
[afbeelding]
Die stoel is de De SKRUVSTA bureaustoel in wit 'leer'quote:Op woensdag 4 oktober 2006 10:05 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
mooooi bureau en die stoel! die wil ik ook hebben
Ik weet niet hoe lang de post er bij jou over doet, maar in drie weken moet er toch wel minstens eentje aangekomen zijn lijkt me...quote:
Heb je er bij stil gestaan dat het misschien niet aan de post ligt? De IKEA Family passen doen er ook al langer dan 6 weken over. IKEA is momenteel dus gewoon niet zo snel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:12 schreef Stiemie het volgende:
Ik weet niet hoe lang de post er bij jou over doet, maar in drie weken moet er toch wel minstens eentje aangekomen zijn lijkt me...
Dan moeten zij hun site nog bijwerken. Iedere vestiging is verantwoordelijk voor invoer/aanleveren van eigen lokale aanbiedingenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:37 schreef Coconut het volgende:
Ah, ik zie het nu ja!
Edit: Maar Amersfoort heeft alleen maar de Ektorp fauteuil in de aanbieding![]()
Ze liggen ook overal bij de klantenservice, dus als je écht niet kunt wachten, ga je er één halen!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 14:12 schreef Stiemie het volgende:
Ik weet niet hoe lang de post er bij jou over doet, maar in drie weken moet er toch wel minstens eentje aangekomen zijn lijkt me...
Die van mij is ook vandaag aangekomenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:28 schreef Klonk het volgende:
eindelijk, mijn ikeapas is er, slechts 6 weken na het aanvragen
Moet je eens op een regenachtige zondagmiddag naar de IKEA-Amsterdam gaanquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 21:37 schreef veldmuis het volgende:
Jong de eerste verdieping was helemaal volgeparkeerd en de nulde verdieping had nog 3 plaatjes ofzo, het kwas echt keidruk!
quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:36 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga het liefste op maandag rond half 6.Dan is het tenmnisnte rustig.
Sowieso elke dag rond etenstijd doet het wel goed.quote:Op zondag 8 oktober 2006 14:36 schreef Liejannuh het volgende:
Überhaupt lef om op een zaterdag naar Ikea te gaan!
Ik ga het liefste op maandag rond half 6.Dan is het tenmnisnte rustig.
Beterder dan Utreg?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:29 schreef Q. het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden bij IKEA Amersfoort geweest. Het was goed.
De winnares van deze keuken heeft in haar huis een keuken met een totale oppervlakte van ongeveer 4m2. Was net bij Hart van Nederland op SBS6.quote:De keuken
In de 'Hongkong keuken' combineerden we de FAKTUM basiselementen met NEXUS deuren en lades. Hierin is de nieuwste inbouwapparatuur uit ons assortiment verwerkt (waaronder het SMAKSIG espresso-apparaat). De accessoires komen van de afdeling 'Koken & eten'. De vrijstaande kastjes en poefjes komen uit de IKEA STOCKHOLM collectie.
De totaalwaarde van de keuken is 15.698.-
Geen idee, ik was die dag toevallig met de auto in Amersfoort ivm geen treinverkeer en ben daarna maar ff met de auto door de weilanden gereden.quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:42 schreef Adelante het volgende:
Kun je er trouwens al met OV komen of moet je nog met de auto over die weilandweg karren?
en wat als je die niet hebtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef Syytön het volgende:
Dan neem je een team aan familieleden en vrienden mee.
Ik vrees dat dat 'm niet gaat worden. Maar het is niet mogelijk om bijvoorbeeld een lijst te maken van alles wat je wilt hebben en dat dan op te halen bij het magazijn o.i.d.?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 19:43 schreef Syytön het volgende:
Dan neem je een team aan familieleden en vrienden mee.
vraag een ikea-medewerker van de servicequote:Op woensdag 11 oktober 2006 20:36 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb wel vrienden en familie natuurlijk, maar die wonen niet echt in de buurt van waar ik ga shoppen.
als je het zelf wilt meenemen, zit er niets anders op dan zelf verzamelen en heel vaak heen en weer lopen en afrekenen en in je auto(bus) tillen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een vraagje
Als je nou héél veel spullen wilt gaan kopen bij de IKEA, zeg maar je hele inrichting in één keer, hoe werkt dat dan? Ik bedoel, dat past niet allemaal op zo'n karretje, en twintig keer in en uit lopen lijkt me ook niet alles.
ik zou het op zaterdagmiddag eventjes omruilen bij de klantenservicequote:Op woensdag 11 oktober 2006 22:27 schreef veldmuis het volgende:
Ik had dus een tafelblad gekocht. En dat blad is...krom. KutIKEA..
hoerquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:10 schreef kalinho het volgende:
[..]
vraag een ikea-medewerker van de serviceik zie aan je sig dat je rotterdamse bent, dus ga der voor het gemak even van uit dat je in barendrecht gaat....Laat ik daar nou toevallig rondlopen en voor een kleine vergoeding tótaal niet moeilijk doen
![]()
en dan zo rond een uur of 3quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou het op zaterdagmiddag eventjes omruilen bij de klantenservice
Oh jaquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:10 schreef kalinho het volgende:
[..]
vraag een ikea-medewerker van de serviceik zie aan je sig dat je rotterdamse bent, dus ga der voor het gemak even van uit dat je in barendrecht gaat....Laat ik daar nou toevallig rondlopen en voor een kleine vergoeding tótaal niet moeilijk doen
![]()
Dat laatste gaat niet lukken. Of ik moet iemand meenemen die zakelijke klant is, dat zou wel kunnen, en dan gewoon op zijn naam bestellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
als je het zelf wilt meenemen, zit er niets anders op dan zelf verzamelen en heel vaak heen en weer lopen en afrekenen en in je auto(bus) tillen.
gelukkig zijn veel artikelen ook uit het centrale magazijn leverbaar, dat betekent dat je 1 bestelling kunt plaatsen voor alle artikelen en deze dan vanuit het centraal magazijn bij je worden thuisgeleverd. Natuurlijk betaal je dan verzendkosten, maar het scheelt je een middag zeulen en slepen
of je wordt zakelijke klant, dan biedt IKEA je wel de service van verzamelen. enige vereiste is een uittreksel uit de registers van de kvk
afhankelijk van het gewicht en je postcode tov de vestging, bedragen varieren van 29 tot 109 euro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 06:01 schreef Isegrim het volgende:
Dat laatste gaat niet lukken. Of ik moet iemand meenemen die zakelijke klant is, dat zou wel kunnen, en dan gewoon op zijn naam bestellen.
Is thuis laten bezorgen duur? En op welke manier plaats je die bestelling dan?
bij toeval zag ik dit artikel voorbij schieten van de week. ik zal eens voor je checken wanneer het matras binnenkomt. het is een nieuw artikel, want tot nu toe gingen dekmatrassen tot 140x220.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:29 schreef Lois het volgende:
Wie van de vriendelijke Ikea medewerkers hier kan mij even helpen?
Wij hebben een boxspring bij Ikea gekocht ( 2 maal 90 x 220) en toen wij de bedden gingen uitzoeken en testen werd ons verteld dat we ook een dekmatras (sultan Timan) erbij konden bestellen in de maat 180 x 220 zodat het 1 groot bed werd ipv 2 losse delen.
Toen wij 2 weken later het geld bij elkaar hadden en het bed gingen bestellen bleek ineens dat dat dekmatras niet bestelbaar was en wanneer dat wel zo zou zijn wist niemand.
Een paar weken geleden heb ik Ikea weer gebeld, het matras zou vanaf 10 oktober weer te bestellen zijn.
Vandaag heb ik maar weer gebeld (voordat we heenrijden en met van alles thuis komen maar geen dekmatras) en de mevrouw aan de telefoon zei dat het onbekend was wanneer dit dekmatras weer bestelbaar zou zijn.
Nou![]()
Weten jullie misschien iets meer over dit dekmatras, Sultan Timan 180 x 220 ? Als blijkf dat het helemaal niet meer leverbaar is gaan we denk ik maar over op 2 losse dekmatrassen van 90 x 220, want tot op heden hebben wij nog steeds niet op ons nieuwe bed kunnen slapen. Ik heb er nl. nog geen beddegoed voor, en wil eerst zeker weten welke maat dat moet gaan worden.
Help![]()
systeem is niet uitwisselbaar, maar je kunt op een NL postadres ook een duitse family card aanvragen (jeuh nog een stuk plasticquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef Klonk het volgende:
ik heb ook nog een vraag aan een van de ikea mensen
die familycard is die alleen in Nederland geldig ?, ik woon namelijk zowat in Duitsland en kom derhalve ook nog wel eens in een Duitse Ikea en daar hebben ze ook een familycard gebeuren
Op dit moment zijn de passen van IKEA FAMILY Nederland alleen in Nederland te gebruiken en de passen van IKEA FAMILY Duitsland alleen in Duitsland. Maar goed, je kunt volgens mij ook in Duitsland gratis een gratis kaart aanvragen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:02 schreef Klonk het volgende:
ik heb ook nog een vraag aan een van de ikea mensen
die familycard is die alleen in Nederland geldig ?, ik woon namelijk zowat in Duitsland en kom derhalve ook nog wel eens in een Duitse Ikea en daar hebben ze ook een familycard gebeuren
Je gaat naar een medewerker en vertelt wat voor grote spullen je allemaal wilt hebben, dan krijg je een bon waarmee je bij de kassa kunt afrekenen. Dan naar de bezorgservice, bon afgeven, volgende dag heb je je spullen in huis. Dat is in iedere geval bij mij zo gegaanquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:10 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een vraagje
Als je nou héél veel spullen wilt gaan kopen bij de IKEA, zeg maar je hele inrichting in één keer, hoe werkt dat dan? Ik bedoel, dat past niet allemaal op zo'n karretje, en twintig keer in en uit lopen lijkt me ook niet alles.
Dat gaat helaas alleen op wanneer je alleen artikelen uitkiest die in het full service magazijn liggen. Wanneer je artikelen wilt hebben die in het zelfbedieningsmagazijn liggen dan zul je deze toch echt zelf moeten verzamelen.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 12:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Je gaat naar een medewerker en vertelt wat voor grote spullen je allemaal wilt hebben, dan krijg je een bon waarmee je bij de kassa kunt afrekenen. Dan naar de bezorgservice, bon afgeven, volgende dag heb je je spullen in huis. Dat is in iedere geval bij mij zo gegaan
Is aan de artikelen te zien waar ze liggen? Dan kan ik eerst een rondje doen om de 'full service magazijn'-spullen uit te zoeken zodat die klaar staan en dan ga ik daarna de kleinere artikelen uitzoeken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat gaat helaas alleen op wanneer je alleen artikelen uitkiest die in het full service magazijn liggen. Wanneer je artikelen wilt hebben die in het zelfbedieningsmagazijn liggen dan zul je deze toch echt zelf moeten verzamelen.
voor welke series ga je? BONDE is erg mooiquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef Isegrim het volgende:
Is aan de artikelen te zien waar ze liggen? Dan kan ik eerst een rondje doen om de 'full service magazijn'-spullen uit te zoeken zodat die klaar staan en dan ga ik daarna de kleinere artikelen uitzoeken.
Ik heb er nu al zin in trouwens. Ik ga gewoon een paar duizend euro meenemen en alles nieuw kopen. Ik heb altijd alleen maar tweedehands gehad, dus ik vind dit helemaal tof. Kan ik alles mooi op elkaar afstemmen.
Maar eerst mijn oude huis verkopen en een nieuwe kopen.
Ik weet het nog niet. Mijn woonkamer wordt vol met veel verschillende felle kleuren. Dit is het behang, dan heb je een idee van de stijl:quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor welke series ga je? BONDE is erg mooi
IKEA duidt artikelen waarbij je hulp nodig hebt om deze te kunnen kopen aan met een 'ga voor dit artikel naar de informatiebalie' verwijzing onderaan de prijskaart. Dit is echter geen garantie dat een artikel ook daadwerkelijk in het full service magazijn ligt...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Is aan de artikelen te zien waar ze liggen? Dan kan ik eerst een rondje doen om de 'full service magazijn'-spullen uit te zoeken zodat die klaar staan en dan ga ik daarna de kleinere artikelen uitzoeken.
Ik heb er nu al zin in trouwens. Ik ga gewoon een paar duizend euro meenemen en alles nieuw kopen. Ik heb altijd alleen maar tweedehands gehad, dus ik vind dit helemaal tof. Kan ik alles mooi op elkaar afstemmen.
Laat ik er dan maar gewoon een hele dag voor uittrekken.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
IKEA duidt artikelen waarbij je hulp nodig hebt om deze te kunnen kopen aan met een 'ga voor dit artikel naar de informatiebalie' verwijzing onderaan de prijskaart. Dit is echter geen garantie dat een artikel ook daadwerkelijk in het full service magazijn ligt...
Duivenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:27 schreef scarefreak het volgende:
Dit weekend weer naar de Ikea, zit nog te kijken of ik morgen ga of zondag naar duiven
Leuk ff ideen opdoen voor me nieuwe appartementje
Toch maar eens naar Zweden danquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef Adelante het volgende:
Is een keuze die landelijk wordt gemaakt: in Zweden verkopen ze ook megabars twix en toblerone bij IKEA Food.
Als ik me niet vergis heeft Amsterdam ze momenteel op voorraad. Ik zou wel snel zijn als ik jou was......quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:42 schreef Gumtree het volgende:
iemand een idee wanneer de fruitschaal van de serie Stockholm weer in de schappen ligt. Eergister wist het personeelslid op de schaaltjes afdeling niet eens van het bestaan af dus laat staan dat hij een naam wist.
Die schaal met blaadjes bedoel je? Dat is een decoratieschaal en vind je op de woondecoratieafdeling!quote:Op maandag 16 oktober 2006 00:42 schreef Gumtree het volgende:
iemand een idee wanneer de fruitschaal van de serie Stockholm weer in de schappen ligt. Eergister wist het personeelslid op de schaaltjes afdeling niet eens van het bestaan af dus laat staan dat hij een naam wist.
Je hebt minimaal 12 maanden garantie mag ik hopen. Lijkt me sterk dat je niet terug zou kunnen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:47 schreef mrfatmen het volgende:
Ik heb sinds maart een ikea keuken en sinds gisteren viel mij op de de mengkraan(LAGAN) lekt.
Op het randtje net onder de greep en boven het middenstuk.
Kan ik hiermee terug gaan, dit hoort neem ik aan niet te gebeuren na 7 maanden.
Het is de volgende kraan:
[afbeelding]
hmm, iemand van het personeel die dit kan bevestigen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt minimaal 12 maanden garantie mag ik hopen. Lijkt me sterk dat je niet terug zou kunnen.
http://www.ikea.com/ms/nl(...)ces/voorwaarden.htmlquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
hmm, iemand van het personeel die dit kan bevestigen?
quote:We geven voor verschillende producten verschillende garanties. Maar altijd minimaal 2 jaar. Minimaal 3 jaar op de constructie van meubels, 10 jaar op FAKTUM keukens, 10 jaar op SULTAN binnenveringsmatrassen. TUNDRA laminaatvloeren krijgen 15 jaar slijtvastheidsgarantie. De kassabon is je garantiebewijs, bewaar hem dus goed! Meer informatie? Raadpleeg onze garantievoorwaarden via onderstaande link of vraag het onze medewerkers.
Volgens mij hebben we die spiegel nogwel in het assortiment hoor. Maar IKEA kan helaas niet alles op internet zetten, vandaar dat je de spiegel niet terug kunt vinden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:47 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[afbeelding]
Klopt het dat deze spiegel-met-klok in de Vatternplanner (bij inspiratie > designer spa) niet in nl te koop is? Volgens mij is het de HOVET, maar ik vind alleen een rechthoekige versie zonder klok.
Als je nog in het bezit bent van de kassabon dan heb je garantie inderdaad. Ik denk voor deze kraan gewoon 2 jaar net als voor alle andere artikelen die niet specifiek in de garantievoorwaarden van IKEA worden genoemd...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:01 schreef mrfatmen het volgende:
[..]
hmm, iemand van het personeel die dit kan bevestigen?
De matrassen zijn wel heel erg goed, de boxsprings ook! Alleen tja, dit bedframe is verre van massief.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:53 schreef Q. het volgende:
IKEA bedden lijken mij sowieso niets, ik heb mijn bed bewust niet bij IKEA gekocht.
Bij mij kraakt ie ook, maar alleen aan 1 kant als je op de rand zit. Het stoort me niet echt ofzo, als we in bed liggen, kraakt 't niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij hebben het MALM-bed gekocht:
[afbeelding]
Helaas kraakt het bed als de ziekte. Uiteraard hebben we hem geheel conform de gebruiksaanwijzing gemonteerd!
Niet aan te raden dus...
Adelante, ik barst van nieuwsgierigheid dus sorry dat ik zo aandring maarre.... weet je al iets?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij toeval zag ik dit artikel voorbij schieten van de week. ik zal eens voor je checken wanneer het matras binnenkomt. het is een nieuw artikel, want tot nu toe gingen dekmatrassen tot 140x220.
Ik vind zelf de matrassen minder. Wij hebben deze zomer ons ikea-matras verruild voor een ander (beter) matras. Bed Malm bevalt ons overigens prima, geen last van kraken. Maar goed wij hebben dan ook geen ikea lattenbodem meer, maar een ander soort (wat bij het matras hoort).quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
De matrassen zijn wel heel erg goed, de boxsprings ook! Alleen tja, dit bedframe is verre van massief.
Aneboda is toch een grote lattenbodemquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb een Aneboda bed en het kraakt heel erg... alhoewel denk ik dat dat meer door de goedkope lattenbodems komt
ik ben nog niets wijzer. het wordt een artikel dat alleen uit het centraal magazijn leverbaar is en dus niet rechtsstreeks uit de winkel. maar tot op heden is hij nog niet uit het centrale magazijn te reserveren. ik wil hem zelf ook hebben voor over onze 90x220 matrassenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:27 schreef Lois het volgende:
Adelante, ik barst van nieuwsgierigheid dus sorry dat ik zo aandring maarre.... weet je al iets?
Nope, er zit zo een metalen ding in het midden, die moest ik apart kopen, en dan gewoon twee 80x200 lattebodems erin.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Aneboda is toch een grote lattenbodem
Ja dat weet ik wel...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:41 schreef LadyDanae het volgende:
Weet iemand of ze bij de IKEA Irischeques aannemen?
AMSTERDAM !!! Maar wees snel het gaat hardquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:25 schreef Winkeldier het volgende:
Weet iemand welke IKEA die Stockholm schaal heeft...
Hier ook een MALM bed maar geen problemen met kraken? Hier staat het bed wel recht de muur aan, misschien staat je bed te vrij?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Wij hebben het MALM-bed gekocht:
[afbeelding]
Helaas kraakt het bed als de ziekte. Uiteraard hebben we hem geheel conform de gebruiksaanwijzing gemonteerd!
Niet aan te raden dus...
Duiven heeft ze ookquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:25 schreef Winkeldier het volgende:
Weet iemand welke IKEA die Stockholm schaal heeft...
Jaaaaaaa ik wacht al 3 avonden tot ik eindelijk de volgende dringende kwesties kan vragenquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:58 schreef Gumtree het volgende:
Gister gekocht, er waren er nog maar 4, volgens de computer nog 44 maar die 40 konden ze nergens vinden.
Gister hebben we in Amsterdam ook een dekmatras besteld van 180 x 220, levertijd is 3 weken. ik ben het naampje even kwijt, en de bon ligt nog in de auto.
Hahahha leve de Herfstvakantiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:15 schreef E.T. het volgende:
Ik was maandagavond in Barendrecht.. Moest even vier Nandor stoelen halen die nu 25 euro waren ipv 49..
Eerst kon ik mijn auto amper kwijt, vervolgens o-ver-al kinderen die tikkertje aan 't doen waren ofzo(en ja, allang bedtijd voor kinderen dus allemaal huilerig en vervelend
)
Toen ik vlak bij de kassa was viel het kwartje.. Herfstvakantie!
Wat is er nou een leuker uitje met je kinderen dan de maandagavond van je herfstvakantie naar Ikea gaan![]()
Maar ik kan iig zitten in ons vakantiehuisje![]()
Gisteren...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:54 schreef Adelante het volgende:
Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
*schaam*quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:54 schreef ROG het volgende:
[..]
Hier ook een MALM bed maar geen problemen met kraken? Hier staat het bed wel recht de muur aan, misschien staat je bed te vrij?
nee amsterdamquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:24 schreef WebForce het volgende:
En dat ga je allemaal in Duiven halen!?
Dat geeft hoop! Je bedoelt dus dat van de modellen die op dit moment verkocht worden, sowieso nieuwe bekleding te krijgen is...?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:46 schreef WebForce het volgende:
We hebben ze momenteel alleen nog maar in het rood, zwart en wit. Wat je zou kunnen proberen is het bij de klantenservice vragen, maar ik betwijfel of ze losse bekleding daar hebben liggen van een stoel wat al een tijdje uitgaand is (dacht ik).
Maar we hebben een klantenservice medewerker in dit topic, dus...
Euhm, neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:54 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Dat geeft hoop! Je bedoelt dus dat van de modellen die op dit moment verkocht worden, sowieso nieuwe bekleding te krijgen is...?![]()
Ik wacht rustig af tot de klantenservice medewerker zich meldt...![]()
Maar ik heb er tweequote:Op donderdag 26 oktober 2006 15:08 schreef WebForce het volgende:
[..]
Anders koop je toch een nieuwe, is maar �69.
Wat was er mis met de OP?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:08 schreef WebForce het volgende:
Ik heb de OP wat aangepast, denk dat ie zo duidelijker is...Je kan em ff testen als preview, ik hoor wel wat jullie ervan vinden... Ik wil em graag openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |