abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42034308
quote:
die met die dildo en dat sm-spel is genialer van ikea vind ik
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_42040182
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Neej sorry... dat is niet de selectiecriterium geweest... er wordt over het algemeen gekeken naar het verzorgingsgebieden van de verschillende vestigingen. Dus het kan wel betekenen dat je net buiten het verzorgingsgebied van een vestiging valt en dan krijg je dus geen catalogus...
owk, weer wat geleerd. Maar ik woon dus in Amsterdam, weliswaar in Oost, maar toch best dichtbij een Ikea... Valt dat ook buiten het verzorgingsgebied?
pi_42040999
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef Ieneminie het volgende:

[..]

owk, weer wat geleerd. Maar ik woon dus in Amsterdam, weliswaar in Oost, maar toch best dichtbij een Ikea... Valt dat ook buiten het verzorgingsgebied?
Lijkt me niet... buiten het verzorgingsgebied vallen betekend bijvoorbeeld wonen in Tietsjerkadiel of zo iets...
In dit geval lijkt het me een duidelijk geval van een selectvracht bezorger die er geen zin meer in had...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 22 september 2006 @ 10:56:40 #104
95752 crew  Chell
Kluns
pi_42041377
Volgens mij zijn er echt veel mensen die nog steeds geen gids hebben. Ik heb er dus ook nog steeds geen eentje (centrum Den Haag).

Ik heb van de week maar de gids van een vriend van me mee gepikt. Hij had 'm toch niet nodig
pi_42044665
Weet iemand of het type bureau op deze afbeelding ook echt verkrijgbaar is in deze kleur? Ik zag deze afbeelding op de Ikea site maar ik kan het bureau nergens terugvinden in de catalogus...

vrijdag 22 september 2006 @ 13:08:18 #106
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_42045076
volgens mij is dat een bureau van Ikea zakelijk die hebben een aparte catalogus, mijn nieuwe bureaustoel staat ook niet in de gewone catalogus
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_42045912
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Lijkt me niet... buiten het verzorgingsgebied vallen betekend bijvoorbeeld wonen in Tietsjerkadiel of zo iets...
In dit geval lijkt het me een duidelijk geval van een selectvracht bezorger die er geen zin meer in had...
hmm dan blijf ik nog maar even hopen dat ie nog komt. ga vanmiddag bij mn ouders langs, kan ik even in hun gids lurken...
pi_42047023
Heeft iemand toevallig dit burostoeltje:
Ik vind ze ontzettend leuk, maar wil eigenlijk weten of ze wel lekker zitten
(ook voor lange tijd achterelkaar, 'k zit tenslotte heul veul te internetten)

Beauty is in the eye of the beholder and it may be necessary from
time to time to give a stupid or misinformed beholder a black eye...
pi_42049977
quote:
Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef kalinho het volgende:
Gisteren het 5-jarig bestaan van Barendrecht gevierd, en wat kregen wij als cadeau
Een keer geen horloge, máár:

[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06381/ikefa.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Oh wow, da's beter! Die dingen worden gemaakt door Samsonite heb ik me laten vertellen?
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_42050252
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef Ils het volgende:

[..]

nouja je ziet wel dat het fineerlaagje bij sommige schroefgaatjes omhoog zit, niet kapot weliswaar, maar toch.
En dan nog, laten ze die onderdelen dan eruithalen voordat ze het weer terug in de schappen leggen.

En ik verwacht gewoon een ongeopende verpakking, niet zo vreemd toch

En terugbrengen met een was ik al van plan
Ik heb de ervaring aan de klantenservice dat het eenvoudigweg niet te doen is voor de achterliggende afdeling (Recovery, die o.a. de retouren verwerkt) om ALLE teruggebrachte artikelen helemaal na te kijken. Helaas komt het wel eens voor dat mensen die thuis een meubel (deels) gemonteerd hebben, spijt krijgen van de aankoop en het dan als 'ongebruikt' retourneren. De doos wordt dan (door de koper) dichtgeplakt en teruggebracht bij de klantenservice ("verkeerde kleur", "ik zag al bij het uitpakken dat het te breed was"). Daardoor komt dit helaas vaker voor dan IKEA zou willen.

Overigens: het zou je verbazen hoeveel mensen het volgende doen:

- Op schapkaart kijken: wit tv-meubel heeft nummer 123.456.78
- Op doos kijken: daarop staat 123.456.78
- Doos openmaken: zit er echt wel wit in? Ja, verrek, het is wit!
- ANDERE doos op karretje leggen, "want ik wil een dichte doos!"

Gevolg: open dozen in het magazijn die dus ook weer moeten worden dichtgeplakt. Ik heb ooit eens opgevangen dat dit in Nederland het ergst is; de Nederlandse consument trekt zich nergens wat van aan en is nog geïrriteerd ook als een magazijnmedewerker er iets van zegt. De klant is toch koning?
pi_42050569
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:23 schreef Allan24 het volgende:

[..]

- Op schapkaart kijken: wit tv-meubel heeft nummer 123.456.78
- Op doos kijken: daarop staat 123.456.78
- Doos openmaken: zit er echt wel wit in? Ja, verrek, het is wit!
- ANDERE doos op karretje leggen, "want ik wil een dichte doos!"
zo true
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_42050854

dank u
pi_42055106
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef Gertjuhh het volgende:
Weet iemand of het type bureau op deze afbeelding ook echt verkrijgbaar is in deze kleur? Ik zag deze afbeelding op de Ikea site maar ik kan het bureau nergens terugvinden in de catalogus...

Neej sorry! Dat bureau hebben we met veel pijn en moeite uitverkocht... Het zit niet meer in het assortiment en is vervangen voor een eiken versie en een witte versie (verkrijgbaar vanaf april '07).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_42055184
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef Klonk het volgende:
volgens mij is dat een bureau van Ikea zakelijk die hebben een aparte catalogus, mijn nieuwe bureaustoel staat ook niet in de gewone catalogus
IKEA zakelijk heeft geen eigen assortiment...

We hebben wel een eigen brochure, maar daar staat 'normaal' IKEA assortiment in.

De afdeling werkplekken heeft ook een eigen catalogus. Daar staat het gewone kantoormeubelassortiment in, maar vaak iets uitgebreider (o.a. de nieuwe glazen GALANT tafelbladen en de chromen GALANT tafelpoten)
  Jubileum moderator vrijdag 22 september 2006 @ 21:18:15 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_42058288
quote:
Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef PiperMaru het volgende:

En dan ten tweede, ik zou het liefst een 1.60 breed bed willen. Maar dan moet je 2 bedden van 80 cm gaan kopen en die tegen elkaar aan zetten. Dan dus een dekmatras eroverheen. Maar voel je dan echt geen naad in het midden? En gaan de bedden niet uit elkaar schuiven (bv bij bepaalde nachtelijke activiteiten )?

Als iemand hier ervaringen mee heeft zou ik ze graag horen.
Ik heb hier nog geen ervaring mee want onze Sultan Boxspring staat nog in bestelling. Wat ik wel weet is dat Ikea bevestigingssetjes verkoopt om de 2 losse bedden aan elkaar te maken zodat ze niet uit elkaar schuiven 's nachts.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 22 september 2006 @ 21:25:33 #116
97745 Thorical
finding a way
pi_42058541
Ik zoek al drie maanden het volgende bankje.
[img]/fok.jpg[/img]]
Ik moest wachten tot 19 september maar het is nu nog steeds niet leverbaar.
Heeft een Ikea medewerker, een idee waneer ik mijn billen op een Zweeds bankje kan vlijen?
  vrijdag 22 september 2006 @ 23:05:50 #117
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_42062278
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef Yoni het volgende:
Volgens mij zijn er echt veel mensen die nog steeds geen gids hebben. Ik heb er dus ook nog steeds geen eentje (centrum Den Haag).

Ik heb van de week maar de gids van een vriend van me mee gepikt. Hij had 'm toch niet nodig
Hier nog een gidsloze Hagenees. Vorig jaar hebben we hem hier wel gekregen maar nu wonen we dus kennelijk niet meer in het verzorgingsgebied
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_42064229
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 21:25 schreef Thorical het volgende:
Ik zoek al drie maanden het volgende bankje.
[[url=]
Ik moest wachten tot 19 september maar het is nu nog steeds niet leverbaar.
Heeft een Ikea medewerker, een idee waneer ik mijn billen op een Zweeds bankje kan vlijen?
Als ik het op dit kleine foto'tje goed zie is dit de Klippan met Almas groen/beige bekleding. Deze heeft Amsterdam gewoon op voorraad. Bekleding ligt op de banken afdeling, de Klippan zelf in stelling 10 in het magazijn! Morgen kan jij dus je billen op dit Zweedse bankje vlijen....
pi_42064324
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef kalinho het volgende:

[..]

zo true
Afgelopen week in Amsterdam een dame geweest die in het ZB alle 8 voorradige IKEA Stockholm poefjes had uitgepakt omdat ze een mooie wilde hebben. Alle 8 de verpakkingen lagen keurig op een hoop en de voetenbankjes keurig op een rijtje.......!!
pi_42065245
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Afgelopen week in Amsterdam een dame geweest die in het ZB alle 8 voorradige IKEA Stockholm poefjes had uitgepakt omdat ze een mooie wilde hebben. Alle 8 de verpakkingen lagen keurig op een hoop en de voetenbankjes keurig op een rijtje.......!!

Gelukkig kost een IKEA STOCKHOLM poefje niet zo veel zodat je ze nogal eenvoudig kunt afschrijven bij een kapotte verpakking...
pi_42070444
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:13 schreef G-string het volgende:
Heeft iemand toevallig dit burostoeltje:
Ik vind ze ontzettend leuk, maar wil eigenlijk weten of ze wel lekker zitten
(ook voor lange tijd achterelkaar, 'k zit tenslotte heul veul te internetten)

[afbeelding]
Ik vind em lekker zitten hoor

Ik weet niet welke kleur je wilt, maar het nadeel van de witte stoel vind ik dat ie na een tijdje toch een grauwe blauwe waas krijgt als je er vaak met een spijkerbroek op zit - en wie doet dat nou niet. Je kunt het materiaal afnemen met een doekje, maar het blauwe kleurtje gaat er niet van af. Het is niet heel erg storend en volgens mij valt het niemand op behalve mijzelf, maar toch.
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_42075121
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:23 schreef Allan24 het volgende:

[..]

-heel verhaal-

Gevolg: open dozen in het magazijn die dus ook weer moeten worden dichtgeplakt. Ik heb ooit eens opgevangen dat dit in Nederland het ergst is; de Nederlandse consument trekt zich nergens wat van aan en is nog geïrriteerd ook als een magazijnmedewerker er iets van zegt. De klant is toch koning?
Achja ik begrijp het ook wel, maar ik wil toch graag ook een nieuw, niet eerder inelkaar geklust kastje
Maar het is gelukt, we hebben een nieuwe meegekregen. Ze gaf wel de mededeling dat we het toch echt moesten controleren na aankoop (ja erg handig, een doos openmaken en dan weer opnieuw gaan dichttapen?) terwijl het dus totaal niet te zien was dat de doos eerder open was geweest.
de klantenservicemevrouw was ook niet zo vrolijk, ik gaf meerdere malen aan dat het niet te zien was maar ze bleef maar zeuren over dat we het niet hadden gecheckt
Elke doos in het magazijn zat onder de tape bleek later, dus dan zou je het dus altijd moeten openen voordat je het mee naar huis neemt
  zaterdag 23 september 2006 @ 15:53:40 #123
97745 Thorical
finding a way
pi_42077782
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Als ik het op dit kleine foto'tje goed zie is dit de Klippan met Almas groen/beige bekleding. Deze heeft Amsterdam gewoon op voorraad. Bekleding ligt op de banken afdeling, de Klippan zelf in stelling 10 in het magazijn! Morgen kan jij dus je billen op dit Zweedse bankje vlijen....
Vandaag dus nog niet. Maar ik blijf het vreemd vinden dat er op de Ikea site vermeld wordt dat ie niet leverbaar is.
En bedankt voor de info, ga van de week ff langs.
pi_42096303
Kan iemand hier mij vertellen of de Balk eikenfineer vloer nog terugkomt in het assortiment op korte termijn? Hij is momenteel nergens meer verkrijgbaar, maar is nog wel in de winkel en op de site te zien.
pi_42099542
quote:
Op zondag 24 september 2006 18:42 schreef Sfuf het volgende:
Kan iemand hier mij vertellen of de Balk eikenfineer vloer nog terugkomt in het assortiment op korte termijn? Hij is momenteel nergens meer verkrijgbaar, maar is nog wel in de winkel en op de site te zien.
Daar hoef je op korte termijn voorlopig niet vanuit te gaan. De leverproblemen op dit artikel zijn voorlopig nog niet opgelost!!
pi_42101689
quote:
Op zondag 24 september 2006 21:44 schreef JC-Rags het volgende:

[..]

Daar hoef je op korte termijn voorlopig niet vanuit te gaan. De leverproblemen op dit artikel zijn voorlopig nog niet opgelost!!

Waardeloos zeg.. Heb ik eindelijk een vloer gevonden die ik mooi en betaalbaar vind..
pi_42114232
Ik wil graag een nieuw bed gaan aanschaffen, en de "Hopen" vind ik wel mooi. Wie heeft m ook, en vertelt me wat over de stevigheid, kraakvrijheid en levensduur van het bed?

Oh ja, en wat voor lattenbodem moet erin? Welke is stevig? ik hoef niet rechtop te kunnen zitten in bed, dus een verstelbare lattenbodem hoeft niet.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  maandag 25 september 2006 @ 16:23:29 #128
3185 Adelante
To let it go now
pi_42115083
Bedankt IKEA voor de woonbeurs tickets
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42123370
Dat laminaat uit de aanbieding! TUNDRA eiken, van ¤9,95 voor ¤5,95 per m2! N-i-e-t n-o-r-m-a-a-l hoeveel daarvan verkocht is vandaag! Alleen al in Breda is er zo'n anderhalf keer de oppervlakte van een voetbalveld de deur uit gegaan, in Barendrecht, Eindhoven en Groningen vergelijkbare hoeveelheden...
  maandag 25 september 2006 @ 21:54:19 #130
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42123812
quote:
Op maandag 25 september 2006 21:41 schreef Allan24 het volgende:
Dat laminaat uit de aanbieding! TUNDRA eiken, van ¤9,95 voor ¤5,95 per m2! N-i-e-t n-o-r-m-a-a-l hoeveel daarvan verkocht is vandaag! Alleen al in Breda is er zo'n anderhalf keer de oppervlakte van een voetbalveld de deur uit gegaan, in Barendrecht, Eindhoven en Groningen vergelijkbare hoeveelheden...
Je noemt Duiven niet eens , grootste voorraad van het ladn in huis gehaald en ALLES verkocht op één dag er is niets meer en er komt ook niets meer ! +/-7000m2 verkocht !!!

Dit zijn eerste Woonsdag taferelen

En Woonbeurs ticket is wel tof, ook de aanwezigheid van IKEA . Alleen denk niet dat ik erheen zal gaan...
pi_42128535
Ik heb Duiven niet nagekeken bij ons is er een goeie 4300 m2 verkocht en dat vond ik al absurd veel
  dinsdag 26 september 2006 @ 08:17:00 #132
3185 Adelante
To let it go now
pi_42133363
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_42133379
ik heb een IKEA-huisje

met andere woorden, bijna al mijn meubelen komen van IKEA

klein maar gezellig
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
pi_42133786
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef Yoni het volgende:

Ik woon ook in het centrum van Den Haag, en ik had hem afgelopen donderdag in de bus
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42133895
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 09:53 schreef imago het volgende:

[..]

Ik vind em lekker zitten hoor

Ik weet niet welke kleur je wilt, maar het nadeel van de witte stoel vind ik dat ie na een tijdje toch een grauwe blauwe waas krijgt als je er vaak met een spijkerbroek op zit - en wie doet dat nou niet. Je kunt het materiaal afnemen met een doekje, maar het blauwe kleurtje gaat er niet van af. Het is niet heel erg storend en volgens mij valt het niemand op behalve mijzelf, maar toch.
Dankjewel voor je reactie!
Ik was eigenlijk van plan die witte te nemen, maar misschien kan ik dan toch beter voor de zwarte gaan, die zijn ook erg stoer.
Bedankt voor de tip!
  dinsdag 26 september 2006 @ 12:27:48 #136
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_42137976
quote:
Ik ben wel erg benieuwd wat ze er voor een moois van hebben gemaakt!
pi_42148338
Ik heb de eerste IKEA Family folder ontvangen

Maar weet iemand wanneer ik mijn (tijdelijke) pasje kan verwachten? Ik heb me meer dan een maand geleden al aangemeld.
amokaapjeeh O+
  dinsdag 26 september 2006 @ 20:23:03 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_42150357
dat schijnt nogal even te kunnen duren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_42154371
Maar ik las hier al wel over een tijdelijke pas die je per email krijgt? Stond ook iets over op de IKEA Family site geloof ik..

Ik ga trouwens denk ik dat NH Hoteles arrangement boeken via IKEA Family - is echt niet duur!
amokaapjeeh O+
  dinsdag 26 september 2006 @ 22:33:04 #140
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42155103
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef Coconut het volgende:
Maar ik las hier al wel over een tijdelijke pas die je per email krijgt? Stond ook iets over op de IKEA Family site geloof ik..
Ik heb er +/- 120 per mail gehad (zie eerder in dit topic) dus dat kan ik wel bevestigen ja ...
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_42161476
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef Double-U het volgende:
Ik heb er +/- 120 per mail gehad (zie eerder in dit topic) dus dat kan ik wel bevestigen ja ...
Hehe, ja dat is iets teveel van het goede
amokaapjeeh O+
  woensdag 27 september 2006 @ 14:44:01 #142
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_42170097
tundra laminaat is gewoon topspul
  woensdag 27 september 2006 @ 15:06:59 #143
6201 ralphk
Go Banana !!
pi_42170767
Iemand een idee wanneer de salontafel Liatorp weer eens verkrijgbaar wordt.

Heb deze nu samen met een matras besteld en wacht er nu al een tijdje op, beide wil ik samen gaan ophalen omdat ik dan een grotere auto ergens moet lenen.

En ik begin last te krijgen van m'n oude matras
DYSLECTICS HAVE MORE NUF
pi_42171093
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef Double-U het volgende:

[..]

Als het goed is heb je toch een '1000x sorry' mail gehad??

[ Bericht 1% gewijzigd door Bartjebart op 27-09-2006 22:37:51 ]
  woensdag 27 september 2006 @ 17:08:54 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_42173251
waarom is de Hensvik kast in van die belachelijk zware pakketten verpakt?

Dat ding is gewoon echt niet zelf te vervoeren.. Hadden ze beter 4 pakketten ofzo van kunnen maken ipv 2.
Nou moet ik weer drie dagen langer wachten op de kast en aangezien het stomme ding ook nog eens 101 kilo is.. en een tariefgrens bij 100 kilo..

(zowieso kloppen die verpakkingsmaten op ineternet niet.. meerdere kasten staan dan als 1 pakket terwijl het er meerdere zijn).

En ik zie net dat er aan de Minnen hanglamp (van de kinderafdeling) een stekker en een trafo zit Kan die dan wel op het gewone lichtpunt?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 september 2006 @ 18:33:20 #146
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_42175410
quote:
Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Als het goed is heb je toch een '1000x sorry' meil gehad??
* Double-U checkt mail

Jaaa, idd, ik mag een gratis 'relaxproduct' komen ophalen!
Dat vind ik nou wel weer tof van ze!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  donderdag 28 september 2006 @ 09:29:43 #147
16831 Hitpoint
Vteckel tuning
pi_42191845
Zijn er soms wat problemen met het produceren van zwartbruin meubels? Ik was laatst bij de Ikea in Hengelo en ik zocht de Besta kastjes in zwartbruin. Niets meer op voorraad en volgens een verkoper waren er heel wat productiefouten gemaakt met deze kleur. Ook omdat geen enkele vestiging het ene Besta kastje heeft die ik wil hebben, zelfs niet bij Ikea Duitsland.
Home made turbo's kick ass!! -- Xbox 360 GamerTag: H1tp01nt
pi_42201556
zit zelf ook al 5 weken op 2 zwartbruine besta kastdeurtjes te wachten :s .. op de een of andere manier krijgen ze die dingen niet meer binnen in hengelo
pi_42201735
hee, hoe lang duurt dat met die family passen? ik heb er al vanaf de eerste dag dat je je kon aanmelden een besteld, maar nog steeds niks ontvangen (behalve het family blad in tweevoud.)
pi_42202870
quote:
Op donderdag 28 september 2006 16:11 schreef Fiorenza het volgende:
hee, hoe lang duurt dat met die family passen? ik heb er al vanaf de eerste dag dat je je kon aanmelden een besteld, maar nog steeds niks ontvangen (behalve het family blad in tweevoud.)
Hier ook. Ik heb me ook een maand geleden ofzo aangemeld, maar heb niet eens het familyblad, niks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')