die met die dildo en dat sm-spel is genialer van ikea vind ikquote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef wobbel het volgende:
http://www.metacafe.com/watch/244923/house_change/
owk, weer wat geleerd. Maar ik woon dus in Amsterdam, weliswaar in Oost, maar toch best dichtbij een Ikea... Valt dat ook buiten het verzorgingsgebied?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej sorry... dat is niet de selectiecriterium geweest... er wordt over het algemeen gekeken naar het verzorgingsgebieden van de verschillende vestigingen. Dus het kan wel betekenen dat je net buiten het verzorgingsgebied van een vestiging valt en dan krijg je dus geen catalogus...
Lijkt me niet... buiten het verzorgingsgebied vallen betekend bijvoorbeeld wonen in Tietsjerkadiel of zo iets...quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:00 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
owk, weer wat geleerd. Maar ik woon dus in Amsterdam, weliswaar in Oost, maar toch best dichtbij een Ikea... Valt dat ook buiten het verzorgingsgebied?
hmm dan blijf ik nog maar even hopen dat ie nog komt. ga vanmiddag bij mn ouders langs, kan ik even in hun gids lurken...quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lijkt me niet... buiten het verzorgingsgebied vallen betekend bijvoorbeeld wonen in Tietsjerkadiel of zo iets...
In dit geval lijkt het me een duidelijk geval van een selectvracht bezorger die er geen zin meer in had...
Oh wow, da's beter! Die dingen worden gemaakt door Samsonite heb ik me laten vertellen?quote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef kalinho het volgende:
Gisteren het 5-jarig bestaan van Barendrecht gevierd, en wat kregen wij als cadeau
Een keer geen horloge, máár:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06381/ikefa.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Ik heb de ervaring aan de klantenservice dat het eenvoudigweg niet te doen is voor de achterliggende afdeling (Recovery, die o.a. de retouren verwerkt) om ALLE teruggebrachte artikelen helemaal na te kijken. Helaas komt het wel eens voor dat mensen die thuis een meubel (deels) gemonteerd hebben, spijt krijgen van de aankoop en het dan als 'ongebruikt' retourneren. De doos wordt dan (door de koper) dichtgeplakt en teruggebracht bij de klantenservice ("verkeerde kleur", "ik zag al bij het uitpakken dat het te breed was"). Daardoor komt dit helaas vaker voor dan IKEA zou willen.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:32 schreef Ils het volgende:
[..]
nouja je ziet wel dat het fineerlaagje bij sommige schroefgaatjes omhoog zit, niet kapot weliswaar, maar toch.
En dan nog, laten ze die onderdelen dan eruithalen voordat ze het weer terug in de schappen leggen.
En ik verwacht gewoon een ongeopende verpakking, niet zo vreemd toch
En terugbrengen met eenwas ik al van plan
![]()
zo truequote:Op vrijdag 22 september 2006 16:23 schreef Allan24 het volgende:
[..]
- Op schapkaart kijken: wit tv-meubel heeft nummer 123.456.78
- Op doos kijken: daarop staat 123.456.78
- Doos openmaken: zit er echt wel wit in? Ja, verrek, het is wit!
- ANDERE doos op karretje leggen, "want ik wil een dichte doos!"
Neej sorry! Dat bureau hebben we met veel pijn en moeite uitverkocht... Het zit niet meer in het assortiment en is vervangen voor een eiken versie en een witte versie (verkrijgbaar vanaf april '07).quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:55 schreef Gertjuhh het volgende:
Weet iemand of het type bureau op deze afbeelding ook echt verkrijgbaar is in deze kleur? Ik zag deze afbeelding op de Ikea site maar ik kan het bureau nergens terugvinden in de catalogus...
IKEA zakelijk heeft geen eigen assortiment...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:08 schreef Klonk het volgende:
volgens mij is dat een bureau van Ikea zakelijk die hebben een aparte catalogus, mijn nieuwe bureaustoel staat ook niet in de gewone catalogus
Ik heb hier nog geen ervaring mee want onze Sultan Boxspring staat nog in bestelling. Wat ik wel weet is dat Ikea bevestigingssetjes verkoopt om de 2 losse bedden aan elkaar te maken zodat ze niet uit elkaar schuiven 's nachts.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:37 schreef PiperMaru het volgende:
En dan ten tweede, ik zou het liefst een 1.60 breed bed willen. Maar dan moet je 2 bedden van 80 cm gaan kopen en die tegen elkaar aan zetten. Dan dus een dekmatras eroverheen. Maar voel je dan echt geen naad in het midden? En gaan de bedden niet uit elkaar schuiven (bv bij bepaalde nachtelijke activiteiten)?
Als iemand hier ervaringen mee heeft zou ik ze graag horen.
Hier nog een gidsloze Hagenees. Vorig jaar hebben we hem hier wel gekregen maar nu wonen we dus kennelijk niet meer in het verzorgingsgebiedquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef Yoni het volgende:
Volgens mij zijn er echt veel mensen die nog steeds geen gids hebben. Ik heb er dus ook nog steeds geen eentje (centrum Den Haag).
Ik heb van de week maar de gids van een vriend van me mee gepikt. Hij had 'm toch niet nodig
Als ik het op dit kleine foto'tje goed zie is dit de Klippan met Almas groen/beige bekleding. Deze heeft Amsterdam gewoon op voorraad. Bekleding ligt op de banken afdeling, de Klippan zelf in stelling 10 in het magazijn! Morgen kan jij dus je billen op dit Zweedse bankje vlijen....quote:Op vrijdag 22 september 2006 21:25 schreef Thorical het volgende:
Ik zoek al drie maanden het volgende bankje.
[[url=]
Ik moest wachten tot 19 september maar het is nu nog steeds niet leverbaar.
Heeft een Ikea medewerker, een idee waneer ik mijn billen op een Zweeds bankje kan vlijen?
Afgelopen week in Amsterdam een dame geweest die in het ZB alle 8 voorradige IKEA Stockholm poefjes had uitgepakt omdat ze een mooie wilde hebben. Alle 8 de verpakkingen lagen keurig op een hoop en de voetenbankjes keurig op een rijtje.......!!quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:57 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Afgelopen week in Amsterdam een dame geweest die in het ZB alle 8 voorradige IKEA Stockholm poefjes had uitgepakt omdat ze een mooie wilde hebben. Alle 8 de verpakkingen lagen keurig op een hoop en de voetenbankjes keurig op een rijtje.......!!![]()
Ik vind em lekker zitten hoorquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:13 schreef G-string het volgende:
Heeft iemand toevallig dit burostoeltje:
Ik vind ze ontzettend leuk, maar wil eigenlijk weten of ze wel lekker zitten
(ook voor lange tijd achterelkaar, 'k zit tenslotte heul veul te internetten)
[afbeelding]
Achja ik begrijp het ook wel, maar ik wil toch graag ook een nieuw, niet eerder inelkaar geklust kastjequote:Op vrijdag 22 september 2006 16:23 schreef Allan24 het volgende:
[..]
-heel verhaal-
Gevolg: open dozen in het magazijn die dus ook weer moeten worden dichtgeplakt. Ik heb ooit eens opgevangen dat dit in Nederland het ergst is; de Nederlandse consument trekt zich nergens wat van aan en is nog geïrriteerd ook als een magazijnmedewerker er iets van zegt. De klant is toch koning?
Vandaag dus nog niet. Maar ik blijf het vreemd vinden dat er op de Ikea site vermeld wordt dat ie niet leverbaar is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 23:55 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Als ik het op dit kleine foto'tje goed zie is dit de Klippan met Almas groen/beige bekleding. Deze heeft Amsterdam gewoon op voorraad. Bekleding ligt op de banken afdeling, de Klippan zelf in stelling 10 in het magazijn! Morgen kan jij dus je billen op dit Zweedse bankje vlijen....![]()
Daar hoef je op korte termijn voorlopig niet vanuit te gaan. De leverproblemen op dit artikel zijn voorlopig nog niet opgelost!!quote:Op zondag 24 september 2006 18:42 schreef Sfuf het volgende:
Kan iemand hier mij vertellen of de Balk eikenfineer vloer nog terugkomt in het assortiment op korte termijn? Hij is momenteel nergens meer verkrijgbaar, maar is nog wel in de winkel en op de site te zien.
quote:Op zondag 24 september 2006 21:44 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Daar hoef je op korte termijn voorlopig niet vanuit te gaan. De leverproblemen op dit artikel zijn voorlopig nog niet opgelost!!![]()
Je noemt Duiven niet eensquote:Op maandag 25 september 2006 21:41 schreef Allan24 het volgende:Dat laminaat uit de aanbieding! TUNDRA eiken, van ¤9,95 voor ¤5,95 per m2! N-i-e-t n-o-r-m-a-a-l hoeveel daarvan verkocht is vandaag! Alleen al in Breda is er zo'n anderhalf keer de oppervlakte van een voetbalveld de deur uit gegaan, in Barendrecht, Eindhoven en Groningen vergelijkbare hoeveelheden...
![]()
Ik woon ook in het centrum van Den Haag, en ik had hem afgelopen donderdag in de busquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:56 schreef Yoni het volgende:
Volgens mij zijn er echt veel mensen die nog steeds geen gids hebben. Ik heb er dus ook nog steeds geen eentje (centrum Den Haag).
Ik heb van de week maar de gids van een vriend van me mee gepikt. Hij had 'm toch niet nodig
Dankjewel voor je reactie!quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:53 schreef imago het volgende:
[..]
Ik vind em lekker zitten hoor
Ik weet niet welke kleur je wilt, maar het nadeel van de witte stoel vind ik dat ie na een tijdje toch een grauwe blauwe waas krijgt als je er vaak met een spijkerbroek op zit - en wie doet dat nou niet. Je kunt het materiaal afnemen met een doekje, maar het blauwe kleurtje gaat er niet van af. Het is niet heel erg storend en volgens mij valt het niemand op behalve mijzelf, maar toch.
Ik ben wel erg benieuwd wat ze er voor een moois van hebben gemaakt!quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/dproject.html
Ik heb er +/- 120 per mail gehad (zie eerder in dit topic) dus dat kan ik wel bevestigen ja ...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:14 schreef Coconut het volgende:
Maar ik las hier al wel over een tijdelijke pas die je per email krijgt? Stond ook iets over op de IKEA Family site geloof ik..
Hehe, ja dat is iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef Double-U het volgende:
Ik heb er +/- 120 per mail gehad (zie eerder in dit topic) dus dat kan ik wel bevestigen ja ...![]()
Als het goed is heb je toch een '1000x sorry' mail gehad??quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:33 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik heb er +/- 120 per mail gehad (zie eerder in dit topic) dus dat kan ik wel bevestigen ja ...![]()
* Double-U checkt mailquote:Op woensdag 27 september 2006 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het goed is heb je toch een '1000x sorry' meil gehad??
Hier ook. Ik heb me ook een maand geleden ofzo aangemeld, maar heb niet eens het familyblad, niks.quote:Op donderdag 28 september 2006 16:11 schreef Fiorenza het volgende:
hee, hoe lang duurt dat met die family passen? ik heb er al vanaf de eerste dag dat je je kon aanmelden een besteld, maar nog steeds niks ontvangen (behalve het family blad in tweevoud.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |