Vestiging Amersfoort. Thanx.quote:Op maandag 18 september 2006 13:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij welke vestiging heb je je aangemeld als family lid, ik kan kijken of ik het e-mail adres van de backline kan achterhalen
mail me even op adelante@chello.nl dan stuur ik je hun mail adres, die plemp ik liever niet zo op het webquote:
donequote:Op maandag 18 september 2006 19:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
mail me even op adelante@chello.nl dan stuur ik je hun mail adres, die plemp ik liever niet zo op het web
Ow das best wel een redelijk groot cadeau!quote:Op maandag 18 september 2006 22:27 schreef kalinho het volgende:
Gisteren het 5-jarig bestaan van Barendrecht gevierd, en wat kregen wij als cadeau
Een keer geen horloge, máár:
[[url=http://xs206.xs.to/xs206/06381/ikefa.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
![]()
die twee pakken koffie en kop- en schotels bedoel je?quote:Op maandag 18 september 2006 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
Ow das best wel een redelijk groot cadeau!
Hebben jullie ook het nieuwjaarspakket gehad?
Nou in die bovenste past nog een aardige laptop, dus die onderste is nog groter en ruimer. Tis niet handig om er voor 3 weken kleren in te gooien als je op vakantie gaat, maar voor een weekend weg ofzoquote:Op maandag 18 september 2006 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
die twee pakken koffie en kop- en schotels bedoel je?
gegeven paard enzo, maar het nieuwe FY is wel eens beter ingeluid
Neej je moet een gegeven paard inderdaad niet in de bek kijken! ik moet eerlijk zeggen dat ik het een donders origineel cadeau vind. En je krijgt dit echt niet bij elk bedrijf hoor!quote:Op maandag 18 september 2006 23:04 schreef Adelante het volgende:
[..]
die twee pakken koffie en kop- en schotels bedoel je?
gegeven paard enzo, maar het nieuwe FY is wel eens beter ingeluid
Naja het is best een leuke koffer toch? en inderdaad wij hebben niks...quote:Op maandag 18 september 2006 23:17 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nou in die bovenste past nog een aardige laptop, dus die onderste is nog groter en ruimer. Tis niet handig om er voor 3 weken kleren in te gooien als je op vakantie gaat, maar voor een weekend weg ofzo![]()
en daarbij: jullie hebben lekker helemaal niks![]()
![]()
En nee, het nieuwjaarcadeau hebben we nog neit gehad geloofk? wat is dat dan?
oooow jij hebt ook zo'n sekte achtige agenda?quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef kalinho het volgende:
ik alleen een agendamagoed, nu deze koffer erbij (ikea family prijs: 49.95) snap ik dat ook wel.
Een week ongeveer...quote:Op maandag 18 september 2006 23:41 schreef Klonk het volgende:
hoe lang duurt het ongeveer voordat die familycard in huis is ?
jaquote:Op maandag 18 september 2006 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oooow jij hebt ook zo'n sekte achtige agenda?
plus de maand die daar na komtquote:
we gaan voor de bijpassende fietsquote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef kalinho het volgende:
jaNja goed dan kan het kerstpakket alleen maar meevallen, zeker tov vorig jaar
![]()
hahaha elk kerstpakket is beter dan dat cadeau van vorig jaar! das nie moeilijk... zelfs een cadeaupas van 25.- was nog beter geweestquote:Op maandag 18 september 2006 23:43 schreef kalinho het volgende:
[..]
jaNja goed dan kan het kerstpakket alleen maar meevallen, zeker tov vorig jaar
![]()
Alweer?quote:Op maandag 18 september 2006 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
we gaan voor de bijpassende fiets
Ik heb mij een tijd geleden aan al gemeld voor ikea family, heb van de week ook keurig het blaadje ontvangen, maar nog steeds geen kaartquote:
meer klachten over gehad?....erzijn er nu al meerdere geknapt in de magnetron...quote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef wobbel het volgende:
waarom knappen de borden van de IKEA altijd als ik ze in de magnetron doe, hebben ze in zweden geen magnetron om rekening mee te houden ofzo?![]()
Iedere keer als ik bijv. kant en klaar lasagne op m'n bord kwak, het in de magnetron gooi dan knapt zeker 1 op de 5 keer zo'n bord...het is een bord van glas, doorzichtig en blauwpoepdingen
SYNTES serie is geschikt voor de magnetron... hmmm, misschien dat je een foute serie hebt die niet goed is "afgebakken" in de fabriek, waardoor je nu steeds knappende borden hebtquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:27 schreef wobbel het volgende:
meer klachten over gehad?....erzijn er nu al meerdere geknapt in de magnetron...
de bon voor een pak borden heb ik niet meerquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
SYNTES serie is geschikt voor de magnetron... hmmm, misschien dat je een foute serie hebt die niet goed is "afgebakken" in de fabriek, waardoor je nu steeds knappende borden hebtAls je de bon nog hebt, zou ik er mee terug gaan naar de klantenservice.
voor 18 euri kun je je dan ook geen buil vallenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:54 schreef wobbel het volgende:
de bon voor een pak borden heb ik niet meer![]()
volgende keer weer gewoon borden van de blokker![]()
naja me moeder iig welquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor 18 euri kun je je dan ook geen buil vallen
Vrijwel alle nieuw Lack produkten (30cm planken, tv-meubels, tv-hoekmeubels) hebben erg veel vertraging opgelopen simpelweg omdat de fabrieken te druk zijn met het produceren van de normale Lack tafels en planken die ook al moeilijk leverbaar zijn. De verkoopstart van het tv-hoekmeubel in zwartbruin is tot nader order uitgesteld volgens mij..... Hou internet (of gewoon de winkel) goed in de gaten! Uit mijn hoofd zeg ik dat de verkoopstart in week 48 moet gaan plaatsvindenquote:Op dinsdag 19 september 2006 12:29 schreef Choq het volgende:
een vraagje aan een van de medewerkers:
ben al een tijdje opzoek naar een TV-hoekmeubel van LACK, zwartbruin (artikelnummer:60105339), maar het is steeds niet op voorraad, komt ie er ooit nog en wanneer, anders kan ik beter verder kijken?
of de gewone TV-meubel van LACK zwartbruin?
quote:Op maandag 18 september 2006 18:53 schreef wobbel het volgende:
waarom knappen de borden van de IKEA altijd als ik ze in de magnetron doe, hebben ze in zweden geen magnetron om rekening mee te houden ofzo?![]()
Iedere keer als ik bijv. kant en klaar lasagne op m'n bord kwak, het in de magnetron gooi dan knapt zeker 1 op de 5 keer zo'n bord...het is een bord van glas, doorzichtig en blauwpoepdingen
quote:Op maandag 18 september 2006 01:03 schreef Allan24 het volgende:
Het wil ook niet zeggen dat ze je niet kunnen helpen... ik zeg alleen waar de beslagvoorraad voor bedoeld iswaarschijnlijk als je erheen gaat dan krijg je het beslag zo mee
Bedankt voor de reacties. Ik neem aan dat jullie een kassabon van BILLY of BENNO bedoelen, dus ik zal nog eens gaan spitten in 't archief en anders vraag ik het zo wel de volgende keer.quote:Op maandag 18 september 2006 10:16 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Vraag bij de klantenservice even naar een aantal plankendragertjes van Billy en je bent geholpen........ Zonder kassabon betaal je waarschijnlijk 10 cent per pinnetje, met kassabon wellicht zelfs helemaal niets!!
hoe moet ik m'n lasagne dan in de magnetron kwakken?quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
En je hebt dan niet nadat een keer of twee, drie zo'n bord geknapt is het idee: hee, laat ik die borden nou eens niet meer in de magnetron gebruiken.![]()
okee, bedanktquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:26 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Vrijwel alle nieuw Lack produkten (30cm planken, tv-meubels, tv-hoekmeubels) hebben erg veel vertraging opgelopen simpelweg omdat de fabrieken te druk zijn met het produceren van de normale Lack tafels en planken die ook al moeilijk leverbaar zijn. De verkoopstart van het tv-hoekmeubel in zwartbruin is tot nader order uitgesteld volgens mij..... Hou internet (of gewoon de winkel) goed in de gaten! Uit mijn hoofd zeg ik dat de verkoopstart in week 48 moet gaan plaatsvinden![]()
speciale gipspluggen en dan moet 't wel lukken hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef Luizao het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik de mongstad spiegel aan een gipswandje kan bevestigen? Ben al bij de vestiging in Hengelo geweest om het te vragen, maar daar konden ze t me niet vertellen!
Tis dus die er grote en zware spiegel Mongstad die bij ons aan een erg dun gipswandje moet komen te hangen (ja t kan helaas niet op een andere en stevigere muur!) .. kan die wel aan een gipswand of is het verstandiger om in het plafond (beton) even 3 haakjes te draaien en dan met een stevige draad de spiegel daar als het ware aan op te hangen?
Ik kan nu met zekerheid zeggen dat de mailtjes zijn gestopt!quote:Op maandag 18 september 2006 11:25 schreef Double-U het volgende:
Heeft iemand hier die bij IKEA werkt enig idee hoe ik met IKEA in contact kan komen over mijn probleem eerder in dit topic? (Heb inmiddels z'on 100 emails binnen en het gaat maar door ...)
Ik heb het 0900 nummer geprobeerd maar dat kost me 10 ct per minuut en er waren 18 wachtenden voor me.
En ANNA snapt me niet![]()
En ik zit maar te wachten op de mijne, heb me een paar weken geleden al aangemeld, maar krijg maar niks binnen (behalve de bestiging van aanmelding)quote:Op donderdag 21 september 2006 11:44 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik kan nu met zekerheid zeggen dat de mailtjes zijn gestopt!![]()
Iemand nog een tijdelijke Family Card nodig? Ik heb er zo'n 120 over!
jaquote:Op donderdag 21 september 2006 11:44 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ik kan nu met zekerheid zeggen dat de mailtjes zijn gestopt!![]()
Iemand nog een tijdelijke Family Card nodig? Ik heb er zo'n 120 over!
oeh, waar woon je, misschien is er voor mij ook nog hoop!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:34 schreef VinoTinto het volgende:
EINDELIJK VANDAAG de nieuwe gids
Neej sorry... dat is niet de selectiecriterium geweest... er wordt over het algemeen gekeken naar het verzorgingsgebieden van de verschillende vestigingen. Dus het kan wel betekenen dat je net buiten het verzorgingsgebied van een vestiging valt en dan krijg je dus geen catalogus...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:50 schreef Ieneminie het volgende:
[..]
oeh, waar woon je, misschien is er voor mij ook nog hoop!
Alhoewel ik het vermoeden heb dat er gewoon is gekeken naar het besteedbaar inkomen van mijn wijk, wat zo laag is dat zelfs de ikea niet haalbaar is voor de meeste mensen..
Klagen heeft geen zin, daar bereik je niks mee. Ik zou het verhaal zoals hierboven beschreven met een flinke glimlach uitleggen en dit even bevestigen met je kassbon. In dat geval lijkt het me sterk dat de IKEA medewerker dit kastje niet omruilt.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:59 schreef Ils het volgende:
-lang verhaal-
Oke, nadat ik MALM nachtkastje numero 1 inelkaar had gezet wilde ik beginnen aan nr 2. Er zat redelijk wat tape op de verpakking maar de doos was verder niet beschadigd.
Dus openmaken/scheuren en ik haal de plankjes uit de doos. Om er achter de komen dat een aantal van die aandraaischroeven zich al in 2 plankjes bevinden en zo nog 2 onderdelen die al op zn plek zitten. Ik kijk eens goed naar het zakje en zie dat deze vakkundig weer dicht is getaped.
Verdere inspectie laat ook zien dat enkele schroefgaatjes al eerder zijn voorzien van schroefjes.![]()
Wat kan ik hiermee? We willen uiteraard graag een nieuw kastje maar we hebben nu geen enkel bewijs dat we het zelf niet hebben gedaan. En waarom wordt zoiets opnieuw in de schappen gestopt![]()
Hopenlijk is er een IKEA medewerker die me wat info kan geven of het eventueel zin heeft om morgen te gaan klagen in GRUNINGEN.
thnx!
nouja je ziet wel dat het fineerlaagje bij sommige schroefgaatjes omhoog zit, niet kapot weliswaar, maar toch.quote:Op donderdag 21 september 2006 23:10 schreef JC-Rags het volgende:
[..]
Klagen heeft geen zin, daar bereik je niks mee. Ik zou het verhaal zoals hierboven beschreven met een flinke glimlach uitleggen en dit even bevestigen met je kassbon. In dat geval lijkt het me sterk dat de IKEA medewerker dit kastje niet omruilt.![]()
Waarschijnlijk heb je een kastje gekocht van iemand die er tijdens het opbouwen achter kwam toch een ander kastje te willen hebben. Deze persoon heeft deze dus vakkundig dichtgeplakt en ook (met kassabon) teruggebracht.
Overigens: als er niks aan de hand is met het kastje verder maakt het niet uit natuurlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |