Idd.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:43 schreef BigFire het volgende:
volgens mij begreep Patrick niet helemaal wat het kruis van Madonna was![]()
Ik wou net zeggen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:43 schreef BigFire het volgende:
Logisch... 't is een plattelands-Zeeuwquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:43 schreef BigFire het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:09 schreef Symer het volgende:
Ik moest nauwelijks lachen om eerlijk te zijn. Zonder Sara mist er toch iets.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef thaduck het volgende:
Als Arie er is komt het goed, na een serie redelijk saaie Lama's heb ik deze keer weer vreselijk moeten lachen
Sara is done, geef mij maar altijd Arie!!
Dat vind ik ook een van de minderen. Net als het moordspel ben ik geen groot fan van, al wassie vandaag wel cool. Ik zie liever de datingshow, maar die hebben ze nooit meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef SilverBullet het volgende:
Dat interview kunnen ze beter niet meer doen.
Vind het juist wel grappig zoals ze het meest kut proberen te maken voor de ander. Deze was minder, maar vorige keer tussen Tijl en Ruben N. was zeker leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef SilverBullet het volgende:
Dat interview kunnen ze beter niet meer doen.
Sara vind ik toch wel zoooo ongelooflijk dom. Ze gaat weg. Amen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:47 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een verademing, Wél Arie, géén Sara
Yesquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:26 schreef Bellah het volgende:
[..]
Sara vind ik toch wel zoooo ongelooflijk dom. Ze gaat weg. Amen.
toch..?
Is dat om het goed te maken van een orfige keer toen het bijna een week geduurd heeft?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij staat al op uitzendinggemist!!!
![]()
Tnx...komt wel goed denk ik...quote:
Hij deed ook ooit mee met een Lama-like programma.. Totale flop btw..quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hij was wel aardig deze keer.. vind die Eddo brunnig (or whatever) maar een dooie gast..
Volgende keer tijd voor Najib Amhali ofzo
Tijlquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:19 schreef framboos het volgende:
Ben ik de enige die het jammer zou vinden als Sara weggaat?
Ik vind Tijl juist de mindere Lama. Hij vindt zichzelf zo leuk, en ik niet!
Zou goed kunnen. En BNN heeft wel vaker wat goed te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
Is dat om het goed te maken van een orfige keer toen het bijna een week geduurd heeft?
Over Ruben N. zijn we het in ieder geval eensquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tijl![]()
Ik vind hem juist altijd leuk, maar er gaat niets boven Ruben N.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef framboos het volgende:
[..]
Over Ruben N. zijn we het in ieder geval eens![]()
Eens v.w.b. Arie, die is wel es sterker...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Jarno het volgende:
Ik vond Arie niet zo leuk als -ie altijd was. Sterker nog, op bepaalde momenten miste ik Sara gewoon. Slechte aflevering.
Nee hoor...hoezo dat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij vinden jullie ruben n. alleen maar zo leuk vanwege zijn looks en vleugje humor
Is Ruben N. eigenlijk homo? Hij beweegt vaak, ja, nogal vrouwelijk..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij vinden jullie ruben n. alleen maar zo leuk vanwege zijn looks en vleugje humor
Nee man!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is Ruben N. eigenlijk homo? Hij beweegt vaak, ja, nogal vrouwelijk..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef Michellee het volgende:
Nee volgens mij heeft hij een relatie...met een vrouw
NEEEEE!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:27 schreef Symer het volgende:
Hij woont samen met zijn vriendin, Laurien.
Meneer van der Goest was inderdaad ook briljantquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Deed me een beetje denken aan seizoen 1 met meneer van der Goest![]()
Die vond ik ook heel erg leuk. Ook leuk om zelf thuis te doen trouwensquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
toch vond dat spel ook erg leuk "alleen vragen", jammer dat die eruit is.
Uhm, Gordon, Eddy Zöey, Martijn Krabbé, Paul de Leeuw.. maar meestal zijn gastlama's toch de wat minder bekende BN'ers.quote:Op maandag 18 september 2006 10:45 schreef leichje het volgende:
Ja de Lama's waren leuk alleen die gaat die Edo of Eddo vind ik echt zo irritant.
bij de Kanibalen en als taxichauffeur in dat kwisprogramma vond/vind ik hem ook al niks.
Er zijn toch veel leukere mensen om uit te nodigen.
bv Robert Jensen,Miluschka (van Tmf),Sophie Hildebrand,hoe heet hij nou die Latinga of zo iets.
Wie zou jij wel als gast willen zien?
Ik wel, best irritant.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hebben jullie ook last van gestotter enzo als je De Lama's terug kijkt?
Het is een woordspeling met de Lion King. Wat zowel een musical is en ook de bekende chocolade reep.quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oja, kan iemand die nog even uitleggen, want die snapte ik dus niet.
Iedereen een eigen smaak ik vind haar echt waanzinnig ik ga ook naar de Lama's on tour en ik hoop toch echt dat Sara (en Ruben N) bij zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef febster het volgende:
Als iemand slecht was van de Lama's is het Sara Kroos wel, tering wat had ze geen humor zeg.
Cindy Pieterse is heel goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:47 schreef IV_Xample het volgende:
neej een beetje bouwvakkershumor had ze, dus echt vrouwelijk kwam ze niet over..
ik moet ook bekennen dat ik geen vrouw kan opnoemen in de cabaretscene die ik echt leuk vind...
Ben ik met je eens, alhoewel ik dat andere mokkel ook enorm bagger vind !!quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef febster het volgende:
Als iemand slecht was van de Lama's is het Sara Kroos wel, tering wat had ze geen humor zeg.
Andere mokkel?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, alhoewel ik dat andere mokkel ook enorm bagger vind !!
mjah .. in t 1ste seizoen van de lama's zat een ander dan in t 2e seizoenquote:
Kan best.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef leichje het volgende:
Sara is echt wel gaaf ze laat zich tenminste niet intimideren door al die mannen.Ze is altijd flink adrem terug.
Niet met die typische vrouwenhumor.
Waarom nou weer per se een vrouw?quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Elvi het volgende:
Gister was Tijl Beckand op radio 2 te horen. Hij zei daar dat ze dit al 4 maanden wistenEn op zoek zijn naar een nieuwe vrouw
Juist omdat het haalbaar was, vond ik dit moordspel niet leuk eigenlijk... :Squote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef boneyard het volgende:
moord spel was erg leuk deze keer, mede omdat het een keer haalbaar was.
dat heb ik juist helemaal niet, meestal gaat het dan zo mis dat het gewoon niet leuk meer is, dan zitten ze na 1 iemand al te prutsen zonder dat er nog wat zinnigs uit kan komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Farbe het volgende:
[..]
Juist omdat het haalbaar was, vond ik dit moordspel niet leuk eigenlijk... :S
Als het misgaat, onstaan mijns inziens juist de grappigste situaties.
Die ga ik zo even aanslingeren dan! i kben benieuwd!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Flurrie het volgende:
Zijn hier ook mensen die de extra's kijken op www.delamas.nl
Zit er nu 1-tje bij van regiseurtje pesten.
geweldige actie van de lama's.
Van de week al gezien ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Flurrie het volgende:
Dan moet je registrerenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Flurrie het volgende:
Registreren??quote:
Volgens de website van BNN is vanavond Geert Wilders te gastquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond weer, maar nog geen gast bekend?
Dat zal idd wel ja. Ik dacht dat vorige week, omdat ik toen een voorstukje zag met hem erin.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Volgens de website van BNN is vanavond Geert Wilders te gast![]()
Ik zeg dat Tijl die grap gaat makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:17 schreef VoreG het volgende:
"Ik wil graag zien... een slechte kapper"
"Ah meneer Wilders.. Hetzelfde als vorige keer?"
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:48 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Ik zeg dat Tijl die grap gaat maken
Geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:35 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Registreren??
Nee hoor je heb wel de laatste versie van windows media player nodig.
Je gaat naar www.delamas.nl en klik op lama's zien, daar vind je alle extra's.
Regiseurtje pesten is een soort van ontgroening van de lama's voor de nieuwe regiseur. Hoort officieel ook niet tot het programma, was gewoon een spontane aktie van de lama's. en een geweldige aktie![]()
Zou goed kunnen idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:48 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Ik zeg dat Tijl die grap gaat maken
Vrijdags is altijd de nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef Lanvin het volgende:
Komt er zometeen nieuwe aflevering of de 2de herhaling van deze week?
Daar ging mijn colaquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
"die andere die niet scheel is".
Iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
"die andere die niet scheel is".
Eeeenschquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sara is toch beter dan normaal
True that.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef BigFire het volgende:
het publiek lacht wat meer om Sara en ze is ineens goed![]()
Die chinees heet Pong..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snapte die pingponggrap van ruben M. niet
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:43 schreef Xilantof het volgende:
Heb wel een paar keer goed gelachen. Geert deed leuker mee dan ik had gedacht, ook al waren andere gasten beter... 't viel me reuze mee
Wat was er zo goed aan haar deze keer? Ik heb alleen het laatste stuk gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef DemonRage het volgende:
Men zegt wel eens: je moet stoppen op het hoogtepunt van je carrière.
Sara heeft op het laatste moment dat hoogtepunt nog gecreëerd.
Had ik eerst ook, maar bij het moordspel lag ik echt in een deukquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'maar heb toch wel behoorlijk om hem moeten lachen
![]()
Ze had één leuke grap deze keer, nieuw record.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat was er zo goed aan haar deze keer? Ik heb alleen het laatste stuk gezien.
Nee man, ik vond dit onderdeel werkelijk lachen!!!! Ruben vdM was geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef DemonRage het volgende:
Interview achteruit = bij voorbaat
Heb je ook de aflevering met Lange Frans en Baas B gezien? Dat zelf echt beschamend slecht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'maar heb toch wel behoorlijk om hem moeten lachen
![]()
Doet ze ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Rnnz het volgende:
Saaie aflevering. Sara; ga alsjeblieft weg.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was wel ok gister, en Sara was idd verrassend leuk.
Ze had welgeteld één leuk moment; mikado met hongerstakers. Verder geen seconde om haar kunnen glimlachen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:29 schreef mcwops het volgende:
[..]
vertel me, waar dan, die seconde heb ik gemist
![]()
Je ziet gewoon dat ze niet snel genoeg is, bij de ronde "Ik wil graag zien" dan doet ze eigenlijk niet mee. Maar WAT ze uitkraamde dit keer was wel aardig, zeker gemeten naar Sara niveauquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:43 schreef Stansfield het volgende:
Die mikado was idd haar enige leuke grap. Maar ze was wel minder irritant aanwezig dan in andere afleveringen. Nu was er geen dame waar ze haar "grappen" over kon maken die over lichaam/gebrek aan hersens gingen.
Dat gaf ze zelf ook al aan als een van de redenen om te stoppen. Dat de insteek is om het zo snel mogelijk te doen en dat dat niet bij haar past.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef thaduck het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ze niet snel genoeg is, bij de ronde "Ik wil graag zien" dan doet ze eigenlijk niet mee. Maar WAT ze uitkraamde dit keer was wel aardig, zeker gemeten naar Sara niveau
Ik snap niet waar die blijkbaar overduidelijke onzekerheid van Geert Wilders te zien was?quote:Op zondag 24 september 2006 09:56 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vond geert er maar ongemakkelijk bij staan. Kortom geen aflevering die ik nog een keer zou kijken...
Bijvoorbeeld tijdens de datingshow. De camera deed twee pogingen tot een close up van geert. Daarna vonden ze het ook wel welletjesquote:Op zondag 24 september 2006 10:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die blijkbaar overduidelijke onzekerheid van Geert Wilders te zien was?Ik vond eerlijk gezegd dat ie 't best goed deed. En bij 't moordspel heb ik toch wel hard gelachen hoor
HIj maakte er echt 'n potje van.
Ik vond 't 'n leuke afleveringEn ook Sara vond ik gewoon goed. Maar ja die houdt er toch mee op.
Tjah, hij deed in ieder geval WEL mee.. En dat was positiefquote:Op zondag 24 september 2006 10:36 schreef Thelonious het volgende:
Ik vond er ook niet zo veel aan. Geert Wilders en humor gaan niet samen.
Alles voor de kiezers.quote:Op zondag 24 september 2006 11:43 schreef thaduck het volgende:
[..]
Tjah, hij deed in ieder geval WEL mee.. En dat was positief
Is Najib Amhali al eens langsgeweest?quote:Op zondag 24 september 2006 11:56 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Alles voor de kiezers.
Ik zou liever wat acteurs, en cabaretiers zien als gast.
Datzou echt geweldig wezen! Die blaast alle lama's weg denk ik.quote:Op zondag 24 september 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is Najib Amhali al eens langsgeweest?![]()
Maar alle DWNH wisten al dat deze combi nooit slaagde. Hij won de eerste ronde met twee vingers in zijn neus en zijn ogen dicht.quote:Op zondag 24 september 2006 10:36 schreef Thelonious het volgende:
Ik vond er ook niet zo veel aan. Geert Wilders en humor gaan niet samen.
Daar zat ik laatst dus ook aan te denken.. Ze zouden standup comedians uit moeten gaan nodigen.. dan zou je pas echt een feest krijgen..quote:Op zondag 24 september 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kan die wel improviseren dan?quote:Op zondag 24 september 2006 14:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel stand-up comedians hebben die in hun shows ook improviseeren.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Daar zat ik laatst dus ook aan te denken.. Ze zouden standup comedians uit moeten gaan nodigen.. dan zou je pas echt een feest krijgen..![]()
Ik weet het ook niet hoor.quote:
eenschquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:45 schreef funrider het volgende:
Ofyles2 zal wel DWHN (Dit Was Het Nieuws) van de Tros bedoelen.. was ie ook een keer te gast..
vond deze aflevering ook minder maar kwam mede door Geert. Wel zowaar 2x ofzo om Sara gelachen. Maar prima dat ze stopt
Ik heb hem als lama gezien en ik vond hem zeer zeker GEWELDIG als lama!! Heel veel malen beter dan Sara (maar dat is niet zo moeilijk, sorry Sara-fan). Later heb ik 1x de kannibalen gekeken, daar vond ik hem toch zeker minder...quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:02 schreef leichje het volgende:
Nou ik vond Geert Wilders echt 100% meevallen ik vond eigenlijk Viola Holt veel slechter met dat irrritante gekauw op haar kauwgom.
Zij dacht echt dat ze het even zou maken terwijl Geert W. de Lama"s de ruimte gaf en niet leuker wilde doen.
En je moet natuurlijk wel bedenken dat hij niet echt adrem kan reageren (ivm z'n functie) terwijl hij misschien prive wel sneller en leuker zal reageren.
Maar de Lama's zelf waren echt stuk voor stuk weer te gek OOK SARA,maar ik ben Sara-fan.
Ik baal dus dat ze stopt,ze stopt ook eind van het jaar met de tour balen want ik ga in februarie.
Trouwens in de tour zit wel de maat van Ruben vd M er wel bij dei Horance Cohen wie heeft hem als Lama gezien hoe is hij dan?
Normaal vind ik hem niks
Ohja natuurlijkquote:Op dinsdag 26 september 2006 13:45 schreef funrider het volgende:
Ofyles2 zal wel DWHN (Dit Was Het Nieuws) van de Tros bedoelen
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ohja natuurlijkDit heb ik weleens toevallig gezien, ik vergat steeds te kijken.
![]()
I know.quote:Op woensdag 27 september 2006 17:25 schreef funrider het volgende:
offtopic: uitzendinggemist.nl / ditwashetnieuws.nl
[..]
Ja nou, tis zeg maar ongeveer hetzelfde, het verschil is alleen dat het in een theater is, langer duurt en met meer Lama's. Bij ons waren er: Tijl, Arie, Ruben, Ruben en Horace. En ze halen ook mensen uit het publiek om mee te doen.quote:Op woensdag 27 september 2006 11:08 schreef miss-scofield het volgende:
Jeeejjj, ik ga 26 november naar de Lama's in Utrecht!!!
On tour is het toch anders dan de tv afleveringen?
Cool!!quote:Op woensdag 27 september 2006 21:40 schreef Quiestisia het volgende:
[..]
Ja nou, tis zeg maar ongeveer hetzelfde, het verschil is alleen dat het in een theater is, langer duurt en met meer Lama's. Bij ons waren er: Tijl, Arie, Ruben, Ruben en Horace. En ze halen ook mensen uit het publiek om mee te doen.
Bonte was was een goeiequote:
Waren 2 spellen met Marga, hoor. Niet dat het leuk was, maar toch... niet lachen en dat spel waarbij ze interviewde.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Vond het een mindere aflevering dan normaal, al vodn ik de Bond dingen en de dierenwinkel leuk, en de uitvaartbegeleidersEn die Marga van Praag had er niet in moeten zitten.
Blijkbaar dachten de programmamakers daar hetzelfde over, want normal worden er met gasten 2 spellen gespeeld, en nu niet gezien. Veel Marga eruit geknipt.
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 09:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Redelijke aflevering, met name de dierenwinkel was boeiend. Het is allemaal geimproviseerd en dus niet altijd feest.
Ik heb soms het idee dat ze een klein lachbandje gebruiken, klopt dat?
Same here inderdaadquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ja, was toch blij dat Jensen ook bezig was. De Lama's konden me echt niet interesseren deze keer. Bij Jensen wel in een deuk gelegen.![]()
www.tvopjepc.nl of www.uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:13 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb het gister helaas niet kunnen zien nu maar wachten op de herhaling !
Ik vind Tijl juist een van de betere. Vooral met de ik wil graag zien rondes waar ze alle 4 op een rij staan en snel wat moeten verzinnen is hij samen met ruben nicolai altijd top.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:25 schreef nightdaughter het volgende:
Ik vind Tijl eigenlijk de mindere lama, maar gisteravond kwam hij beter uit de hoek dan normaal. Vooral bij de veldwedstrijd voor vrouwen. (kom we liggen zover voor, laten we maar even op de anderen wachten. Dat is veel gezelliger)
![]()
Volgens mij was dit Marga op haar grappigstquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:53 schreef Lief-visje het volgende:
Volgens mij snapte marga er niet zoveel van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |