Tijlquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:19 schreef framboos het volgende:
Ben ik de enige die het jammer zou vinden als Sara weggaat?
Ik vind Tijl juist de mindere Lama. Hij vindt zichzelf zo leuk, en ik niet!
Zou goed kunnen. En BNN heeft wel vaker wat goed te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:15 schreef Pleun het volgende:
[..]
Is dat om het goed te maken van een orfige keer toen het bijna een week geduurd heeft?
Over Ruben N. zijn we het in ieder geval eensquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tijl![]()
Ik vind hem juist altijd leuk, maar er gaat niets boven Ruben N.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef framboos het volgende:
[..]
Over Ruben N. zijn we het in ieder geval eens![]()
Eens v.w.b. Arie, die is wel es sterker...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Jarno het volgende:
Ik vond Arie niet zo leuk als -ie altijd was. Sterker nog, op bepaalde momenten miste ik Sara gewoon. Slechte aflevering.
Nee hoor...hoezo dat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij vinden jullie ruben n. alleen maar zo leuk vanwege zijn looks en vleugje humor
Is Ruben N. eigenlijk homo? Hij beweegt vaak, ja, nogal vrouwelijk..quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:30 schreef AlohaXa het volgende:
Volgens mij vinden jullie ruben n. alleen maar zo leuk vanwege zijn looks en vleugje humor
Nee man!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Is Ruben N. eigenlijk homo? Hij beweegt vaak, ja, nogal vrouwelijk..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef Michellee het volgende:
Nee volgens mij heeft hij een relatie...met een vrouw
NEEEEE!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:27 schreef Symer het volgende:
Hij woont samen met zijn vriendin, Laurien.
Meneer van der Goest was inderdaad ook briljantquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Deed me een beetje denken aan seizoen 1 met meneer van der Goest![]()
Die vond ik ook heel erg leuk. Ook leuk om zelf thuis te doen trouwensquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
toch vond dat spel ook erg leuk "alleen vragen", jammer dat die eruit is.
Uhm, Gordon, Eddy Zöey, Martijn Krabbé, Paul de Leeuw.. maar meestal zijn gastlama's toch de wat minder bekende BN'ers.quote:Op maandag 18 september 2006 10:45 schreef leichje het volgende:
Ja de Lama's waren leuk alleen die gaat die Edo of Eddo vind ik echt zo irritant.
bij de Kanibalen en als taxichauffeur in dat kwisprogramma vond/vind ik hem ook al niks.
Er zijn toch veel leukere mensen om uit te nodigen.
bv Robert Jensen,Miluschka (van Tmf),Sophie Hildebrand,hoe heet hij nou die Latinga of zo iets.
Wie zou jij wel als gast willen zien?
Ik wel, best irritant.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:09 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hebben jullie ook last van gestotter enzo als je De Lama's terug kijkt?
Het is een woordspeling met de Lion King. Wat zowel een musical is en ook de bekende chocolade reep.quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oja, kan iemand die nog even uitleggen, want die snapte ik dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |