Daar ging mijn colaquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
"die andere die niet scheel is".
Iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
"die andere die niet scheel is".
Eeeenschquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sara is toch beter dan normaal
True that.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef BigFire het volgende:
het publiek lacht wat meer om Sara en ze is ineens goed![]()
Die chinees heet Pong..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snapte die pingponggrap van ruben M. niet
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:43 schreef Xilantof het volgende:
Heb wel een paar keer goed gelachen. Geert deed leuker mee dan ik had gedacht, ook al waren andere gasten beter... 't viel me reuze mee
Wat was er zo goed aan haar deze keer? Ik heb alleen het laatste stuk gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef DemonRage het volgende:
Men zegt wel eens: je moet stoppen op het hoogtepunt van je carrière.
Sara heeft op het laatste moment dat hoogtepunt nog gecreëerd.
Had ik eerst ook, maar bij het moordspel lag ik echt in een deukquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'maar heb toch wel behoorlijk om hem moeten lachen
![]()
Ze had één leuke grap deze keer, nieuw record.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat was er zo goed aan haar deze keer? Ik heb alleen het laatste stuk gezien.
Nee man, ik vond dit onderdeel werkelijk lachen!!!! Ruben vdM was geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef DemonRage het volgende:
Interview achteruit = bij voorbaat
Heb je ook de aflevering met Lange Frans en Baas B gezien? Dat zelf echt beschamend slecht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'maar heb toch wel behoorlijk om hem moeten lachen
![]()
Doet ze ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:59 schreef Rnnz het volgende:
Saaie aflevering. Sara; ga alsjeblieft weg.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was wel ok gister, en Sara was idd verrassend leuk.
Ze had welgeteld één leuk moment; mikado met hongerstakers. Verder geen seconde om haar kunnen glimlachen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:29 schreef mcwops het volgende:
[..]
vertel me, waar dan, die seconde heb ik gemist
![]()
Je ziet gewoon dat ze niet snel genoeg is, bij de ronde "Ik wil graag zien" dan doet ze eigenlijk niet mee. Maar WAT ze uitkraamde dit keer was wel aardig, zeker gemeten naar Sara niveauquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:43 schreef Stansfield het volgende:
Die mikado was idd haar enige leuke grap. Maar ze was wel minder irritant aanwezig dan in andere afleveringen. Nu was er geen dame waar ze haar "grappen" over kon maken die over lichaam/gebrek aan hersens gingen.
Dat gaf ze zelf ook al aan als een van de redenen om te stoppen. Dat de insteek is om het zo snel mogelijk te doen en dat dat niet bij haar past.quote:Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef thaduck het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat ze niet snel genoeg is, bij de ronde "Ik wil graag zien" dan doet ze eigenlijk niet mee. Maar WAT ze uitkraamde dit keer was wel aardig, zeker gemeten naar Sara niveau
Ik snap niet waar die blijkbaar overduidelijke onzekerheid van Geert Wilders te zien was?quote:Op zondag 24 september 2006 09:56 schreef AlohaXa het volgende:
Ik vond geert er maar ongemakkelijk bij staan. Kortom geen aflevering die ik nog een keer zou kijken...
Bijvoorbeeld tijdens de datingshow. De camera deed twee pogingen tot een close up van geert. Daarna vonden ze het ook wel welletjesquote:Op zondag 24 september 2006 10:22 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik snap niet waar die blijkbaar overduidelijke onzekerheid van Geert Wilders te zien was?Ik vond eerlijk gezegd dat ie 't best goed deed. En bij 't moordspel heb ik toch wel hard gelachen hoor
HIj maakte er echt 'n potje van.
Ik vond 't 'n leuke afleveringEn ook Sara vond ik gewoon goed. Maar ja die houdt er toch mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |