Daar ging mijn colaquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
"die andere die niet scheel is".
Iddquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:15 schreef Messenga het volgende:
"die andere die niet scheel is".
Eeeenschquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sara is toch beter dan normaal
True that.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:36 schreef BigFire het volgende:
het publiek lacht wat meer om Sara en ze is ineens goed![]()
Die chinees heet Pong..quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik snapte die pingponggrap van ruben M. niet
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:43 schreef Xilantof het volgende:
Heb wel een paar keer goed gelachen. Geert deed leuker mee dan ik had gedacht, ook al waren andere gasten beter... 't viel me reuze mee
Wat was er zo goed aan haar deze keer? Ik heb alleen het laatste stuk gezien.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef DemonRage het volgende:
Men zegt wel eens: je moet stoppen op het hoogtepunt van je carrière.
Sara heeft op het laatste moment dat hoogtepunt nog gecreëerd.
Had ik eerst ook, maar bij het moordspel lag ik echt in een deukquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'maar heb toch wel behoorlijk om hem moeten lachen
![]()
Ze had één leuke grap deze keer, nieuw record.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat was er zo goed aan haar deze keer? Ik heb alleen het laatste stuk gezien.
Nee man, ik vond dit onderdeel werkelijk lachen!!!! Ruben vdM was geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef DemonRage het volgende:
Interview achteruit = bij voorbaat
Heb je ook de aflevering met Lange Frans en Baas B gezien? Dat zelf echt beschamend slecht.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik dacht eerst van 'wat een stijve hark'maar heb toch wel behoorlijk om hem moeten lachen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |