Iedereen een eigen smaak ik vind haar echt waanzinnig ik ga ook naar de Lama's on tour en ik hoop toch echt dat Sara (en Ruben N) bij zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef febster het volgende:
Als iemand slecht was van de Lama's is het Sara Kroos wel, tering wat had ze geen humor zeg.
Cindy Pieterse is heel goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:47 schreef IV_Xample het volgende:
neej een beetje bouwvakkershumor had ze, dus echt vrouwelijk kwam ze niet over..
ik moet ook bekennen dat ik geen vrouw kan opnoemen in de cabaretscene die ik echt leuk vind...
Ben ik met je eens, alhoewel ik dat andere mokkel ook enorm bagger vind !!quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef febster het volgende:
Als iemand slecht was van de Lama's is het Sara Kroos wel, tering wat had ze geen humor zeg.
Andere mokkel?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, alhoewel ik dat andere mokkel ook enorm bagger vind !!
mjah .. in t 1ste seizoen van de lama's zat een ander dan in t 2e seizoenquote:
Kan best.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef leichje het volgende:
Sara is echt wel gaaf ze laat zich tenminste niet intimideren door al die mannen.Ze is altijd flink adrem terug.
Niet met die typische vrouwenhumor.
Waarom nou weer per se een vrouw?quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Elvi het volgende:
Gister was Tijl Beckand op radio 2 te horen. Hij zei daar dat ze dit al 4 maanden wistenEn op zoek zijn naar een nieuwe vrouw
Juist omdat het haalbaar was, vond ik dit moordspel niet leuk eigenlijk... :Squote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef boneyard het volgende:
moord spel was erg leuk deze keer, mede omdat het een keer haalbaar was.
dat heb ik juist helemaal niet, meestal gaat het dan zo mis dat het gewoon niet leuk meer is, dan zitten ze na 1 iemand al te prutsen zonder dat er nog wat zinnigs uit kan komen.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:22 schreef Farbe het volgende:
[..]
Juist omdat het haalbaar was, vond ik dit moordspel niet leuk eigenlijk... :S
Als het misgaat, onstaan mijns inziens juist de grappigste situaties.
Die ga ik zo even aanslingeren dan! i kben benieuwd!quote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Flurrie het volgende:
Zijn hier ook mensen die de extra's kijken op www.delamas.nl
Zit er nu 1-tje bij van regiseurtje pesten.
geweldige actie van de lama's.
Van de week al gezien ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Flurrie het volgende:
Dan moet je registrerenquote:Op donderdag 21 september 2006 12:07 schreef Flurrie het volgende:
Registreren??quote:
Volgens de website van BNN is vanavond Geert Wilders te gastquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond weer, maar nog geen gast bekend?
Dat zal idd wel ja. Ik dacht dat vorige week, omdat ik toen een voorstukje zag met hem erin.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:12 schreef Nicole22 het volgende:
[..]
Volgens de website van BNN is vanavond Geert Wilders te gast![]()
Ik zeg dat Tijl die grap gaat makenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:17 schreef VoreG het volgende:
"Ik wil graag zien... een slechte kapper"
"Ah meneer Wilders.. Hetzelfde als vorige keer?"
quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:48 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Ik zeg dat Tijl die grap gaat maken
Geweldigquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:35 schreef Flurrie het volgende:
[..]
Registreren??
Nee hoor je heb wel de laatste versie van windows media player nodig.
Je gaat naar www.delamas.nl en klik op lama's zien, daar vind je alle extra's.
Regiseurtje pesten is een soort van ontgroening van de lama's voor de nieuwe regiseur. Hoort officieel ook niet tot het programma, was gewoon een spontane aktie van de lama's. en een geweldige aktie![]()
Zou goed kunnen idd.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:48 schreef MrGoedhart het volgende:
[..]
Ik zeg dat Tijl die grap gaat maken
Vrijdags is altijd de nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:04 schreef Lanvin het volgende:
Komt er zometeen nieuwe aflevering of de 2de herhaling van deze week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |