Iedereen een eigen smaak ik vind haar echt waanzinnig ik ga ook naar de Lama's on tour en ik hoop toch echt dat Sara (en Ruben N) bij zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef febster het volgende:
Als iemand slecht was van de Lama's is het Sara Kroos wel, tering wat had ze geen humor zeg.
Cindy Pieterse is heel goed.quote:Op dinsdag 19 september 2006 08:47 schreef IV_Xample het volgende:
neej een beetje bouwvakkershumor had ze, dus echt vrouwelijk kwam ze niet over..
ik moet ook bekennen dat ik geen vrouw kan opnoemen in de cabaretscene die ik echt leuk vind...
Ben ik met je eens, alhoewel ik dat andere mokkel ook enorm bagger vind !!quote:Op maandag 18 september 2006 23:58 schreef febster het volgende:
Als iemand slecht was van de Lama's is het Sara Kroos wel, tering wat had ze geen humor zeg.
Andere mokkel?quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:52 schreef sjerren het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, alhoewel ik dat andere mokkel ook enorm bagger vind !!
mjah .. in t 1ste seizoen van de lama's zat een ander dan in t 2e seizoenquote:
Kan best.quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:09 schreef leichje het volgende:
Sara is echt wel gaaf ze laat zich tenminste niet intimideren door al die mannen.Ze is altijd flink adrem terug.
Niet met die typische vrouwenhumor.
Waarom nou weer per se een vrouw?quote:Op maandag 18 september 2006 23:56 schreef Elvi het volgende:
Gister was Tijl Beckand op radio 2 te horen. Hij zei daar dat ze dit al 4 maanden wistenEn op zoek zijn naar een nieuwe vrouw
Juist omdat het haalbaar was, vond ik dit moordspel niet leuk eigenlijk... :Squote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef boneyard het volgende:
moord spel was erg leuk deze keer, mede omdat het een keer haalbaar was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |