Bonte was was een goeiequote:
Waren 2 spellen met Marga, hoor. Niet dat het leuk was, maar toch... niet lachen en dat spel waarbij ze interviewde.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:45 schreef Shirley het volgende:
Vond het een mindere aflevering dan normaal, al vodn ik de Bond dingen en de dierenwinkel leuk, en de uitvaartbegeleidersEn die Marga van Praag had er niet in moeten zitten.
Blijkbaar dachten de programmamakers daar hetzelfde over, want normal worden er met gasten 2 spellen gespeeld, en nu niet gezien. Veel Marga eruit geknipt.
Neequote:Op zaterdag 30 september 2006 09:35 schreef RobertoCarlos het volgende:
Redelijke aflevering, met name de dierenwinkel was boeiend. Het is allemaal geimproviseerd en dus niet altijd feest.
Ik heb soms het idee dat ze een klein lachbandje gebruiken, klopt dat?
Same here inderdaadquote:Op zaterdag 30 september 2006 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ja, was toch blij dat Jensen ook bezig was. De Lama's konden me echt niet interesseren deze keer. Bij Jensen wel in een deuk gelegen.![]()
www.tvopjepc.nl of www.uitzendinggemist.nlquote:Op zaterdag 30 september 2006 11:13 schreef Lief-visje het volgende:
Ik heb het gister helaas niet kunnen zien nu maar wachten op de herhaling !
Ik vind Tijl juist een van de betere. Vooral met de ik wil graag zien rondes waar ze alle 4 op een rij staan en snel wat moeten verzinnen is hij samen met ruben nicolai altijd top.quote:Op zaterdag 30 september 2006 12:25 schreef nightdaughter het volgende:
Ik vind Tijl eigenlijk de mindere lama, maar gisteravond kwam hij beter uit de hoek dan normaal. Vooral bij de veldwedstrijd voor vrouwen. (kom we liggen zover voor, laten we maar even op de anderen wachten. Dat is veel gezelliger)
![]()
Volgens mij was dit Marga op haar grappigstquote:Op zaterdag 30 september 2006 13:53 schreef Lief-visje het volgende:
Volgens mij snapte marga er niet zoveel van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |