Dat dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:09 schreef Symer het volgende:
Ik moest nauwelijks lachen om eerlijk te zijn. Zonder Sara mist er toch iets.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:10 schreef thaduck het volgende:
Als Arie er is komt het goed, na een serie redelijk saaie Lama's heb ik deze keer weer vreselijk moeten lachen
Sara is done, geef mij maar altijd Arie!!
Dat vind ik ook een van de minderen. Net als het moordspel ben ik geen groot fan van, al wassie vandaag wel cool. Ik zie liever de datingshow, maar die hebben ze nooit meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef SilverBullet het volgende:
Dat interview kunnen ze beter niet meer doen.
Vind het juist wel grappig zoals ze het meest kut proberen te maken voor de ander. Deze was minder, maar vorige keer tussen Tijl en Ruben N. was zeker leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:20 schreef SilverBullet het volgende:
Dat interview kunnen ze beter niet meer doen.
Sara vind ik toch wel zoooo ongelooflijk dom. Ze gaat weg. Amen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:47 schreef Lynx666 het volgende:
Wat een verademing, Wél Arie, géén Sara
Yesquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:26 schreef Bellah het volgende:
[..]
Sara vind ik toch wel zoooo ongelooflijk dom. Ze gaat weg. Amen.
toch..?
Is dat om het goed te maken van een orfige keer toen het bijna een week geduurd heeft?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij staat al op uitzendinggemist!!!
![]()
Tnx...komt wel goed denk ik...quote:
Hij deed ook ooit mee met een Lama-like programma.. Totale flop btw..quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hij was wel aardig deze keer.. vind die Eddo brunnig (or whatever) maar een dooie gast..
Volgende keer tijd voor Najib Amhali ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |