Als de hele erge leugen A waar is, dan is het ook zeker mogelijk dat leugen B waar is. De term "Het is zo erg, dat is vast geen leugen" verliest zijn waarde omdat leugen A ook al klopte. Ik zeg niet dat het connectie heeft, maar het vergroot de kans wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik verpak het hooguit in een diplomatiek jasje. Ik vind het vreemd dat als b een leugen is dat a dan ook een leugen moet zijn. Want zo is de redenatie.
[..]
Dat was een reactie op een deel uit de post van Gelly. Namelijk:
[..]
Kritiekloosheid van andere bewindslieden. Als iemand kritiek uit dan verwijderen ze hem gewoon (zo is Tenet van de CIA ook opgerot).quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:18 schreef gelly het volgende:
[..]
Hij moest zich verantwoorden voor het hele volk, en Bush, die gewoon iedereen heeft voorgelogen heeft precies welke verantwoording moeten afleggen ? Alle tekenen wijzen erop dat Bush moedwillig en bewust aan de ene kant informatie heeft genegeerd (aanslagen die op komst waren) en aan de andere kant informatie heeft laten vervalsen (de link Irak - Al-Quaida).... En er gebeurt *helemaal niks*.
A is 9/11 en B is irak.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:22 schreef pberends het volgende:
Als de hele erge leugen A waar is, dan is het ook zeker mogelijk dat leugen B waar is. De term "Het is zo erg, dat is vast geen leugen" verliest zijn waarde omdat leugen A ook al klopte. Ik zeg niet dat het connectie heeft, maar het vergroot de kans wel.
Dat van Clinton, je weet hoe Amerika is.
Ja, je kunt wellicht beter Press for Truth kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
A is 9/11 en B is irak.
Ik zie het als twee losstaande gebeurtenissen die wellicht in elkaars verlengden liggen in de zin dat 9/11 de inval in Irak makkelijker maakte maar wie weet hoe het zonder 9/11 was gegaan. Aan die discussie heb je verder niets maar het laat zien dat je tot in den treurnis kunt speculeren over zaken.
Ja meneer de propagandistquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:30 schreef pberends het volgende:
Ja, je kunt wellicht beter Press for Truth kijken.
In 2003 trad hij af en zei dit:quote:Richard A. Clarke
Richard A. Clarke (born 1951) provided national security advice to four U.S. presidents: Ronald Reagan, George H.W. Bush, Bill Clinton and George W. Bush, consulting on issues of intelligence and terrorism, from 1973 to 2003. Until his retirement in 2003, Mr. Clarke was a member of the Senior Executive Service.
Clarke's specialties are computer security, counterterrorism and homeland security. He was the counter-terrorism adviser on the U.S. National Security Council when the September 11, 2001 attacks occurred.
Government ‘failed you,’ Clarke testifiesquote:Ex-counterterror chief apologizes to victims
at 9/11 hearing, says Bush didn’t consider terrorism an urgent issue
Laten we het over webcamstripsters hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef Autodidact het volgende:
Niks beters te doen?
Als ze maar van Rome afblijven.quote:Een Iraakse gewapende groepering, Jaish al-Mujahedeen (Moedjahedien-leger) heeft in een verklaring op internet gedreigd aanslagen te plegen op Rome en het Vaticaan wegens de uitspraken van de paus. In de verklaring, waarvan de authenticiteit niet is vast te stellen, zegt de beweging: ''Wij zweren dat wij hun kruis in het hart van Rome zullen verwoesten en dat hun Vaticaan zal worden getroffen en betreurd door de paus.''
Misschien had ie beter naar de 14 inlichtingendiensten moeten luisteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:41 schreef Apropos het volgende:
Clarke said it was essential that policymakers take risk assessments seriously and “act on threats in the future before they happen.”
“The problem is that when you make that recommendation before they happen, when you recommend an air defense system for Washington before there has been a 9/11, people tend to think you’re nuts,” he said. “And I got a lot of that.”
But when asked whether there was “the remotest chance that it would have prevented 9/11” even if everything he had called for had been implemented, Clarke, like previous witnesses, said no.
Dit doet wel een belletje rinkelen.
Ik denk dat er in Irak ook nog wat moois in de grond ligt, maar Boes heeft daar geen interesse in, geloof ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ze maar van Rome afblijven.
Rome vergaat pas als de wereld is vergaan.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien had ie beter naar de 14 inlichtingendiensten moeten luisteren.
hun gebeden kunnen sneller worden verhoord dan we denkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:43 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als ze maar van Rome afblijven.
Rome vergaat pas als de wereld is vergaan.
http://www.vrtnieuws.net/(...)edItalie/index.shtmlquote:Unesco maakt zich zorgen over Italiaans erfgoed
wo 13/09/06 - Verschillende Italiaanse steden en plaatsen die door Unesco als wereldcultuurerfgoed erkend zijn, dreigen die status te verliezen. Het gaat onder meer om de antieke stad Herculaneum bij Pompei.
Kunstwerken die uiteen vallen, dichtbebouwde landschappen en slecht onderhoud van historische gebouwen brengen het erfgoed van het land in gevaar.
"Sommige plaatsen kunnen werkelijk van de lijst geschrapt worden, zoals bijvoorbeeld het eiland Lipari of de villa's van Palladio in Venetië waar een weg in het midden van de stad wordt gebouwd", waarschuwt Giovanni Puglisi. Hij is voorzitter van de Italiaanse Unesco-commissie.
Andere plaatsen die genoemd worden zijn de Amalfikust, het historisch centrum van San Gimignano in Toscanië, het cultuurlandschap Cinque Terre in Ligurië en de antieke stad Herculaneum bij Pompei.
De titel wereldcultuurerfgoed van de Unesco heeft een grote aantrekkingskracht op toeristen. In Italië dragen 41 plaatsen of steden deze titel en daarmee is het schiereiland ruim koploper.
Ze hebben gewoon geld nodig. Dat bereik je het beste op deze manierquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:56 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hun gebeden kunnen sneller worden verhoord dan we denken
[..]
http://www.vrtnieuws.net/(...)edItalie/index.shtml
*Broeikaseffect*quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geld nodig. Dat bereik je het beste op deze manier.
de schoftenquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geld nodig. Dat bereik je het beste op deze manier.
Na al die eeuwen van overleving brengt het broeikaseffect de genadeslag toe aan het Italiaanse erfgoed.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Apropos het volgende:
*Broeikaseffect*
Ja, alweer bewijs dat Bush het heeft laten gebeuren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:09 schreef Autodidact het volgende:
Nostradamus heeft alles voorspeld, toch?
http://www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_artikel&id=78334quote:Vietnamezen nooit meer naar huis
door Alex Bogers
DEN HAAG - 1980. Vijf volle dagen dobbert de Vietnamees Nguyen Trung Kong met tientallen lotgenoten op een vissersboot in de Zuid-Chinese Zee. Op de vlucht voor de overwinnaars van een burgeroorlog vijf jaar daarvoor. Schepen komen voorbij, maar niemand helpt. 's Nachts doven passerende schepen hun lichten. Vluchtelingen aan boord halen is te veel werk: een omweg naar een haven en veel papierwerk. Op eigen houtje bereiken Nguyen en zijn lotgenoten de Thaise kust en komt hij terecht in een kamp in oliestad Songkhla. Bestemming Nederland kent hij nog niet, maar het is hem om het even waar hij terecht komt, zolang het maar niet meer in Vietnam is.
Terugblikkend vanuit Den Bosch vertelt Nguyen dat zijn leven in zijn geboorteland een lijdensweg was geworden. ,,Meerdere malen zag ik een executie op straat. Reizen, zelfs naar dorpen tien kilometer verderop, was vrijwel onmogelijk. Dat kon alleen met een vergunning. Die aanvragen duurde een volle dag. Omdat mijn broer soldaat was geweest in het door communisten verslagen Zuid-Vietnamese leger, stond mijn familie onder curatele. Het huis waar wij woonden en het interieur was tot staatsbezit verklaard. Als er iets stuk was, moesten wij daarvoor boeten.''
Maar nu gaat het goed met Nguyen. Hij werkt al geruime tijd voor Vluchtelingenwerk Nederland. ,,In Vietnam ben ik afgestudeerd in toegepaste wiskunde. Maar in Nederland wou ik daar niets meer mee doen na alles wat ik had meegemaakt. Ik wilde met mensen werken.
Trots
Eigenlijk gaat het goed met alle 18.000 Vietnamezen die Nederland telt. ,,Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek heeft vrijwel geen Vietnamees een uitkering'', zegt Dao Cong Long van de Associatie van Vietnamese Vluchtelingen. ,,Vietnamezen willen hard werken, studeren en veel mensen hebben een goede baan. Desnoods gaan ze loempia's verkopen op de markt. Dat maakt ons trots.''
De in Soest wonende Dao is zelf als oogarts werkzaam in het Leyenburgziekenhuis in Den Haag. Zijn vrouw heeft een kledingzaak in Bussum. Beiden zijn ze los van elkaar in 1980 op zee opgepikt door schepen van de toenmalig Nederlandse rederij Nedlloyd.
Dao is de organisator van het Vietnamese Integratie Festival dat vandaag in Mijdrecht wordt gehouden. Daarbij wordt herdacht dat dertig jaar geleden de eerste Vietnamese vluchtelingen naar Nederland kwamen. Omdat de groep klein is en verspreid over het land woont, is het onderlinge contact niet frequent, al kennen Dao en Nguyen vrijwel iedere Nederlandse Vietnamees.
De dag staat volgens Dao in het teken van integratie met behoud van de Vietnamese cultuur. ,,Bij eerdere bijeenkomsten keken we vooral terug'', aldus Dao. ,,Nu weten we dat we hier blijven, met de vrijheid die we hebben.''
Gevaar
Een toekomst in Vietnam is voor Dao, Nguyen en de meeste lotgenoten niet meer weggelegd. ,,Onze tijd daar is voorbij'', zegt Dao. Twee keer ging hij terug. Toen zijn vader ziek werd in 1993 en toen deze overleed in 2002. De armoede en de politiek maakten hem verdrietig. Ook hangt een arrestatie in de lucht bij permanent verblijf, zelfs met een Nederlands paspoort. Voorbeelden daarvan zijn er genoeg.
Normaal contact met de achtergebleven familie is ook niet mogelijk. Zo af en toe schrijven ze een brief en Dao belt. Maar de familie weet niet hoe de mannen hier wonen en wat voor werk ze doen. ,,Als ik vertel over mijn westerse leven breng ik mijn familie in gevaar. Het regime wil niet dat mensen iets weten over democratie.''
Wel is er de pijn. Het leven van de achtergebleven broers, zussen, ouders, ooms, tante's en zelfs hun kinderen is getekend door de vlucht van mensen als Dao en Nguyen. Bij iedere sollicitatie moet een Vietnamees zijn cv overleggen met informatie over drie generaties in zijn familie. Daarop staan ook de politieke activiteiten en de vlucht van familieleden. Op basis daarvan kunnen Dao's en Nguyen's verwanten geen goede banen krijgen en worden ze mondjesmaat toegelaten aan de universiteit.
Hoop op verandering is er nauwelijks. ,,Even dachten we dat economische voouitgang ook democratische verandering zou brengen, maar dat is niet zo. Ik verwacht geen wonder meer'', zegt Nguyen.
http://www.oktoberfest.de/en/index.phpquote:"O'zapft is" - here we go!
Several months of building beer tents, setting up rides, putting up signs and preparing the "Theresienwiese" are over.
On Saturday September 16th the 173rd Munich Oktoberfest was traditionally declared open by the major of Munich, Christian Ude, with the famous words "O'zapft is!" - the barrel has been tapped
Onzin, Tenet moest opstappen omdat hij een rotzooi van de CIA had gemaakt en onder zijn bewind zijn er enorme blunders begaan en zelf politiek bedreef door het bewijs voor WMD's als een "slamdunk' te omschrijven terwijl zelfs een 6 jarige kon zien dat het bewijs vol met gaten zat. Daarmee schond hij zijn wettelijke mandaat als directeur zelfs.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Kritiekloosheid van andere bewindslieden. Als iemand kritiek uit dan verwijderen ze hem gewoon (zo is Tenet van de CIA ook opgerot).
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onzin, Tenet moest opstappen omdat hij een rotzooi van de CIA had gemaakt en onder zijn bewind zijn er enorme blunders begaan en zelf politiek bedreef door het bewijs voor WMD's als een "slamdunk' te omschrijven terwijl zelfs een 6 jarige kon zien dat het bewijs vol met gaten zat. Daarmee schond hij zijn wettelijke mandaat als directeur zelfs.
Minder conspiracy onzin lezen en kijken, berends, het maakt je alleen maar belachelijk.
Aftreden jij, slechterik! Maar volgens wel een medaille uitdelen. Wat klopt hier niet?quote:On December 14, 2004, George Bush awarded Tenet the Presidential Medal of Freedom. The award was one of the most controversial in the history of the medal, because of Tenet's resignation only a few months earlier, and that resignation's perceived links to faulty WMD intelligence in Iraq.
Ja hoor, berends, dat Tenet de CIA uitgehold heeft door ELINT boven HUMINT te stellen waardoor de CIA nog welgeteld 3 arabisten in dienst had ten tijde van 9/11 was zeker ook de schuld van Bush?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef pberends het volgende:
Misschien moet je Press for Truth maar kijken. Tenet is onder superzware druk gezet van Bush en consorten, dat was ongehoord dat de regering zoveel interventie had in de rapporten van een veiligheidsdienst.
Wat jij nu zegt was precies de bedoeling van regering Bush: dat iedereen de schuld op Tenet zou afschuiven.
Oh, en dat geheime veiligheidsdienstje dat Bush en consorten hebben opgezet om Irak-Al Qaida informatie te verzinnen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja hoor, berends, dat Tenet de CIA uitgehold heeft door ELINT boven HUMINT te stellen waardoor de CIA nog welgeteld 3 arabisten in dienst had ten tijde van 9/11 was zeker ook de schuld van Bush?
Blijft een simpel feit dat als alle procedures die dag gevolgd waren, dus gewoon F16's de lucht in als pasagiersvliegtuigen vreemd deden, 9/11 helemaal geen ramp was geweest.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:07 schreef Autodidact het volgende:
Dat is na elf september 2001 opgericht.
In 2002 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:07 schreef Autodidact het volgende:
Dat is na elf september 2001 opgericht.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:11 schreef Apropos het volgende:
Sorry, het F-16 ministerie is ook pas na elf september 2001 opgericht.
Omdat F-16's natuurlijk in 2001 een mandaat hadden om zich vreemd gedragende passagiersvliegtuigen meteen neer te schieten? Oh, daar hadden ze helemaal gaan mandaat voor? Oops.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
Blijft een simpel feit dat als alle procedures die dag gevolgd waren, dus gewoon F16's de lucht in als pasagiersvliegtuigen vreemd deden, 9/11 helemaal geen ramp was geweest.
Nee, dat hadden ze niet, ze moesten dat aanvragen. Als Bush en NORAD snel genoeg hadden gereageerd waren op zijn minst 2 van de 4 vliegtuigen op tijd neergeschoten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat F-16's natuurlijk in 2001 een mandaat hadden om zich vreemd gedragende passagiersvliegtuigen meteen neer te schieten? Oh, daar hadden ze helemaal gaan mandaat voor? Oops.
En waar vind ik een verslag van al die onderscheppingen; onderscheppingen van vliegtuigen die allemaal keurig signalen afgaven natuurlijk?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor 9/11 zijn er 116 succesvolle onderscheppingen geweest. Het was standaard.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In 2002 om precies te zijn.
Anyways, Tenet heeft Bush gesteund op alle manieren en ronduit gelogen over de validiteit van het WMD bewijs voor Bush dus waarom Tenet nu ineens de 'good guy' is bij berends ontgaat mij enigzins. Tenet was een van de slechtse CIA directeuren in een lange tijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Tenetquote:Long before the September 11, 2001 attacks on the United States, Tenet focused on the growing threat of terrorism, particularly from Osama bin Laden's al Qaeda terrorist group
Geen idee, heeft Wikipedia er een pagina over?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
En waar vind ik een verslag van al die onderscheppingen; onderscheppingen van vliegtuigen die allemaal keurig signalen afgaven natuurlijk?
Dus, de F-16's moesten eerst de lucht in (kost tenminste 5 minuten), dan onderscheppen, dan vaststellen dat het toestel gekaapt is, dan toestemming vragen en dan pas kan men tot actie overgaan? En dat allemaal in 11 minuten waarin het geheel niet duidelijk was of het toestel uberhaupt gekaapt was...quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Nee, dat hadden ze niet, ze moesten dat aanvragen. Als Bush en NORAD snel genoeg hadden gereageerd waren op zijn minst 2 van de 4 vliegtuigen op tijd neergeschoten.
http://en.wikipedia.org/w(...)e_day_of_the_attacksquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, de F-16's moesten eerst de lucht in (kost tenminste 5 minuten), dan onderscheppen, dan vaststellen dat het toestel gekaapt is, dan toestemming vragen en dan pas kan men tot actie overgaan? En dat allemaal in 11 minuten waarin het geheel niet duidelijk was of het toestel uberhaupt gekaapt was...
Tuurlijk joh..jij kijkt echt teveel films.
Aan hem?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, de F-16's moesten eerst de lucht in (kost tenminste 5 minuten), dan onderscheppen, dan vaststellen dat het toestel gekaapt is, dan toestemming vragen en dan pas kan men tot actie overgaan?
Bijkbaar niet, de F-15's die de lucht in gestuurd waren wisten niet eens dat Flight 11 al in het WTC lag toen ze al in de lucht waren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)e_day_of_the_attacks
Er was genoeg tijd om verschillende vliegtuigen te onderscheppen.
Wat ben je toch een eikel, he? Ik ben zo anti-Bush als je maar zijn kan maar dat betekent niet dat ik in elke 9/11 conspiracy ga geloven alleen omdat ik Bush zo'n enorme klootzak vindt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Wat ik nog het meest frappant vind is dat de grooste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen. What's the point of that? Als iets Amerika verzwakt heeft is het wel Bush. Kijk alleen al naar de olie-consumptie, overheidstekort, handelstekort, miliebeleid, enzovoorts.
Iedereen met enige logica in zich kan zien dat Bush het slechtste is wat Amerika ooit is overkomen. Maarja, who cares dat Amerika op een grote crisis aandrijft met hun handelstekort?
Als je Bush steunt bent je duidelijk anti-Amerikaans.
Spui hier je gal maar: Pro-Bush = Anti-Amerikaansquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat ben je toch een eikel, he? Ik ben zo anti-Bush als je maar zijn kan maar dat betekent niet dat ik in elke 9/11 conspiracy ga geloven alleen omdat ik Bush zo'n enorme klootzak vindt.
Willemquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef Apropos het volgende:
Het is unpatriotic om Bush te steunen! Bush en al die andere bastards!
[afbeelding]
Zich de dag nadat hij met een negerjongen naar bed is geweest, laten testen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:33 schreef Autodidact het volgende:
What Would Willem Do?
quote:STATEMENT BY THE PRESIDENT
Today I am signing into law H.R. 4655, the "Iraq Liberation Act" This Act makes clear that it is the sense of the Congress that the United States should support those elements of the Iraqi opposition that advocate a very different future for Iraq than the bitter reality of internal repression and external aggression that the current regime in Baghdad now offers.
Let me be clear on what the U.S. objectives are: The United States wants Iraq to rejoin the family of nations as a freedom-loving and law-abiding member. This is in our interest and that of our allies within the region.
The United States favors an Iraq that offers its people freedom at home. I categorically reject arguments that this is unattainable due to Iraq's history or its ethnic or sectarian make-up. Iraqis deserve and desire freedom like everyone else. The United States looks forward to a democratically supported regime that would permit us to enter into a dialogue leading to the reintegration of Iraq into normal international life.
My Administration has pursued, and will continue to pursue, these objectives through active application of all relevant United Nations Security Council resolutions. The evidence is overwhelming that such changes will not happen under the current Iraq leadership.
In the meantime, while the United States continues to look to the Security Council's efforts to keep the current regime's behavior in check, we look forward to new leadership in Iraq that has the support of the Iraqi people. The United States is providing support to opposition groups from all sectors of the Iraqi community that could lead to a popularly supported government.
<knip - over voorgaande wetten>
The Iraq Liberation Act provides additional, discretionary authorities under which my Administration can act to further the objectives I outlined above. There are, of course, other important elements of U.S. policy. These include the maintenance of U.N. Security Council support efforts to eliminate Iraq's weapons and missile programs and economic sanctions that continue to deny the regime the means to reconstitute those threats to international peace and security. United States support for the Iraqi opposition will be carried out consistent with those policy objectives as well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik moet hier nog een bron voor geven, maar ik heb het boek nu niet binnen handbereik. Het staat in ieder geval in een van de laatste hoofdstukken van Friedman's Rode Mafia .quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:20 schreef Apropos het volgende:
Als je bedenkt dat Clinton de FBI tegenwerkte in het onderzoek naar malafide Russische geldbazen, is vreemdgaan inderdaad wel het minste erge wat hij gedaan heeft.
Hou jij van maffiaboeken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik moet hier nog een bron voor geven, maar ik heb het boek nu niet binnen handbereik. Het staat in ieder geval in een van de laatste hoofdstukken van Friedman's Rode Mafia .
De Roy twijfelt aan 9/11, Hofstadgroep en moord Fortuynquote:Ook de voormalige man van prinses Margarita, Edwin de Roy van Zuydewijn, voerde het woord. De Roy kwam met een aantal opmerkelijke uitspraken in een 15 minuten durende toespraak. Zo bestaat volgens hem de Hofstadgroep niet. ''Niemand in Nederland heeft het lef gehad om te zeggen dat er nooit iets is geweest als de Hofstadgroep.''
Over de aanslagen van 11 september was De Roy duidelijk: Al Qaeda zit niet achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon. In mijn optiek was 11 september een vrijbrief om Irak en het Midden-Oosten te hervormen.''
Tenslotte ging Van Zuydewijn in op de moord op Pim Fortuyn. Volgens hem is die moord gepleegd door de ''Binnenhofbende'', al werd niet duidelijk wie hij daar exact mee bedoelde. In ieder geval zijn er ''dingen in de doofpot gestopt''.
Gattamme! Waar haal je die nu weer vandaan??quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Autodidact het volgende:
Fuck it. Er is toch niemand op z'n werk:
[afbeelding]
[ bron ]quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gattamme! Waar haal je die nu weer vandaan??
http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.htmlquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Autodidact het volgende:
Fuck it. Er is toch niemand op z'n werk:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.html
Jezus, dat zijn 48.000 mensen in Nederland. Dat is Vlindurquote:Ongeveer 0,6% van de jongens wordt geboren met een micropenis.
En dat nogmaals voor pberends, dankzij wie ik nu overal snorren zie.quote:
Tot zover het intelligent designquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Jezus, dat zijn 48.000 mensen in Nederland. Dat is Vlindur
"God put 'em here to test our faith."quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tot zover het intelligent design.
Nee, da's niks. Tarski-Grothendieck in alexandrijnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
Als de Paus een Byzantijnse Keizer citeert de achterliggende reden ervan snappen?
Ja, pervers was misschien niet een goede woordkeuze.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Dat lijkt me eerder hoogbegaafd.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik trek dan m'n netkousen aan zonder kruis, hoge hakken, zet een cd van Jan Smit op en natuurlijk een paar wasknijpers op m'n tepels.
En dan lekker beginnen te sjorren met behulp van een flink pot campingboter en een geile foto in m'n andere hand!![]()
[afbeelding]
quote:
heb je een smsje gekregen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het wordt weer neuken vanavond
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het wordt weer neuken vanavond
quote:Ook al is het vrijdag schat
Ik heb echt geen zin in "dat"
En deze week moeten we dat dus maar vergeten
Want morgenochtend weer vroeg op
Dan moet de auto in het sop
Want dat is alweer een week of twee geleden
Zo met het weekend voor de deur
En effe lekker uit de sleur
Ben ik toch al met al wel redelijk tevreden
In ieder geval huist het niet daarquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:16 schreef Apropos het volgende:
Ach, wat is intelligentie?
Nee... Ze heeft die blik...quote:
Zo voelt het wel soms. Gelukkig hebben niet alleen vrouwen soms hoofdpijn.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zo voelt het wel soms. Gelukkig hebben niet alleen vrouwen soms hoofdpijn.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom op, ogen dicht en denk aan Engeland.
Ik zie je achterwerk ook niet, enkel een broek.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:13 schreef sigme het volgende:
Trouwens, ik zie mijn achterwerk niet meer. Ligt het aan mij of zien jullie mij ook niet?
Hmpfquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ik zie je achterwerk ook niet, enkel een broek.
''Het voelt een beetje als een wijvennummer''.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:31 schreef Sidekick het volgende:
* Sidekick is playing Flyleaf - Cassie
ik heb nu die donkere opmaak. Maar het is van het laatste uur, dat mijn broek uit beeld is. Ik heb even getest, ik kan de hele url (bij tinypic) niet getoond krijgen. Maar het ligt aan mij, begrijp ik. Dan zal het wel weer overgaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:31 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, waarschijnlijk is het ook niet afhankelijk van de layout, je moet gewoon bij de opties webicons inschakelen.
Jij komt te vaak in de dovendisco.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
''Het voelt een beetje als een wijvennummer''.
Vertel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:40 schreef Sidekick het volgende:
Dat komt meer door digitale klunsigheid aan jouw kant.
Hmm. Ik zie liever niet wat dat precies is en zo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:39 schreef Apropos het volgende:
Ik ben allang blij dat mijn nieuwe plaatje mag blijven staan. In het begin zelfs met Duits bijschrift !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |