quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Onzin, Tenet moest opstappen omdat hij een rotzooi van de CIA had gemaakt en onder zijn bewind zijn er enorme blunders begaan en zelf politiek bedreef door het bewijs voor WMD's als een "slamdunk' te omschrijven terwijl zelfs een 6 jarige kon zien dat het bewijs vol met gaten zat. Daarmee schond hij zijn wettelijke mandaat als directeur zelfs.
Minder conspiracy onzin lezen en kijken, berends, het maakt je alleen maar belachelijk.
Aftreden jij, slechterik! Maar volgens wel een medaille uitdelen. Wat klopt hier niet?quote:On December 14, 2004, George Bush awarded Tenet the Presidential Medal of Freedom. The award was one of the most controversial in the history of the medal, because of Tenet's resignation only a few months earlier, and that resignation's perceived links to faulty WMD intelligence in Iraq.
Ja hoor, berends, dat Tenet de CIA uitgehold heeft door ELINT boven HUMINT te stellen waardoor de CIA nog welgeteld 3 arabisten in dienst had ten tijde van 9/11 was zeker ook de schuld van Bush?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef pberends het volgende:
Misschien moet je Press for Truth maar kijken. Tenet is onder superzware druk gezet van Bush en consorten, dat was ongehoord dat de regering zoveel interventie had in de rapporten van een veiligheidsdienst.
Wat jij nu zegt was precies de bedoeling van regering Bush: dat iedereen de schuld op Tenet zou afschuiven.
Oh, en dat geheime veiligheidsdienstje dat Bush en consorten hebben opgezet om Irak-Al Qaida informatie te verzinnen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja hoor, berends, dat Tenet de CIA uitgehold heeft door ELINT boven HUMINT te stellen waardoor de CIA nog welgeteld 3 arabisten in dienst had ten tijde van 9/11 was zeker ook de schuld van Bush?
Blijft een simpel feit dat als alle procedures die dag gevolgd waren, dus gewoon F16's de lucht in als pasagiersvliegtuigen vreemd deden, 9/11 helemaal geen ramp was geweest.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:07 schreef Autodidact het volgende:
Dat is na elf september 2001 opgericht.
In 2002 om precies te zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:07 schreef Autodidact het volgende:
Dat is na elf september 2001 opgericht.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:11 schreef Apropos het volgende:
Sorry, het F-16 ministerie is ook pas na elf september 2001 opgericht.
Omdat F-16's natuurlijk in 2001 een mandaat hadden om zich vreemd gedragende passagiersvliegtuigen meteen neer te schieten? Oh, daar hadden ze helemaal gaan mandaat voor? Oops.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:09 schreef pberends het volgende:
Blijft een simpel feit dat als alle procedures die dag gevolgd waren, dus gewoon F16's de lucht in als pasagiersvliegtuigen vreemd deden, 9/11 helemaal geen ramp was geweest.
Nee, dat hadden ze niet, ze moesten dat aanvragen. Als Bush en NORAD snel genoeg hadden gereageerd waren op zijn minst 2 van de 4 vliegtuigen op tijd neergeschoten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Omdat F-16's natuurlijk in 2001 een mandaat hadden om zich vreemd gedragende passagiersvliegtuigen meteen neer te schieten? Oh, daar hadden ze helemaal gaan mandaat voor? Oops.
En waar vind ik een verslag van al die onderscheppingen; onderscheppingen van vliegtuigen die allemaal keurig signalen afgaven natuurlijk?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor 9/11 zijn er 116 succesvolle onderscheppingen geweest. Het was standaard.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In 2002 om precies te zijn.
Anyways, Tenet heeft Bush gesteund op alle manieren en ronduit gelogen over de validiteit van het WMD bewijs voor Bush dus waarom Tenet nu ineens de 'good guy' is bij berends ontgaat mij enigzins. Tenet was een van de slechtse CIA directeuren in een lange tijd.
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Tenetquote:Long before the September 11, 2001 attacks on the United States, Tenet focused on the growing threat of terrorism, particularly from Osama bin Laden's al Qaeda terrorist group
Geen idee, heeft Wikipedia er een pagina over?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef Apropos het volgende:
[..]
En waar vind ik een verslag van al die onderscheppingen; onderscheppingen van vliegtuigen die allemaal keurig signalen afgaven natuurlijk?
Dus, de F-16's moesten eerst de lucht in (kost tenminste 5 minuten), dan onderscheppen, dan vaststellen dat het toestel gekaapt is, dan toestemming vragen en dan pas kan men tot actie overgaan? En dat allemaal in 11 minuten waarin het geheel niet duidelijk was of het toestel uberhaupt gekaapt was...quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
Nee, dat hadden ze niet, ze moesten dat aanvragen. Als Bush en NORAD snel genoeg hadden gereageerd waren op zijn minst 2 van de 4 vliegtuigen op tijd neergeschoten.
http://en.wikipedia.org/w(...)e_day_of_the_attacksquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, de F-16's moesten eerst de lucht in (kost tenminste 5 minuten), dan onderscheppen, dan vaststellen dat het toestel gekaapt is, dan toestemming vragen en dan pas kan men tot actie overgaan? En dat allemaal in 11 minuten waarin het geheel niet duidelijk was of het toestel uberhaupt gekaapt was...
Tuurlijk joh..jij kijkt echt teveel films.
Aan hem?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus, de F-16's moesten eerst de lucht in (kost tenminste 5 minuten), dan onderscheppen, dan vaststellen dat het toestel gekaapt is, dan toestemming vragen en dan pas kan men tot actie overgaan?
Bijkbaar niet, de F-15's die de lucht in gestuurd waren wisten niet eens dat Flight 11 al in het WTC lag toen ze al in de lucht waren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)e_day_of_the_attacks
Er was genoeg tijd om verschillende vliegtuigen te onderscheppen.
Wat ben je toch een eikel, he? Ik ben zo anti-Bush als je maar zijn kan maar dat betekent niet dat ik in elke 9/11 conspiracy ga geloven alleen omdat ik Bush zo'n enorme klootzak vindt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:24 schreef pberends het volgende:
Wat ik nog het meest frappant vind is dat de grooste Amerika-aanhangers Bush door dik en dun steunen. What's the point of that? Als iets Amerika verzwakt heeft is het wel Bush. Kijk alleen al naar de olie-consumptie, overheidstekort, handelstekort, miliebeleid, enzovoorts.
Iedereen met enige logica in zich kan zien dat Bush het slechtste is wat Amerika ooit is overkomen. Maarja, who cares dat Amerika op een grote crisis aandrijft met hun handelstekort?
Als je Bush steunt bent je duidelijk anti-Amerikaans.
Spui hier je gal maar: Pro-Bush = Anti-Amerikaansquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat ben je toch een eikel, he? Ik ben zo anti-Bush als je maar zijn kan maar dat betekent niet dat ik in elke 9/11 conspiracy ga geloven alleen omdat ik Bush zo'n enorme klootzak vindt.
Willemquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:30 schreef Apropos het volgende:
Het is unpatriotic om Bush te steunen! Bush en al die andere bastards!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |