Zich de dag nadat hij met een negerjongen naar bed is geweest, laten testen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:33 schreef Autodidact het volgende:
What Would Willem Do?
quote:STATEMENT BY THE PRESIDENT
Today I am signing into law H.R. 4655, the "Iraq Liberation Act" This Act makes clear that it is the sense of the Congress that the United States should support those elements of the Iraqi opposition that advocate a very different future for Iraq than the bitter reality of internal repression and external aggression that the current regime in Baghdad now offers.
Let me be clear on what the U.S. objectives are: The United States wants Iraq to rejoin the family of nations as a freedom-loving and law-abiding member. This is in our interest and that of our allies within the region.
The United States favors an Iraq that offers its people freedom at home. I categorically reject arguments that this is unattainable due to Iraq's history or its ethnic or sectarian make-up. Iraqis deserve and desire freedom like everyone else. The United States looks forward to a democratically supported regime that would permit us to enter into a dialogue leading to the reintegration of Iraq into normal international life.
My Administration has pursued, and will continue to pursue, these objectives through active application of all relevant United Nations Security Council resolutions. The evidence is overwhelming that such changes will not happen under the current Iraq leadership.
In the meantime, while the United States continues to look to the Security Council's efforts to keep the current regime's behavior in check, we look forward to new leadership in Iraq that has the support of the Iraqi people. The United States is providing support to opposition groups from all sectors of the Iraqi community that could lead to a popularly supported government.
<knip - over voorgaande wetten>
The Iraq Liberation Act provides additional, discretionary authorities under which my Administration can act to further the objectives I outlined above. There are, of course, other important elements of U.S. policy. These include the maintenance of U.N. Security Council support efforts to eliminate Iraq's weapons and missile programs and economic sanctions that continue to deny the regime the means to reconstitute those threats to international peace and security. United States support for the Iraqi opposition will be carried out consistent with those policy objectives as well.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik moet hier nog een bron voor geven, maar ik heb het boek nu niet binnen handbereik. Het staat in ieder geval in een van de laatste hoofdstukken van Friedman's Rode Mafia .quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:20 schreef Apropos het volgende:
Als je bedenkt dat Clinton de FBI tegenwerkte in het onderzoek naar malafide Russische geldbazen, is vreemdgaan inderdaad wel het minste erge wat hij gedaan heeft.
Hou jij van maffiaboeken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik moet hier nog een bron voor geven, maar ik heb het boek nu niet binnen handbereik. Het staat in ieder geval in een van de laatste hoofdstukken van Friedman's Rode Mafia .
De Roy twijfelt aan 9/11, Hofstadgroep en moord Fortuynquote:Ook de voormalige man van prinses Margarita, Edwin de Roy van Zuydewijn, voerde het woord. De Roy kwam met een aantal opmerkelijke uitspraken in een 15 minuten durende toespraak. Zo bestaat volgens hem de Hofstadgroep niet. ''Niemand in Nederland heeft het lef gehad om te zeggen dat er nooit iets is geweest als de Hofstadgroep.''
Over de aanslagen van 11 september was De Roy duidelijk: Al Qaeda zit niet achter de aanslagen op het WTC en het Pentagon. In mijn optiek was 11 september een vrijbrief om Irak en het Midden-Oosten te hervormen.''
Tenslotte ging Van Zuydewijn in op de moord op Pim Fortuyn. Volgens hem is die moord gepleegd door de ''Binnenhofbende'', al werd niet duidelijk wie hij daar exact mee bedoelde. In ieder geval zijn er ''dingen in de doofpot gestopt''.
Gattamme! Waar haal je die nu weer vandaan??quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Autodidact het volgende:
Fuck it. Er is toch niemand op z'n werk:
[afbeelding]
[ bron ]quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef sizzler het volgende:
[..]
Gattamme! Waar haal je die nu weer vandaan??
http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.htmlquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef Autodidact het volgende:
Fuck it. Er is toch niemand op z'n werk:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.sexwoordenboek.nl/micropenis.html
Jezus, dat zijn 48.000 mensen in Nederland. Dat is Vlindurquote:Ongeveer 0,6% van de jongens wordt geboren met een micropenis.
En dat nogmaals voor pberends, dankzij wie ik nu overal snorren zie.quote:
Tot zover het intelligent designquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
Jezus, dat zijn 48.000 mensen in Nederland. Dat is Vlindur
"God put 'em here to test our faith."quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Tot zover het intelligent design.
Nee, da's niks. Tarski-Grothendieck in alexandrijnen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
Als de Paus een Byzantijnse Keizer citeert de achterliggende reden ervan snappen?
Ja, pervers was misschien niet een goede woordkeuze.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
Dat lijkt me eerder hoogbegaafd.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik trek dan m'n netkousen aan zonder kruis, hoge hakken, zet een cd van Jan Smit op en natuurlijk een paar wasknijpers op m'n tepels.
En dan lekker beginnen te sjorren met behulp van een flink pot campingboter en een geile foto in m'n andere hand!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |