En hijs is nu gewoon vol.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
Feedback - Please shoot the pianist
Daar kan je het gewoon vragen hoor.
maar het antwoord is ook al in de reeks zelf gegeven
Ik wist het antwoord eigenlijk al hoor..quote:Op woensdag 13 september 2006 23:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als deel 14 de laatste is dan zit die vast volen daarom zakt hij weg.
En als een SA het even naar GC gooithet topic heeft al de juiste naam.
Hij staat nog steeds onderaan met zo'n gek tekentje ervoor, niet leukquote:Op woensdag 13 september 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
Schopje
Inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds onderaan met zo'n gek tekentje ervoor, niet leuk![]()
Ik wacht even tot morgenvroeg zodat ik iets meer inkt heb!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef -jos- het volgende:
Wie gaat die K fixen?
Ik heb vast weer een paar procent! Even kijken of ik wat kan bijstippenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het logo komt al mooi terug. Jammer dat ik tot morgen moet wachten voordat ik weer een handje kan helpen
Meer dan je denkt als je ziet hoe snel het logo er telkens weer staat. Lang niet iedereen post zijn 'werkzaamheden' in de topics..quote:Op donderdag 14 september 2006 01:18 schreef Foeske het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen uit de op nog regelmatig meehelpen... Niet zoveel als in het begin vrees ik
Dat was ik, ik gebruik die kleurentool nooitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:32 schreef BoNi het volgende:
RIP 'RIP'
Ik heb de tool gebruikt, maar toch weer net een andere kleur oranje dan de andere persoon die de letters ook weghaalde...!
Dat heb ik gister al gedaan.. alle 4 de topics zijn nu weg..quote:Op donderdag 14 september 2006 11:12 schreef Xith het volgende:
Kunnen we niet wat 'aderteren' op FOK voor meer soldaten? gewoon 'per ongeluk' ergens anders posten
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het Geenstijl is geweest...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:48 schreef corc het volgende:
Het gaat wel weer goed nu! We gaan winnen!
Misschien dat we '[drawball 16]Fok! pnwd Geenstijl' even als topictitel moeten voeren, dat trekt vast veel mensen.![]()
Er mist wel meer in de OP, zoveel ruimte neemt de medewerkerslijst toch niet in dat hij moet verdwijnen? En een link naar de Wiki zou ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:26 schreef Irritinus het volgende:
Deeltje 15 mist in de OP!
Op de overvloed aan stijlloos roze na bedoel je?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het Geenstijl is geweest...
Echt bewijs zullen we ook niet zo snel krijgen denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het Geenstijl is geweest...
Klopt ik had dit topic ergens anders geplaatst zodat er meer mensen op af zouden komen. Dat vonden de mods geen goed idee dus hebben ze m weer naar CG gezet. Deel 15 was net gesloten dus hebben ze er deel 16 van gemaakt. Moet nu weg maar zal vanavond de OP ff goed doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef Symer het volgende:
Geweldig hoe het logo er nu weer bijstaat nadat het bijna van de kaart was geveegd![]()
Schouderklopje voor alle tekenaars.
[..]
Er mist wel meer in de OP, zoveel ruimte neemt de medewerkerslijst toch niet in dat hij moet verdwijnen? En een link naar de Wiki zou ook wel handig zijn.
[..]
Op de overvloed aan stijlloos roze na bedoel je?
Ah, nu snap ik die eerste paar posts ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Klopt ik had dit topic ergens anders geplaatst zodat er meer mensen op af zouden komen. Dat vonden de mods geen goed idee dus hebben ze m weer naar CG gezet. Deel 15 was net gesloten dus hebben ze er deel 16 van gemaakt. Moet nu weg maar zal vanavond de OP ff goed doen.![]()
VIP gebruikt toch geen vierkanttools? Ik denk dat wij gewoon zo goed zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef woeeiiii het volgende:
Wauw heeft VIP ons geholpen, of zijn we gewoon goed
Er stond ook nog een deel in R&P. Zo vestig je wel aandacht op je topic natuurlijk, maar ik denk niet dat het positief is eigenlijk. Je gooit alleen maar je eigen glazen in als wordt besloten deze reeks te sluiten omdat iedereen overal gaat spammen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Klopt ik had dit topic ergens anders geplaatst zodat er meer mensen op af zouden komen. Dat vonden de mods geen goed idee dus hebben ze m weer naar CG gezet. Deel 15 was net gesloten dus hebben ze er deel 16 van gemaakt. Moet nu weg maar zal vanavond de OP ff goed doen.![]()
Mijn inkt is inmiddels weer op, maar alle inkt die ik morgen weer heb zal ik eens besteden om het VIP logo te herstellen. Dat mag ook wel een keerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef BoNi het volgende:
Zou VIP echt (weer) geholpen hebben...?
ZIE: http://www.drawball.com/r9ick5
[afbeelding]
Cool.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef BoNi het volgende:
[afbeelding]
Ja leuk iddquote:
Het zou mooi zijn als VIP dat heeft gemaakt maar meestal zetten ze hun naam er toch iets strakker neer. Maar ik hoop dat ze het wel waren!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef BoNi het volgende:
[afbeelding]
Hier kun je het eea van VIP terugvindenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja leuk iddBen best benieuwd wat voor mensen er achter VIP zitten eigenlijk... Of het ook studenten zijn, of wat dan ook...
AWF heeft trouwens ook best een duidelijk logo nu... Die doen het beter dan FLabber![]()
Links werken niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef Blame het volgende:
[..]
Hier kun je het eea van VIP terugvinden
[lange url, klik hier]
En ook hun laatste creatie:
[lange url, klik hier]
Hint?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Miesjel het volgende:
Zo.. 50% verf verbruikt op de u/o
Verder ben ik bezig geweest met een onmogelijk figuur. Het is redelijk groot geworden. 10 punten als iemand hem weet te vinden.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:20 schreef Thieske het volgende:
Gezellig McD, maar m'n inkt is nu op. :p
Misschien moet je Google wat meer geduld gunnen zodat de pagina vertaald kan worden naar het engels?quote:
Of een boeddhist.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef RSH11 het volgende:
Net was er zo'n harry die een hakenkruis de verkeerde kant op tekende. Vast een 13-jarige...
Hmm ja maar hij tekende later een andere de andere kant op. Dus dan was het een 13-jarige boeddhistquote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef Creature het volgende:
[..]
Of een boeddhist.
Het is dan namelijk het symbool van de boeddha's.![]()
Hij was klaar met vertalen maar hij zei dat de pagina niet bestond, maar nu werkt het wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Misschien moet je Google wat meer geduld gunnen zodat de pagina vertaald kan worden naar het engels?
dat heb ik ongeveer 10 keer per dag ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 17:40 schreef maartena het volgende:
VIP
Ik heb onder de K even weer wat oranje getekend.
En vergeet nooit je auto-vierkant tool uit te schakelen als je een post gaat tikken, want mijn muis ging een beetje vreemd doen.....![]()
Ik had maar 1.2% omdat ik net alles gebruikt heb, maar heb die 1.2% gebruikt om een stukje F uit te wissen in de VIP kleurquote:Op donderdag 14 september 2006 18:04 schreef Sjippe het volgende:
hmm er staat heel groot fok in het vip logo. ik had maar 2% inkt maar wie hersteld dat ff? Ze hebben ons ook geholpen.
"Very Important Person"quote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef FreeShooter het volgende:
Weet iemand waar VIP voor staat?
In vergelijking met gisterquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Marsepein het volgende:
Net heb ik toch nog even 80% aan oranje en 20 aan blauw weggepoetst. Dus om nu te zeggen dat het er prima bij staat
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.quote:
Al heel wat dat ze blijkbaar ieder-huisje-heeft-zijn-kruisje kunnen!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.
Bij mij op school werkte dat helaas niet, na elk weekend zijn al je cookies enzo weer weg, maar ook het percentage is terug naar 15% . Mooie prutsers daar...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, ik kan niet wachten tot maandag!
Dan hebben alle computers op school waar ik tot nu toe mee bezig ben geweest waarschijnlijk 70 tot 100%!
Rond 10 uur.quote:
Ik zal even kijken wat ik kan doen met die 5%.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef Jugaros het volgende:
http://www.drawball.com/pxna6w
Ze blijven de onderkant van de O Veranderen in oranje:S ze willen er een n van maken ofzo
Ik heb wel een beetje donker blauw aan de bovenkant getekend.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef Litso het volgende:
Wie is er nou met dat fletse blauw bezig onderin de O?
Ik heb net ff de onderkant van de O iets meer blauw gemaakt jaquote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef Litso het volgende:
Wie is er nou met dat fletse blauw bezig onderin de O?
Alleen krijg ik die dus met geen mogelijkheid werkend.....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
Ja gebruik die fuckin kleurentool nou eens waar hij voor gemaakt is mensen!
Let op dat de kleurencirkel iedere keer op de goede positie staat! (dus niet je venster vergroten/verkleinen/verslepen/scrollen)!!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen krijg ik die dus met geen mogelijkheid werkend.....
Hee leukquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:12 schreef _Suske het volgende:
Dat was ikIk lees al jaren regelmatig het forum, en heb ook al een paar keer meegeholpen bij het herstellen van het logo, maar ik heb nooit de moeite genomen om een account aan te vragen..
Bij deze dus
Ah de onbekende restaurateurquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:12 schreef _Suske het volgende:
Dat was ikIk lees al jaren regelmatig het forum, en heb ook al een paar keer meegeholpen bij het herstellen van het logo, maar ik heb nooit de moeite genomen om een account aan te vragen..
Bij deze dus
Ik zag het staan ja, in het witte vlak van de O.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef Dagonet het volgende:
TVP.
Dat was ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef Thieske het volgende:
Whaha net samen met iemand "HELP" en wat onduidelijke pijlen weggehaald.
Toch leuk om te zien dat je met zn 2en bezig bent.
Dat heeft niks met online tijd te maken hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef mcintosh het volgende:
Nou ik ben 24/7 online, es ff kijken hoelang het duurt voor ik op 100% zit...
Ik dacht dat er per minuut zoveel % bij kwamquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat heeft niks met online tijd te maken hoor.
Ja, maar daar hoef je niet online voor te zijn. Als je eenmaal een x op die site geweest bent wordt je IP adres opgeslagen en neemt je inkt vanzelf toe, of je nu wel of niet online bent.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik dacht dat er per minuut zoveel % bij kwam
Ah, oké, dacht dat je het venstertje geopend moest houdenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef je niet online voor te zijn. Als je eenmaal een x op die site geweest bent wordt je IP adres opgeslagen en neemt je inkt vanzelf toe, of je nu wel of niet online bent.
Na een uur of 36 ben je een heel eind gok ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ah, oké, dacht dat je het venstertje geopend moest houden
Mooi, check over een paar dagen wel weer ff
Zat jij aan die bovenkant lijntjes te plaatsen? Ik wou daar net beginnen toen ik er lijntjes zag verschijnen dus ging ik maar aan de onderkant (van de bovenkant van de O) het zwart weer herstellen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Mister_Slide het volgende:
De bovenkant van de O net hersteld... maar ik had net niet genoeg inkt
Wat voor lijntjes?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zat jij aan die bovenkant lijntjes te plaatsen? Ik wou daar net beginnen toen ik er lijntjes zag verschijnen dus ging ik maar aan de onderkant (van de bovenkant van de O) het zwart weer herstellen.
dat was ik dan denk ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zat jij aan die bovenkant lijntjes te plaatsen? Ik wou daar net beginnen toen ik er lijntjes zag verschijnen dus ging ik maar aan de onderkant (van de bovenkant van de O) het zwart weer herstellen.
Rechts in de O? Dat was ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:17 schreef MissHobje het volgende:
zo weer wat wit gefikst samen met nog iemand merkte ik![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:43 schreef mcintosh het volgende:
Zijn er al plannen om ons logo uit te breiden?? Of om ViP eens voorgoed aan te pakken
Die snap ik niet, ik dacht dat dat Aziaten waren?quote:
Bewijs dat VIP degene is gweest die ons geholpen heeft?quote:
Nee nee, ik ben voor Fok! bezig, sinds gisteren, verf aan het sparenquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
De P en de V ook!
Jij bent afgevaardigde van VIP of wat?
waarheid als een koe.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef mcintosh het volgende:
Zijn sommige afbeeldingen trouwens beschermt ofzo?
Die hele hele mooie afbeeldingen kan je niet overheen kliederen
Dat je dat uberhaupt probeertquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:46 schreef mcintosh het volgende:
Zijn sommige afbeeldingen trouwens beschermt ofzo?
Die hele hele mooie afbeeldingen kan je niet overheen kliederen
Tja... dat was mijn vraag niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat je dat uberhaupt probeert
Mooie tekeningen moet je mooi laten!
True, ik vind dat tekeningen niet onbeperkt beschermd hoeven worden. Maar n paar dagen/weken is wel leuk!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef mcintosh het volgende:
En in de Hall of Fame staan genoeg mooie tekeningen!!
Dan kun je beter ff wachten tot desbetreffende kliederaar uitgespeeld is! Eventueel een leuke boodschap voor hem achter latenquote:Op vrijdag 15 september 2006 18:02 schreef MI55ILLE het volgende:
er is iemand bezig nu om consequent van die O een U te maken. Zit net wat te 'repareren' en het wordt meteen ondergekliederd
Die was wel héél erg ja!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:04 schreef Dromer het volgende:
Hoop wit in de F gegooid. En over de tekst 'pwnd bye bloodwood' heen. Alleen al om die gruwelijke spelfout moest dat weg...
Done, is op het moment van spreken weer een O.quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ik heb de O een stuk gerepareerd maar mjin inkt is op. Kan iemand het afmaken?
quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:27 schreef Catbert het volgende:
Done, is op het moment van spreken weer een O.
Moet je zelf weten!quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:43 schreef BEEEEEEN het volgende:
Kunnen we niet een keer inkt sparen als ons logo er mooi bij ligt en GoT of AWF wegvagen :p Hun hebben ons logo ook de hele tijd ondergeklad en hoort ook wel beetje bij drawball is weer eens wat anders dan hele tijd repareren
Ik ben voor (GoT dan, volgens mij heeft AWF ons geholpen dus daar heb ik niets tegen).quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:43 schreef BEEEEEEN het volgende:
Kunnen we niet een keer inkt sparen als ons logo er mooi bij ligt en GoT of AWF wegvagen :p Hun hebben ons logo ook de hele tijd ondergeklad en hoort ook wel beetje bij drawball is weer eens wat anders dan hele tijd repareren
Heb jij weer, is iemand de zwarte lijnen aant weghalen daar!quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:09 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Ik heb de omlijning van de F helemaal recht en consequent gemaakt.
Geen idee...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:36 schreef maartena het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met Techzine? Volgens mij heb ik een paar tz.nl gezien in het Fok!Logo.... zitten zij soms te stieren?
Net alsof dat ze gaat lukken!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:12 schreef jna het volgende:
Als Flabber zo doorgaat komen ze over FOK ! heen, dat kan nog leuk worden![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Cyaa het volgende:
http://www.drawball.nl/fok.php
wtf is dit :p
Heb ik speciaal voor jullie gemaaktquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:18 schreef Cyaa het volgende:
http://www.drawball.nl/fok.php
wtf is dit :p
Als je nieuw bent is het ook allemaal wennenquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
En weer eens wat oranje bijgekleurd. Het valt me op hoe weinig mensen de kleurentool goed gebruiken.
Mee eens isquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Als je nieuw bent is het ook allemaal wennen
Als ik doe wat er staat in die tool, gaat m'n muis ergens naar de linksbovenhoek in het beeld, en de kleur blijft gewoon wat ie is, misschien dat iemand een duidelijkere instructie kan maken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef Litso het volgende:
En weer eens wat oranje bijgekleurd. Het valt me op hoe weinig mensen de kleurentool goed gebruiken.
Druk je wel eerst op s, binnenin de kleurentool? En daarna is het belangrijk dat je het beeld niet verschuift, door te scrollen ofzo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:34 schreef droks het volgende:
[..]
Als ik doe wat er staat in die tool, gaat m'n muis ergens naar de linksbovenhoek in het beeld, en de kleur blijft gewoon wat ie is, misschien dat iemand een duidelijkere instructie kan maken?
Daarom kleur ik het oranje dus ook nooit bij want daar zijn zoveel verschillende kleuren van.![]()
lol wat een kansloze, en ze snieren onze toolsquote:
Ze doen het nu linksonderin he..quote:
Ik wilde de zwarte lijnen in de O doen.. iemand was me net voor. Ging toen maar de O rood maken, iemand was me net voor.. zijn weer goed bezig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:46 schreef Repeat het volgende:
Ben nu de O aan het dichten.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Ik wilde de zwarte lijnen in de O doen.. iemand was me net voor. Ging toen maar de O rood maken, iemand was me net voor.. zijn weer goed bezig.![]()
Die lijntjes waren erg handig iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kwamen mijn lijntjes ongeveer uit?
Ja ze moeten er eens FAK! van maken FUK! kennen we nu welquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:29 schreef Repeat het volgende:
Heel leuk zeg, FUK, echt grappig, hoe krijg je het bedacht.
Ik heb het idee dat het sneller gaat als je langer mee doet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:37 schreef RSH11 het volgende:
Ik wou dat die inkt eens wat sneller bijvulde...
Dat kloptquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:00 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het sneller gaat als je langer mee doet.
Of lijkt dat maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |