Echt bewijs zullen we ook niet zo snel krijgen denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het Geenstijl is geweest...
Klopt ik had dit topic ergens anders geplaatst zodat er meer mensen op af zouden komen. Dat vonden de mods geen goed idee dus hebben ze m weer naar CG gezet. Deel 15 was net gesloten dus hebben ze er deel 16 van gemaakt. Moet nu weg maar zal vanavond de OP ff goed doen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:14 schreef Symer het volgende:
Geweldig hoe het logo er nu weer bijstaat nadat het bijna van de kaart was geveegd![]()
Schouderklopje voor alle tekenaars.
[..]
Er mist wel meer in de OP, zoveel ruimte neemt de medewerkerslijst toch niet in dat hij moet verdwijnen? En een link naar de Wiki zou ook wel handig zijn.
[..]
Op de overvloed aan stijlloos roze na bedoel je?
Ah, nu snap ik die eerste paar posts ook.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Klopt ik had dit topic ergens anders geplaatst zodat er meer mensen op af zouden komen. Dat vonden de mods geen goed idee dus hebben ze m weer naar CG gezet. Deel 15 was net gesloten dus hebben ze er deel 16 van gemaakt. Moet nu weg maar zal vanavond de OP ff goed doen.![]()
VIP gebruikt toch geen vierkanttools? Ik denk dat wij gewoon zo goed zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 12:32 schreef woeeiiii het volgende:
Wauw heeft VIP ons geholpen, of zijn we gewoon goed
Er stond ook nog een deel in R&P. Zo vestig je wel aandacht op je topic natuurlijk, maar ik denk niet dat het positief is eigenlijk. Je gooit alleen maar je eigen glazen in als wordt besloten deze reeks te sluiten omdat iedereen overal gaat spammen.quote:Op donderdag 14 september 2006 12:29 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Klopt ik had dit topic ergens anders geplaatst zodat er meer mensen op af zouden komen. Dat vonden de mods geen goed idee dus hebben ze m weer naar CG gezet. Deel 15 was net gesloten dus hebben ze er deel 16 van gemaakt. Moet nu weg maar zal vanavond de OP ff goed doen.![]()
Mijn inkt is inmiddels weer op, maar alle inkt die ik morgen weer heb zal ik eens besteden om het VIP logo te herstellen. Dat mag ook wel een keerquote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef BoNi het volgende:
Zou VIP echt (weer) geholpen hebben...?
ZIE: http://www.drawball.com/r9ick5
[afbeelding]
Cool.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef BoNi het volgende:
[afbeelding]
Ja leuk iddquote:
Het zou mooi zijn als VIP dat heeft gemaakt maar meestal zetten ze hun naam er toch iets strakker neer. Maar ik hoop dat ze het wel waren!quote:Op donderdag 14 september 2006 14:22 schreef BoNi het volgende:
[afbeelding]
Hier kun je het eea van VIP terugvindenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja leuk iddBen best benieuwd wat voor mensen er achter VIP zitten eigenlijk... Of het ook studenten zijn, of wat dan ook...
AWF heeft trouwens ook best een duidelijk logo nu... Die doen het beter dan FLabber![]()
Links werken niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef Blame het volgende:
[..]
Hier kun je het eea van VIP terugvinden
[lange url, klik hier]
En ook hun laatste creatie:
[lange url, klik hier]
Hint?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Miesjel het volgende:
Zo.. 50% verf verbruikt op de u/o
Verder ben ik bezig geweest met een onmogelijk figuur. Het is redelijk groot geworden. 10 punten als iemand hem weet te vinden.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:20 schreef Thieske het volgende:
Gezellig McD, maar m'n inkt is nu op. :p
Misschien moet je Google wat meer geduld gunnen zodat de pagina vertaald kan worden naar het engels?quote:
Of een boeddhist.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef RSH11 het volgende:
Net was er zo'n harry die een hakenkruis de verkeerde kant op tekende. Vast een 13-jarige...
Hmm ja maar hij tekende later een andere de andere kant op. Dus dan was het een 13-jarige boeddhistquote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef Creature het volgende:
[..]
Of een boeddhist.
Het is dan namelijk het symbool van de boeddha's.![]()
Hij was klaar met vertalen maar hij zei dat de pagina niet bestond, maar nu werkt het wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Misschien moet je Google wat meer geduld gunnen zodat de pagina vertaald kan worden naar het engels?
dat heb ik ongeveer 10 keer per dag ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 17:40 schreef maartena het volgende:
VIP
Ik heb onder de K even weer wat oranje getekend.
En vergeet nooit je auto-vierkant tool uit te schakelen als je een post gaat tikken, want mijn muis ging een beetje vreemd doen.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |