Ik had maar 1.2% omdat ik net alles gebruikt heb, maar heb die 1.2% gebruikt om een stukje F uit te wissen in de VIP kleurquote:Op donderdag 14 september 2006 18:04 schreef Sjippe het volgende:
hmm er staat heel groot fok in het vip logo. ik had maar 2% inkt maar wie hersteld dat ff? Ze hebben ons ook geholpen.
"Very Important Person"quote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef FreeShooter het volgende:
Weet iemand waar VIP voor staat?
In vergelijking met gisterquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Marsepein het volgende:
Net heb ik toch nog even 80% aan oranje en 20 aan blauw weggepoetst. Dus om nu te zeggen dat het er prima bij staat
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.quote:
Al heel wat dat ze blijkbaar ieder-huisje-heeft-zijn-kruisje kunnen!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.
Bij mij op school werkte dat helaas niet, na elk weekend zijn al je cookies enzo weer weg, maar ook het percentage is terug naar 15% . Mooie prutsers daar...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, ik kan niet wachten tot maandag!
Dan hebben alle computers op school waar ik tot nu toe mee bezig ben geweest waarschijnlijk 70 tot 100%!
Rond 10 uur.quote:
Ik zal even kijken wat ik kan doen met die 5%.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef Jugaros het volgende:
http://www.drawball.com/pxna6w
Ze blijven de onderkant van de O Veranderen in oranje:S ze willen er een n van maken ofzo
Ik heb wel een beetje donker blauw aan de bovenkant getekend.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef Litso het volgende:
Wie is er nou met dat fletse blauw bezig onderin de O?
Ik heb net ff de onderkant van de O iets meer blauw gemaakt jaquote:Op donderdag 14 september 2006 23:40 schreef Litso het volgende:
Wie is er nou met dat fletse blauw bezig onderin de O?
Alleen krijg ik die dus met geen mogelijkheid werkend.....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
Ja gebruik die fuckin kleurentool nou eens waar hij voor gemaakt is mensen!
Let op dat de kleurencirkel iedere keer op de goede positie staat! (dus niet je venster vergroten/verkleinen/verslepen/scrollen)!!quote:Op donderdag 14 september 2006 23:48 schreef maartena het volgende:
[..]
Alleen krijg ik die dus met geen mogelijkheid werkend.....
Hee leukquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:12 schreef _Suske het volgende:
Dat was ikIk lees al jaren regelmatig het forum, en heb ook al een paar keer meegeholpen bij het herstellen van het logo, maar ik heb nooit de moeite genomen om een account aan te vragen..
Bij deze dus
Ah de onbekende restaurateurquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:12 schreef _Suske het volgende:
Dat was ikIk lees al jaren regelmatig het forum, en heb ook al een paar keer meegeholpen bij het herstellen van het logo, maar ik heb nooit de moeite genomen om een account aan te vragen..
Bij deze dus
Ik zag het staan ja, in het witte vlak van de O.....quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:10 schreef Dagonet het volgende:
TVP.
Dat was ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:22 schreef Thieske het volgende:
Whaha net samen met iemand "HELP" en wat onduidelijke pijlen weggehaald.
Toch leuk om te zien dat je met zn 2en bezig bent.
Dat heeft niks met online tijd te maken hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:03 schreef mcintosh het volgende:
Nou ik ben 24/7 online, es ff kijken hoelang het duurt voor ik op 100% zit...
Ik dacht dat er per minuut zoveel % bij kwamquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:04 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat heeft niks met online tijd te maken hoor.
Ja, maar daar hoef je niet online voor te zijn. Als je eenmaal een x op die site geweest bent wordt je IP adres opgeslagen en neemt je inkt vanzelf toe, of je nu wel of niet online bent.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik dacht dat er per minuut zoveel % bij kwam
Ah, oké, dacht dat je het venstertje geopend moest houdenquote:Op vrijdag 15 september 2006 02:06 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja, maar daar hoef je niet online voor te zijn. Als je eenmaal een x op die site geweest bent wordt je IP adres opgeslagen en neemt je inkt vanzelf toe, of je nu wel of niet online bent.
Na een uur of 36 ben je een heel eind gok ik.quote:Op vrijdag 15 september 2006 02:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ah, oké, dacht dat je het venstertje geopend moest houden
Mooi, check over een paar dagen wel weer ff
Zat jij aan die bovenkant lijntjes te plaatsen? Ik wou daar net beginnen toen ik er lijntjes zag verschijnen dus ging ik maar aan de onderkant (van de bovenkant van de O) het zwart weer herstellen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:53 schreef Mister_Slide het volgende:
De bovenkant van de O net hersteld... maar ik had net niet genoeg inkt
Wat voor lijntjes?quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zat jij aan die bovenkant lijntjes te plaatsen? Ik wou daar net beginnen toen ik er lijntjes zag verschijnen dus ging ik maar aan de onderkant (van de bovenkant van de O) het zwart weer herstellen.
dat was ik dan denk ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 13:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zat jij aan die bovenkant lijntjes te plaatsen? Ik wou daar net beginnen toen ik er lijntjes zag verschijnen dus ging ik maar aan de onderkant (van de bovenkant van de O) het zwart weer herstellen.
Rechts in de O? Dat was ikquote:Op vrijdag 15 september 2006 14:17 schreef MissHobje het volgende:
zo weer wat wit gefikst samen met nog iemand merkte ik![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:43 schreef mcintosh het volgende:
Zijn er al plannen om ons logo uit te breiden?? Of om ViP eens voorgoed aan te pakken
Die snap ik niet, ik dacht dat dat Aziaten waren?quote:
Bewijs dat VIP degene is gweest die ons geholpen heeft?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |