Ik had maar 1.2% omdat ik net alles gebruikt heb, maar heb die 1.2% gebruikt om een stukje F uit te wissen in de VIP kleurquote:Op donderdag 14 september 2006 18:04 schreef Sjippe het volgende:
hmm er staat heel groot fok in het vip logo. ik had maar 2% inkt maar wie hersteld dat ff? Ze hebben ons ook geholpen.
"Very Important Person"quote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef FreeShooter het volgende:
Weet iemand waar VIP voor staat?
In vergelijking met gisterquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Marsepein het volgende:
Net heb ik toch nog even 80% aan oranje en 20 aan blauw weggepoetst. Dus om nu te zeggen dat het er prima bij staat
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.quote:
Al heel wat dat ze blijkbaar ieder-huisje-heeft-zijn-kruisje kunnen!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.
Bij mij op school werkte dat helaas niet, na elk weekend zijn al je cookies enzo weer weg, maar ook het percentage is terug naar 15% . Mooie prutsers daar...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, ik kan niet wachten tot maandag!
Dan hebben alle computers op school waar ik tot nu toe mee bezig ben geweest waarschijnlijk 70 tot 100%!
Rond 10 uur.quote:
Ik zal even kijken wat ik kan doen met die 5%.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef Jugaros het volgende:
http://www.drawball.com/pxna6w
Ze blijven de onderkant van de O Veranderen in oranje:S ze willen er een n van maken ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |