Hier kun je het eea van VIP terugvindenquote:Op donderdag 14 september 2006 15:44 schreef Foeske het volgende:
[..]
Ja leuk iddBen best benieuwd wat voor mensen er achter VIP zitten eigenlijk... Of het ook studenten zijn, of wat dan ook...
AWF heeft trouwens ook best een duidelijk logo nu... Die doen het beter dan FLabber![]()
Links werken niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:02 schreef Blame het volgende:
[..]
Hier kun je het eea van VIP terugvinden
[lange url, klik hier]
En ook hun laatste creatie:
[lange url, klik hier]
Hint?quote:Op donderdag 14 september 2006 16:08 schreef Miesjel het volgende:
Zo.. 50% verf verbruikt op de u/o
Verder ben ik bezig geweest met een onmogelijk figuur. Het is redelijk groot geworden. 10 punten als iemand hem weet te vinden.
quote:Op donderdag 14 september 2006 16:20 schreef Thieske het volgende:
Gezellig McD, maar m'n inkt is nu op. :p
Misschien moet je Google wat meer geduld gunnen zodat de pagina vertaald kan worden naar het engels?quote:
Of een boeddhist.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:48 schreef RSH11 het volgende:
Net was er zo'n harry die een hakenkruis de verkeerde kant op tekende. Vast een 13-jarige...
Hmm ja maar hij tekende later een andere de andere kant op. Dus dan was het een 13-jarige boeddhistquote:Op donderdag 14 september 2006 17:09 schreef Creature het volgende:
[..]
Of een boeddhist.
Het is dan namelijk het symbool van de boeddha's.![]()
Hij was klaar met vertalen maar hij zei dat de pagina niet bestond, maar nu werkt het wel.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:34 schreef Blame het volgende:
[..]
Misschien moet je Google wat meer geduld gunnen zodat de pagina vertaald kan worden naar het engels?
dat heb ik ongeveer 10 keer per dag ofzoquote:Op donderdag 14 september 2006 17:40 schreef maartena het volgende:
VIP
Ik heb onder de K even weer wat oranje getekend.
En vergeet nooit je auto-vierkant tool uit te schakelen als je een post gaat tikken, want mijn muis ging een beetje vreemd doen.....![]()
Ik had maar 1.2% omdat ik net alles gebruikt heb, maar heb die 1.2% gebruikt om een stukje F uit te wissen in de VIP kleurquote:Op donderdag 14 september 2006 18:04 schreef Sjippe het volgende:
hmm er staat heel groot fok in het vip logo. ik had maar 2% inkt maar wie hersteld dat ff? Ze hebben ons ook geholpen.
"Very Important Person"quote:Op donderdag 14 september 2006 18:55 schreef FreeShooter het volgende:
Weet iemand waar VIP voor staat?
In vergelijking met gisterquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef Marsepein het volgende:
Net heb ik toch nog even 80% aan oranje en 20 aan blauw weggepoetst. Dus om nu te zeggen dat het er prima bij staat
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.quote:
Al heel wat dat ze blijkbaar ieder-huisje-heeft-zijn-kruisje kunnen!quote:Op donderdag 14 september 2006 22:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Neurtz..? Zitten een stel dislectische kleuters steeds ons logo te vergallen of zo..? OMFG. Ach ja, het is natuurlijk gewoon paint, de gemiddelde amoebe kan hier natuurlijk nog mee uit de voeten.
Bij mij op school werkte dat helaas niet, na elk weekend zijn al je cookies enzo weer weg, maar ook het percentage is terug naar 15% . Mooie prutsers daar...quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef mcDavid het volgende:
Wheheh, ik kan niet wachten tot maandag!
Dan hebben alle computers op school waar ik tot nu toe mee bezig ben geweest waarschijnlijk 70 tot 100%!
Rond 10 uur.quote:
Ik zal even kijken wat ik kan doen met die 5%.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:31 schreef Jugaros het volgende:
http://www.drawball.com/pxna6w
Ze blijven de onderkant van de O Veranderen in oranje:S ze willen er een n van maken ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |