En hijs is nu gewoon vol.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:09 schreef Godlike02 het volgende:
Feedback - Please shoot the pianist
Daar kan je het gewoon vragen hoor.
maar het antwoord is ook al in de reeks zelf gegeven
Ik wist het antwoord eigenlijk al hoor..quote:Op woensdag 13 september 2006 23:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Als deel 14 de laatste is dan zit die vast volen daarom zakt hij weg.
En als een SA het even naar GC gooithet topic heeft al de juiste naam.
Hij staat nog steeds onderaan met zo'n gek tekentje ervoor, niet leukquote:Op woensdag 13 september 2006 23:14 schreef Dagonet het volgende:
Schopje
Inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 23:45 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds onderaan met zo'n gek tekentje ervoor, niet leuk![]()
Ik wacht even tot morgenvroeg zodat ik iets meer inkt heb!quote:Op woensdag 13 september 2006 23:49 schreef -jos- het volgende:
Wie gaat die K fixen?
Ik heb vast weer een paar procent! Even kijken of ik wat kan bijstippenquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Het logo komt al mooi terug. Jammer dat ik tot morgen moet wachten voordat ik weer een handje kan helpen
Meer dan je denkt als je ziet hoe snel het logo er telkens weer staat. Lang niet iedereen post zijn 'werkzaamheden' in de topics..quote:Op donderdag 14 september 2006 01:18 schreef Foeske het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoeveel mensen uit de op nog regelmatig meehelpen... Niet zoveel als in het begin vrees ik
Dat was ik, ik gebruik die kleurentool nooitquote:Op donderdag 14 september 2006 10:32 schreef BoNi het volgende:
RIP 'RIP'
Ik heb de tool gebruikt, maar toch weer net een andere kleur oranje dan de andere persoon die de letters ook weghaalde...!
Dat heb ik gister al gedaan.. alle 4 de topics zijn nu weg..quote:Op donderdag 14 september 2006 11:12 schreef Xith het volgende:
Kunnen we niet wat 'aderteren' op FOK voor meer soldaten? gewoon 'per ongeluk' ergens anders posten
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het Geenstijl is geweest...quote:Op donderdag 14 september 2006 11:48 schreef corc het volgende:
Het gaat wel weer goed nu! We gaan winnen!
Misschien dat we '[drawball 16]Fok! pnwd Geenstijl' even als topictitel moeten voeren, dat trekt vast veel mensen.![]()
Er mist wel meer in de OP, zoveel ruimte neemt de medewerkerslijst toch niet in dat hij moet verdwijnen? En een link naar de Wiki zou ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:26 schreef Irritinus het volgende:
Deeltje 15 mist in de OP!
Op de overvloed aan stijlloos roze na bedoel je?quote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het Geenstijl is geweest...
Echt bewijs zullen we ook niet zo snel krijgen denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 12:01 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het Geenstijl is geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |