De krassen opzich maken mij weinig uit, maar op het beeld is het echt klote vooral met de video.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat ook
Maar als hij even krasvrij blijft als de mini, ga ik er toch over nadenken
Jawelquote:Op woensdag 13 september 2006 16:48 schreef ThijsThijs het volgende:
maar waarom zou dat eigenlijk niet kunnen, dat je de search functie niet ook op de iPod video kunt zetten.. aangezien het geen nieuwe generatie is.
Ja die kan je kopen in de itms ik heb gister poker gekochtquote:Op woensdag 13 september 2006 16:52 schreef woeeiiii het volgende:
Hoi ik heb een iPod Video, en kan je die spellen ook ergens downloaden, want ik ben die solitaire aardig zat aan t worden
Heb je credit card voor nodig ofniet ?quote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja die kan je kopen in de itms ik heb gister poker gekocht.
Het gaat mensen ook vaak om het produc of om de 80gbquote:Op woensdag 13 september 2006 16:53 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik denk toch niet dat mensen met een 5g naar 6g gaan alleen omdat het scherm helderde is (wat nu al goed is) en er een search funtie inzit.
Denk het niet omdat je er verder niets mee kunt. Je kunt ze alleen op je iPod zetten, bovendien zijn ze pas 1 dag uit.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:57 schreef woeeiiii het volgende:
Ja kopen met een CC, die heb ik niet.. nerges een site waar je ze gratis -illegaal- kan downloaden?
Mijn 60GB zit volquote:Op woensdag 13 september 2006 17:07 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
Hmm die iPod Nano (zilver) is vet, maar video's op je iPod is wellicht ook handig... misschien toch maar een gewone iPod nemen.... 30 gig is wel voldoende lijkt mij
Nee, je kunt ook ergens anders een account aanmaken en dan die aanmelden mij de iTMSquote:Op woensdag 13 september 2006 16:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
Heb je credit card voor nodig ofniet ?
je had toch geen CC?quote:Op woensdag 13 september 2006 18:15 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb nu ook poker op mn Pod, ziet er heel vet uit!
/sta al 775$ in de plus
quote:Op woensdag 13 september 2006 22:29 schreef mindgames het volgende:
Voor de 5G iPod gebruikers:
Met het programma iTube kun je filmpjes van YouTube rechtstreeks converteren tot iPod-formaat.
Geweldige uitvinding.
quote:Windows 2000/XP
Inderdaad, check dit.quote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef tonks het volgende:
Je hebt zoiets ook voor de Mac hoor, heet podtube ofzo.
Dat liet steve jobs ook zien in dat filmpje van de special eventquote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef tonks het volgende:
Oja heb iets ontdekt in de nieuwe iPod software (denk ik) als je door de lijst nummers scrollt en je komt bij de A B C enzo dan zie je ook een grote A in beeld.
Oke tof, dank voor de link mindgamesquote:Op donderdag 14 september 2006 08:31 schreef tonks het volgende:
[..]
Je hebt zoiets ook voor de Mac hoor, heet podtube ofzo.
Ik zou echt serieus doorspraren voor de 20"quote:Op donderdag 14 september 2006 10:50 schreef TwyLight het volgende:
Binnenkort plaats ik mijn bestelling van een iMac 17" 2,16 Ghz Dual Core en een iPod 30GB wit![]()
idd ik heb hem ook gehaald echt een top ding alleen de afstandbediening moet je goed bij drukken anders werkt ie niet.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb net even het iPod dock uit de Lidl folder gehaald. Mooi dingetje. Geeft ook een prima geluid.
Kortom... echt waar voor z'n geld.
weet je misschien ook of de nieuwe nano er ook in past?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:59 schreef liquid-orange het volgende:
Ik heb net even het iPod dock uit de Lidl folder gehaald. Mooi dingetje. Geeft ook een prima geluid.
Kortom... echt waar voor z'n geld.
Ik denk het niet. De oude past sowieso wel, maar ik denk niet dat ze al rekening hadden gehouden met de nieuwe.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:42 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
weet je misschien ook of de nieuwe nano er ook in past?
'k heb het al besteld.. mja ik hoef ook niet persé zon groot scherm. 1440 x 900 resolutie vind ik primá.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:44 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik zou echt serieus doorspraren voor de 20"
Dat heb ik nog nooit gehoord. Vreemd.quote:
bron?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef Blivox het volgende:
Mag ik iedereen nog even waarschuwen niet naar iTunes 7 te updaten. Heel erg buggy, wacht nog maar lekker tot er een patch uitkomt of nieuwe versie met fixes.
Bron, ik! Heel betrouwbaar dus. Kijk ook maar even op het iPod forum. iTunes 7 voor Windows heeft vaak last van slechte geluidskwaliteit, stottering, extra snelle afspeelsnelheid, gezeik dus.quote:
Aaah, vandaar... speelt idd voor geen meter bij mij, alleen maar geknetter en gekraakquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:42 schreef Blivox het volgende:
[..]
Bron, ik! Heel betrouwbaar dus. Kijk ook maar even op het iPod forum. iTunes 7 voor Windows heeft vaak last van slechte geluidskwaliteit, stottering, extra snelle afspeelsnelheid, gezeik dus.
Het lijkt erop dat de iTunes soundengine (Ja, Quicktime) een beetje problemen heeft in de laatste versie met DirectX-sound. Waveout-mode selecteren helpt vaak wel, maar dat is geen oplossing imho. Directosound moet gewoon perfect werken.
Dit ben ik niet van Appeltje gewend.
iTunes is echt behoorlijk irritant hier!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef Blivox het volgende:
Mag ik iedereen nog even waarschuwen niet naar iTunes 7 te updaten. Heel erg buggy, wacht nog maar lekker tot er een patch uitkomt of nieuwe versie met fixes.
Ja bij de dixons vandaag.. staat zo'n kerel een iPod video 60gb te kopen.. ik dacht van waar ben je in mee bezigquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:56 schreef Steve-O het volgende:
Wat een n00bs bij de dixon
Vraag je om een 8Gb zegt ie "welke kleur?"
En ik heb hier 4 iPod in huis gehad en met geen van allen problemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:59 schreef kingjotte het volgende:
Mag ik iedereen waarschuwwen om geen iPod te kopen!
Ik heb er zelf ongeveer 2 jaar een gehad, en niks dan ellende mee gehad.
- na een weekeindje niet gebruiken moet je de iPod resetten, omdat hij anders niet aangaat, dit gaat op een zeer lastige manier, zodat je de eerste keer dat het voorkomt de hele treinreis zonder muziek zit.
- binnen een jaar kapot, na veel gezeur toch een vervanger, maar nee, geen nieuwe, dus geen extra garantie. (originele garantie of 3 maanden na ontvangst vervangend exemplaar)
- onverklaarbare vastlopers, batterijen die 'ineens' leeg zijn
- 9 maanden later WEER de harde schijf kapot --> typisch geval van jammer, koop maar een nieuwe, zegt apple. Nou, ik dacht het niet, bekijk het maar, ik koop er nu eentje die het WEL doet als ik dat wil.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:57 schreef Remzz het volgende:
Bij de Dixons stond vorige week nog een 4G voor 300+ euro
iets meer geworden maar niet veel meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:19 schreef Martijn_16 het volgende:
Kwil een Ipod video 30gb kopen, maar iedereen zegt de hele tijd dat de batterij helemaal niet lang meegaat tijdens het film kijken.. Weet iemand of dit probleem is verholpen met de nieuwe versies?![]()
Ja maar jij hebt geen video gekocht (dom)quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb die van mij ook bij de Dixons gekocht, was 60 gb en 325 euro
ik hoef toch geen video's te zien, gaat mij toch alleen om de muziekquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen video gekocht (dom)
Ipod Nano = mini ipod miniquote:Op zondag 17 september 2006 01:13 schreef iz0r het volgende:
ipod nano = ipod mini ?
8 is nog niet uitquote:Op zondag 17 september 2006 01:42 schreef tonks het volgende:
Probeer 8 nog eens te installeren en wat is de error precies?
uhm, ik jank niet ik deedquote:Op zondag 17 september 2006 01:44 schreef tonks het volgende:
Nouja dan help je jezelf maar als je meteen gaat janken als ik een verkeerd cijfer typ. hoop dat je iPod helemaal verneukt is
Tonksje, dat doe jij ook bij anderen dus sjjtquote:Op zondag 17 september 2006 01:44 schreef tonks het volgende:
Nouja dan help je jezelf maar als je meteen gaat janken als ik een verkeerd cijfer typ. hoop dat je iPod helemaal verneukt is
Ik heb eens de kleine lettertjes op de Apple website gelezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:59 schreef kingjotte het volgende:
- binnen een jaar kapot, na veel gezeur toch een vervanger, maar nee, geen nieuwe, dus geen extra garantie. (originele garantie of 3 maanden na ontvangst vervangend exemplaar)
Bij Dixons? Dat heb ik ook gedaan. Maar volgens mij gaan zo ongelovelijk moeilijk doen als jij een nieuwe komt eisen.quote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er ook een verzekering bijgenomen voor 3 jaar ( 60 euro) Mocht ik hem binnen die 3 jaar zelf laten vallen of er komt een scheur in het display ofzo, dan kan ik hem omruilen voor de iPod die op dat moment het meest geheugen heeft. Stel dus dat ik hem over 2 jaar laat vallen, dan zit er eigenlijk geen garantie meer op, maar dan kan ik hem dus wel omruilen voor een tegen die tijd misschien iPod 140 GB
bij me fototoestel werd ik niet genaaid, ging ook na 2 jaar kapot en heb gewoon een nieuwe gekregen toenquote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort verzekeringen zijn idd 1 grote naaipartij, je mag wel betalen maar als je komt claimen is er altijd wel een clausule waardoor je niets krijgt...
Is lelijk dan het enige nadeel? Dan koop je hem toch ook niet als je hem lelijk vindquote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef mini-lellan het volgende:
me moeder heeft de iPod Nano 2Gb (2e generatie) en vind em echt oerlelijk![]()
alleen voordeel is:
geen vingerafdrukken
24 uurs accu
60% lichter
me maquote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is lelijk dan het enige nadeel? Dan koop je hem toch ook niet als je hem lelijk vind
jonge wat heb je nou aan 140gbquote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er ook een verzekering bijgenomen voor 3 jaar ( 60 euro) Mocht ik hem binnen die 3 jaar zelf laten vallen of er komt een scheur in het display ofzo, dan kan ik hem omruilen voor de iPod die op dat moment het meest geheugen heeft. Stel dus dat ik hem over 2 jaar laat vallen, dan zit er eigenlijk geen garantie meer op, maar dan kan ik hem dus wel omruilen voor een tegen die tijd misschien iPod 140 GB
had ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:40 schreef Sylvana het volgende:
gister een iPod video gekocht met 60 gb geheugen, alleen wil er nou dus muziek opzetten, maar iTunes ( versie 7) loopt echt de hele tijd vast of herkent me iPod niet als bron, dus schiet niet echt op zoHeel frustrerend, heb ik eindelijk een iPod en dan kan ik er net 1,5 cd opzetten en dan kan ik weer ff niks doen enzo
Dit probleem heb ik ook (deels) gehad. Bij mij sloeg hij op een gegeven moment de helft van de nummers over. Maar ik wist meteen waardoor dat kwam. Ik had m'n iPod op een andere pc aangesloten waar ook iTunes opstond. Hij begon toen rustig te sync-en maar omdat hij niet de goede playlists kon vinden, betekende dit sync-en dat hij de iPod eigenlijk gewoon leeg aan het gooien was. Het vreemde was, was dat de nummers wel op de iPod leken te blijven staan (je kon ze wel zien en selecteren) maar dat hij ze skipte als je ze probeerde af te spelen. Mijn oplossing: lege playlist maken en hem daarmee synce-en. Als hij dan helemaal leeg is, weer volzetten met de goede playlists.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:48 schreef HomerJ het volgende:
-Alle liedjes worden meteen doorgespoeld, dus als ik een playlist selecteer dan gaat hij alle liedjes lang zonder af te spelen
Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Roi het volgende:
Hoe en wat zit het met radio luisteren op je iPod? Hoe duur gaat dat geintje worden en werkt het ook een beetje ?
Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef samjustme het volgende:
Wie kan me helpen? Mij pc herkent de ipod nano niet. Ben naar ipod store geweest en hij deed het gewoon, toen ik thuis aankwam en hem op mijn pc aansluitte deed ie prima voor ongeveer 2 seconden en daarna viel iet uit en gaat niet meer aan. Please help me!!! Wat is met mijn ipod nano aan de hand
Lijkt mij ook jaquote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?
Hmm dat is wel prijzig ja.quote:Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!
Radio Remote
donequote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
Hallo Appelgebruikers!
Willen jullie deze Apple enquete even invullen?![]()
Bedankt.![]()
Ik dacht precies het zelfdequote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef tonks het volgende:
Wtf is een wifi konijn
Hehequote:Op zondag 17 september 2006 20:03 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
http://www.69design.nl/femke/Femke1.jpg
Goed gedaan
We stellen het zeer op prijs als je eerst vraagt of je een linkje naar een enquete mag sturen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
Hallo Appelgebruikers!
Willen jullie deze Apple enquete even invullen?![]()
Bedankt.![]()
Ik heb als plaats 'internet-stad' ingevuldquote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
We stellen het zeer op prijs als je eerst vraagt of je een linkje naar een enquete mag sturen.
Overigens klopt de volgorde van de vragen voor geen meter... hoe kan ik nou invullen in welke plaats ik een applestore heb bezocht als ik nog nooit in zo'n store ben geweest?
Niemand?quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Mvnl het volgende:
Nu heb ik een probleempje met itunes 7:
als ik bestanden(nummers) toe wil voegen aan de bibliotheek en op openen/ok druk doet t programma niets. Hij loopt niet vast ofzo, maar hij negeert de geselecteerde nummers gewoon volkomen en voegt niets toe.
Als ik er 1 of 2 selecteer gaat t nog wel goed, maar bij 5 of meer nummers doet dit probleem zich voor.
Hebben meer mensen hier bij versie 7 last van, of misschien al eerder last gehad en een oplossing gevonden?
Er zijn wel meer mensen die problemen hebben met versie 7, ik ook, aangeraden wordt om gewoon versie 6 weer te gebruiken, die doet het wel goed en maar hopen dat Aplle snel met een update komt, maar lijkt me wel als er zoveel klachten zijnquote:
quote:Gebruikers klagen over nieuwste versie iTunes
Uitgegeven: 14 september 2006 13:40
Laatst gewijzigd: 14 september 2006 14:11
AMSTERDAM - Gebruikers die de nieuwste versie van iTunes gedownload hebben, klagen over de slechte geluidskwaliteit en over het feit dat het programma tracks overslaat. Afgelopen dinsdag werd iTunes 7.0 met groots vertoon gelanceerd door Apple.
Op verschillende discussieforums wordt melding gemaakt van problemen met iTunes 7.0. De meeste klachten gaan over de slechte geluidskwaliteit en het overslaan van tracks. "Ik heb zojuist de nieuwe iTunes geinstalleerd, maar alle nummers worden door elkaar afgespeeld. Daarnaast is de kwaliteit van het geluid bijzonder slecht", zo luidt een van de posts.
Daarnaast zijn sommige gebruikers tot de vervelende ontdekking gekomen dat eerder gedownloade nummers door de update compleet van de computer verdwenen zijn. "Toen ik mijn iPod op mijn laptop aansloot ontdekte ik dat alle nummers die ik eerder bij de iTunes Music Store had gekocht spoorloos waren verdwenen", zo klaagt iemand.
Onvrede
Gebruikers hopen dat Apple de klachten snel oppikt en verhelpt. De computergigant heeft nog niet gereageerd op alle onvrede rondom het programma. Ondertussen hebben veel gebruikers de oude versie van iTunes weer teruggezet op de computer.
Met iTunes 7.0 kan men de muziek- en filmcollectie op de computer beheren. Via de gelijknamige internetwinkel kunnen onder meer muziek en spelletjes gekocht worden. Apple-topman Steve Jobs presenteerde dinsdag tijdens een bijeenkomst in San Francisco de nieuwe filmsectie van iTunes.
Bron: nu.nl
Tja, dit is bij mij t enige probleem, en terug naar 6 lijkt me niet zo'n succes omdat die m'n library ws. niet meer herkent, en opnieuw 15.000 nummers toevoegen lijkt me niet zo prettig (bovendien ben ik dan de playcount kwijt en daar draaien al m'n playlists op)quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die problemen hebben met versie 7, ik ook, aangeraden wordt om gewoon versie 6 weer te gebruiken, die doet het wel goed en maar hopen dat Aplle snel met een update komt, maar lijkt me wel als er zoveel klachten zijn
zie dit nieuwsbericht:
[..]
Ja, ik heb die problemen met nummers toevoegen ook. Ik omzeil het nu door gewoon hele mappen toe te voegen (volgende optie in het menu), dan werkt het wel.quote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Tja, dit is bij mij t enige probleem, en terug naar 6 lijkt me niet zo'n succes omdat die m'n library ws. niet meer herkent, en opnieuw 15.000 nummers toevoegen lijkt me niet zo prettig (bovendien ben ik dan de playcount kwijt en daar draaien al m'n playlists op)
Daarnaast ben ik net 3 volle dagen bezig geweest om coverart bij elkaar te sprokkelen omdat die in versie 7 zo mooi naar voren komt, dus terug naar 6 wil ik nu niet meer
(nou zou je dan kunnen zeggen 'zeur dan niet', maar ik ben me bewust dat dit ws. een bug van itunes 7 is, de vraag is alleen of iemand er al een oplossinkje voor heeft gevonden)
jaquote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef ThijsThijs het volgende:
Op internet kwam ik iPod games tegen klopt het dat het bestands type op .ipg eindigt?
Klopt, zit er inderdaad niet bij. Ik heb hem ook vandaag gekocht. Maar ik gebruik ze toch niet, ik gebruik altijd wat grotere headphones.. komt toch wat beter geluid uitquote:Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
k heb net mijn zojuist aangeschafte zwarte 8GB iPod Nano uitgepakt, maar het viel mij meteen op dat er geen schuimpjes/kussentjes voor de oordopjes zijn bijgeleverd?
Dat is echt een gemis voor mij.
Je vergeet nog de cdrom met iTunes.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Maar het valt mij ook op, je krijgt ook al geen lader bij je iPod, nu ook oordopjes zonder kussentjes, zijn ze nu aan het bezuinigen ofzo?
Een USB lader toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef TwyLight het volgende:
Krijg je geen lader bij je ipod?dus als ik binnenkortmijn ipod binnenkrijg heb ik er geen lader bij?
(ipod 5g)
quote:In the box
* iPod
* Earphones
* USB 2.0 cable
* Dock adapter for use with Universal Dock
* Case
* Quick Start guide
Dat ding kost 49,95. kan je net zo goed de radio remote van apple kopen...quote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef kokos het volgende:
Iemand ervaring met een van deze producten?
Of een site met meer informatie? Wat zijn de beste FM Transmitters voor een iPod Nano 1G
iTrip Nano van griffintechnology.org
http://www.griffintechnology.com/products/itripnano/
[afbeelding]
Pico FM Transmitter van Kensington.com
http://nl.kensington.com/html/11505.html
[afbeelding]
Oh zo, sorry.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef kokos het volgende:
Dan luister je naar radio? Ik wil mijn muziek over FM uitzenden voor in de auto en thuis.
Klopt, alleen via de Postbank studenten Store krijg je nog 10% kortingquote:Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Energie het volgende:
studenten korting lijkt ineene weg te zijn.
Kwam ik vanmiddag dus ook tegen maar ook daar is er geen korting.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Klopt, alleen via de Postbank studenten Store krijg je nog 10% korting
iTrip is kut met peren. Ik heb verschillende soorten gehad, maar de FM-band is in Nederland gewoon te vol. Thuis zou je het nog kunnen gebruiken, maar in de auto krijg je om de X kilometer storing, hapering, ruis etc.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef kokos het volgende:
Iemand ervaring met een van deze producten?
Of een site met meer informatie? Wat zijn de beste FM Transmitters voor een iPod Nano 1G
iTrip Nano van griffintechnology.org
http://www.griffintechnology.com/products/itripnano/
[afbeelding]
Pico FM Transmitter van Kensington.com
http://nl.kensington.com/html/11505.html
[afbeelding]
Je kan de accu zo laten vervangen. Is niet eens zo duur (stukken goedkoper als een nieuwe mp3 speler), ongeveer een euro of 25-30quote:Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sinds een tijdje spaced mijn iPod hem zwaar, heb hem nu sinds vorig jaar juli en ik laad hem op en dan haal ik hem van de stroom af zegt ie: batterij is leeg, sluit de iPod aan op een stroombron en valt ie uit :S volgens mij is de accu dood, ik ehb ook geen zin meer om er moeite voor te doen. Ik koop gewoon een speler met een fatsoenlijke accu
al ga ik wel dat superdeluxe heerlijk handige menu en scroll missen![]()
Volgende week kost 'ie bij de Bijenkorf 249 euro.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:21 schreef whispers het volgende:
In de VS is de prijs van de iPod 30g met de komst van de Zune verlaagd naar 249 dollar. Wanneer verwachten jullie hier de prijsverlaging?
Raarquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef jogie het volgende:
Heb net de allernieuwste IPod video besteld via Apple. Was gister in de Apple Centre in Utrecht en die krijgen hem pas ergens in oktober...wanneer konden ze niet eens zeggen.
Nu krijg ik hem van de week al! Lekker rap allemaal!
doe chill laat em gewoon leeglopen en dan opladenquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Help ! Huil ! Ramp !
Mijn 2Gig vorige versie Nano is zojuist vastgelopen ! Echt gewoon zomaar. Ik was aan het luisteren, en opeens midden in een nummer slaat ie vast. Hij blijft hangen op 1 beeld, en op welke knop ik ook druk, hoe lang ook, hij doet niks. Aansluiten op de computer heb ik ook al geprobeerd, maar de computer ziet m helemaal niet, waarschijnlijk omdat ie dus vast is gelopen.
Help ! Wat kan ik hier nou weer aan doen ?
Zorg dat de HOLD schakelaar op vrij staat, zet 'm dan op HOLD, en dan weer op vrij.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Help ! Huil ! Ramp !
Mijn 2Gig vorige versie Nano is zojuist vastgelopen ! Echt gewoon zomaar. Ik was aan het luisteren, en opeens midden in een nummer slaat ie vast. Hij blijft hangen op 1 beeld, en op welke knop ik ook druk, hoe lang ook, hij doet niks. Aansluiten op de computer heb ik ook al geprobeerd, maar de computer ziet m helemaal niet, waarschijnlijk omdat ie dus vast is gelopen.
Help ! Wat kan ik hier nou weer aan doen ?
Ik hoop voor je dat je de nummers ook nog op de harde schijf van je Mac/PC hebt staan?quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:50 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Help!!!
Ik heb een Ipod Mini van 6GB, en daar staat opeens helemaal geen muziek meer op!
Ik had bijna 6GB vol staan, maar nu staat er helemaal NIETS meer op. Geen playlist, geen albums, geen favorieten.........NIKS!! Alles wat ik meer dan een jaar lang heb opgespaard en netjes heb ingedeeld, is gewoon WEG.. Hoe kan dit? Er is niks mee gebeurd, zette hem aan en toen was het opeens zo..
![]()
Het opmerkelijke is trouwens wel dat er in het overzichtscherm "About" waar alle info over de Ipod in staat, wel staat
"Capacity 5,6 GB" en Available "63,8 MB". Dus volgens deze info zou alles er nog op moeten staan.. Wel staat erboven dat het aantal songs wat erop staat "0" is..Wat is dit en hoe kom ik er vanaf (en aan mijn muziek
)
Jawel, verspreid over vele mapjes en twee pc's dat wel....quote:Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de nummers ook nog op de harde schijf van je Mac/PC hebt staan?![]()
Ik heb er een sinds zaterdag, vrijdagavond werd ik door de Apple store in Utrecht gebelt dat ze binnen waren. En ja, 289,-.quote:Op zondag 24 september 2006 14:58 schreef Elocyp het volgende:
Is het al bekend wanneer die nieuwe 30gb iPods in de winkel komen? En gaan deze ook 289 kosten?
hopen dat ze ook snel in Haarlem bij de Apple store te krijgen zijnquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:31 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ik heb er een sinds zaterdag, vrijdagavond werd ik door de Apple store in Utrecht gebelt dat ze binnen waren. En ja, 289,-.
En ze waren binnen in Haarlem. Zwarte 30gb is minequote:Op dinsdag 26 september 2006 17:19 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
hopen dat ze ook snel in Haarlem bij de Apple store te krijgen zijn![]()
verkoop hem op marktplaats ofzo...quote:Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een aantal weeken geleden een Nano 1G gekocht. Geen leuke actie om deze omteruilen met bijbetaling tegen een 2G?
Ik kreeg net een mailtje van ebay, met daarin de ipod voor 249 euro bij de bijenkorf...quote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef twentemeisje het volgende:
30GB iPod bij DDD Bijenkorf 279,-
249,- lees ik net...goeie koop!quote:Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef twentemeisje het volgende:
30GB iPod bij DDD Bijenkorf 279,-
piepjesprobleem?quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ts mag ik het script van de openings post?
ik wil binnen kort ook maar weer eens gaan kijken voor nieuwe mp3 speler.
en moet zeggen dat de nieuwe nano 8 gigabite wel erg aantrekkelijk is.
of de blauwe 4 gig versie.
weet iemand hoe het zit met dat piepjes probleem?
Gewoon als externe schijf gebruiken en in Windows Explorer een nieuwe map aanmaken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:
Hm..
Ik had een .iso file op m'n iPod gezet in de map notes (in een mapje in notes -> NotesMap).
Ik denk dat daardoor m'n ipod telkens vastsloeg en opnieuw opstartte. Ik heb deze map er nu afgegooid en het werkt weer, hoop ik....
Weet iemand of het hier aan kan liggen en waar je bestanden op je iPod moet zetten?
Ja dat doe ik ook, maar sinds ik versie 1.2 van m'n iPod software heb geinstalleerd (en Itunes 7.0) slaat het kreng vast als ik er gewoon bestanden opzet (ik heb het alleen geprobeerd bij deze bestanden dat wel).quote:Op vrijdag 29 september 2006 14:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gewoon als externe schijf gebruiken en in Windows Explorer een nieuwe map aanmaken.
Al 100x. Ik denk dat die 1.2 update het probleem veroorzaakt, maar zeker weten doe ik het niet..quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef GoldFinch het volgende:
voreg, iPod al eens gerestored?
Jawel, Ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:06 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is hier niemand die zn ipod verzekerd heeft?
je neemt een verzekering op dingen die je echt niet meer kunt betalen als het kapot is. bijvoorbeeld inboedel verzekering of een autoverzekering.. (misschien zelfs een fiets verzekering) maar zelf neem ik geen verzekering op mijn ipod. omdat het niet noodzakenlijk is. en als het kapot is kan ik zelf bepalen of ik er een nieuwe voor koop of niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:06 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is hier niemand die zn ipod verzekerd heeft?
Er is ook al een versie 7.0.1, en die zou wat minder bugs moeten hebben...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Buup het volgende:
HELPPP
heb de nieuwe itunes en nu lees ik hier al dat er heel veel bugs in zitten...maar hoe ga ik terug naar de oude versie ??
Met die nieuw al me muziek toevoegen trekt tie niet...na een paar minuten converteren/ophalen knalt tie er uit en ik heb echt GEEN zin om alles met de hand toe te gaan voegen...
bagger versieee
oke, t is echt n paardenmiddel maar ik heb op advies van diverse forums m ff laten vallen en hij doet t weerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Mijn Ipod deed t vanochtend nog feilloos maar maakte straks een raar ronkend geluid en nu krijg ik na resetten steeds een droevig ipodje te zien...
Nou kan ie dus echt kapot zijn, maar ik wil eerst nog ff alles proberen om t zelf op te lossen.. (volgens mij heeft ie ooit eerder zo'n pictogram laten zien en is t toen ook weer goedgekomen)
Iemand nog gouden tips?
Kan ik dus ook niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef oor het volgende:
[..]
je neemt een verzekering op dingen die je echt niet meer kunt betalen als het kapot is. bijvoorbeeld inboedel verzekering of een autoverzekering.. (misschien zelfs een fiets verzekering) maar zelf neem ik geen verzekering op mijn ipod. omdat het niet noodzakenlijk is. en als het kapot is kan ik zelf bepalen of ik er een nieuwe voor koop of niet.
Helemaal niet nutteloos, ik heb 240 betaald voor dat schijtding, dus als ie valt of gejat wordt of wat ook krijg ik zo een nieuwe.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef Blivox het volgende:
Verzekering op je iPod. Nuttelooooooooos.
Op de nieuwe doos staat in het display Johnny Depp.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:27 schreef frank07 het volgende:
Als ik een nieuwe Ipod 30gb aan ga schaffen, hoe weet ik dan dat ik te maken heb met de nieuwste versie?
Zo op het eerste gezicht zie ik geen verschillen met de vorige ipod, en is volgens mij alleen de beeldkwaliteit verbeterd.
Iemand een idee?
Ik weet dat bij de nieuwe nano de oordopjes veranderd zijn, dit geld ook voor de nieuwe 30gb ipod neem ik aan?
dan is dat iig alvast 1 verschil
Gefeliciteerd! Veel plezier ermeequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:35 schreef TwyLight het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eindelijk ook mn bestelling binnen: imac en ipod
alleen op liedjes op de ipod te zetten heb ik itunes 7 nodig en die staat er niet op en internet is nog niet aangesloten (zit nu op een kut sloom draadloos internet van een dom iemand zonder wachtwoord)
dat ben ik dus nu aan het downloaden maar gaat maar met 7 kb/s![]()
![]()
Mag ik vragen waar je die verzekering hebt, of hij alle schade dekt (en ook diefstal) en wat die verzekering kost?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kan ik dus ook niet.
[..]
Helemaal niet nutteloos, ik heb 240 betaald voor dat schijtding, dus als ie valt of gejat wordt of wat ook krijg ik zo een nieuwe.
zodra de Zune hier komt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:46 schreef whispers het volgende:
Wanneer daalt de prijs van de iPod??
In de VS is de prijs (door de aankondiging van de Zune) al enkele weken verlaagd tot 250 dollar. Wanneer volgt Europa?
De Zune is in de VS toch ook nog niet beschikbaar? De prijsverlaging van de iPod kwam er enkel door de aankondiging (en prijssetting) van de Zune.quote:
Wat had je met je garantie willen doen dan? Ik heb mijn iPod 19-09 dit jaar gekocht. Ik kan zeg maar 5 uur muziek luisteren, zou dat reden genoeg zijn om een nieuwe te lunnen krijgen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb het zelfde met mijn Nano, net nu de garantie 2 weken verlopen is word het snel steeds erger
:[
Er zijn net nieuwe?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:04 schreef whispers het volgende:
Niemand die Apple verdeelt en weet wanneer de prijs hier zal zakken? Ik vermoed dat het een kwestie is van dagen.
In ieder geval wacht ik met kopen tot er een nieuw model uitkomt of het oude in prijs verlaagd wordt. Beide mogen nu stilaan wel eens...
Ik had em willen opsturen. Misschien kan jij dat ook doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat had je met je garantie willen doen dan? Ik heb mijn iPod 19-09 dit jaar gekocht. Ik kan zeg maar 5 uur muziek luisteren, zou dat reden genoeg zijn om een nieuwe te lunnen krijgen?
Dat ga ik morgen ook doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had em willen opsturen. Misschien kan jij dat ook doen.
Eventueel kun je nog testen of hij wel rond de beloofde tijd komt van Apple door een lange speellijst op te zetten, volledig op te laden en dan kijken hoelang die mee gaat.
Ik ga het morgen ook proberen met mijn iPod.
Verdelen. Ik dacht al. En toen snapte ik het. Je bent een Belg. Fok.nl. Snap je? Allochtonen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:04 schreef whispers het volgende:
Niemand die Apple verdeelt en weet wanneer de prijs hier zal zakken? Ik vermoed dat het een kwestie is van dagen.
In ieder geval wacht ik met kopen tot er een nieuw model uitkomt of het oude in prijs verlaagd wordt. Beide mogen nu stilaan wel eens...
kun je niet gewoon een cd of artiest op repeat zetten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had em willen opsturen. Misschien kan jij dat ook doen.
Eventueel kun je nog testen of hij wel rond de beloofde tijd komt van Apple door een lange speellijst op te zetten, volledig op te laden en dan kijken hoelang die mee gaat.
Ik ga het morgen ook proberen met mijn iPod.
Shuffle.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een cd of artiest op repeat zetten?
Wat probeer je precies te zeggen? Ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar probeer eens een volzin te vormen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Verdelen. Ik dacht al. En toen snapte ik het. Je bent een Belg. Fok.nl. Snap je? Allochtonen.![]()
http://www.apple.com/benl/index.htmlquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef whispers het volgende:
[..]
Wat probeer je precies te zeggen? Ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar probeer eens een volzin te vormen.
Correctie: een opgefriste versie van de oude iPod. Oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
http://www.apple.com/benl/index.html
de nieuwe iPods
Tof gezegde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef whispers het volgende:
[..]
Correctie: een opgefriste versie van de oude iPod. Oude wijn in nieuwe zakken.
bron?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef whispers het volgende:
De nieuwe video zal niet zo lang op zich laten wachten. Hoogstens enkele maanden.
In de VS is hij enkele weken geleden in prijs verlaagd. Op de site van apple VS nog 250 dollar.quote:
CopyPodquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:58 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Heeft iemand een goeie PC app voor muziek transfer van ipod naar pc?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:47 schreef Poepoog het volgende:
Ehem. Hebben de nieuwste iPod een zelfde aansluiting onder als de oudere generaties (dwz. kan ik mijn oude lader gebruiken voor een nieuwe iPod?)
De nieuwste heb ik het over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:02 schreef edejong het volgende:
[..]
ik kan m'n ipod nano nog steeds opladen met de oplader van de mini!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
de nieuwste nano heeft gewoon dezelfde aansluiting.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:48 schreef HomerJ het volgende:
Kut Apple
Had in Juni een Ipod Nano gekocht, altijd heel zuining op geweest en nooit laten vallen.
Opeens heeft hij 2 rare problemen:
-Computer herkent hem op geen mogelijkheid meer(alles geprobeerd, Ipod update uninstall en installe etc.)
-Alle liedjes worden meteen doorgespoeld, dus als ik een playlist selecteer dan gaat hij alle liedjes lang zonder af te spelen
Ik vraag service aan Apple(wel goed geregeld!) maar naar een paar dagen krijg ik hem terug met een briefje:
Reparatiekosten zijn te hoog, valt buiten garantie. Kijk voor nieuwe producten op de Apple Shop
Ik ga ze aanklagen!![]()
http://www.apple.com/benl/support/ipod/five_rs/quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:15 schreef nietzman het volgende:
Stap één: Restore je iPod.
Als een schone gerestorede iPod niet gezien word door je computer lijkt het me eerder dat het probleem bij je computer ligt, denk je ook niet? Probeer het eens op een andere machine/installeer iTunes en consorten opnieuw.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://www.apple.com/benl/support/ipod/five_rs/
Ik ben dit hele traject al afgeweest.. Hij doet nog steeds niks..
Ik wil een nieuwe!! @(*#(@!!! Dat ding was destijds 250 euro, en heeft maar zo kort gewerkt.. Ik EIS een nieuwe...
KUTZOOI!!!![]()
Damn dat is wel heel erg goedkoop! Zo één wil ik ook denk ik...alleen is die in NL 290equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik heb er ook 1 !!! Ik heb in Canada een zwarte 30 Gb video gekocht !! Kost omgerekend 200 Euro. Toch netjes dacht ik !!
En gelijk er een EVO Skin v2 bijgekocht (zwart). Alleen jammer dat 'ie nu niet meer in de dock past....
Sorry, vergeten dat te vermelden. Hij ziet hem idd bij deze computer, maar als ik hem daar probeer te 'legen' dan loopt alles vast. Dus, de pc ziet hem wel, alleen je kunt er niks mee want dan loopt alles vast. Itunes ziet hem zoals ik zei helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als een schone gerestorede iPod niet gezien word door je computer lijkt het me eerder dat het probleem bij je computer ligt, denk je ook niet? Probeer het eens op een andere machine/installeer iTunes en consorten opnieuw.
In het ipod scherm aanvinken dat je alleen nummer wil hebben die staan aangevinkt en dan gewoon je muziek syncenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:17 schreef Martijn_16 het volgende:
ik heb net n ipod 30gb gekocht..
ik heb nu met itunes bij de nummers die ik niet wil overzetten het 'vinkje' weggehaald.
Hoe krijg ik nu de andere nummers op mn ipod?
Die is gewoon op de nederlandse site van apple te bestellen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand of de rode ipod nano ook in nederland verkrijgbaar is/komt? mijn zusje wil er namenlijk graag een hebben.
iPod nano (PRODUCT) RED is alleen verkrijgbaar bij de (online) Apple Storequote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand of de rode ipod nano ook in nederland verkrijgbaar is/komt? mijn zusje wil er namenlijk graag een hebben.
iPod herstellen met iTunes?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Mijn mini word nu eindelijk gedetecteerd door Itunes, alleen na 10 nummers erop gezet te hebben geeft itunes aan dat de Ipod waarschijnlijk beschadigd is. Nu ziet hij hem weer niet.
Mijn garantie is net over..
Iemand een idee wat ik kan doen behalve een nieuwe kopen?
Ik heb hier nog wat voor je:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:36 schreef Svyatagor het volgende:
Even klagen.
Thanks.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat voor je:
www.belkin.nl
http://catalog.belkin.com(...)s?Product_Id=248981#
Deze kost 35 euro.
http://catalog.belkin.com(...)ss?Product_Id=182667
Deze kwam ik tijdens het zoeken ook nog tegen, misschien is het wat
ah zo.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ken ze alletwee al, het probleem is dat deze geschikt zijn voor alle iPods t�t de laatste generatie. De nieuwere iPods (die met video) hebben de koptelefoonuitgang meer naar de zijkant, en ook niet meer zo'n sleufje voor de voeding van dingen die je erop kunt klikken. De voicerecorders maken daarom gebruik van de docking-connector. Dat heeft als voordeel dat ze een veel hogere kwaliteit audio kunnen opnemen, maar het nadeel is dat die krengen dus nog nergens in NL of Europa te krijgen zijn.Maar toch bedankt voor je hulp.
Ach, op die rode ben je waarschijnlijk toch eerder uitgekeken dan die op die zwartequote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:56 schreef Henkmanz het volgende:
Tering wat balen dat ze nu met een rooie komen. Ik heb een zwarte gekocht (vond ik het stijlvolst) en nu komen ze tijdelijk met een rode. Hadden ze iets eerder moeten melden.. Maar ja.. als je er als eerste bij wil zijn ben je altijd de lul bij apple.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |