8 is nog niet uitquote:Op zondag 17 september 2006 01:42 schreef tonks het volgende:
Probeer 8 nog eens te installeren en wat is de error precies?
uhm, ik jank niet ik deedquote:Op zondag 17 september 2006 01:44 schreef tonks het volgende:
Nouja dan help je jezelf maar als je meteen gaat janken als ik een verkeerd cijfer typ. hoop dat je iPod helemaal verneukt is
Tonksje, dat doe jij ook bij anderen dus sjjtquote:Op zondag 17 september 2006 01:44 schreef tonks het volgende:
Nouja dan help je jezelf maar als je meteen gaat janken als ik een verkeerd cijfer typ. hoop dat je iPod helemaal verneukt is
Ik heb eens de kleine lettertjes op de Apple website gelezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:59 schreef kingjotte het volgende:
- binnen een jaar kapot, na veel gezeur toch een vervanger, maar nee, geen nieuwe, dus geen extra garantie. (originele garantie of 3 maanden na ontvangst vervangend exemplaar)
Bij Dixons? Dat heb ik ook gedaan. Maar volgens mij gaan zo ongelovelijk moeilijk doen als jij een nieuwe komt eisen.quote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er ook een verzekering bijgenomen voor 3 jaar ( 60 euro) Mocht ik hem binnen die 3 jaar zelf laten vallen of er komt een scheur in het display ofzo, dan kan ik hem omruilen voor de iPod die op dat moment het meest geheugen heeft. Stel dus dat ik hem over 2 jaar laat vallen, dan zit er eigenlijk geen garantie meer op, maar dan kan ik hem dus wel omruilen voor een tegen die tijd misschien iPod 140 GB
bij me fototoestel werd ik niet genaaid, ging ook na 2 jaar kapot en heb gewoon een nieuwe gekregen toenquote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort verzekeringen zijn idd 1 grote naaipartij, je mag wel betalen maar als je komt claimen is er altijd wel een clausule waardoor je niets krijgt...
Is lelijk dan het enige nadeel? Dan koop je hem toch ook niet als je hem lelijk vindquote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef mini-lellan het volgende:
me moeder heeft de iPod Nano 2Gb (2e generatie) en vind em echt oerlelijk![]()
alleen voordeel is:
geen vingerafdrukken
24 uurs accu
60% lichter
me maquote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is lelijk dan het enige nadeel? Dan koop je hem toch ook niet als je hem lelijk vind
jonge wat heb je nou aan 140gbquote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er ook een verzekering bijgenomen voor 3 jaar ( 60 euro) Mocht ik hem binnen die 3 jaar zelf laten vallen of er komt een scheur in het display ofzo, dan kan ik hem omruilen voor de iPod die op dat moment het meest geheugen heeft. Stel dus dat ik hem over 2 jaar laat vallen, dan zit er eigenlijk geen garantie meer op, maar dan kan ik hem dus wel omruilen voor een tegen die tijd misschien iPod 140 GB
had ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:40 schreef Sylvana het volgende:
gister een iPod video gekocht met 60 gb geheugen, alleen wil er nou dus muziek opzetten, maar iTunes ( versie 7) loopt echt de hele tijd vast of herkent me iPod niet als bron, dus schiet niet echt op zoHeel frustrerend, heb ik eindelijk een iPod en dan kan ik er net 1,5 cd opzetten en dan kan ik weer ff niks doen enzo
Dit probleem heb ik ook (deels) gehad. Bij mij sloeg hij op een gegeven moment de helft van de nummers over. Maar ik wist meteen waardoor dat kwam. Ik had m'n iPod op een andere pc aangesloten waar ook iTunes opstond. Hij begon toen rustig te sync-en maar omdat hij niet de goede playlists kon vinden, betekende dit sync-en dat hij de iPod eigenlijk gewoon leeg aan het gooien was. Het vreemde was, was dat de nummers wel op de iPod leken te blijven staan (je kon ze wel zien en selecteren) maar dat hij ze skipte als je ze probeerde af te spelen. Mijn oplossing: lege playlist maken en hem daarmee synce-en. Als hij dan helemaal leeg is, weer volzetten met de goede playlists.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:48 schreef HomerJ het volgende:
-Alle liedjes worden meteen doorgespoeld, dus als ik een playlist selecteer dan gaat hij alle liedjes lang zonder af te spelen
Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Roi het volgende:
Hoe en wat zit het met radio luisteren op je iPod? Hoe duur gaat dat geintje worden en werkt het ook een beetje ?
Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef samjustme het volgende:
Wie kan me helpen? Mij pc herkent de ipod nano niet. Ben naar ipod store geweest en hij deed het gewoon, toen ik thuis aankwam en hem op mijn pc aansluitte deed ie prima voor ongeveer 2 seconden en daarna viel iet uit en gaat niet meer aan. Please help me!!! Wat is met mijn ipod nano aan de hand
Lijkt mij ook jaquote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?
Hmm dat is wel prijzig ja.quote:Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!
Radio Remote
donequote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
Hallo Appelgebruikers!
Willen jullie deze Apple enquete even invullen?![]()
Bedankt.![]()
Ik dacht precies het zelfdequote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef tonks het volgende:
Wtf is een wifi konijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |