jonge wat heb je nou aan 140gbquote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er ook een verzekering bijgenomen voor 3 jaar ( 60 euro) Mocht ik hem binnen die 3 jaar zelf laten vallen of er komt een scheur in het display ofzo, dan kan ik hem omruilen voor de iPod die op dat moment het meest geheugen heeft. Stel dus dat ik hem over 2 jaar laat vallen, dan zit er eigenlijk geen garantie meer op, maar dan kan ik hem dus wel omruilen voor een tegen die tijd misschien iPod 140 GB
had ik ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:40 schreef Sylvana het volgende:
gister een iPod video gekocht met 60 gb geheugen, alleen wil er nou dus muziek opzetten, maar iTunes ( versie 7) loopt echt de hele tijd vast of herkent me iPod niet als bron, dus schiet niet echt op zoHeel frustrerend, heb ik eindelijk een iPod en dan kan ik er net 1,5 cd opzetten en dan kan ik weer ff niks doen enzo
Dit probleem heb ik ook (deels) gehad. Bij mij sloeg hij op een gegeven moment de helft van de nummers over. Maar ik wist meteen waardoor dat kwam. Ik had m'n iPod op een andere pc aangesloten waar ook iTunes opstond. Hij begon toen rustig te sync-en maar omdat hij niet de goede playlists kon vinden, betekende dit sync-en dat hij de iPod eigenlijk gewoon leeg aan het gooien was. Het vreemde was, was dat de nummers wel op de iPod leken te blijven staan (je kon ze wel zien en selecteren) maar dat hij ze skipte als je ze probeerde af te spelen. Mijn oplossing: lege playlist maken en hem daarmee synce-en. Als hij dan helemaal leeg is, weer volzetten met de goede playlists.quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:48 schreef HomerJ het volgende:
-Alle liedjes worden meteen doorgespoeld, dus als ik een playlist selecteer dan gaat hij alle liedjes lang zonder af te spelen
Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!quote:Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Roi het volgende:
Hoe en wat zit het met radio luisteren op je iPod? Hoe duur gaat dat geintje worden en werkt het ook een beetje ?
Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?quote:Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef samjustme het volgende:
Wie kan me helpen? Mij pc herkent de ipod nano niet. Ben naar ipod store geweest en hij deed het gewoon, toen ik thuis aankwam en hem op mijn pc aansluitte deed ie prima voor ongeveer 2 seconden en daarna viel iet uit en gaat niet meer aan. Please help me!!! Wat is met mijn ipod nano aan de hand
Lijkt mij ook jaquote:Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef Blivox het volgende:
[..]
Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?
Hmm dat is wel prijzig ja.quote:Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!
Radio Remote
donequote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
Hallo Appelgebruikers!
Willen jullie deze Apple enquete even invullen?![]()
Bedankt.![]()
Ik dacht precies het zelfdequote:Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef tonks het volgende:
Wtf is een wifi konijn
Hehequote:Op zondag 17 september 2006 20:03 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
http://www.69design.nl/femke/Femke1.jpg
Goed gedaan
We stellen het zeer op prijs als je eerst vraagt of je een linkje naar een enquete mag sturen.quote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
Hallo Appelgebruikers!
Willen jullie deze Apple enquete even invullen?![]()
Bedankt.![]()
Ik heb als plaats 'internet-stad' ingevuldquote:Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
We stellen het zeer op prijs als je eerst vraagt of je een linkje naar een enquete mag sturen.
Overigens klopt de volgorde van de vragen voor geen meter... hoe kan ik nou invullen in welke plaats ik een applestore heb bezocht als ik nog nooit in zo'n store ben geweest?
Niemand?quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Mvnl het volgende:
Nu heb ik een probleempje met itunes 7:
als ik bestanden(nummers) toe wil voegen aan de bibliotheek en op openen/ok druk doet t programma niets. Hij loopt niet vast ofzo, maar hij negeert de geselecteerde nummers gewoon volkomen en voegt niets toe.
Als ik er 1 of 2 selecteer gaat t nog wel goed, maar bij 5 of meer nummers doet dit probleem zich voor.
Hebben meer mensen hier bij versie 7 last van, of misschien al eerder last gehad en een oplossing gevonden?
Er zijn wel meer mensen die problemen hebben met versie 7, ik ook, aangeraden wordt om gewoon versie 6 weer te gebruiken, die doet het wel goed en maar hopen dat Aplle snel met een update komt, maar lijkt me wel als er zoveel klachten zijnquote:
quote:Gebruikers klagen over nieuwste versie iTunes
Uitgegeven: 14 september 2006 13:40
Laatst gewijzigd: 14 september 2006 14:11
AMSTERDAM - Gebruikers die de nieuwste versie van iTunes gedownload hebben, klagen over de slechte geluidskwaliteit en over het feit dat het programma tracks overslaat. Afgelopen dinsdag werd iTunes 7.0 met groots vertoon gelanceerd door Apple.
Op verschillende discussieforums wordt melding gemaakt van problemen met iTunes 7.0. De meeste klachten gaan over de slechte geluidskwaliteit en het overslaan van tracks. "Ik heb zojuist de nieuwe iTunes geinstalleerd, maar alle nummers worden door elkaar afgespeeld. Daarnaast is de kwaliteit van het geluid bijzonder slecht", zo luidt een van de posts.
Daarnaast zijn sommige gebruikers tot de vervelende ontdekking gekomen dat eerder gedownloade nummers door de update compleet van de computer verdwenen zijn. "Toen ik mijn iPod op mijn laptop aansloot ontdekte ik dat alle nummers die ik eerder bij de iTunes Music Store had gekocht spoorloos waren verdwenen", zo klaagt iemand.
Onvrede
Gebruikers hopen dat Apple de klachten snel oppikt en verhelpt. De computergigant heeft nog niet gereageerd op alle onvrede rondom het programma. Ondertussen hebben veel gebruikers de oude versie van iTunes weer teruggezet op de computer.
Met iTunes 7.0 kan men de muziek- en filmcollectie op de computer beheren. Via de gelijknamige internetwinkel kunnen onder meer muziek en spelletjes gekocht worden. Apple-topman Steve Jobs presenteerde dinsdag tijdens een bijeenkomst in San Francisco de nieuwe filmsectie van iTunes.
Bron: nu.nl
Tja, dit is bij mij t enige probleem, en terug naar 6 lijkt me niet zo'n succes omdat die m'n library ws. niet meer herkent, en opnieuw 15.000 nummers toevoegen lijkt me niet zo prettig (bovendien ben ik dan de playcount kwijt en daar draaien al m'n playlists op)quote:Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die problemen hebben met versie 7, ik ook, aangeraden wordt om gewoon versie 6 weer te gebruiken, die doet het wel goed en maar hopen dat Aplle snel met een update komt, maar lijkt me wel als er zoveel klachten zijn
zie dit nieuwsbericht:
[..]
Ja, ik heb die problemen met nummers toevoegen ook. Ik omzeil het nu door gewoon hele mappen toe te voegen (volgende optie in het menu), dan werkt het wel.quote:Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Tja, dit is bij mij t enige probleem, en terug naar 6 lijkt me niet zo'n succes omdat die m'n library ws. niet meer herkent, en opnieuw 15.000 nummers toevoegen lijkt me niet zo prettig (bovendien ben ik dan de playcount kwijt en daar draaien al m'n playlists op)
Daarnaast ben ik net 3 volle dagen bezig geweest om coverart bij elkaar te sprokkelen omdat die in versie 7 zo mooi naar voren komt, dus terug naar 6 wil ik nu niet meer
(nou zou je dan kunnen zeggen 'zeur dan niet', maar ik ben me bewust dat dit ws. een bug van itunes 7 is, de vraag is alleen of iemand er al een oplossinkje voor heeft gevonden)
jaquote:Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef ThijsThijs het volgende:
Op internet kwam ik iPod games tegen klopt het dat het bestands type op .ipg eindigt?
Klopt, zit er inderdaad niet bij. Ik heb hem ook vandaag gekocht. Maar ik gebruik ze toch niet, ik gebruik altijd wat grotere headphones.. komt toch wat beter geluid uitquote:Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
k heb net mijn zojuist aangeschafte zwarte 8GB iPod Nano uitgepakt, maar het viel mij meteen op dat er geen schuimpjes/kussentjes voor de oordopjes zijn bijgeleverd?
Dat is echt een gemis voor mij.
Je vergeet nog de cdrom met iTunes.quote:Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Maar het valt mij ook op, je krijgt ook al geen lader bij je iPod, nu ook oordopjes zonder kussentjes, zijn ze nu aan het bezuinigen ofzo?
Een USB lader toch?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef TwyLight het volgende:
Krijg je geen lader bij je ipod?dus als ik binnenkortmijn ipod binnenkrijg heb ik er geen lader bij?
(ipod 5g)
quote:In the box
* iPod
* Earphones
* USB 2.0 cable
* Dock adapter for use with Universal Dock
* Case
* Quick Start guide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |