abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41895731
Iemand hier al ervaring met de nieuwe nano's? Zijn ze minder krasgevoelig?
pi_41897695
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:39 schreef Roi het volgende:
Hoe en wat zit het met radio luisteren op je iPod? Hoe duur gaat dat geintje worden en werkt het ook een beetje ?
Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!
Radio Remote
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_41897839
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:28 schreef samjustme het volgende:
Wie kan me helpen? Mij pc herkent de ipod nano niet. Ben naar ipod store geweest en hij deed het gewoon, toen ik thuis aankwam en hem op mijn pc aansluitte deed ie prima voor ongeveer 2 seconden en daarna viel iet uit en gaat niet meer aan. Please help me!!! Wat is met mijn ipod nano aan de hand
Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_41897987
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:32 schreef Blivox het volgende:

[..]

Zou je niet eens de schuld bij je PC leggen in plaats van bij je Podje?
Lijkt mij ook ja
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41898473
nee

[ Bericht 25% gewijzigd door Godtje op 21-09-2006 17:14:19 (Niet dus) ]
pi_41899512
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:27 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Stelletje afzetters zijn het, want het geintje gaat je 55 euro kosten!
Radio Remote
Hmm dat is wel prijzig ja.

Mijn ma zoekt namelijk een MP3 speler MET radio (heeft haar Sony Ericsson verkocht, toch wel jammer dat er geen radio in haar nieuwe mobieltje zit ) dus ik zit er aan te denken mijn iPod aan haar te geven en zelf een nieuwe te kopen. Maar ik denk dat ze beter er gewoon eentje moeten kopen met een ingebouwde radio zoals de Zen.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_41899606
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
Hallo Appelgebruikers!
Willen jullie deze Apple enquete even invullen?

Bedankt.
done

[ Bericht 4% gewijzigd door Godtje op 21-09-2006 17:15:07 ]
pi_41899669
Wtf is een wifi konijn
pi_41900230
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:28 schreef tonks het volgende:
Wtf is een wifi konijn
Ik dacht precies het zelfde
pi_41900312
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:44 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Ik dacht precies het zelfde
Die hele test is volgens mij sluikreclame voor dat wifi konijn, wat het ook mag zijn
pi_41902622
Wifi konijn wtf

Zijn er al hoesjes ofzo in de winkel voor de nieuwe Nano's?
pi_41902668
quote:
Op zondag 17 september 2006 20:03 schreef TheEgoHasLanded het volgende:

[..]

http://www.69design.nl/femke/Femke1.jpg

Goed gedaan
Hehe Lekkerding he
En een wifi-konijn, dat is toch zo'n wifi beest dat kan praten en je email enzo kan voorlezen? Staat ook wel uitgelegd in enquete zelf
pi_41902714
Apple gebruikers hebben niet zo'n cliche ding als een wifi konijn, wat een achterlijk rotding.
  zondag 17 september 2006 @ 22:42:12 #125
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_41904624
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef Whizzkith het volgende:
Hallo Appelgebruikers!
Willen jullie deze Apple enquete even invullen?

Bedankt.
We stellen het zeer op prijs als je eerst vraagt of je een linkje naar een enquete mag sturen.

Overigens klopt de volgorde van de vragen voor geen meter... hoe kan ik nou invullen in welke plaats ik een applestore heb bezocht als ik nog nooit in zo'n store ben geweest?
So we just called him Fred
pi_41905143
quote:
Op zondag 17 september 2006 22:42 schreef FredvZ het volgende:

[..]

We stellen het zeer op prijs als je eerst vraagt of je een linkje naar een enquete mag sturen.

Overigens klopt de volgorde van de vragen voor geen meter... hoe kan ik nou invullen in welke plaats ik een applestore heb bezocht als ik nog nooit in zo'n store ben geweest?
Ik heb als plaats 'internet-stad' ingevuld
pi_41905372
Nouja, 'we' hebben al genoeg infomatie binnen nu Enquete is er af, bedankt
pi_41905621
Eigenijk wil ik m'n grijze 2GB toch wel ruilen voor een blauwe 4GB
Hoe zit dit met ruilen bij de Apple store? De site is er niet echt duidelijk over.
pi_41911495
nu weet ik nog steeds niet wat een wifi konijn is
pi_41914952
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef Mvnl het volgende:
Nu heb ik een probleempje met itunes 7:
als ik bestanden(nummers) toe wil voegen aan de bibliotheek en op openen/ok druk doet t programma niets. Hij loopt niet vast ofzo, maar hij negeert de geselecteerde nummers gewoon volkomen en voegt niets toe.
Als ik er 1 of 2 selecteer gaat t nog wel goed, maar bij 5 of meer nummers doet dit probleem zich voor.
Hebben meer mensen hier bij versie 7 last van, of misschien al eerder last gehad en een oplossing gevonden?
Niemand?
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_41916002
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:21 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Niemand?
Er zijn wel meer mensen die problemen hebben met versie 7, ik ook, aangeraden wordt om gewoon versie 6 weer te gebruiken, die doet het wel goed en maar hopen dat Aplle snel met een update komt, maar lijkt me wel als er zoveel klachten zijn

zie dit nieuwsbericht:
quote:
Gebruikers klagen over nieuwste versie iTunes

Uitgegeven: 14 september 2006 13:40
Laatst gewijzigd: 14 september 2006 14:11

AMSTERDAM - Gebruikers die de nieuwste versie van iTunes gedownload hebben, klagen over de slechte geluidskwaliteit en over het feit dat het programma tracks overslaat. Afgelopen dinsdag werd iTunes 7.0 met groots vertoon gelanceerd door Apple.

Op verschillende discussieforums wordt melding gemaakt van problemen met iTunes 7.0. De meeste klachten gaan over de slechte geluidskwaliteit en het overslaan van tracks. "Ik heb zojuist de nieuwe iTunes geinstalleerd, maar alle nummers worden door elkaar afgespeeld. Daarnaast is de kwaliteit van het geluid bijzonder slecht", zo luidt een van de posts.

Daarnaast zijn sommige gebruikers tot de vervelende ontdekking gekomen dat eerder gedownloade nummers door de update compleet van de computer verdwenen zijn. "Toen ik mijn iPod op mijn laptop aansloot ontdekte ik dat alle nummers die ik eerder bij de iTunes Music Store had gekocht spoorloos waren verdwenen", zo klaagt iemand.

Onvrede

Gebruikers hopen dat Apple de klachten snel oppikt en verhelpt. De computergigant heeft nog niet gereageerd op alle onvrede rondom het programma. Ondertussen hebben veel gebruikers de oude versie van iTunes weer teruggezet op de computer.

Met iTunes 7.0 kan men de muziek- en filmcollectie op de computer beheren. Via de gelijknamige internetwinkel kunnen onder meer muziek en spelletjes gekocht worden. Apple-topman Steve Jobs presenteerde dinsdag tijdens een bijeenkomst in San Francisco de nieuwe filmsectie van iTunes.

Bron: nu.nl
pi_41916305
Volgens mij zijn er al hoesjes voor de nieuwe Nano.... Dacht ze te zien bij het Apple Center in Den Haag

Over die nieuwe Nano, ik ben er nog steeds niet over uit of ik de nieuwe versie nu mooier of lelijker vind dan de vorige... alluminium is wel mooi, maar die rondingen, ik weet niet...
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_41916899
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:03 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Er zijn wel meer mensen die problemen hebben met versie 7, ik ook, aangeraden wordt om gewoon versie 6 weer te gebruiken, die doet het wel goed en maar hopen dat Aplle snel met een update komt, maar lijkt me wel als er zoveel klachten zijn

zie dit nieuwsbericht:
[..]
Tja, dit is bij mij t enige probleem, en terug naar 6 lijkt me niet zo'n succes omdat die m'n library ws. niet meer herkent, en opnieuw 15.000 nummers toevoegen lijkt me niet zo prettig (bovendien ben ik dan de playcount kwijt en daar draaien al m'n playlists op)
Daarnaast ben ik net 3 volle dagen bezig geweest om coverart bij elkaar te sprokkelen omdat die in versie 7 zo mooi naar voren komt, dus terug naar 6 wil ik nu niet meer

(nou zou je dan kunnen zeggen 'zeur dan niet', maar ik ben me bewust dat dit ws. een bug van itunes 7 is, de vraag is alleen of iemand er al een oplossinkje voor heeft gevonden)
pi_41924929
Je kan een oudere versie van je library ergens op je computer vinden. Doe maar een beetje zoeken enzo, misschien vind je het wel.
  maandag 18 september 2006 @ 17:34:57 #135
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_41925017
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:39 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Tja, dit is bij mij t enige probleem, en terug naar 6 lijkt me niet zo'n succes omdat die m'n library ws. niet meer herkent, en opnieuw 15.000 nummers toevoegen lijkt me niet zo prettig (bovendien ben ik dan de playcount kwijt en daar draaien al m'n playlists op)
Daarnaast ben ik net 3 volle dagen bezig geweest om coverart bij elkaar te sprokkelen omdat die in versie 7 zo mooi naar voren komt, dus terug naar 6 wil ik nu niet meer

(nou zou je dan kunnen zeggen 'zeur dan niet', maar ik ben me bewust dat dit ws. een bug van itunes 7 is, de vraag is alleen of iemand er al een oplossinkje voor heeft gevonden)
Ja, ik heb die problemen met nummers toevoegen ook. Ik omzeil het nu door gewoon hele mappen toe te voegen (volgende optie in het menu), dan werkt het wel.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_41931334
bekijk www.ipodarcade.com is echt vét
google is your friend
pi_41932120
Op internet kwam ik iPod games tegen klopt het dat het bestands type op .ipg eindigt?
google is your friend
pi_41958957
zo mn nano is binnen, goed geluid en mooi compact
alleen wanneer ik foto's op mn nano wil zetten krijg ik deze melding
"iPod kon niet bijgewerkt worden. Er heeft zich een onbekende fout voor gedaan (-50) "
(ik gebruik windows)

weet iemand wat ik hieraan kan doen?
alvast bedankt
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:15:03 #139
156464 Jroc
Sellout: Chowi
pi_41959108
quote:
Op maandag 18 september 2006 21:20 schreef ThijsThijs het volgende:
Op internet kwam ik iPod games tegen klopt het dat het bestands type op .ipg eindigt?
ja
"I spin more rhymes than a Lazy Susan, and I'm innocent until my guilt is proven."
  dinsdag 19 september 2006 @ 19:16:38 #140
156464 Jroc
Sellout: Chowi
pi_41959157
ik ben niet zo blij met het hele homebrew gebeuren.. homebrew games daarna virussen
"I spin more rhymes than a Lazy Susan, and I'm innocent until my guilt is proven."
  woensdag 20 september 2006 @ 16:26:53 #141
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_41986515
k heb net mijn zojuist aangeschafte zwarte 8GB iPod Nano uitgepakt, maar het viel mij meteen op dat er geen schuimpjes/kussentjes voor de oordopjes zijn bijgeleverd?

Dat is echt een gemis voor mij.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_41987659
quote:
Op woensdag 20 september 2006 16:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
k heb net mijn zojuist aangeschafte zwarte 8GB iPod Nano uitgepakt, maar het viel mij meteen op dat er geen schuimpjes/kussentjes voor de oordopjes zijn bijgeleverd?

Dat is echt een gemis voor mij.
Klopt, zit er inderdaad niet bij. Ik heb hem ook vandaag gekocht. Maar ik gebruik ze toch niet, ik gebruik altijd wat grotere headphones.. komt toch wat beter geluid uit .
Maar het valt mij ook op, je krijgt ook al geen lader bij je iPod, nu ook oordopjes zonder kussentjes, zijn ze nu aan het bezuinigen ofzo?
pi_41987804
Iemand ervaring met een FM transmitter voor ipod nano?
Viva los Vatos Locos
  woensdag 20 september 2006 @ 18:34:35 #144
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_41989819
ik heb vandaag eindelijk ook een iPod gekocht (groene nano, 4 Gb) bij de Macstore bij rotterdam centraal, en bij de mediamarkt meteen even een koptelefoongekocht. Zo... mijn geld is op!
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  woensdag 20 september 2006 @ 19:54:53 #145
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_41992332
quote:
Op woensdag 20 september 2006 17:08 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

Maar het valt mij ook op, je krijgt ook al geen lader bij je iPod, nu ook oordopjes zonder kussentjes, zijn ze nu aan het bezuinigen ofzo?
Je vergeet nog de cdrom met iTunes.

(wat toch verschikkelijk onnuttig was, als je de cdrom net geinstalleerd hebt, je start iTunes op, was er een grote kans dat je meteen een nieuwe versie moest downloaden...)
  woensdag 20 september 2006 @ 21:57:05 #146
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41997576
de nieuwe 30gb, iemand enig idee hoe duur die is bij de MM?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41997801
Krijg je geen lader bij je ipod? dus als ik binnenkortmijn ipod binnenkrijg heb ik er geen lader bij?
(ipod 5g)
  woensdag 20 september 2006 @ 22:01:08 #148
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_41997835
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:00 schreef TwyLight het volgende:
Krijg je geen lader bij je ipod? dus als ik binnenkortmijn ipod binnenkrijg heb ik er geen lader bij?
(ipod 5g)
Een USB lader toch?
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41999249
Je krijgt er een usb kabel bij ja.
pi_41999511
Verdomme afzetters damn
quote:
In the box

* iPod
* Earphones
* USB 2.0 cable
* Dock adapter for use with Universal Dock
* Case
* Quick Start guide

en dan ook ng is 39,00¤ voor een dock vragen
pi_42019599
studenten korting lijkt ineene weg te zijn.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_42021541
mijn bestelling is eindelijk verzonen alleen wel gaar, alle 3 de dingen worden geleverd door verschillende bedrijven

iPod
Verzonden op Sep 21, 2006 via Merge In Transit NL

Radio Remote
Verzonden op Sep 21, 2006 via Flextronics Logistics B.V.

iMac
Verzonden op Sep 21, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.

mja..
pi_42022390
Iemand ervaring met een van deze producten?
Of een site met meer informatie? Wat zijn de beste FM Transmitters voor een iPod Nano 1G
iTrip Nano van griffintechnology.org
http://www.griffintechnology.com/products/itripnano/

Pico FM Transmitter van Kensington.com
http://nl.kensington.com/html/11505.html
Viva los Vatos Locos
pi_42022492
je kan een losse lader kopen, waarin je je USB-stekker kan proppen. Die zijn ook duur, maar er zijn ook neppers van, maar daar heb ik geen ervaring mee. In elk geval vind ik het ook jammer dat er zo cheap gedaan moet worden: bij de iPod mini zat destijds gewoon een lader.
pi_42022839
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef kokos het volgende:
Of een site met meer informatie? Wat zijn de beste FM Transmitters voor een iPod Nano 1G
[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ding kost 49,95. kan je net zo goed de radio remote van apple kopen...
pi_42024138
Dan luister je naar radio? Ik wil mijn muziek over FM uitzenden voor in de auto en thuis.
Viva los Vatos Locos
pi_42024376
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef kokos het volgende:
Dan luister je naar radio? Ik wil mijn muziek over FM uitzenden voor in de auto en thuis.
Oh zo, sorry.
pi_42024767
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Energie het volgende:
studenten korting lijkt ineene weg te zijn.
Klopt, alleen via de Postbank studenten Store krijg je nog 10% korting
pi_42031597
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Klopt, alleen via de Postbank studenten Store krijg je nog 10% korting
Kwam ik vanmiddag dus ook tegen maar ook daar is er geen korting.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  donderdag 21 september 2006 @ 23:28:45 #160
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42033658
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef kokos het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
iTrip is kut met peren. Ik heb verschillende soorten gehad, maar de FM-band is in Nederland gewoon te vol. Thuis zou je het nog kunnen gebruiken, maar in de auto krijg je om de X kilometer storing, hapering, ruis etc. In het buitenland is het wel prima, maar in Nederland niet. Je kunt veel beter een autoradio met een aux ingang smurfen, en dan gewoon ouderwets een snoertje mini-jack naar twee tulpjes.
Check mijn band Glorybox
pi_42033821
Nou sinds een tijdje spaced mijn iPod hem zwaar, heb hem nu sinds vorig jaar juli en ik laad hem op en dan haal ik hem van de stroom af zegt ie: batterij is leeg, sluit de iPod aan op een stroombron en valt ie uit :S volgens mij is de accu dood, ik ehb ook geen zin meer om er moeite voor te doen. Ik koop gewoon een speler met een fatsoenlijke accu

al ga ik wel dat superdeluxe heerlijk handige menu en scroll missen
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:21:12 #162
72710 whispers
verbally copulating
pi_42047190
In de VS is de prijs van de iPod 30g met de komst van de Zune verlaagd naar 249 dollar. Wanneer verwachten jullie hier de prijsverlaging?
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:31:21 #163
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_42047432
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sinds een tijdje spaced mijn iPod hem zwaar, heb hem nu sinds vorig jaar juli en ik laad hem op en dan haal ik hem van de stroom af zegt ie: batterij is leeg, sluit de iPod aan op een stroombron en valt ie uit :S volgens mij is de accu dood, ik ehb ook geen zin meer om er moeite voor te doen. Ik koop gewoon een speler met een fatsoenlijke accu

al ga ik wel dat superdeluxe heerlijk handige menu en scroll missen
Je kan de accu zo laten vervangen. Is niet eens zo duur (stukken goedkoper als een nieuwe mp3 speler), ongeveer een euro of 25-30
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:59:06 #164
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42048044
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:21 schreef whispers het volgende:
In de VS is de prijs van de iPod 30g met de komst van de Zune verlaagd naar 249 dollar. Wanneer verwachten jullie hier de prijsverlaging?
Volgende week kost 'ie bij de Bijenkorf 249 euro.

Dwaze dagen.
Check mijn band Glorybox
pi_42049647
Heb net de allernieuwste IPod video besteld via Apple. Was gister in de Apple Centre in Utrecht en die krijgen hem pas ergens in oktober...wanneer konden ze niet eens zeggen.

Nu krijg ik hem van de week al! Lekker rap allemaal!
"When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."
pi_42059804
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef jogie het volgende:
Heb net de allernieuwste IPod video besteld via Apple. Was gister in de Apple Centre in Utrecht en die krijgen hem pas ergens in oktober...wanneer konden ze niet eens zeggen.

Nu krijg ik hem van de week al! Lekker rap allemaal!
Raar Want ik heb ook de nieuwe ipod besteld + een imac en radio remote, en die imac en die radio remote krijg ik zo rond 30 september en die ipod pas op 2 oktober..
pi_42078199
Help ! Huil ! Ramp !

Mijn 2Gig vorige versie Nano is zojuist vastgelopen ! Echt gewoon zomaar. Ik was aan het luisteren, en opeens midden in een nummer slaat ie vast. Hij blijft hangen op 1 beeld, en op welke knop ik ook druk, hoe lang ook, hij doet niks. Aansluiten op de computer heb ik ook al geprobeerd, maar de computer ziet m helemaal niet, waarschijnlijk omdat ie dus vast is gelopen.

Help ! Wat kan ik hier nou weer aan doen ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_42078527
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Help ! Huil ! Ramp !

Mijn 2Gig vorige versie Nano is zojuist vastgelopen ! Echt gewoon zomaar. Ik was aan het luisteren, en opeens midden in een nummer slaat ie vast. Hij blijft hangen op 1 beeld, en op welke knop ik ook druk, hoe lang ook, hij doet niks. Aansluiten op de computer heb ik ook al geprobeerd, maar de computer ziet m helemaal niet, waarschijnlijk omdat ie dus vast is gelopen.

doe chill laat em gewoon leeglopen en dan opladen
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:42:10 #169
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_42080481
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Help ! Huil ! Ramp !

Zorg dat de HOLD schakelaar op vrij staat, zet 'm dan op HOLD, en dan weer op vrij.

Druk nu de MENU knop en de knip middenin de clickwheel tegelijk in gedurende ik geloof 8 seconde.
pi_42081109
Ik was inmiddels even naar de Apple winkel in de stad gefietst, en die deed inderdaad het menu-select truukje. Da's wel fijn om te weten dat dat bestaat. Dat wist ik nog niet.

En ja, ik ben dol op mijn iPod, vandaar de overtrokken reactie. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_42082681
Help!!!

Ik heb een Ipod Mini van 6GB, en daar staat opeens helemaal geen muziek meer op!
Ik had bijna 6GB vol staan, maar nu staat er helemaal NIETS meer op. Geen playlist, geen albums, geen favorieten......... NIKS!! Alles wat ik meer dan een jaar lang heb opgespaard en netjes heb ingedeeld, is gewoon WEG.. Hoe kan dit? Er is niks mee gebeurd, zette hem aan en toen was het opeens zo..

Het opmerkelijke is trouwens wel dat er in het overzichtscherm "About" waar alle info over de Ipod in staat, wel staat
"Capacity 5,6 GB" en Available "63,8 MB". Dus volgens deze info zou alles er nog op moeten staan.. Wel staat erboven dat het aantal songs wat erop staat "0" is.. Wat is dit en hoe kom ik er vanaf (en aan mijn muziek )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_42087725
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:50 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Help!!!

Ik heb een Ipod Mini van 6GB, en daar staat opeens helemaal geen muziek meer op!
Ik had bijna 6GB vol staan, maar nu staat er helemaal NIETS meer op. Geen playlist, geen albums, geen favorieten......... NIKS!! Alles wat ik meer dan een jaar lang heb opgespaard en netjes heb ingedeeld, is gewoon WEG.. Hoe kan dit? Er is niks mee gebeurd, zette hem aan en toen was het opeens zo..

Het opmerkelijke is trouwens wel dat er in het overzichtscherm "About" waar alle info over de Ipod in staat, wel staat
"Capacity 5,6 GB" en Available "63,8 MB". Dus volgens deze info zou alles er nog op moeten staan.. Wel staat erboven dat het aantal songs wat erop staat "0" is.. Wat is dit en hoe kom ik er vanaf (en aan mijn muziek )
Ik hoop voor je dat je de nummers ook nog op de harde schijf van je Mac/PC hebt staan?
Work hard, play harder!
Last.fm
  zondag 24 september 2006 @ 12:19:15 #173
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_42089751
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef TheEgoHasLanded het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je de nummers ook nog op de harde schijf van je Mac/PC hebt staan?
Jawel, verspreid over vele mapjes en twee pc's dat wel....

Maar staat er nou nog wat op of niet? Ik bedoel, ik zie niks meer in alle muziekmapjes staan, en in het overzichtscherm staat "o songs", maar kennelijk zit het geheugen nog wel even vol.. Ook als ik hem aansluit op Itunes ziet hij nog nummers... ?? Begrijp er niets van..
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_42092125
Is het al bekend wanneer die nieuwe 30gb iPods in de winkel komen? En gaan deze ook 289 kosten?
Learn the rules and break them.
pi_42142623
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:58 schreef Elocyp het volgende:
Is het al bekend wanneer die nieuwe 30gb iPods in de winkel komen? En gaan deze ook 289 kosten?
Ik heb er een sinds zaterdag, vrijdagavond werd ik door de Apple store in Utrecht gebelt dat ze binnen waren. En ja, 289,-.
pi_42144839
Ik heb een nieuwe aankoop: universal dock

nu nog wachten tot ik mn ipod binnen krijg
pi_42145223
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:31 schreef Scylla het volgende:

[..]

Ik heb er een sinds zaterdag, vrijdagavond werd ik door de Apple store in Utrecht gebelt dat ze binnen waren. En ja, 289,-.
hopen dat ze ook snel in Haarlem bij de Apple store te krijgen zijn
pi_42145561
de nieuwe nano's zijn me fokking relaxed: veel beter dan de eerste generatie. Batterij is beter, geen geklooi met constant resetten (dat moet echt vaak namelijk met de oude), beeldscherm heel helder en scherp, veel krasbestendiger, alleen maar positief
pi_42168902
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:19 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

hopen dat ze ook snel in Haarlem bij de Apple store te krijgen zijn
En ze waren binnen in Haarlem. Zwarte 30gb is mine
pi_42173946
Ik heb een aantal weeken geleden een Nano 1G gekocht. Geen leuke actie om deze omteruilen met bijbetaling tegen een 2G?
Viva los Vatos Locos
  woensdag 27 september 2006 @ 20:13:49 #181
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_42178517
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een aantal weeken geleden een Nano 1G gekocht. Geen leuke actie om deze omteruilen met bijbetaling tegen een 2G?
verkoop hem op marktplaats ofzo...
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  donderdag 28 september 2006 @ 10:10:58 #182
92655 Ferdi81
omdat............
pi_42192589
rararaar hoe kan het ?? ik heb een ipod van 2 gig, als ik de muziek die op mijn ipod staat er af haal staat er nog steeds vermeld geheugen 1 gb, kan ik de ipod ook formatteren ? nu is hij vol met 45 nummers er staan geen foto's op, iemand enig idee

dank u !!
pi_42193410
1 gieg voor 45 nummers lijkt me ook n beetje raar.. (tenzij t allemaal lange remixen van 320kbps zijn misschien)
pi_42193595
30GB iPod bij DDD Bijenkorf 279,-
pi_42194378
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van ebay, met daarin de ipod voor 249 euro bij de bijenkorf...
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_42194381
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef twentemeisje het volgende:
249,- lees ik net...goeie koop!
pi_42218741
Ik heb net de nieuwste update geinstalleerd voor m'n ipod. Maar nu reset hij continu. Ik kan niks meer doen, ik hoor de harde schijf een tik geven en daarna gaat hij uit
pi_42219350
Ah nadat ik de play en select knop ingedrukt heb gehouden bij het opstarten (ingeplugd in de pc) schiet de iPod in disc mode (wattes ), maar hij reset niet meer!

Nu maar een hele reset, alles eraf knikkeren en nieuwe software. Ben benieuwd
pi_42220414
ts mag ik het script van de openings post?

ik wil binnen kort ook maar weer eens gaan kijken voor nieuwe mp3 speler.
en moet zeggen dat de nieuwe nano 8 gigabite wel erg aantrekkelijk is.
of de blauwe 4 gig versie.

weet iemand hoe het zit met dat piepjes probleem?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_42220794
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ts mag ik het script van de openings post?

ik wil binnen kort ook maar weer eens gaan kijken voor nieuwe mp3 speler.
en moet zeggen dat de nieuwe nano 8 gigabite wel erg aantrekkelijk is.
of de blauwe 4 gig versie.

weet iemand hoe het zit met dat piepjes probleem?
piepjesprobleem?
pi_42230016
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:26 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

piepjesprobleem?
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_42231865
Hm..
Ik had een .iso file op m'n iPod gezet in de map notes (in een mapje in notes -> NotesMap).
Ik denk dat daardoor m'n ipod telkens vastsloeg en opnieuw opstartte. Ik heb deze map er nu afgegooid en het werkt weer, hoop ik....

Weet iemand of het hier aan kan liggen en waar je bestanden op je iPod moet zetten?
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:03:55 #193
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42232002
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:
Hm..
Ik had een .iso file op m'n iPod gezet in de map notes (in een mapje in notes -> NotesMap).
Ik denk dat daardoor m'n ipod telkens vastsloeg en opnieuw opstartte. Ik heb deze map er nu afgegooid en het werkt weer, hoop ik....

Weet iemand of het hier aan kan liggen en waar je bestanden op je iPod moet zetten?
Gewoon als externe schijf gebruiken en in Windows Explorer een nieuwe map aanmaken.
Check mijn band Glorybox
pi_42232085
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:03 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Gewoon als externe schijf gebruiken en in Windows Explorer een nieuwe map aanmaken.
Ja dat doe ik ook, maar sinds ik versie 1.2 van m'n iPod software heb geinstalleerd (en Itunes 7.0) slaat het kreng vast als ik er gewoon bestanden opzet (ik heb het alleen geprobeerd bij deze bestanden dat wel).
pi_42240438
Ik kan er gewoon geen bestanden opzetten
Alleen als ik de ipod opstart als disc (en hij gekoppelt zit aan de pc) kan ik er dingen opzetten en afhalen. Maar gewoon als muziekspeler doet hij niks...
Morgen of maandag maar even langs de apple store..
pi_42241168
voreg, iPod al eens gerestored?
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
pi_42241362
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef GoldFinch het volgende:
voreg, iPod al eens gerestored?
Al 100x. Ik denk dat die 1.2 update het probleem veroorzaakt, maar zeker weten doe ik het niet..

Ik probeer nu de map met die bestanden in een .rar bestand te gooien om te kijken of de iPod dan niet moeilijk gaat doen. Anders sla ik gewoon geen bestanden op en ga ik die Apple Store overvallen

Werkt ook al niet...
Rot iPod

[ Bericht 11% gewijzigd door VoreG op 29-09-2006 20:43:00 ]
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:37:07 #198
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_42244946
Die van mij doet het nog steeds niet.. Hij was opeens leeg, en sinds dien herkent de pc hem helemaal niet als in hem aansluit. Althans, hij komt niet meer in Itunes te staan.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Het gaat om een ipod mini. Ik heb geen garantie meer (een jaar toch??) heb hem langer dan een jaar namelijk...
pi_42258958
Hallo lieve mensen hier een vraagje van een iPod-newb .

Ik wil graag in iTunes een afspeellijst maken. Niet zo lastig denk je dan maarrrr... ik heb de nummers niet in mn iTunes-bibliotheek staan maar op mn iPod zelf. De afspeellijst is trouwens om af te spelen vanaf de computer, niet mn iPod.

Weten iemand hoe dat werkt? .
pi_42259090
Ineens lukte het . Blijkbaar zit er onder het kopje 'iPod' nog een heel menu waarbij je je afspeellijsten en On The Go's kunt maken .
pi_42259093
Karoltje, als je iPod niet op automatisch updaten staat dan kun je gewoon op je iPod dubbelklikken (in itunes) zodat je alle liedjes ziet en dan op het +je drukken onderin ergens dan maakt hij een nieuwe Playlist en dan sleep je er gewoon liedjes heen.

Wat je ook kunt doen, als je op je op je iPod kijkt bij artiesten ofzo en je ziet een liedje dan houd je je middelste knop in en dan voegt hij dit liedje toe in een zogenaamde "On the go"-playlist. deze kun j e daarna opslaan en dan misschien een andere naam geven op de computer.

succes .
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:13:04 #202
92655 Ferdi81
omdat............
pi_42261818
rararaar hoe kan het ?? ik heb een ipod van 2 gig, als ik de muziek die op mijn ipod staat er af haal staat er nog steeds vermeld geheugen 1 gb, kan ik de ipod ook formatteren ? nu is hij vol met 45 nummers er staan geen foto's op, iemand enig idee

dank u !!Mvnl

See Sign 4 More..
  zaterdag 30 september 2006 @ 18:44:07 #203
92655 Ferdi81
omdat............
pi_42262552
aub kan iemand me helpen als ik alle nummers eraf haal geeft hij nog steeds aan dat er 1.6 gig opstaat

kan ik hem ook formatteren ???
pi_42263253
is er iemand die een witte ipod 30 gig (laatste versie) nieuw in seal wil ruilen tegen een zwarte (dezelfde)?
ik heb dr een gewonnen maar wit is niet zo mijn ding, heb liever zwart!
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_42275899
Is er een programma zodat al je nummers in een tekst bestand komen ? Dus dat gewoon alle gegevens worden gekopierd van iTunes zodat je in geval van een crash weer wat makkelijk je nummers vindt
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:04:02 #206
101852 kokos
mividaloca
pi_42279209
Met winamp kun je een HTML playlist maken. Komt in de buurt?
Viva los Vatos Locos
  zondag 1 oktober 2006 @ 14:04:32 #207
101852 kokos
mividaloca
pi_42279226
Oh, je kan ook BESTAD -> EXPORTEREN doen.
Viva los Vatos Locos
pi_42303532
Is hier niemand die zn ipod verzekerd heeft?
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_42317328
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:06 schreef StrikerZeljko het volgende:
Jawel, Ik.
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:08:08 #210
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_42320560
Ik ben mijn videootjes kwijt na de update van itunes. hoe kan ik het weer op mijn ipod bekijken?
OOЯ
  maandag 2 oktober 2006 @ 22:09:55 #211
45537 oor
Kloon van Yvonne
pi_42320615
quote:
Op maandag 2 oktober 2006 09:06 schreef StrikerZeljko het volgende:
je neemt een verzekering op dingen die je echt niet meer kunt betalen als het kapot is. bijvoorbeeld inboedel verzekering of een autoverzekering.. (misschien zelfs een fiets verzekering) maar zelf neem ik geen verzekering op mijn ipod. omdat het niet noodzakenlijk is. en als het kapot is kan ik zelf bepalen of ik er een nieuwe voor koop of niet.
OOЯ
  maandag 2 oktober 2006 @ 23:05:44 #212
93522 Blivox
Run along
pi_42322341
Verzekering op je iPod . Nuttelooooooooos.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 09:37:27 #213
154323 Buup
hAsTaLaPaStA
pi_42328633
HELPPP

heb de nieuwe itunes en nu lees ik hier al dat er heel veel bugs in zitten...maar hoe ga ik terug naar de oude versie ??
Met die nieuw al me muziek toevoegen trekt tie niet...na een paar minuten converteren/ophalen knalt tie er uit en ik heb echt GEEN zin om alles met de hand toe te gaan voegen...

bagger versieee
pi_42329011
Ik krijg (als het goed is) vandaag mn bestelling binnen het is al 5 keer een dag verzet ofzo maar nu staat er:

Current Delivery Status
Out for Delivery
03 Oct 2006

dinsdag 3 oktober 2006 @ 10:56:00 #215
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42330141
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Buup het volgende:
HELPPP

heb de nieuwe itunes en nu lees ik hier al dat er heel veel bugs in zitten...maar hoe ga ik terug naar de oude versie ??
Met die nieuw al me muziek toevoegen trekt tie niet...na een paar minuten converteren/ophalen knalt tie er uit en ik heb echt GEEN zin om alles met de hand toe te gaan voegen...

bagger versieee
Er is ook al een versie 7.0.1, en die zou wat minder bugs moeten hebben...
Check mijn band Glorybox
pi_42334233
die nieuwe itunes herkent m'n ipod niet .
Tap tap tap
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 14:25:27 #217
93522 Blivox
Run along
pi_42334470
Nou ja, 7.0.1 heeft inderdaad iets minder bugs, maar het blijft slechter dan de vorige iTunes, en dan niet 7.0 meegerekend .
pi_42334507
opnieuw installeren does the trick .
Tap tap tap
pi_42334691
Mijn Ipod deed t vanochtend nog feilloos maar maakte straks een raar ronkend geluid en nu krijg ik na resetten steeds een droevig ipodje te zien...
Nou kan ie dus echt kapot zijn, maar ik wil eerst nog ff alles proberen om t zelf op te lossen.. (volgens mij heeft ie ooit eerder zo'n pictogram laten zien en is t toen ook weer goedgekomen)
Iemand nog gouden tips?
pi_42335300
eh.. de nieuwe ipod shuffle ligt nu in de winkels neem ik aan?
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_42335418
Hallo moppies,

Ik zit zwaar te overwegen om een 30G Video ipod te nemen. Is dit een goede keuze? Wil deze, omdat die nu 289 euro is veel capaciteit. Hoe werkt die film zooi, beetje handig?
Hoe is het geheugen? flash of mini schijfje? Extra info iemand?
Ipod mini verkocht, omdat die steeds op pauze schoot wanneer ik ermee fietste of liep. Of die nou op hold stond of niet. Erg irritant, doen deze toch niet?

BVD
pi_42335482
een mini hoort dat ook niet te doen, dus als datzelfde foutje in de video ipod zit dan heb je hetzelfde probleem .
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')