Jawel, Ik.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:06 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is hier niemand die zn ipod verzekerd heeft?
je neemt een verzekering op dingen die je echt niet meer kunt betalen als het kapot is. bijvoorbeeld inboedel verzekering of een autoverzekering.. (misschien zelfs een fiets verzekering) maar zelf neem ik geen verzekering op mijn ipod. omdat het niet noodzakenlijk is. en als het kapot is kan ik zelf bepalen of ik er een nieuwe voor koop of niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:06 schreef StrikerZeljko het volgende:
Is hier niemand die zn ipod verzekerd heeft?
Er is ook al een versie 7.0.1, en die zou wat minder bugs moeten hebben...quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 09:37 schreef Buup het volgende:
HELPPP
heb de nieuwe itunes en nu lees ik hier al dat er heel veel bugs in zitten...maar hoe ga ik terug naar de oude versie ??
Met die nieuw al me muziek toevoegen trekt tie niet...na een paar minuten converteren/ophalen knalt tie er uit en ik heb echt GEEN zin om alles met de hand toe te gaan voegen...
bagger versieee
oke, t is echt n paardenmiddel maar ik heb op advies van diverse forums m ff laten vallen en hij doet t weerquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 14:40 schreef Mvnl het volgende:
Mijn Ipod deed t vanochtend nog feilloos maar maakte straks een raar ronkend geluid en nu krijg ik na resetten steeds een droevig ipodje te zien...
Nou kan ie dus echt kapot zijn, maar ik wil eerst nog ff alles proberen om t zelf op te lossen.. (volgens mij heeft ie ooit eerder zo'n pictogram laten zien en is t toen ook weer goedgekomen)
Iemand nog gouden tips?
Kan ik dus ook niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:09 schreef oor het volgende:
[..]
je neemt een verzekering op dingen die je echt niet meer kunt betalen als het kapot is. bijvoorbeeld inboedel verzekering of een autoverzekering.. (misschien zelfs een fiets verzekering) maar zelf neem ik geen verzekering op mijn ipod. omdat het niet noodzakenlijk is. en als het kapot is kan ik zelf bepalen of ik er een nieuwe voor koop of niet.
Helemaal niet nutteloos, ik heb 240 betaald voor dat schijtding, dus als ie valt of gejat wordt of wat ook krijg ik zo een nieuwe.quote:Op maandag 2 oktober 2006 23:05 schreef Blivox het volgende:
Verzekering op je iPod. Nuttelooooooooos.
Op de nieuwe doos staat in het display Johnny Depp.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:27 schreef frank07 het volgende:
Als ik een nieuwe Ipod 30gb aan ga schaffen, hoe weet ik dan dat ik te maken heb met de nieuwste versie?
Zo op het eerste gezicht zie ik geen verschillen met de vorige ipod, en is volgens mij alleen de beeldkwaliteit verbeterd.
Iemand een idee?
Ik weet dat bij de nieuwe nano de oordopjes veranderd zijn, dit geld ook voor de nieuwe 30gb ipod neem ik aan?
dan is dat iig alvast 1 verschil
Gefeliciteerd! Veel plezier ermeequote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:35 schreef TwyLight het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb eindelijk ook mn bestelling binnen: imac en ipod
alleen op liedjes op de ipod te zetten heb ik itunes 7 nodig en die staat er niet op en internet is nog niet aangesloten (zit nu op een kut sloom draadloos internet van een dom iemand zonder wachtwoord)
dat ben ik dus nu aan het downloaden maar gaat maar met 7 kb/s![]()
![]()
Mag ik vragen waar je die verzekering hebt, of hij alle schade dekt (en ook diefstal) en wat die verzekering kost?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:19 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Kan ik dus ook niet.
[..]
Helemaal niet nutteloos, ik heb 240 betaald voor dat schijtding, dus als ie valt of gejat wordt of wat ook krijg ik zo een nieuwe.
zodra de Zune hier komt?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:46 schreef whispers het volgende:
Wanneer daalt de prijs van de iPod??
In de VS is de prijs (door de aankondiging van de Zune) al enkele weken verlaagd tot 250 dollar. Wanneer volgt Europa?
De Zune is in de VS toch ook nog niet beschikbaar? De prijsverlaging van de iPod kwam er enkel door de aankondiging (en prijssetting) van de Zune.quote:
Wat had je met je garantie willen doen dan? Ik heb mijn iPod 19-09 dit jaar gekocht. Ik kan zeg maar 5 uur muziek luisteren, zou dat reden genoeg zijn om een nieuwe te lunnen krijgen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb het zelfde met mijn Nano, net nu de garantie 2 weken verlopen is word het snel steeds erger
:[
Er zijn net nieuwe?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:04 schreef whispers het volgende:
Niemand die Apple verdeelt en weet wanneer de prijs hier zal zakken? Ik vermoed dat het een kwestie is van dagen.
In ieder geval wacht ik met kopen tot er een nieuw model uitkomt of het oude in prijs verlaagd wordt. Beide mogen nu stilaan wel eens...
Ik had em willen opsturen. Misschien kan jij dat ook doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:03 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Wat had je met je garantie willen doen dan? Ik heb mijn iPod 19-09 dit jaar gekocht. Ik kan zeg maar 5 uur muziek luisteren, zou dat reden genoeg zijn om een nieuwe te lunnen krijgen?
Dat ga ik morgen ook doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had em willen opsturen. Misschien kan jij dat ook doen.
Eventueel kun je nog testen of hij wel rond de beloofde tijd komt van Apple door een lange speellijst op te zetten, volledig op te laden en dan kijken hoelang die mee gaat.
Ik ga het morgen ook proberen met mijn iPod.
Verdelen. Ik dacht al. En toen snapte ik het. Je bent een Belg. Fok.nl. Snap je? Allochtonen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:04 schreef whispers het volgende:
Niemand die Apple verdeelt en weet wanneer de prijs hier zal zakken? Ik vermoed dat het een kwestie is van dagen.
In ieder geval wacht ik met kopen tot er een nieuw model uitkomt of het oude in prijs verlaagd wordt. Beide mogen nu stilaan wel eens...
kun je niet gewoon een cd of artiest op repeat zetten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had em willen opsturen. Misschien kan jij dat ook doen.
Eventueel kun je nog testen of hij wel rond de beloofde tijd komt van Apple door een lange speellijst op te zetten, volledig op te laden en dan kijken hoelang die mee gaat.
Ik ga het morgen ook proberen met mijn iPod.
Shuffle.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een cd of artiest op repeat zetten?
Wat probeer je precies te zeggen? Ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar probeer eens een volzin te vormen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Verdelen. Ik dacht al. En toen snapte ik het. Je bent een Belg. Fok.nl. Snap je? Allochtonen.![]()
http://www.apple.com/benl/index.htmlquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef whispers het volgende:
[..]
Wat probeer je precies te zeggen? Ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar probeer eens een volzin te vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |