abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42019599
studenten korting lijkt ineene weg te zijn.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
pi_42021541
mijn bestelling is eindelijk verzonen alleen wel gaar, alle 3 de dingen worden geleverd door verschillende bedrijven

iPod
Verzonden op Sep 21, 2006 via Merge In Transit NL

Radio Remote
Verzonden op Sep 21, 2006 via Flextronics Logistics B.V.

iMac
Verzonden op Sep 21, 2006 via Kuhne & Nagel Spedition s.a r.

mja..
pi_42022390
Iemand ervaring met een van deze producten?
Of een site met meer informatie? Wat zijn de beste FM Transmitters voor een iPod Nano 1G
iTrip Nano van griffintechnology.org
http://www.griffintechnology.com/products/itripnano/

Pico FM Transmitter van Kensington.com
http://nl.kensington.com/html/11505.html
Viva los Vatos Locos
pi_42022492
je kan een losse lader kopen, waarin je je USB-stekker kan proppen. Die zijn ook duur, maar er zijn ook neppers van, maar daar heb ik geen ervaring mee. In elk geval vind ik het ook jammer dat er zo cheap gedaan moet worden: bij de iPod mini zat destijds gewoon een lader.
pi_42022839
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef kokos het volgende:
Of een site met meer informatie? Wat zijn de beste FM Transmitters voor een iPod Nano 1G
[afbeelding]

[afbeelding]
Dat ding kost 49,95. kan je net zo goed de radio remote van apple kopen...
pi_42024138
Dan luister je naar radio? Ik wil mijn muziek over FM uitzenden voor in de auto en thuis.
Viva los Vatos Locos
pi_42024376
quote:
Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef kokos het volgende:
Dan luister je naar radio? Ik wil mijn muziek over FM uitzenden voor in de auto en thuis.
Oh zo, sorry.
pi_42024767
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:09 schreef Energie het volgende:
studenten korting lijkt ineene weg te zijn.
Klopt, alleen via de Postbank studenten Store krijg je nog 10% korting
pi_42031597
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:00 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Klopt, alleen via de Postbank studenten Store krijg je nog 10% korting
Kwam ik vanmiddag dus ook tegen maar ook daar is er geen korting.
Ooiie oooo, Waar zijn die bananen, Kom uit die bananen boom !!, Kom uit die bananen boom !!
  donderdag 21 september 2006 @ 23:28:45 #160
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42033658
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:42 schreef kokos het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]
iTrip is kut met peren. Ik heb verschillende soorten gehad, maar de FM-band is in Nederland gewoon te vol. Thuis zou je het nog kunnen gebruiken, maar in de auto krijg je om de X kilometer storing, hapering, ruis etc. In het buitenland is het wel prima, maar in Nederland niet. Je kunt veel beter een autoradio met een aux ingang smurfen, en dan gewoon ouderwets een snoertje mini-jack naar twee tulpjes.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_42033821
Nou sinds een tijdje spaced mijn iPod hem zwaar, heb hem nu sinds vorig jaar juli en ik laad hem op en dan haal ik hem van de stroom af zegt ie: batterij is leeg, sluit de iPod aan op een stroombron en valt ie uit :S volgens mij is de accu dood, ik ehb ook geen zin meer om er moeite voor te doen. Ik koop gewoon een speler met een fatsoenlijke accu

al ga ik wel dat superdeluxe heerlijk handige menu en scroll missen
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:21:12 #162
72710 whispers
verbally copulating
pi_42047190
In de VS is de prijs van de iPod 30g met de komst van de Zune verlaagd naar 249 dollar. Wanneer verwachten jullie hier de prijsverlaging?
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:31:21 #163
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_42047432
quote:
Op donderdag 21 september 2006 23:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou sinds een tijdje spaced mijn iPod hem zwaar, heb hem nu sinds vorig jaar juli en ik laad hem op en dan haal ik hem van de stroom af zegt ie: batterij is leeg, sluit de iPod aan op een stroombron en valt ie uit :S volgens mij is de accu dood, ik ehb ook geen zin meer om er moeite voor te doen. Ik koop gewoon een speler met een fatsoenlijke accu

al ga ik wel dat superdeluxe heerlijk handige menu en scroll missen
Je kan de accu zo laten vervangen. Is niet eens zo duur (stukken goedkoper als een nieuwe mp3 speler), ongeveer een euro of 25-30
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:59:06 #164
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42048044
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:21 schreef whispers het volgende:
In de VS is de prijs van de iPod 30g met de komst van de Zune verlaagd naar 249 dollar. Wanneer verwachten jullie hier de prijsverlaging?
Volgende week kost 'ie bij de Bijenkorf 249 euro.

Dwaze dagen.
Check mijn band Glorybox
pi_42049647
Heb net de allernieuwste IPod video besteld via Apple. Was gister in de Apple Centre in Utrecht en die krijgen hem pas ergens in oktober...wanneer konden ze niet eens zeggen.

Nu krijg ik hem van de week al! Lekker rap allemaal!
"When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."
pi_42059804
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:00 schreef jogie het volgende:
Heb net de allernieuwste IPod video besteld via Apple. Was gister in de Apple Centre in Utrecht en die krijgen hem pas ergens in oktober...wanneer konden ze niet eens zeggen.

Nu krijg ik hem van de week al! Lekker rap allemaal!
Raar Want ik heb ook de nieuwe ipod besteld + een imac en radio remote, en die imac en die radio remote krijg ik zo rond 30 september en die ipod pas op 2 oktober..
pi_42078199
Help ! Huil ! Ramp !

Mijn 2Gig vorige versie Nano is zojuist vastgelopen ! Echt gewoon zomaar. Ik was aan het luisteren, en opeens midden in een nummer slaat ie vast. Hij blijft hangen op 1 beeld, en op welke knop ik ook druk, hoe lang ook, hij doet niks. Aansluiten op de computer heb ik ook al geprobeerd, maar de computer ziet m helemaal niet, waarschijnlijk omdat ie dus vast is gelopen.

Help ! Wat kan ik hier nou weer aan doen ?
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_42078527
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Help ! Huil ! Ramp !

Mijn 2Gig vorige versie Nano is zojuist vastgelopen ! Echt gewoon zomaar. Ik was aan het luisteren, en opeens midden in een nummer slaat ie vast. Hij blijft hangen op 1 beeld, en op welke knop ik ook druk, hoe lang ook, hij doet niks. Aansluiten op de computer heb ik ook al geprobeerd, maar de computer ziet m helemaal niet, waarschijnlijk omdat ie dus vast is gelopen.

doe chill laat em gewoon leeglopen en dan opladen
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:42:10 #169
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_42080481
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
Help ! Huil ! Ramp !

Zorg dat de HOLD schakelaar op vrij staat, zet 'm dan op HOLD, en dan weer op vrij.

Druk nu de MENU knop en de knip middenin de clickwheel tegelijk in gedurende ik geloof 8 seconde.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_42081109
Ik was inmiddels even naar de Apple winkel in de stad gefietst, en die deed inderdaad het menu-select truukje. Da's wel fijn om te weten dat dat bestaat. Dat wist ik nog niet.

En ja, ik ben dol op mijn iPod, vandaar de overtrokken reactie. .
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_42082681
Help!!!

Ik heb een Ipod Mini van 6GB, en daar staat opeens helemaal geen muziek meer op!
Ik had bijna 6GB vol staan, maar nu staat er helemaal NIETS meer op. Geen playlist, geen albums, geen favorieten......... NIKS!! Alles wat ik meer dan een jaar lang heb opgespaard en netjes heb ingedeeld, is gewoon WEG.. Hoe kan dit? Er is niks mee gebeurd, zette hem aan en toen was het opeens zo..

Het opmerkelijke is trouwens wel dat er in het overzichtscherm "About" waar alle info over de Ipod in staat, wel staat
"Capacity 5,6 GB" en Available "63,8 MB". Dus volgens deze info zou alles er nog op moeten staan.. Wel staat erboven dat het aantal songs wat erop staat "0" is.. Wat is dit en hoe kom ik er vanaf (en aan mijn muziek )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_42087725
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:50 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Help!!!

Ik heb een Ipod Mini van 6GB, en daar staat opeens helemaal geen muziek meer op!
Ik had bijna 6GB vol staan, maar nu staat er helemaal NIETS meer op. Geen playlist, geen albums, geen favorieten......... NIKS!! Alles wat ik meer dan een jaar lang heb opgespaard en netjes heb ingedeeld, is gewoon WEG.. Hoe kan dit? Er is niks mee gebeurd, zette hem aan en toen was het opeens zo..

Het opmerkelijke is trouwens wel dat er in het overzichtscherm "About" waar alle info over de Ipod in staat, wel staat
"Capacity 5,6 GB" en Available "63,8 MB". Dus volgens deze info zou alles er nog op moeten staan.. Wel staat erboven dat het aantal songs wat erop staat "0" is.. Wat is dit en hoe kom ik er vanaf (en aan mijn muziek )
Ik hoop voor je dat je de nummers ook nog op de harde schijf van je Mac/PC hebt staan?
Work hard, play harder!
Last.fm
  zondag 24 september 2006 @ 12:19:15 #173
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_42089751
quote:
Op zondag 24 september 2006 09:33 schreef TheEgoHasLanded het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je de nummers ook nog op de harde schijf van je Mac/PC hebt staan?
Jawel, verspreid over vele mapjes en twee pc's dat wel....

Maar staat er nou nog wat op of niet? Ik bedoel, ik zie niks meer in alle muziekmapjes staan, en in het overzichtscherm staat "o songs", maar kennelijk zit het geheugen nog wel even vol.. Ook als ik hem aansluit op Itunes ziet hij nog nummers... ?? Begrijp er niets van..
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_42092125
Is het al bekend wanneer die nieuwe 30gb iPods in de winkel komen? En gaan deze ook 289 kosten?
Learn the rules and break them.
pi_42142623
quote:
Op zondag 24 september 2006 14:58 schreef Elocyp het volgende:
Is het al bekend wanneer die nieuwe 30gb iPods in de winkel komen? En gaan deze ook 289 kosten?
Ik heb er een sinds zaterdag, vrijdagavond werd ik door de Apple store in Utrecht gebelt dat ze binnen waren. En ja, 289,-.
pi_42144839
Ik heb een nieuwe aankoop: universal dock

nu nog wachten tot ik mn ipod binnen krijg
pi_42145223
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 15:31 schreef Scylla het volgende:

[..]

Ik heb er een sinds zaterdag, vrijdagavond werd ik door de Apple store in Utrecht gebelt dat ze binnen waren. En ja, 289,-.
hopen dat ze ook snel in Haarlem bij de Apple store te krijgen zijn
pi_42145561
de nieuwe nano's zijn me fokking relaxed: veel beter dan de eerste generatie. Batterij is beter, geen geklooi met constant resetten (dat moet echt vaak namelijk met de oude), beeldscherm heel helder en scherp, veel krasbestendiger, alleen maar positief
pi_42168902
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 17:19 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

hopen dat ze ook snel in Haarlem bij de Apple store te krijgen zijn
En ze waren binnen in Haarlem. Zwarte 30gb is mine
pi_42173946
Ik heb een aantal weeken geleden een Nano 1G gekocht. Geen leuke actie om deze omteruilen met bijbetaling tegen een 2G?
Viva los Vatos Locos
  woensdag 27 september 2006 @ 20:13:49 #181
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_42178517
quote:
Op woensdag 27 september 2006 17:35 schreef kokos het volgende:
Ik heb een aantal weeken geleden een Nano 1G gekocht. Geen leuke actie om deze omteruilen met bijbetaling tegen een 2G?
verkoop hem op marktplaats ofzo...
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  donderdag 28 september 2006 @ 10:10:58 #182
92655 Ferdi81
omdat............
pi_42192589
rararaar hoe kan het ?? ik heb een ipod van 2 gig, als ik de muziek die op mijn ipod staat er af haal staat er nog steeds vermeld geheugen 1 gb, kan ik de ipod ook formatteren ? nu is hij vol met 45 nummers er staan geen foto's op, iemand enig idee

dank u !!
pi_42193410
1 gieg voor 45 nummers lijkt me ook n beetje raar.. (tenzij t allemaal lange remixen van 320kbps zijn misschien)
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42193595
30GB iPod bij DDD Bijenkorf 279,-
pi_42194378
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef twentemeisje het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van ebay, met daarin de ipod voor 249 euro bij de bijenkorf...
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_42194381
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:56 schreef twentemeisje het volgende:
249,- lees ik net...goeie koop!
pi_42218741
Ik heb net de nieuwste update geinstalleerd voor m'n ipod. Maar nu reset hij continu. Ik kan niks meer doen, ik hoor de harde schijf een tik geven en daarna gaat hij uit
pi_42219350
Ah nadat ik de play en select knop ingedrukt heb gehouden bij het opstarten (ingeplugd in de pc) schiet de iPod in disc mode (wattes ), maar hij reset niet meer!

Nu maar een hele reset, alles eraf knikkeren en nieuwe software. Ben benieuwd
pi_42220414
ts mag ik het script van de openings post?

ik wil binnen kort ook maar weer eens gaan kijken voor nieuwe mp3 speler.
en moet zeggen dat de nieuwe nano 8 gigabite wel erg aantrekkelijk is.
of de blauwe 4 gig versie.

weet iemand hoe het zit met dat piepjes probleem?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_42220794
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:12 schreef CecilBDemented het volgende:
ts mag ik het script van de openings post?

ik wil binnen kort ook maar weer eens gaan kijken voor nieuwe mp3 speler.
en moet zeggen dat de nieuwe nano 8 gigabite wel erg aantrekkelijk is.
of de blauwe 4 gig versie.

weet iemand hoe het zit met dat piepjes probleem?
piepjesprobleem?
pi_42230016
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 00:26 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

piepjesprobleem?
Ik heb daar ook nog nooit van gehoord
Work hard, play harder!
Last.fm
pi_42231865
Hm..
Ik had een .iso file op m'n iPod gezet in de map notes (in een mapje in notes -> NotesMap).
Ik denk dat daardoor m'n ipod telkens vastsloeg en opnieuw opstartte. Ik heb deze map er nu afgegooid en het werkt weer, hoop ik....

Weet iemand of het hier aan kan liggen en waar je bestanden op je iPod moet zetten?
  vrijdag 29 september 2006 @ 14:03:55 #193
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42232002
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef VoreG het volgende:
Hm..
Ik had een .iso file op m'n iPod gezet in de map notes (in een mapje in notes -> NotesMap).
Ik denk dat daardoor m'n ipod telkens vastsloeg en opnieuw opstartte. Ik heb deze map er nu afgegooid en het werkt weer, hoop ik....

Weet iemand of het hier aan kan liggen en waar je bestanden op je iPod moet zetten?
Gewoon als externe schijf gebruiken en in Windows Explorer een nieuwe map aanmaken.
Check mijn band Glorybox
pi_42232085
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 14:03 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Gewoon als externe schijf gebruiken en in Windows Explorer een nieuwe map aanmaken.
Ja dat doe ik ook, maar sinds ik versie 1.2 van m'n iPod software heb geinstalleerd (en Itunes 7.0) slaat het kreng vast als ik er gewoon bestanden opzet (ik heb het alleen geprobeerd bij deze bestanden dat wel).
pi_42240438
Ik kan er gewoon geen bestanden opzetten
Alleen als ik de ipod opstart als disc (en hij gekoppelt zit aan de pc) kan ik er dingen opzetten en afhalen. Maar gewoon als muziekspeler doet hij niks...
Morgen of maandag maar even langs de apple store..
pi_42241168
voreg, iPod al eens gerestored?
"Why don't you run along, Gut Cassidy and the Sundance Cheeseburger. Don't look into my eyes like I got candy for you."
pi_42241362
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 20:28 schreef GoldFinch het volgende:
voreg, iPod al eens gerestored?
Al 100x. Ik denk dat die 1.2 update het probleem veroorzaakt, maar zeker weten doe ik het niet..

Ik probeer nu de map met die bestanden in een .rar bestand te gooien om te kijken of de iPod dan niet moeilijk gaat doen. Anders sla ik gewoon geen bestanden op en ga ik die Apple Store overvallen

Werkt ook al niet...
Rot iPod

[ Bericht 11% gewijzigd door VoreG op 29-09-2006 20:43:00 ]
  vrijdag 29 september 2006 @ 22:37:07 #198
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_42244946
Die van mij doet het nog steeds niet.. Hij was opeens leeg, en sinds dien herkent de pc hem helemaal niet als in hem aansluit. Althans, hij komt niet meer in Itunes te staan.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Het gaat om een ipod mini. Ik heb geen garantie meer (een jaar toch??) heb hem langer dan een jaar namelijk...
pi_42258958
Hallo lieve mensen hier een vraagje van een iPod-newb .

Ik wil graag in iTunes een afspeellijst maken. Niet zo lastig denk je dan maarrrr... ik heb de nummers niet in mn iTunes-bibliotheek staan maar op mn iPod zelf. De afspeellijst is trouwens om af te spelen vanaf de computer, niet mn iPod.

Weten iemand hoe dat werkt? .
pi_42259090
Ineens lukte het . Blijkbaar zit er onder het kopje 'iPod' nog een heel menu waarbij je je afspeellijsten en On The Go's kunt maken .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')