Dat heb ik nog nooit gehoord. Vreemd.quote:
bron?quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef Blivox het volgende:
Mag ik iedereen nog even waarschuwen niet naar iTunes 7 te updaten. Heel erg buggy, wacht nog maar lekker tot er een patch uitkomt of nieuwe versie met fixes.
Bron, ik! Heel betrouwbaar dus. Kijk ook maar even op het iPod forum. iTunes 7 voor Windows heeft vaak last van slechte geluidskwaliteit, stottering, extra snelle afspeelsnelheid, gezeik dus.quote:
Aaah, vandaar... speelt idd voor geen meter bij mij, alleen maar geknetter en gekraakquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:42 schreef Blivox het volgende:
[..]
Bron, ik! Heel betrouwbaar dus. Kijk ook maar even op het iPod forum. iTunes 7 voor Windows heeft vaak last van slechte geluidskwaliteit, stottering, extra snelle afspeelsnelheid, gezeik dus.
Het lijkt erop dat de iTunes soundengine (Ja, Quicktime) een beetje problemen heeft in de laatste versie met DirectX-sound. Waveout-mode selecteren helpt vaak wel, maar dat is geen oplossing imho. Directosound moet gewoon perfect werken.
Dit ben ik niet van Appeltje gewend.
iTunes is echt behoorlijk irritant hier!quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef Blivox het volgende:
Mag ik iedereen nog even waarschuwen niet naar iTunes 7 te updaten. Heel erg buggy, wacht nog maar lekker tot er een patch uitkomt of nieuwe versie met fixes.
Ja bij de dixons vandaag.. staat zo'n kerel een iPod video 60gb te kopen.. ik dacht van waar ben je in mee bezigquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:56 schreef Steve-O het volgende:
Wat een n00bs bij de dixon
Vraag je om een 8Gb zegt ie "welke kleur?"
En ik heb hier 4 iPod in huis gehad en met geen van allen problemenquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:59 schreef kingjotte het volgende:
Mag ik iedereen waarschuwwen om geen iPod te kopen!
Ik heb er zelf ongeveer 2 jaar een gehad, en niks dan ellende mee gehad.
- na een weekeindje niet gebruiken moet je de iPod resetten, omdat hij anders niet aangaat, dit gaat op een zeer lastige manier, zodat je de eerste keer dat het voorkomt de hele treinreis zonder muziek zit.
- binnen een jaar kapot, na veel gezeur toch een vervanger, maar nee, geen nieuwe, dus geen extra garantie. (originele garantie of 3 maanden na ontvangst vervangend exemplaar)
- onverklaarbare vastlopers, batterijen die 'ineens' leeg zijn
- 9 maanden later WEER de harde schijf kapot --> typisch geval van jammer, koop maar een nieuwe, zegt apple. Nou, ik dacht het niet, bekijk het maar, ik koop er nu eentje die het WEL doet als ik dat wil.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:57 schreef Remzz het volgende:
Bij de Dixons stond vorige week nog een 4G voor 300+ euro
iets meer geworden maar niet veel meerquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:19 schreef Martijn_16 het volgende:
Kwil een Ipod video 30gb kopen, maar iedereen zegt de hele tijd dat de batterij helemaal niet lang meegaat tijdens het film kijken.. Weet iemand of dit probleem is verholpen met de nieuwe versies?![]()
Ja maar jij hebt geen video gekocht (dom)quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:56 schreef Sylvana het volgende:
ik heb die van mij ook bij de Dixons gekocht, was 60 gb en 325 euro
ik hoef toch geen video's te zien, gaat mij toch alleen om de muziekquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt geen video gekocht (dom)
Ipod Nano = mini ipod miniquote:Op zondag 17 september 2006 01:13 schreef iz0r het volgende:
ipod nano = ipod mini ?
8 is nog niet uitquote:Op zondag 17 september 2006 01:42 schreef tonks het volgende:
Probeer 8 nog eens te installeren en wat is de error precies?
uhm, ik jank niet ik deedquote:Op zondag 17 september 2006 01:44 schreef tonks het volgende:
Nouja dan help je jezelf maar als je meteen gaat janken als ik een verkeerd cijfer typ. hoop dat je iPod helemaal verneukt is
Tonksje, dat doe jij ook bij anderen dus sjjtquote:Op zondag 17 september 2006 01:44 schreef tonks het volgende:
Nouja dan help je jezelf maar als je meteen gaat janken als ik een verkeerd cijfer typ. hoop dat je iPod helemaal verneukt is
Ik heb eens de kleine lettertjes op de Apple website gelezen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:59 schreef kingjotte het volgende:
- binnen een jaar kapot, na veel gezeur toch een vervanger, maar nee, geen nieuwe, dus geen extra garantie. (originele garantie of 3 maanden na ontvangst vervangend exemplaar)
Bij Dixons? Dat heb ik ook gedaan. Maar volgens mij gaan zo ongelovelijk moeilijk doen als jij een nieuwe komt eisen.quote:Op zondag 17 september 2006 10:39 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb er ook een verzekering bijgenomen voor 3 jaar ( 60 euro) Mocht ik hem binnen die 3 jaar zelf laten vallen of er komt een scheur in het display ofzo, dan kan ik hem omruilen voor de iPod die op dat moment het meest geheugen heeft. Stel dus dat ik hem over 2 jaar laat vallen, dan zit er eigenlijk geen garantie meer op, maar dan kan ik hem dus wel omruilen voor een tegen die tijd misschien iPod 140 GB
bij me fototoestel werd ik niet genaaid, ging ook na 2 jaar kapot en heb gewoon een nieuwe gekregen toenquote:Op zondag 17 september 2006 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Dat soort verzekeringen zijn idd 1 grote naaipartij, je mag wel betalen maar als je komt claimen is er altijd wel een clausule waardoor je niets krijgt...
Is lelijk dan het enige nadeel? Dan koop je hem toch ook niet als je hem lelijk vindquote:Op zondag 17 september 2006 12:29 schreef mini-lellan het volgende:
me moeder heeft de iPod Nano 2Gb (2e generatie) en vind em echt oerlelijk![]()
alleen voordeel is:
geen vingerafdrukken
24 uurs accu
60% lichter
me maquote:Op zondag 17 september 2006 12:30 schreef Remzz het volgende:
[..]
Is lelijk dan het enige nadeel? Dan koop je hem toch ook niet als je hem lelijk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |