kun je niet gewoon een cd of artiest op repeat zetten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik had em willen opsturen. Misschien kan jij dat ook doen.
Eventueel kun je nog testen of hij wel rond de beloofde tijd komt van Apple door een lange speellijst op te zetten, volledig op te laden en dan kijken hoelang die mee gaat.
Ik ga het morgen ook proberen met mijn iPod.
Shuffle.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
kun je niet gewoon een cd of artiest op repeat zetten?
Wat probeer je precies te zeggen? Ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar probeer eens een volzin te vormen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Verdelen. Ik dacht al. En toen snapte ik het. Je bent een Belg. Fok.nl. Snap je? Allochtonen.![]()
http://www.apple.com/benl/index.htmlquote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:35 schreef whispers het volgende:
[..]
Wat probeer je precies te zeggen? Ik weet dat het niet zo makkelijk is, maar probeer eens een volzin te vormen.
Correctie: een opgefriste versie van de oude iPod. Oude wijn in nieuwe zakken.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:43 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
http://www.apple.com/benl/index.html
de nieuwe iPods
Tof gezegde.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:51 schreef whispers het volgende:
[..]
Correctie: een opgefriste versie van de oude iPod. Oude wijn in nieuwe zakken.
bron?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:55 schreef whispers het volgende:
De nieuwe video zal niet zo lang op zich laten wachten. Hoogstens enkele maanden.
In de VS is hij enkele weken geleden in prijs verlaagd. Op de site van apple VS nog 250 dollar.quote:
CopyPodquote:Op zondag 8 oktober 2006 19:58 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Heeft iemand een goeie PC app voor muziek transfer van ipod naar pc?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:47 schreef Poepoog het volgende:
Ehem. Hebben de nieuwste iPod een zelfde aansluiting onder als de oudere generaties (dwz. kan ik mijn oude lader gebruiken voor een nieuwe iPod?)
De nieuwste heb ik het over.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:02 schreef edejong het volgende:
[..]
ik kan m'n ipod nano nog steeds opladen met de oplader van de mini!
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:00 schreef Henkmanz het volgende:
de nieuwste nano heeft gewoon dezelfde aansluiting.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 14:48 schreef HomerJ het volgende:
Kut Apple
Had in Juni een Ipod Nano gekocht, altijd heel zuining op geweest en nooit laten vallen.
Opeens heeft hij 2 rare problemen:
-Computer herkent hem op geen mogelijkheid meer(alles geprobeerd, Ipod update uninstall en installe etc.)
-Alle liedjes worden meteen doorgespoeld, dus als ik een playlist selecteer dan gaat hij alle liedjes lang zonder af te spelen
Ik vraag service aan Apple(wel goed geregeld!) maar naar een paar dagen krijg ik hem terug met een briefje:
Reparatiekosten zijn te hoog, valt buiten garantie. Kijk voor nieuwe producten op de Apple Shop
Ik ga ze aanklagen!![]()
http://www.apple.com/benl/support/ipod/five_rs/quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:15 schreef nietzman het volgende:
Stap één: Restore je iPod.
Als een schone gerestorede iPod niet gezien word door je computer lijkt het me eerder dat het probleem bij je computer ligt, denk je ook niet? Probeer het eens op een andere machine/installeer iTunes en consorten opnieuw.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:24 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://www.apple.com/benl/support/ipod/five_rs/
Ik ben dit hele traject al afgeweest.. Hij doet nog steeds niks..
Ik wil een nieuwe!! @(*#(@!!! Dat ding was destijds 250 euro, en heeft maar zo kort gewerkt.. Ik EIS een nieuwe...
KUTZOOI!!!![]()
Damn dat is wel heel erg goedkoop! Zo één wil ik ook denk ik...alleen is die in NL 290equote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:18 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik heb er ook 1 !!! Ik heb in Canada een zwarte 30 Gb video gekocht !! Kost omgerekend 200 Euro. Toch netjes dacht ik !!
En gelijk er een EVO Skin v2 bijgekocht (zwart). Alleen jammer dat 'ie nu niet meer in de dock past....
Sorry, vergeten dat te vermelden. Hij ziet hem idd bij deze computer, maar als ik hem daar probeer te 'legen' dan loopt alles vast. Dus, de pc ziet hem wel, alleen je kunt er niks mee want dan loopt alles vast. Itunes ziet hem zoals ik zei helemaal niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Als een schone gerestorede iPod niet gezien word door je computer lijkt het me eerder dat het probleem bij je computer ligt, denk je ook niet? Probeer het eens op een andere machine/installeer iTunes en consorten opnieuw.
In het ipod scherm aanvinken dat je alleen nummer wil hebben die staan aangevinkt en dan gewoon je muziek syncenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:17 schreef Martijn_16 het volgende:
ik heb net n ipod 30gb gekocht..
ik heb nu met itunes bij de nummers die ik niet wil overzetten het 'vinkje' weggehaald.
Hoe krijg ik nu de andere nummers op mn ipod?
Die is gewoon op de nederlandse site van apple te bestellen...quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand of de rode ipod nano ook in nederland verkrijgbaar is/komt? mijn zusje wil er namenlijk graag een hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |