Ja jij wordt door Kug genegeerd, althans niet in het overzicht genoemdquote:Op woensdag 13 september 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
En ik dan?
zullen we er een wedstrijdje van maken wie het eerst op de eindstreep is, jij 15 kg erbij, ik 15 kg eraf (wat voor mij overigens niet het eindpunt zal zijn)quote:Op woensdag 13 september 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
En ik dan?
Met als apotheoase het touwtrekken tussen de diverse fracties ?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zullen we er een wedstrijdje van maken wie het eerst op de eindstreep is, jij 15 kg erbij, ik 15 kg eraf (wat voor mij overigens niet het eindpunt zal zijn)
morgen sportdag van de gemeente, allemaal blesuregevoelige mensen die nooit sporten maar wel ongeloofelijk fanatiek zijn, om redenen die de afgelopen week hebben afgespeeld hebben we geen raadsteam maar worden we opgedeelt
![]()
dat zou wel gaaf zijn, de cda in het stof te laten bijten, of nog leuker, we hebben jaarlijks in Nederwetten ook touwtrekken over waterquote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met als apotheoase het touwtrekken tussen de diverse fracties ?
Dat is wel weer heel erg extreem.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef NathaN het volgende:
Jij moet eerst 15 kilo aankomen.
je bent juist weer aan het afvallenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel erg extreem.
Maar ook gezond. En het moet ook niet te makkelijk worden, he...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is wel weer heel erg extreem.
Ze komt ook op Cult & Tumult in Veldhovenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Cybart het volgende:
I LOVE MY SCHOOL
ze hebben voor morgen een gratis concert van mn Latino babe geregeld op de markt
incl haar banden dus
[afbeelding]
Willy & Wally(ja die twee linkse cubanen
rechts heeft er niks mee te maken)
dus mn hunk en ik gaan morgen lekker naar:
[afbeelding]
daarom heb ik ook maar kaartjes voor Muse gehaaldquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef TehRockstar het volgende:
Belle Perez.
Wat mannelijk van je, Cybart.
Snow Patrol is ook een beetje nichterig hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarom heb ik ook maar kaartjes voor Muse gehaald
en af en toe mag je gay zijn, niet te veel natuurlijk
dat is niet goed voor de mensheid.... want homo's zijnnatuurlijk
en ach wat lul ik er omheen...
ik kan net zo genieten van Muse/Snow Patrol/Razorlight als van Belle
zozo wereldreizigerquote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Parijs is geboekt
Nu Rome en Australiė/Hong Kong nog.
over de beste nichtenband ever gesproken: volgende week nieuwe album Scissor Sistersquote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snow Patrol is ook een beetje nichterig hoor(ik ga er 11 okt heen in Utrecht)
Feel like dancing, dancingquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
over de beste nichtenband ever gesproken: volgende week nieuwe album Scissor Sisters
Ja nou ja, Parijs is de 3e x, als traditie. Asutraliė daar gaat ene vriendin van me wonen vanaf eind Sept. Die reist nu nog door... ff denken waar z enu zit... Cambodja. En ik kan daar dus logeren en de bedoeling is 2 weken Australiė en 1 week Aziė (waarschijnlijk Hong Kong). En in Rome heb ik vanaf Oktober ook een logeeradresquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
zozo wereldreiziger
(ik moet curacao nog boeken)
zoiets inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Feel like dancing, dancing*hupst*
Niks, tis altijd al een homo geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
Hallo!![]()
Cyb? Als ik je hoor over muziek dan is het vaak nichtenmuziek.. what happend?
Whehe.. hij was anders niet in de Pallaz afgelopen weekendquote:Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks, tis altijd al een homo geweest(*herinnert zich Ehvn Culinair*)
en ISTANBUL!@quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Parijs is geboekt
Nu Rome en Australiė/Hong Kong nog.
O ja, ook nog. Tjeempiequote:
Ik moet nog gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben je al terug van skaten?
Nou eigenlijk kan het wel tot 1 persoon gereduceerd worden.quote:
Zou niet zien wat er mis met jullie isquote:
Egnie!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef davidov het volgende:
Ok jullie rellen dan wel om de haverklap
Bolle jan.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef samjustme het volgende:
De 30e!
Einde van de opstart maand voor menig werknemer en scholier
nu wil ook ik het er eens flink van nemen even wat anders dan werk/school
iemand suggesties voor een bruisende avond in Amsterdam
You2 is te klein en onmogelijk om te dansen, schandalig dat je nog voor moet betalen.
Kent iemand leuke tenten waar je gezellig kan praten zonder dat je om de 5e minuten wordt gevraagd wil je seks
Meen je het echt?quote:
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef samjustme het volgende:
waar je niet om de paar minuten om sex word gevraagt.
Ik word alleen door dertigers voor sex-gevraagd dus daar ben ik ook niet bepaald blij vanquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post..
Misschien ben ik wel een saaie homo maar wat is er mis mee om eerst iemand te leren kennen voordat je seks hebt?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post..
Het gaat niet om dat het dertigers zijn inprincipe waar het om gaat dat men allemaal in een discotheek zo oversekst lijktquote:
Ik heb het over dat homo's geen op seksbeluste mannen zijn en jij weer met je fotoquote:Op donderdag 14 september 2006 00:05 schreef BB_Koning het volgende:
[afbeelding]
Jaja, hij heeft een enge kutkop, maar mijn god, heeft hij een package of zie ik t niet goed![]()
![]()
![]()
![]()
Een foto van een halfnaakte jongen plaatsen wil niet zeggen dat iemand op seks belust is.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb het over dat homo's geen op seksbeluste mannen zijn en jij weer met je foto![]()
en dat is in een heterodiscotheek niet het geval ?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat het dertigers zijn inprincipe waar het om gaat dat men allemaal in een discotheek zo oversekst lijkt
In een veel mindere mate, daar neemt men tenminste de tijd om met je te praten en niet het eerste wat je hoort wil je neuken. Als tiener ben ik weleens naar een heterodiscotheek geweest.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dat is in een heterodiscotheek niet het geval ?
Waar haal je dit soort flauwekul toch vandaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef samjustme het volgende:
Willen jullie dan nooit verliefdheid voelen of liefde
zeker zijn van genegenheid en sex als antwoord hebben op liefde in plaats van betekenisloze lust
Dat ik hier nog serieus op ingaquote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
In een veel mindere mate, daar neemt men tenminste de tijd om met je te praten en niet het eerste wat je hoort wil je neuken. Als tiener ben ik weleens naar een heterodiscotheek geweest.
Ben je het niet zat om voor de zoveelste keer betekenisloze seks te hebben
En hoe vind jij het om eerst verkracht te worden door je overbehaarde stiefvader en daarna in je slaap door de marsmannetjes opgesneden te worden voor allerlei genetische experimenten?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:14 schreef samjustme het volgende:
Willen jullie dan nooit verliefdheid voelen of liefde
zeker zijn van genegenheid en sex als antwoord hebben op liefde in plaats van betekenisloze lust
Het tweede voorbeeld was meer op het hersenspinselniveau van Sam de Marokkaanquote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoe vind jij het om eerst verkracht te worden door je overbehaarde stiefvader en daarna in je slaap door de marsmannetjes opgesneden te worden voor allerlei genetische experimenten?.
welllicht heb jij daar andere dingen gezien dan ik, want ik vind een heterodiscotheek net zo goed een vleeskeurigquote:Op donderdag 14 september 2006 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
In een veel mindere mate, daar neemt men tenminste de tijd om met je te praten en niet het eerste wat je hoort wil je neuken. Als tiener ben ik weleens naar een heterodiscotheek geweest.
Ben je het niet zat om voor de zoveelste keer betekenisloze seks te hebben
Volgens mij is het toch een kloon of een lemming. Kan bijna niet anders.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het tweede voorbeeld was meer op het hersenspinselniveau van Sam de Marokkaan![]()
Als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg gewoon niks astublieftquote:Op donderdag 14 september 2006 00:16 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En hoe vind jij het om eerst verkracht te worden door je overbehaarde stiefvader en daarna in je slaap door de marsmannetjes opgesneden te worden voor allerlei genetische experimenten?.
Ik ben geen Marokkaanquote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het tweede voorbeeld was meer op het hersenspinselniveau van Sam de Marokkaan![]()
Dat geld vooral voor jou. Jij bent de gene die hier voortdurend de meest idiote vragen stelt, vol vooroordelen en aannames over hoe verdorven wij allemaal wel niet zijn. Rot toch alsjeblieft een eind op met je stomme vragen en laat ons lekker met rust.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:19 schreef samjustme het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt zeg gewoon niks astublieft
Doegquote:Op donderdag 14 september 2006 00:20 schreef Stroekie het volgende:
Maar ik ga nu slapen
Sweet Dreams allemaal![]()
En dat maakt het oke? Wat een geweldige redeneringquote:Op donderdag 14 september 2006 00:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welllicht heb jij daar andere dingen gezien dan ik, want ik vind een heterodiscotheek net zo goed een vleeskeurig
met vaak van die kwijlende jongens aan de rand van de dansvloer vol met meisjes.
Af en toe is het zo genant dat ik op zo iemand af wil stappen en vragen of ik er een teiltje onder moet zetten![]()
Ik heb niet gezegd dat je verdorven bent, blijkbaar voel je je aangevallen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat geld vooral voor jou. Jij bent de gene die hier voortdurend de meest idiote vragen stelt, vol vooroordelen en aannames over hoe verdorven wij allemaal wel niet zijn. Rot toch alsjeblieft een eind op met je stomme vragen en laat ons lekker met rust..
Ik voel me niet aangevallen, ik ben je domme insinuerende bevooroordeelde vragen alleen meer dan spuugzat.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat je verdorven bent, blijkbaar voel je je aangevallen.
Er is toch een andere user di ehem persoonlijk kent en hem op deze topic heeft egwezen? Ik kan me dat herinneren van onze kennismaking met de Marokkaanquote:Op donderdag 14 september 2006 00:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Volgens mij is het toch een kloon of een lemming. Kan bijna niet anders..
Ik ben geen Marokkaan laat maar.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is toch een andere user di ehem persoonlijk kent en hem op deze topic heeft egwezen? Ik kan me dat herinneren van onze kennismaking met de Marokkaan![]()
Blijkbaar voel je je aangevallen. Be my guest neuk met zoveel mannen als je wilt het zal mij een zorg zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 00:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen, ik ben je domme insinuerende bevooroordeelde vragen alleen meer dan spuugzat.
Ik wilde aantonen dat jij verkeerd zat en dat heb ik gedaan. Ik heb aangetoond dat het verkeerd is om seksbelustheid toe te schrijven aan geaardheid.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
En dat maakt het oke? Wat een geweldige redenering![]()
Als nou voortaan lekker alleen in dit topic post: SCHtel *hier* je vragen aan een ervaren homo #8 in plaats van hier de lemming uit te hangen.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:23 schreef samjustme het volgende:
Ik heb geen hekel aan homo's waarom zou ik het zijn
Ik vertel gewoon mijn bevindingen en meer niet, natuurlijk zijn er mensen die een serieuze relatie hebben
Al mn redeneringen zijn geweldig, daarom ben ik BB en jij nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:22 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een geweldige redenering![]()
Ik weet niet waarom je zo gefixeerd bent op Marokkanenquote:Op donderdag 14 september 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er is toch een andere user di ehem persoonlijk kent en hem op deze topic heeft egwezen? Ik kan me dat herinneren van onze kennismaking met de Marokkaan![]()
Ik weet niet waarom jij Marokkaanse gays niet vertrouwt. Kan het zijn omdat 2 gasten je bedrogen hebben en je lekker hebben uitgewoond en vervolgens gedumptquote:Op donderdag 14 september 2006 00:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom je zo gefixeerd bent op Marokkanen
nee daarom ben jij vaak gebruikt herbruikt en verbruiktquote:Op donderdag 14 september 2006 00:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Al mn redeneringen zijn geweldig, daarom ben ik BB en jij niet![]()
Waarom bezoedel je mn goede naam, ik ben maagdquote:Op donderdag 14 september 2006 00:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
nee daarom ben jij vaak gebruikt herbruikt en verbruikt
en ik niet voor de seks
Jah joh ga hier een beetje in het wilden weg dingen zitten raden wat mijn reden is dat ik ze niet vertrouw de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet wie is er hier nou bevooroordeeldquote:Op donderdag 14 september 2006 00:42 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij Marokkaanse gays niet vertrouwt. Kan het zijn omdat 2 gasten je bedrogen hebben en je lekker hebben uitgewoond en vervolgens gedumpt![]()
We accepteren vrouwen toch ook?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:02 schreef samjustme het volgende:
En overigens hoe kan je acceptatie van homoseksualiteit van mensen verlangen als je je als hoeren gedraagt
Jeeeeeeezus (en Allah en de rest) wat en jij DOM! Niet zomaar dom, maar echt DOM. DOM. Niet alleen met de hoofdletter D, maar zelfs met de hoofdletter O en M. DOM! Nondeju zeg. Ik zou bijna zeggen dat mijn broek afzakt van hoe DOM jij bent maar dna ben ik vast weer op sex belust.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Blijkbaar voel je je aangevallen. Be my guest neuk met zoveel mannen als je wilt het zal mij een zorg zijn
Gemeen ben je niet echt, ik vind het alleen jammer dat je en de anderen mijn mening niet respecteren that's all. En bij mij is niet alles zwart of wit, ook al is het misschien moeilijk te geloven en je hoeft je overigens geen zorgen te maken ik zal niet meer in de homo topics postten.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeeeeeeezus (en Allah en de rest) wat en jij DOM! Niet zomaar dom, maar echt DOM. DOM. Niet alleen met de hoofdletter D, maar zelfs met de hoofdletter O en M. DOM! Nondeju zeg. Ik zou bijna zeggen dat mijn broek afzakt van hoe DOM jij bent maar dna ben ik vast weer op sex belust.
Bij jou is echt alles zwart of wit he? Of bruin en wit, mag ook.
Ik ga er niets eens op in wįįrom ik je DOM vind, want ik denk dat de meesten in dit topic dat wel snappen (zo niet, zeg het gerust), maar .... pfffff.Geef me een D
Geef me een O
Geef me een M
Wat krijgen we dan?DOM!
Sorry. Het moest me even van het hart. Ik kan er nķét meer tegen.
En ja, SJM, ik ben GEMEEN, met de hoofdletters G, E, M, E, E en N.
![]()
Een mirakel! Een Godswonder! Prijs Allah! Prijs Allah!quote:Op donderdag 14 september 2006 07:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gemeen ben je niet echt, ik vind het alleen jammer dat je en de anderen mijn mening niet respecteren that's all. En bij mij is niet alles zwart of wit, ook al is het misschien moeilijk te geloven en je hoeft je overigens geen zorgen te maken ik zal niet meer in de homo topics postten.
Respect komt van twee kanten.quote:Op donderdag 14 september 2006 07:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gemeen ben je niet echt, ik vind het alleen jammer dat je en de anderen mijn mening niet respecteren that's all.
Mooi zo. Beter voor mijn hart.quote:En bij mij is niet alles zwart of wit, ook al is het misschien moeilijk te geloven en je hoeft je overigens geen zorgen te maken ik zal niet meer in de homo topics postten.
Ja, dat was ik. Hij is echt geen kloon hoor, hij bestaat gewoon.quote:Op donderdag 14 september 2006 00:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Whaha thanks.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef Parleur het volgende:
*Esjee op de valreep nog even feliciteer met zijn drieėntwintigste verjaardag*
![]()
Hoe waren de gefrituurde hapjes?
Hij brengt het ongelukkig, blijft het ongelukkig brengen, beledigt en passant iedereen op wie hij denkt dat zijn vooroordelen van toepassing zijn en heeft een bord voor z'n kop waar de ANWB trots op zou zijn. Daar wordt de sfeer hier toch duidelijk niet beter van. Die jongen heeft geen antwoorden van mede-homo's nodig, maar een psycholoog of psychiater.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:10 schreef DaanA het volgende:
Ja, dat was ik. Hij is echt geen kloon hoor, hij bestaat gewoon.
Maar lekker sfeertje hier.Iemand komt met een probleem (een bekend probleem, ik had er al van verschillende homo's van gehoord), brengt het nogal ongelukkig en wordt vervolgens compleet afgemaakt door de rest, waarna iedereen op iedereen gaat lopen vitten, haha
Misschien als je wel gefrituurde hapjes had gehad?quote:Op donderdag 14 september 2006 09:11 schreef Sunjammer het volgende:
Whaha thanks.
Geen gefrituurde hapjes gisteravond
*brak is ook*
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Hij brengt het ongelukkig, blijft het ongelukkig brengen, beledigt en passant iedereen op wie hij denkt dat zijn vooroordelen van toepassing zijn en heeft een bord voor z'n kop waar de ANWB trots op zou zijn. Daar wordt de sfeer hier toch duidelijk niet beter van. Die jongen heeft geen antwoorden van mede-homo's nodig, maar een psycholoog of psychiater.
Dus.
Goeiemorgen ofzo.![]()
Sjezus... dat ze dat nog steeds doen zeg.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Ze hebben als teambuildingsdag een sportdag georganiseerd,.
Zelf sportbroek, -schoenen en handdoek meenemen.
Blegh, nekschot!.
En échte teambuilding (werknemers informeren, betrekken bij beslissingen etc) vergeten ze...quote:Op donderdag 14 september 2006 10:12 schreef Sunjammer het volgende:
Sjezus... dat ze dat nog steeds doen zeg.
Wees gerust. Dat is bij élk bedrijf zo!quote:Op donderdag 14 september 2006 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En échte teambuilding (werknemers informeren, betrekken bij beslissingen etc) vergeten ze....
Nou bij ons hebben we het onderling leuk gemaakt doordat bij het vlot varen de peddels niet gebruikt werden om te roeien maar vooral om wat minder aardige collega's een goed nat te maken in hun goeie goedquote:Op donderdag 14 september 2006 10:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wees gerust. Dat is bij élk bedrijf zo!
Al hebben wij hier wel leuke teambuildingsdagen.
Had ie zijn sokken niet even uit kunnen trekken?quote:Op donderdag 14 september 2006 07:51 schreef TehRockstar het volgende:
Haaaahahahahahahahahahahhaahhaa.
[afbeelding]
Zo. *giechel*
Hi.
Hihihihi. HIhihihihhwhwhhahahhahahahaha.
Juistem, en daarom pleit ik al tijden voor arbeiders zelfbestuur.quote:Op donderdag 14 september 2006 10:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En échte teambuilding (werknemers informeren, betrekken bij beslissingen etc) vergeten ze....
Gaan de schandknaapjes ook mee?quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Blegh, nekschot!.
Nouja, dat gaat wel weer erg verquote:Op donderdag 14 september 2006 16:29 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Juistem, en daarom pleit ik al tijden voor arbeiders zelfbestuur.
Er zijn er nog maar twee over. En ik denk het wel.quote:Gaan de schandknaapjes ook mee?
Niet echt hoorquote:Op donderdag 14 september 2006 16:51 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nouja, dat gaat wel weer erg ver.
Nu, zie 't dan als iets gunstigsquote:Er zijn er nog maar twee over. En ik denk het wel.
Daarom wordt-ie ook gestraft.quote:Op donderdag 14 september 2006 16:26 schreef wonderer het volgende:
Had ie zijn sokken niet even uit kunnen trekken?
Daar was ik al bang voor.quote:
Ik vind je nu al liever dan SJMquote:Op donderdag 14 september 2006 09:39 schreef DaanA het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Mja, ik snap het wel, maar dan nog... hij had het er met mij over en ik zei dat ik dus wel van het probleem gehoord had, maar dat ik hem er niet mee kon helpen, omdat ik er zelf natuurlijk geen ervaring mee heb, en dat hij het maar hier moest vragen. Aangezien het probleem bekend is, leek hij me niet bepaald de enige die ermee zat...
Wat moeten die vreemden allemaal hier?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je nu al liever dan SJM
Rustige zinnen, weinig vooroordelen, punten, komma's, hoofdletters
Of misschien komt het doordat je hetero bent (ga ik even vanuit)
Je houdt niet van vreemdelingen?quote:Op donderdag 14 september 2006 18:23 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat moeten die vreemden allemaal hier?
hallo ang3l hoe gaat het met je is alles goed je gaat zeker weer naar frankrijk daar willen al jouw soort mensen heenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind je nu al liever dan SJM
Rustige zinnen, weinig vooroordelen, punten, komma's, hoofdletters
Of misschien komt het doordat je hetero bent (ga ik even vanuit)
Ik heb 't teruggelezen, 'k was er niet toen het gepost werd.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:30 schreef Ang3l het volgende:
Kan ik me voorstellen na zo'n SJM ervaring![]()
Ik hou niet van Frankrijkquote:Op donderdag 14 september 2006 18:30 schreef Parleur het volgende:
[..]
hallo ang3l hoe gaat het met je is alles goed je gaat zeker weer naar frankrijk daar willen al jouw soort mensen heen
ik kan dan niet zo goed vooroordelen over je verzinnen maar de onrustige zinnen is dit een onrustige zin ja dit is een hele onrustige zin kan ik dan weer des te beter en je ziet hier bijvoorbeeld had eigenlijk een komma gemoeten maar die kan ik net zo makkelijk weglaten als onrustige zinnen schrijven zie je wel ik denk dat ik dit ook op msn ga doenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van Frankrijkalleen van parijs.
Maar die's verstoten door Barcelona en New Orleans.
Typisch geval van van alles vinden maar niks onderbouwen, en vervolgens diens mening 'heilig' verklaren.quote:Op donderdag 14 september 2006 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
SJM was/is echt een naar persoon, die zijn eigen visie projecteert op alles wat hij tegenkomt en geen ruimte overlaat voor andere meningen.
En hij was gewoon rete-irritant.
Ik heb een hekel aan dat soort mensenquote:Op donderdag 14 september 2006 18:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Typisch geval van van alles vinden maar niks onderbouwen, en vervolgens diens mening 'heilig' verklaren.
Ik vind 't puur amusementquote:Op donderdag 14 september 2006 19:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan dat soort mensen
quote:Op donderdag 14 september 2006 10:11 schreef DennisMoore het volgende:
Blegh, nekschot!.
Hij kijkt wat onintelligent boxerig, en zijn neus bevestigt dat, maar z'n ogen zijn photoshopperig blauw mooiquote:
Ik wil ook zo'n foto waar m'n ogen helder blauw op zijnquote:Op donderdag 14 september 2006 19:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij kijkt wat onintelligent boxerig, en zijn neus bevestigt dat, maar z'n ogen zijn photoshopperig blauw mooi
Eens. Die kop doet het niet voor me, maar dat lijf is wel ... eh... jaquote:
Ik ookquote:
Ik 12 Oktober pas ....quote:
Heb jij ogen?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ook
't is meer dat ik geen goeie foto kan maken hier waar m'n ogen goed op uit komen..
Stom kind. Ik ga maar 2 dagen, daar heb ik geen tijd voor.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik 12 Oktober pas ....
Verstop je een leuk kadootje voor me?
Zo van "Bij place de la concrode, in de fontein, achter het 2e beeld"met codes en raadsels en zo.
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:17 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stom kind. Ik ga maar 2 dagen, daar heb ik geen tijd voor.
Met Twahn. Die wilt kleertjes kopen.quote:
Uren in Lafayette dwalenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Met Twahn. Die wilt kleertjes kopen.
Ik heb centjes en een lijstje met adressen en prijzen.quote:
Zou dat de reden zijn waarom homorelaties gemiddeld korter duren?quote:Op donderdag 14 september 2006 20:47 schreef Waxxer het volgende:
Je hebt wel eens van die huwlijken, waarin alleen maar wordt gezwegen. Dat en vrouw bepaalde gevoelens uit, schreeuwt. stampvoet of positief gezien alleen maar goede bedoelingen heeft, maar dat die man niks zegt. Alleen maar zwijgt. Zwijgt, zwijgt, zwijgt... Dat schijnt erger te zijn dan constant ruzie. Dus zo van, je probeert iets in te brengen - een lach, een snik, een lieve blik... Maar dan krijg je nul antwoord. Wel kijken, steeds weer kijken, maar niks zeggen..... Alleen maar de stilte.... terwijl je weet dat er helemaal geen stilte hoeft te zijn.....
Dat doet me lichtelijk denken aan mijn ouders, alleen dan iets minder extreem.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:47 schreef Waxxer het volgende:
Je hebt wel eens van die huwlijken, waarin alleen maar wordt gezwegen. Dat en vrouw bepaalde gevoelens uit, schreeuwt. stampvoet of positief gezien alleen maar goede bedoelingen heeft, maar dat die man niks zegt. Alleen maar zwijgt. Zwijgt, zwijgt, zwijgt... Dat schijnt erger te zijn dan constant ruzie. Dus zo van, je probeert iets in te brengen - een lach, een snik, een lieve blik... Maar dan krijg je nul antwoord. Wel kijken, steeds weer kijken, maar niks zeggen..... Alleen maar de stilte.... terwijl je weet dat er helemaal geen stilte hoeft te zijn.....
Met mij helemaal puik man! Hoe is het met jou dan??quote:Op donderdag 14 september 2006 20:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OwHaai!
![]()
VLARP!!!Hoe is het met jou dan man??
![]()
Aldurens dat geleuterquote:Op donderdag 14 september 2006 20:47 schreef Waxxer het volgende:
Mja ik maak altijd de standaard fout dat ik achteraf pas bedenk dat ik mensen kan raken met dit soort "grapjes"quote:Op donderdag 14 september 2006 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doet me lichtelijk denken aan mijn ouders, alleen dan iets minder extreem.
Oh, je mag best grapjes maken enzo, ik voelde gewoon wat herkenningquote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik maak altijd de standaard fout dat ik achteraf pas bedenk dat ik mensen kan raken met dit soort "grapjes", maar het was de hele tijd zo druk en actief en alles en ik zeg hallo en de boel ligt plat
quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Met mij helemaal puik man! Hoe is het met jou dan??
T?
Gheeft enen florijn ende enen ducaat en den geratel desch woordensch geschiede tot het verleden.quote:Op donderdag 14 september 2006 20:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Aldurens dat geleuter
Heb je een mini-pingp... eh, achtbaan??quote:Op donderdag 14 september 2006 20:59 schreef Blubberzwijn het volgende:
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ik heb wel de EoS en de EoD gecombineerd zodat ik de Benediction staf heb gevormd zodat ik +106 healing spells heb en +2% crit en +31 intellectquote:Op donderdag 14 september 2006 21:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb je een mini-pingp... eh, achtbaan??![]()
Heb je trouwens de bracks van die horse al gelokt zodat je de horse met meer uitgebreide utilities kunt uitbreiden en er een klopstenger mee kunt kopen om de Trouskonder te kunnen betreden met een sward?
Nou, dan verdien je wel een bakkie Earl Grey!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]Heeeyy goed man!!
![]()
Mja met mij gaat'ie ook wel flex op zich, was de afgelopen dagen echt verkoudend at je zegt die hoest als een oude Talbot Horizon uit 1979, maar dat gaat gelukkig al wat beter
EnT
![]()
Heerlijk, daar ben ik wel aan toe! Graag man!
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb wel de EoS en de EoD gecombineerd zodat ik de Benediction staf heb gevormd zodat ik +106 healing spells heb en +2% crit en +31 intellectmaar ik speel weinig WoW meer, besloten dat er nutterige dingen zijn in het leven
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ik heb wel de EoS en de EoD gecombineerd zodat ik de Benediction staf heb gevormd zodat ik +106 healing spells heb en +2% crit en +31 intellectmaar ik speel weinig WoW meer, besloten dat er nutterige dingen zijn in het leven
alles goed met u?
Tijdens het sporten?quote:Op donderdag 14 september 2006 21:31 schreef Blubberzwijn het volgende:
Sja, ik ben nu net met mijn nieuwe studie bezig, en ben nog helemaal bij zover en ben van plan dit ook vol te houden. Daarnaast ben ik weer actiever aan het sporten, 3x per week en probeer weer wat te socializen
quote:Op donderdag 14 september 2006 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, dan verdien je wel een bakkie Earl Grey!
Deze opleiding is echt een veel betere keuze dan m'n vorige, alle vakken liggen me goed en de manier waarop lesgegeven wordt spreekt ook veel meer tot de verbeelding. Veel rollenspellen etc. en echt heel praktijkgericht, moet alleen nog een stageplek zoeken, ik zit zelf te denken aan slachtofferhulpquote:Op donderdag 14 september 2006 21:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]Goed zo!
Met mij gaat'ie goed duswerk is leuk, ondanks bijkomende zaken als de plee schoonmaken en afvalbakken legen
, maar leuk team met mensen en veel andere, bijkomende afwisselende taken. En niet fulltime, dus ik houd gelukkig tijd en energie over om dus fatsoenlijk aan die eeuwige studie te werken... En verder zijn gangetje eigenlijk...
Hoe is het met je nieuwe opleiding??
Hij is zelf weggegaan.quote:Op donderdag 14 september 2006 22:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
waarom hebben jullie Sam weggejaagd![]()
![]()
Oh, dat klinkt wel erg gaaf!! Maar je leert dan zeker ook met heel moeilijke, heftige dingen om te gaan? Respect hoor, ik zou moeilijke mens-kwesties niet makkelijk naast me neer kunnen leggen... Het klinkt iig ook al veel "beter", of beter gezegd "passend" dan wat je eerst deed!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:42 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
Deze opleiding is echt een veel betere keuze dan m'n vorige, alle vakken liggen me goed en de manier waarop lesgegeven wordt spreekt ook veel meer tot de verbeelding. Veel rollenspellen etc. en echt heel praktijkgericht, moet alleen nog een stageplek zoeken, ik zit zelf te denken aan slachtofferhulp
Elk mens is een zondaar en gaat voor eeuwig verloren tenzij hij zich bekeert tot Jezus Christus. Je moet opnieuw geboren zijn om het koninkrijk van God in te kunnen gaan. Jezus Christus is de enige Redder van mensen; Hij is voor eeuwig Dezelfde.quote:
Jezus was zelf homo, daarom had hij geen vrouw in die (33?) jaar die hij hier heeft doorgebrachtquote:Op donderdag 14 september 2006 23:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Elk mens is een zondaar en gaat voor eeuwig verloren tenzij hij zich bekeert tot Jezus Christus. Je moet opnieuw geboren zijn om het koninkrijk van God in te kunnen gaan. Jezus Christus is de enige Redder van mensen; Hij is voor eeuwig Dezelfde.
Nounounounounounou.....quote:Op donderdag 14 september 2006 23:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Jezus was zelf homo, daarom had hij geen vrouw in die (33?) jaar die hij hier heeft doorgebracht![]()
Dat ging je sowieso al. omdat je jezelf koning noemt.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:37 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ga ik nu naar de hel voor godslastering![]()
Gelukkig wel op Uitzending gemist.quote:Op donderdag 14 september 2006 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Woensdag het ware verhaal achter Bassie & Adriaan in Profiel op Nederland 2, die zender die niet in de USA te ontvangen is!![]()
ik zou er niets meer over zeggen...quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:14 schreef Waxxer het volgende:
Je hebt seks gehad en meteen nadat de ander vertrokken was, de partner in kwestie gebeld en gezegd hoe lekker je hem/het vond?
terwijl ik de hele avond zoiets had, wauw had ik maar zo'n vriendjequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:25 schreef Waxxer het volgende:
Je zei "niet veel meer"
En zo de lezen zat die relatie sowieso al niet goed als je 't mij vraagt...
Het is echt mijn journalistieke natte droom een raadslid uit mijn eigen omgeving een uitspraak als deze te zien doen, echt waar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 00:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
zo en nu ga ik zonder te rukken dromen over bas, wetrusten
jezus wat een fouten in deze zin sorry angelquote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
en angel ik woon dat je er lang gelleden was
Huw?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
en angel ik woon dat je er lang gelleden was
Hoe stond je eerst bekend dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:27 schreef Nuno_G het volgende:
terug naar jaren van afwezigheid ...
Dat is omdat de herfst al in augustus begonnen is...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
't Is de laatste tijd echt een depressietank hier he?
Ja de blaadjes zijn al vroeg van de boom gevallenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is omdat de herfst al in augustus begonnen is...
Normaal ben je ongewoon vrolijk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben gewoon vrolijkit's amazing!
en dan mag je niet Fokken ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn excuses, ik was dronken gisteren
ik had me onbehoorlijk gedragenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan mag je niet Fokken ?
nou dat moet ik ook maar mijn exsuses aanbieden voor die keren dat ik na het nuttigen van een fles rode wijn toch nog gepost heb![]()
nou...quote:
Haha, nou nee hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou...
als ik bij jou in de buurt woonde had je er over geschreven![]()
Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Bassie komt naar Zwollein mijn buurt
Wat gebeurt er toch allemaal... eerst een misbruikend kind op een school hier heeeeeeeelllll erg in de buurt (bij wijze van hier om de hoek) en dan nu Bassie die in het wild rondloopt over een maand....
Ik speel wel een theatersporterig spelletje handjepandje met hemquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom ben jij nooit op msn waxjepaxjelaxje
Wat een goedkope snol!!quote:
Ik ga proberen het te minderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
En ga je er nu ook wat aan doen of blijft het bij een verontschuldiging?
En jouw glamour foto staat .... waar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je staat er weer florisant op...![]()
http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_260205/P2270196quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jouw glamour foto staat .... waar?
och ja, leren doet iedereen, toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef samjustme het volgende:
Ik wil me bijdezen verontschuldigen, ik heb met DaanA erover gehad en ik sta idd te snel klaar met mijn oordeel. Ik snap ook wel waarom sommigen van jullie boos werden. Ik had het anders moeten verwoorden wat genuanceerder. Misschien ben ik bij jullie een beetje vreemd overgekomen omdat ik vrij snel met een oordeel klaar sta en best wel aantrek wat andere mensen denken.
ja dat gedrocht links is niet veelquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een goedkope snol!!
maar die rechts is wel schattig op zich
Ik ga d'r als het goed is bekijken op Cult & Tumult.
ik heb een groot voorhoofd :Squote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je staat er weer florisant op...![]()
Fotootje posten dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
oude foto is dat... heel oude fototegenwoordig heb ik de nouceau crack-ho look
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, is dat moeilijk?
zoiets moet ik ook nog kwijt zien te raken
Ik eet nu al veel beter (gespreid over de dag dus kleine porties). Ik eet al een stuk minder dan eerst. Alleen volgens mij moet ik echt flink gaan sporten om de rest van het gewicht kwijt te rakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...
toen kreeg ik het druk met werk en werd het zomer, niet meer veel gesport
en nu eet ik 2 keer op een dag en dan savonds wat te snacken...
en dan blijf ik redelijk goed op gewicht...
binnenkort weer sporten, en dan schiet het allemaal wat meer op
Maar Bartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel isquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...
toen kreeg ik het druk met werk en werd het zomer, niet meer veel gesport
en nu eet ik 2 keer op een dag en dan savonds wat te snacken...
en dan blijf ik redelijk goed op gewicht...
Ik doe ontbijt, 2 uur later 2 boterhammen, 2 uur later weer, 2 uur later weer en twee uur later is het weer tijd voor avondeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar bBartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel is![]()
En wanneer gaat je haar weer in een kleur die minder op een doodgeslagen anita lijkt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
oude foto is dat... heel oude fototegenwoordig heb ik de nouceau crack-ho look
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar Bartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel is![]()
Als je het bij kleine porties houdt, dan is t goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe ontbijt, 2 uur later 2 boterhammen, 2 uur later weer, 2 uur later weer en twee uur later is het weer tijd voor avondeten.
mag ik jou optillen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.
58kg
Uh. nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l wil je met cybart neuquen ofzo?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l wil je met cybart neuquen ofzo?
Na je 30e schijn je opeens dik te worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.
58kg
Dan moet ik dus nog 2 jaar wachten voordat ik eindelijk eens boven de 60 kom?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na je 30e schijn je opeens dik te worden..
Ik kom helemaal niet voor hem op, ik noemde hem zelfs een goedkope snolquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
omdat je zo voor 'em opkomt
Een engeltje op je schouder?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
mag ik jou optillen?![]()
je mag dan op mn rechterschouder zitten of op de linker als je wilt![]()
Wrong kind of sucking...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Dan moet je er toch juist blij mee zijn?
Die ken ik eentje jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je een duiveltje kent van 60 kilo, dan komt die op de andere schouder![]()
Admitting you have a problem is the first step to enlightenment.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef samjustme het volgende:
Ik ga proberen het te minderen
Ik kwam ook af en toe ook dom over met vragen als hoe kom ik minder homoachtig over, het komt ook deels doordat ik eigenlijk mijn geaardheid nog niet helemaal heb geaccepteert
Mag het ietsje meer zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je een duiveltje kent van 60 kilo, dan komt die op de andere schouder![]()
Ik wil al die Gaels op de foto hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
zo ik ga slapen,
morgen gaat om 05.00 de wekker anders mis ik het vliegtuig dat mij een paar dagen naar Barcelona toe gaat brengen![]()
tot dinsdag![]()
zal kijken wat ik doen kan voor jequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil al die Gaels op de foto hebben![]()
![]()
Toch zeker zo'n 8 kilo meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn benen kunnen dat vast we hebben
Hoeveel dan?![]()
leuker is als je ze probeert te overstemmenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht en steun.. huisgenoot met vriendin + dun niet geļsoleerd gipswandje, het is nog erger als een horrorfilm... tijd voor mn oordopjes
goedenavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef Semisane het volgende:
Tadaa dames....ik verveel me een beetje....ben allenig thuis, omdat m'n vrindje zo nodig voor een examen moest studderen....en heb gewoon ff geen zin om iets te gaan doen...dus doet ik hier maar weer eens een bezoekje brengen.nu moet niemand iets terug gaan posten.....dan ga ik me nog erger vervelen.
Zelfde....heb er maar even wat wijn bij gepakt....wellicht val ik zo vanzelf in slaap.quote:
rood of witquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zelfde....heb er maar even wat wijn bij gepakt....wellicht val ik zo vanzelf in slaap.
Rood he....wit kan niet meer rond deze tijd.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Goed....druk...met werk enzow....en heb geloof ik een appartement gekocht deze week...althans bod gedaan, tegenbod gehad, tegenbod geaccepteerd onder voorbehoud van finaciering, volgende week koopcontract tekenen en financiering regelen enz..dacht altijd dat dat wel speciaal zou zijn...maar anders dan het nog drukker hebben nu, is het niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef wonderer het volgende:
En wonderer ook nietAlleen het land
Hoe is het verder met je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |