Ja jij wordt door Kug genegeerd, althans niet in het overzicht genoemdquote:Op woensdag 13 september 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
En ik dan?
zullen we er een wedstrijdje van maken wie het eerst op de eindstreep is, jij 15 kg erbij, ik 15 kg eraf (wat voor mij overigens niet het eindpunt zal zijn)quote:Op woensdag 13 september 2006 16:34 schreef TehRockstar het volgende:
En ik dan?
Met als apotheoase het touwtrekken tussen de diverse fracties ?quote:Op woensdag 13 september 2006 17:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zullen we er een wedstrijdje van maken wie het eerst op de eindstreep is, jij 15 kg erbij, ik 15 kg eraf (wat voor mij overigens niet het eindpunt zal zijn)
morgen sportdag van de gemeente, allemaal blesuregevoelige mensen die nooit sporten maar wel ongeloofelijk fanatiek zijn, om redenen die de afgelopen week hebben afgespeeld hebben we geen raadsteam maar worden we opgedeelt
![]()
dat zou wel gaaf zijn, de cda in het stof te laten bijten, of nog leuker, we hebben jaarlijks in Nederwetten ook touwtrekken over waterquote:Op woensdag 13 september 2006 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Met als apotheoase het touwtrekken tussen de diverse fracties ?
Dat is wel weer heel erg extreem.quote:Op woensdag 13 september 2006 16:47 schreef NathaN het volgende:
Jij moet eerst 15 kilo aankomen.
je bent juist weer aan het afvallenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dat is wel weer heel erg extreem.
Maar ook gezond. En het moet ook niet te makkelijk worden, he...quote:Op woensdag 13 september 2006 17:13 schreef TehRockstar het volgende:
Dat is wel weer heel erg extreem.
Ze komt ook op Cult & Tumult in Veldhovenquote:Op woensdag 13 september 2006 19:14 schreef Cybart het volgende:
I LOVE MY SCHOOL
ze hebben voor morgen een gratis concert van mn Latino babe geregeld op de markt
incl haar banden dus
[afbeelding]
Willy & Wally(ja die twee linkse cubanen
rechts heeft er niks mee te maken)
dus mn hunk en ik gaan morgen lekker naar:
[afbeelding]
daarom heb ik ook maar kaartjes voor Muse gehaaldquote:Op woensdag 13 september 2006 19:42 schreef TehRockstar het volgende:
Belle Perez.
Wat mannelijk van je, Cybart.
Snow Patrol is ook een beetje nichterig hoorquote:Op woensdag 13 september 2006 19:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
daarom heb ik ook maar kaartjes voor Muse gehaald
en af en toe mag je gay zijn, niet te veel natuurlijk
dat is niet goed voor de mensheid.... want homo's zijnnatuurlijk
en ach wat lul ik er omheen...
ik kan net zo genieten van Muse/Snow Patrol/Razorlight als van Belle
zozo wereldreizigerquote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Parijs is geboekt
Nu Rome en Australië/Hong Kong nog.
over de beste nichtenband ever gesproken: volgende week nieuwe album Scissor Sistersquote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snow Patrol is ook een beetje nichterig hoor(ik ga er 11 okt heen in Utrecht)
Feel like dancing, dancingquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
over de beste nichtenband ever gesproken: volgende week nieuwe album Scissor Sisters
Ja nou ja, Parijs is de 3e x, als traditie. Asutralië daar gaat ene vriendin van me wonen vanaf eind Sept. Die reist nu nog door... ff denken waar z enu zit... Cambodja. En ik kan daar dus logeren en de bedoeling is 2 weken Australië en 1 week Azië (waarschijnlijk Hong Kong). En in Rome heb ik vanaf Oktober ook een logeeradresquote:Op woensdag 13 september 2006 19:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
zozo wereldreiziger
(ik moet curacao nog boeken)
zoiets inderdaadquote:Op woensdag 13 september 2006 19:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Feel like dancing, dancing*hupst*
Niks, tis altijd al een homo geweestquote:Op woensdag 13 september 2006 20:02 schreef Vlarp het volgende:
Hallo!![]()
Cyb? Als ik je hoor over muziek dan is het vaak nichtenmuziek.. what happend?
Whehe.. hij was anders niet in de Pallaz afgelopen weekendquote:Op woensdag 13 september 2006 20:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks, tis altijd al een homo geweest(*herinnert zich Ehvn Culinair*)
en ISTANBUL!@quote:Op woensdag 13 september 2006 19:46 schreef Ang3l het volgende:
Parijs is geboekt
Nu Rome en Australië/Hong Kong nog.
O ja, ook nog. Tjeempiequote:
Ik moet nog gaanquote:Op woensdag 13 september 2006 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben je al terug van skaten?
Nou eigenlijk kan het wel tot 1 persoon gereduceerd worden.quote:
Zou niet zien wat er mis met jullie isquote:
Egnie!quote:Op woensdag 13 september 2006 22:48 schreef davidov het volgende:
Ok jullie rellen dan wel om de haverklap
Bolle jan.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:46 schreef samjustme het volgende:
De 30e!
Einde van de opstart maand voor menig werknemer en scholier
nu wil ook ik het er eens flink van nemen even wat anders dan werk/school
iemand suggesties voor een bruisende avond in Amsterdam
You2 is te klein en onmogelijk om te dansen, schandalig dat je nog voor moet betalen.
Kent iemand leuke tenten waar je gezellig kan praten zonder dat je om de 5e minuten wordt gevraagd wil je seks
Meen je het echt?quote:
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:55 schreef samjustme het volgende:
waar je niet om de paar minuten om sex word gevraagt.
Ik word alleen door dertigers voor sex-gevraagd dus daar ben ik ook niet bepaald blij vanquote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post..
Misschien ben ik wel een saaie homo maar wat is er mis mee om eerst iemand te leren kennen voordat je seks hebt?quote:Op woensdag 13 september 2006 23:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-gewild-zijn-post..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |