Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Bassie komt naar Zwollein mijn buurt
Wat gebeurt er toch allemaal... eerst een misbruikend kind op een school hier heeeeeeeelllll erg in de buurt (bij wijze van hier om de hoek) en dan nu Bassie die in het wild rondloopt over een maand....
Ik speel wel een theatersporterig spelletje handjepandje met hemquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom ben jij nooit op msn waxjepaxjelaxje
Wat een goedkope snol!!quote:
Ik ga proberen het te minderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
En ga je er nu ook wat aan doen of blijft het bij een verontschuldiging?
En jouw glamour foto staat .... waar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je staat er weer florisant op...![]()
http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_260205/P2270196quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jouw glamour foto staat .... waar?
och ja, leren doet iedereen, toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef samjustme het volgende:
Ik wil me bijdezen verontschuldigen, ik heb met DaanA erover gehad en ik sta idd te snel klaar met mijn oordeel. Ik snap ook wel waarom sommigen van jullie boos werden. Ik had het anders moeten verwoorden wat genuanceerder. Misschien ben ik bij jullie een beetje vreemd overgekomen omdat ik vrij snel met een oordeel klaar sta en best wel aantrek wat andere mensen denken.
ja dat gedrocht links is niet veelquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een goedkope snol!!
maar die rechts is wel schattig op zich
Ik ga d'r als het goed is bekijken op Cult & Tumult.
ik heb een groot voorhoofd :Squote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je staat er weer florisant op...![]()
Fotootje posten dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
oude foto is dat... heel oude fototegenwoordig heb ik de nouceau crack-ho look
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |