Huw?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
en angel ik woon dat je er lang gelleden was
Hoe stond je eerst bekend dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:27 schreef Nuno_G het volgende:
terug naar jaren van afwezigheid ...
Dat is omdat de herfst al in augustus begonnen is...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
't Is de laatste tijd echt een depressietank hier he?
Ja de blaadjes zijn al vroeg van de boom gevallenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is omdat de herfst al in augustus begonnen is...
Normaal ben je ongewoon vrolijk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben gewoon vrolijkit's amazing!
en dan mag je niet Fokken ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn excuses, ik was dronken gisteren
ik had me onbehoorlijk gedragenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan mag je niet Fokken ?
nou dat moet ik ook maar mijn exsuses aanbieden voor die keren dat ik na het nuttigen van een fles rode wijn toch nog gepost heb![]()
nou...quote:
Haha, nou nee hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou...
als ik bij jou in de buurt woonde had je er over geschreven![]()
Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Bassie komt naar Zwollein mijn buurt
Wat gebeurt er toch allemaal... eerst een misbruikend kind op een school hier heeeeeeeelllll erg in de buurt (bij wijze van hier om de hoek) en dan nu Bassie die in het wild rondloopt over een maand....
Ik speel wel een theatersporterig spelletje handjepandje met hemquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom ben jij nooit op msn waxjepaxjelaxje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |