Huw?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:29 schreef Nuno_G het volgende:
en angel ik woon dat je er lang gelleden was
Hoe stond je eerst bekend dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 01:27 schreef Nuno_G het volgende:
terug naar jaren van afwezigheid ...
Dat is omdat de herfst al in augustus begonnen is...quote:Op vrijdag 15 september 2006 09:17 schreef Sunjammer het volgende:
't Is de laatste tijd echt een depressietank hier he?
Ja de blaadjes zijn al vroeg van de boom gevallenquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:38 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dat is omdat de herfst al in augustus begonnen is...
Normaal ben je ongewoon vrolijk?quote:Op vrijdag 15 september 2006 12:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik ben gewoon vrolijkit's amazing!
en dan mag je niet Fokken ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
mijn excuses, ik was dronken gisteren
ik had me onbehoorlijk gedragenquote:Op vrijdag 15 september 2006 15:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan mag je niet Fokken ?
nou dat moet ik ook maar mijn exsuses aanbieden voor die keren dat ik na het nuttigen van een fles rode wijn toch nog gepost heb![]()
nou...quote:
Haha, nou nee hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou...
als ik bij jou in de buurt woonde had je er over geschreven![]()
Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:54 schreef Waxxer het volgende:
Bassie komt naar Zwollein mijn buurt
Wat gebeurt er toch allemaal... eerst een misbruikend kind op een school hier heeeeeeeelllll erg in de buurt (bij wijze van hier om de hoek) en dan nu Bassie die in het wild rondloopt over een maand....
Ik speel wel een theatersporterig spelletje handjepandje met hemquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Whehe, wil je scoren met een artikel? Moet je hem vragen wanneer hij denkt uit de rode cijfers te komen.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom ben jij nooit op msn waxjepaxjelaxje
Wat een goedkope snol!!quote:
Ik ga proberen het te minderenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef wonderer het volgende:
En ga je er nu ook wat aan doen of blijft het bij een verontschuldiging?
En jouw glamour foto staat .... waar?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je staat er weer florisant op...![]()
http://gallery.vlarp.nl/fokmeet_260205/P2270196quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jouw glamour foto staat .... waar?
och ja, leren doet iedereen, toch?quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:00 schreef samjustme het volgende:
Ik wil me bijdezen verontschuldigen, ik heb met DaanA erover gehad en ik sta idd te snel klaar met mijn oordeel. Ik snap ook wel waarom sommigen van jullie boos werden. Ik had het anders moeten verwoorden wat genuanceerder. Misschien ben ik bij jullie een beetje vreemd overgekomen omdat ik vrij snel met een oordeel klaar sta en best wel aantrek wat andere mensen denken.
ja dat gedrocht links is niet veelquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een goedkope snol!!
maar die rechts is wel schattig op zich
Ik ga d'r als het goed is bekijken op Cult & Tumult.
ik heb een groot voorhoofd :Squote:Op vrijdag 15 september 2006 21:11 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
je staat er weer florisant op...![]()
Fotootje posten dan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
oude foto is dat... heel oude fototegenwoordig heb ik de nouceau crack-ho look
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, is dat moeilijk?
zoiets moet ik ook nog kwijt zien te raken
Ik eet nu al veel beter (gespreid over de dag dus kleine porties). Ik eet al een stuk minder dan eerst. Alleen volgens mij moet ik echt flink gaan sporten om de rest van het gewicht kwijt te rakenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...
toen kreeg ik het druk met werk en werd het zomer, niet meer veel gesport
en nu eet ik 2 keer op een dag en dan savonds wat te snacken...
en dan blijf ik redelijk goed op gewicht...
binnenkort weer sporten, en dan schiet het allemaal wat meer op
Maar Bartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel isquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
heb eerst een hele tijd gesport en een niet snoepen/veel water dieet...
toen kreeg ik het druk met werk en werd het zomer, niet meer veel gesport
en nu eet ik 2 keer op een dag en dan savonds wat te snacken...
en dan blijf ik redelijk goed op gewicht...
Ik doe ontbijt, 2 uur later 2 boterhammen, 2 uur later weer, 2 uur later weer en twee uur later is het weer tijd voor avondeten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar bBartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel is![]()
En wanneer gaat je haar weer in een kleur die minder op een doodgeslagen anita lijkt?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
oude foto is dat... heel oude fototegenwoordig heb ik de nouceau crack-ho look
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:45 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Maar Bartje, je hebt toch wel door dat 2 keer per dag eten niet erg veel is![]()
Als je het bij kleine porties houdt, dan is t goedquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik doe ontbijt, 2 uur later 2 boterhammen, 2 uur later weer, 2 uur later weer en twee uur later is het weer tijd voor avondeten.
mag ik jou optillen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.
58kg
Uh. nee.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l wil je met cybart neuquen ofzo?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ang3l wil je met cybart neuquen ofzo?
Na je 30e schijn je opeens dik te worden.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik eet 's ochtends 3 boterhammen, rond 12u een salade en een grote kom soep, rond 14u 2 boterhammen, rond 16u 2 boterhammen en dan rond 18:30 een volledige warme maaltijd en dan 's avonds vaak chips en olijven en zo.
58kg
Dan moet ik dus nog 2 jaar wachten voordat ik eindelijk eens boven de 60 kom?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Na je 30e schijn je opeens dik te worden..
Ik kom helemaal niet voor hem op, ik noemde hem zelfs een goedkope snolquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:52 schreef Kugari-Ken het volgende:
omdat je zo voor 'em opkomt
Een engeltje op je schouder?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
mag ik jou optillen?![]()
je mag dan op mn rechterschouder zitten of op de linker als je wilt![]()
Wrong kind of sucking...quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
Dan moet je er toch juist blij mee zijn?
Die ken ik eentje jaquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je een duiveltje kent van 60 kilo, dan komt die op de andere schouder![]()
Admitting you have a problem is the first step to enlightenment.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:05 schreef samjustme het volgende:
Ik ga proberen het te minderen
Ik kwam ook af en toe ook dom over met vragen als hoe kom ik minder homoachtig over, het komt ook deels doordat ik eigenlijk mijn geaardheid nog niet helemaal heb geaccepteert
Mag het ietsje meer zijn?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Als je een duiveltje kent van 60 kilo, dan komt die op de andere schouder![]()
Ik wil al die Gaels op de foto hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:44 schreef Stroekie het volgende:
zo ik ga slapen,
morgen gaat om 05.00 de wekker anders mis ik het vliegtuig dat mij een paar dagen naar Barcelona toe gaat brengen![]()
tot dinsdag![]()
zal kijken wat ik doen kan voor jequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik wil al die Gaels op de foto hebben![]()
![]()
Toch zeker zo'n 8 kilo meerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn benen kunnen dat vast we hebben
Hoeveel dan?![]()
leuker is als je ze probeert te overstemmenquote:Op zaterdag 16 september 2006 00:11 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht en steun.. huisgenoot met vriendin + dun niet geïsoleerd gipswandje, het is nog erger als een horrorfilm... tijd voor mn oordopjes
goedenavondquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:20 schreef Semisane het volgende:
Tadaa dames....ik verveel me een beetje....ben allenig thuis, omdat m'n vrindje zo nodig voor een examen moest studderen....en heb gewoon ff geen zin om iets te gaan doen...dus doet ik hier maar weer eens een bezoekje brengen.nu moet niemand iets terug gaan posten.....dan ga ik me nog erger vervelen.
Zelfde....heb er maar even wat wijn bij gepakt....wellicht val ik zo vanzelf in slaap.quote:
rood of witquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zelfde....heb er maar even wat wijn bij gepakt....wellicht val ik zo vanzelf in slaap.
Rood he....wit kan niet meer rond deze tijd.quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Goed....druk...met werk enzow....en heb geloof ik een appartement gekocht deze week...althans bod gedaan, tegenbod gehad, tegenbod geaccepteerd onder voorbehoud van finaciering, volgende week koopcontract tekenen en financiering regelen enz..dacht altijd dat dat wel speciaal zou zijn...maar anders dan het nog drukker hebben nu, is het niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:23 schreef wonderer het volgende:
En wonderer ook nietAlleen het land
Hoe is het verder met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |